Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo Air France nabralo kvůli myši na palubě dvoudenní zpoždění

Cestu z Mali do Paříže zkomplikovala pasažérům letecké společnosti Air France přítomnost malého hlodavce na palubě letadla. Vypuzení nezvaného cestujícího zabralo podle agentury AFP několik hodin. Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci. Let tak musel být o 48 hodin odložen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11a28r57e88k 81N92o12v96o75t79n55ý 5771121406588

"Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci."

Ani nemuseli psát, které aerolinky to byly :-):-)

0/−1
31.8.2016 9:29

M16i61c85h21a23l 62M82i72l50l88e74r 9516632279912

Tak pro tvou osvetu je nutne dodat, ze to mohla byt KTERAKOLIV solidni, SPOLEHLIOVA, respektovana aerolinka.!!

Ony totiz VSECHNY maji ve svych bezpecnostnich predpisech uvedeny limity poctu hodin, ktere clenove posadky smi stravit ve sluzbe. Je naprosto normalni, ze kdyz nejaky incident zdrzi let tak, ze by celkova delka presahla maximalni predepsany pocet hodin, posadka z letadla musi vystoupit. Je nahrazena novou ...kdyz se nova posadska najde. Coz v nekterych destinacich, vzdalenejsich od domovske zeme a na mene frekventovane lince, muze vzit den ci dva.

Pokud by to aerolinka neminila dodrzovat, riskovala by, ze se dostane na seznam nespolehlivych prepravcu a prijde o licenci letat do ruznych civilizovanych statu sveta.

0/0
31.8.2016 13:03

M74a79r10e30k 59N38o14v29o19t33n47ý 5661221596508

Já to vím. Díky za vyčerpávající vysvětlení :-)

0/0
31.8.2016 13:16

M68i35c48h92a36l 50M36i91l62l52e37r 9766682239392

tak proc se hadame?

0/0
31.8.2016 14:21

M38a83r15e11k 98N54o56v52o12t53n85ý 5521621726568

Hádáme? Kde??

0/0
31.8.2016 14:40

M50i32c31h80a62l 35C58h37a75l64u81p27a 6578910819683

V Rusku by odletěli a řekli, že posádka letěla o své dovolené.

0/0
29.8.2016 21:53

V90i89k79y48r 41B65o22h15u92m26i32l 94S17t83r86a63n44s21k30y 9167958166869

Bohužel už ani AF nemá mezi svými letuškami žádné kočky......:-P

+7/0
29.8.2016 8:47

M11a18r50e28k 81T96u64r70n43o61v95e71c 7245412900376

No dost často spíš kocoury. :-)

0/0
29.8.2016 9:10

M26i37c64h39a40l 51M52i88l11l47e15r 9376852849622

;-);-D

+1/0
29.8.2016 10:56

P77e40t90r 46B40a18č38a54v88č42í21k 3213718311529

Migrantská myš měla počkat na německé letadlo.

+4/0
29.8.2016 8:26

L83u13d77ě41k 75P56r38o58v28a48z79n75í68k 8783851792575

Mikeš do každého letadla! ;-D

+6/0
29.8.2016 8:17

J86i56r79i 29D21o51m66i63n48i59k 1681188831340

Asi si udělal tunel do lednice....:-)

0/0
29.8.2016 8:06
Foto

T87o80m97a86s 94C77a32b34a58k 8975275124699

A ještě doplním, titulek je spatne, to letadlo neodletelo kvůli tomu, ze posádka nechtěla byt o dve hodiny déle v praci..Lupo!

0/−13
29.8.2016 7:56

P84a54v45e70l 42M92o11r16a73v72e97c 1864415684497

Oni nemohou, Air France by pak mohla přijít o licenci.

+4/0
29.8.2016 8:08

J49o42s22e16f 22R37i96c95h42t38e38r 9306615977803

ááá chytrolínek! :D

+6/0
29.8.2016 8:13

M11i18c81h80a19l 13M87i36l24l82e27r 9536242829212

budes se asi divit, ale ruzne hlavni svetove, respektovane aerolinky dodrzuji bezpecnostni predpisy, jakou max. dobu muze byt kazda posadka nasazena ve sluzbe.

Pokud se pobyt na letisti prodlouzi kvuli nejake technicke ci pasazerske zavade, s tim prodlouzi doba nadchazejiciho letu a dojde k prekroceni bezpecnostniho limitu sluzby, znamena to, ze posadka vystoupi z letadla a aerolinka musi nasadit nahradni posadku.

Kdyz se to stane v domovskem state aerolinky, najit nahradu obvykle netrva prilis dlouho, ale v cizich statech proste zalezi kolik tam maji clenu posadky v tu kterou dobu. Pokud se jedna o jedno spojeni denne, nebo jednou za 2 dny, pak cekani na odpocatou posadku skutecne potrva az 48 hodin.

