Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo Air France nabralo kvůli myši na palubě dvoudenní zpoždění

Cestu z Mali do Paříže zkomplikovala pasažérům letecké společnosti Air France přítomnost malého hlodavce na palubě letadla. Vypuzení nezvaného cestujícího zabralo podle agentury AFP několik hodin. Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci. Let tak musel být o 48 hodin odložen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a54r59e12k 89N35o19v19o80t92n64ý 5461821776978

"Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci."

Ani nemuseli psát, které aerolinky to byly :-):-)

0/−1
31.8.2016 9:29

M70i66c87h94a36l 56M91i83l12l26e85r 9916322609392

Tak pro tvou osvetu je nutne dodat, ze to mohla byt KTERAKOLIV solidni, SPOLEHLIOVA, respektovana aerolinka.!!

Ony totiz VSECHNY maji ve svych bezpecnostnich predpisech uvedeny limity poctu hodin, ktere clenove posadky smi stravit ve sluzbe. Je naprosto normalni, ze kdyz nejaky incident zdrzi let tak, ze by celkova delka presahla maximalni predepsany pocet hodin, posadka z letadla musi vystoupit. Je nahrazena novou ...kdyz se nova posadska najde. Coz v nekterych destinacich, vzdalenejsich od domovske zeme a na mene frekventovane lince, muze vzit den ci dva.

Pokud by to aerolinka neminila dodrzovat, riskovala by, ze se dostane na seznam nespolehlivych prepravcu a prijde o licenci letat do ruznych civilizovanych statu sveta.

0/0
31.8.2016 13:03

M66a48r66e86k 31N12o71v64o30t75n73ý 5521511296528

Já to vím. Díky za vyčerpávající vysvětlení :-)

0/0
31.8.2016 13:16

M14i65c94h17a68l 43M60i20l43l71e12r 9626372509592

tak proc se hadame?

0/0
31.8.2016 14:21

M68a70r51e93k 71N62o74v28o56t32n96ý 5231461746838

Hádáme? Kde??

0/0
31.8.2016 14:40

M51i35c88h94a56l 52C40h21a27l67u63p85a 6388450709423

V Rusku by odletěli a řekli, že posádka letěla o své dovolené.

0/0
29.8.2016 21:53

V11i22k35y14r 21B77o32h72u30m17i52l 57S41t83r90a35n31s48k24y 9587318266339

Bohužel už ani AF nemá mezi svými letuškami žádné kočky......:-P

+7/0
29.8.2016 8:47

M91a15r83e23k 58T10u30r73n16o31v27e84c 7455242120636

No dost často spíš kocoury. :-)

0/0
29.8.2016 9:10

M44i81c40h62a71l 61M15i88l77l52e14r 9646222229782

;-);-D

+1/0
29.8.2016 10:56

P37e26t97r 76B13a90č14a25v50č12í31k 3173438381309

Migrantská myš měla počkat na německé letadlo.

+4/0
29.8.2016 8:26

L55u52d89ě84k 51P96r25o36v54a48z10n29í10k 8453311912565

Mikeš do každého letadla! ;-D

+6/0
29.8.2016 8:17

J17i53r24i 93D40o97m60i61n23i74k 1961348511150

Asi si udělal tunel do lednice....:-)

0/0
29.8.2016 8:06
Foto

T62o98m92a11s 17C48a84b66a39k 8375955964409

A ještě doplním, titulek je spatne, to letadlo neodletelo kvůli tomu, ze posádka nechtěla byt o dve hodiny déle v praci..Lupo!

0/−13
29.8.2016 7:56

P81a97v56e18l 96M87o37r75a45v76e68c 1424765924607

Oni nemohou, Air France by pak mohla přijít o licenci.

+4/0
29.8.2016 8:08

J10o90s61e37f 61R47i91c79h25t78e91r 9646605197223

ááá chytrolínek! :D

+6/0
29.8.2016 8:13

M41i94c83h89a63l 73M85i98l61l56e82r 9726852159422

budes se asi divit, ale ruzne hlavni svetove, respektovane aerolinky dodrzuji bezpecnostni predpisy, jakou max. dobu muze byt kazda posadka nasazena ve sluzbe.

Pokud se pobyt na letisti prodlouzi kvuli nejake technicke ci pasazerske zavade, s tim prodlouzi doba nadchazejiciho letu a dojde k prekroceni bezpecnostniho limitu sluzby, znamena to, ze posadka vystoupi z letadla a aerolinka musi nasadit nahradni posadku.

Kdyz se to stane v domovskem state aerolinky, najit nahradu obvykle netrva prilis dlouho, ale v cizich statech proste zalezi kolik tam maji clenu posadky v tu kterou dobu. Pokud se jedna o jedno spojeni denne, nebo jednou za 2 dny, pak cekani na odpocatou posadku skutecne potrva az 48 hodin.