Jedna znama letela z LA do australskeho Melbourne, skoro 16 hodin, v letadle (B747) kvuli delce letu samozrejme 2 posadky. Kolem Melbourne byla brzo rano mlha, letadlo odkloneno do Sydney. Kdyz se mlha konecne zvedla a let mohl pokracovat do Melbourne (1 1/2 hod. letecky vzdaleneho), posadky uz presluhovaly a musely vystoupit. Qantas musel najit novou posadku a pasazeri museli cekat. Tak namisto nekdy v 6 rano dorazili do Melbourne ve 3 odpoledne.

0/0
29.8.2016 10:43

M55i35c38h81a91l 45M91i15l73l71e88r 9216162419212

minuly patek letel syn ze severoaustralskeho Cairnsu do jihoaustralskeho Melbourne se spolecnosti Jetstar ( nizkonakladovka patrici Qantasu), 3 1/2 hodiny cisteho casu.

Let byl z technickych duvodu zpozden o hodinu a protoze posadka, ktera s letadlem do Cairnsu puvodne priletela, by presluhovala, museli zavolat nahradni posadku. Nastesti Jetstar je v Australii doma a maji k dispozici nahradni cleny posadky.

0/0
29.8.2016 10:51

Z41u13z35a71n63a 26K16a32u65f60m23a27n39o87v67á 8228234836867

Ach jo, o letecké dopravě a jejich pravidlech toho zjevně mnoho nevíte. Piloti fakt nemůžou dělat přesčasy jako někde v Kolbence. :)

0/0
29.8.2016 16:03
Foto

T13o10m48a68s 61C87a95b44a19k 8905965954569

Odborářská francouzská klasika. Takže několik set lidi muselo dva dny cekat, protože soudruzi dělníci z posádky lpěli na tom, ze "přesčasy" dělat nebudou. Ze to zaplatila firma..nezajímá. Paráda.

0/−16
29.8.2016 7:54

P24a81v79e91l 80M60o66r14a32v69e76c 1684745154137

Tohle nemá nic společného s Francií, ale s mezinárodními předpisy v letecké dopravě, které musí plni všechny aerolinky (nebo alespoň ty co chtějí létat do EU a USA) a maximální doba v práci mezi nimi je.

+13/0
29.8.2016 8:06

P46e60t58r 14K34l13a41t72o72v50s46k75ý 1292175248358

Přesně tak, pokud byli piloti přes normu a vědomě by letěli, taky by mohli přijít o papíry.

+2/0
29.8.2016 8:21

D68a14v97i44d 59D95o85b61e56š 3795642427

Jedná se o středně dlouhý šestihodinový let. Kdybychom pak četli, že piloti udělali nějakou horší chybu, protože byli přetažení nebo pod velkým stresem, psal byste co?

+3/0
29.8.2016 8:31

T32o78m92á55š 83V58e82l60č85o71v91s24k50ý 4193388549158

Nezlobte se na něj, u nich ve fabrice to mají jinak...

+1/0
29.8.2016 9:05

K40r59y88š96t10o72f 69H39l55a17v59á98č 9112349698692

napsal by asi toto - francouzská klasika, neumí si pořádně rozvrhnout práci, ještě to pak zvořou a celé to zaplatí firma, nezajímá. Paráda. ;-€

+1/0
29.8.2016 10:01

K19a92t78e93ř61i27n46a 55V37a62š76á88k56o35v30á 5511802309955

vy jste fakt asi hodne vzdelanej, ze? Pro vasi informaci, nejvyssi mozna doba prace se tyka hlavne bezpecnosti prace, ne prescasu.

Mimochodem, to stejne se tyka i profesionalnich ridicu...taky jste o tom v zivote neslysel?

Doporucuji kanadsky serial Letecke katastrofy ci podobne dokumenty, tam je nekolik dilu o tom, jak unava a stres pusobi na piloty a ovlivnuje jejich reakce v pripade, ze se nahodou objevi nejaky problem.

Za sebe doma radej o 48 pozdeji, nez vubec.

+1/0
29.8.2016 9:59

M89i66c42h58a19l 63M10i76l97l83e58r 9616122319152

respektovane aerolinky se drzi bezpecnostnich predpisu a prescasy v letecke doprave nejsou to same jako v Kolbence u pasu

0/0
29.8.2016 10:52

J57o39s44e91f 86K93a13r61f43í33k 7822225136350

To je tím, že nemají služební kočky;-D;-)

+8/0
29.8.2016 7:51

L65a77d77i14s44l12a37v 59Z83o25c93h 8842288614968

Kapitán a první důstojník kocour, posádka kočky. Mňau.

+2/0
29.8.2016 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.