Jedna znama letela z LA do australskeho Melbourne, skoro 16 hodin, v letadle (B747) kvuli delce letu samozrejme 2 posadky. Kolem Melbourne byla brzo rano mlha, letadlo odkloneno do Sydney. Kdyz se mlha konecne zvedla a let mohl pokracovat do Melbourne (1 1/2 hod. letecky vzdaleneho), posadky uz presluhovaly a musely vystoupit. Qantas musel najit novou posadku a pasazeri museli cekat. Tak namisto nekdy v 6 rano dorazili do Melbourne ve 3 odpoledne.

0/0
29.8.2016 10:43

M11i25c86h57a15l 90M44i25l81l61e89r 9426952979842

minuly patek letel syn ze severoaustralskeho Cairnsu do jihoaustralskeho Melbourne se spolecnosti Jetstar ( nizkonakladovka patrici Qantasu), 3 1/2 hodiny cisteho casu.

Let byl z technickych duvodu zpozden o hodinu a protoze posadka, ktera s letadlem do Cairnsu puvodne priletela, by presluhovala, museli zavolat nahradni posadku. Nastesti Jetstar je v Australii doma a maji k dispozici nahradni cleny posadky.

0/0
29.8.2016 10:51

Z41u91z54a23n94a 56K77a41u13f26m28a74n31o28v46á 8758924676737

Ach jo, o letecké dopravě a jejich pravidlech toho zjevně mnoho nevíte. Piloti fakt nemůžou dělat přesčasy jako někde v Kolbence. :)

0/0
29.8.2016 16:03
Foto

T10o30m44a37s 60C50a62b86a90k 8785275534169

Odborářská francouzská klasika. Takže několik set lidi muselo dva dny cekat, protože soudruzi dělníci z posádky lpěli na tom, ze "přesčasy" dělat nebudou. Ze to zaplatila firma..nezajímá. Paráda.

0/−16
29.8.2016 7:54

P16a43v87e26l 18M73o39r83a96v21e35c 1854535674327

Tohle nemá nic společného s Francií, ale s mezinárodními předpisy v letecké dopravě, které musí plni všechny aerolinky (nebo alespoň ty co chtějí létat do EU a USA) a maximální doba v práci mezi nimi je.

+13/0
29.8.2016 8:06

P24e86t89r 22K61l70a33t15o78v14s62k43ý 1762125708348

Přesně tak, pokud byli piloti přes normu a vědomě by letěli, taky by mohli přijít o papíry.

+2/0
29.8.2016 8:21

D68a38v11i66d 56D88o61b78e80š 3415872557

Jedná se o středně dlouhý šestihodinový let. Kdybychom pak četli, že piloti udělali nějakou horší chybu, protože byli přetažení nebo pod velkým stresem, psal byste co?

+3/0
29.8.2016 8:31

T61o21m22á72š 60V50e35l30č54o21v74s11k52ý 4983208249468

Nezlobte se na něj, u nich ve fabrice to mají jinak...

+1/0
29.8.2016 9:05

K49r69y55š95t54o77f 95H90l88a51v81á98č 9432599498572

napsal by asi toto - francouzská klasika, neumí si pořádně rozvrhnout práci, ještě to pak zvořou a celé to zaplatí firma, nezajímá. Paráda. ;-€

+1/0
29.8.2016 10:01

K59a53t38e78ř42i88n64a 37V68a80š69á27k86o29v17á 5291162819365

vy jste fakt asi hodne vzdelanej, ze? Pro vasi informaci, nejvyssi mozna doba prace se tyka hlavne bezpecnosti prace, ne prescasu.

Mimochodem, to stejne se tyka i profesionalnich ridicu...taky jste o tom v zivote neslysel?

Doporucuji kanadsky serial Letecke katastrofy ci podobne dokumenty, tam je nekolik dilu o tom, jak unava a stres pusobi na piloty a ovlivnuje jejich reakce v pripade, ze se nahodou objevi nejaky problem.

Za sebe doma radej o 48 pozdeji, nez vubec.

+1/0
29.8.2016 9:59

M63i90c63h72a69l 40M73i27l90l84e71r 9936672469322

respektovane aerolinky se drzi bezpecnostnich predpisu a prescasy v letecke doprave nejsou to same jako v Kolbence u pasu

0/0
29.8.2016 10:52

J20o20s54e85f 77K67a98r37f19í34k 7692765846160

To je tím, že nemají služební kočky;-D;-)

+8/0
29.8.2016 7:51

L25a28d18i78s85l79a27v 85Z36o46c93h 8692938964908

Kapitán a první důstojník kocour, posádka kočky. Mňau.

+2/0
29.8.2016 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.