Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo Air France nabralo kvůli myši na palubě dvoudenní zpoždění

Cestu z Mali do Paříže zkomplikovala pasažérům letecké společnosti Air France přítomnost malého hlodavce na palubě letadla. Vypuzení nezvaného cestujícího zabralo podle agentury AFP několik hodin. Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci. Let tak musel být o 48 hodin odložen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39a76r76e15k 23N57o22v66o55t98n56ý 5921701396848

"Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci."

Ani nemuseli psát, které aerolinky to byly :-):-)

0/−1
31.8.2016 9:29

M50i29c93h49a84l 97M88i75l65l63e84r 9646552249602

Tak pro tvou osvetu je nutne dodat, ze to mohla byt KTERAKOLIV solidni, SPOLEHLIOVA, respektovana aerolinka.!!

Ony totiz VSECHNY maji ve svych bezpecnostnich predpisech uvedeny limity poctu hodin, ktere clenove posadky smi stravit ve sluzbe. Je naprosto normalni, ze kdyz nejaky incident zdrzi let tak, ze by celkova delka presahla maximalni predepsany pocet hodin, posadka z letadla musi vystoupit. Je nahrazena novou ...kdyz se nova posadska najde. Coz v nekterych destinacich, vzdalenejsich od domovske zeme a na mene frekventovane lince, muze vzit den ci dva.

Pokud by to aerolinka neminila dodrzovat, riskovala by, ze se dostane na seznam nespolehlivych prepravcu a prijde o licenci letat do ruznych civilizovanych statu sveta.

0/0
31.8.2016 13:03

M89a22r70e44k 42N16o29v18o65t12n69ý 5211871636318

Já to vím. Díky za vyčerpávající vysvětlení :-)

0/0
31.8.2016 13:16

M77i34c42h88a61l 27M64i69l82l90e49r 9116212519382

tak proc se hadame?

0/0
31.8.2016 14:21

M91a65r52e93k 18N44o31v36o95t78n30ý 5211381466248

Hádáme? Kde??

0/0
31.8.2016 14:40

M86i11c22h43a85l 59C31h66a61l43u35p52a 6868520929153

V Rusku by odletěli a řekli, že posádka letěla o své dovolené.

0/0
29.8.2016 21:53

V17i66k36y20r 13B67o92h54u86m55i96l 45S19t40r16a36n32s67k13y 9487878776659

Bohužel už ani AF nemá mezi svými letuškami žádné kočky......:-P

+7/0
29.8.2016 8:47

M78a69r98e89k 60T82u91r43n83o13v73e23c 7535112360216

No dost často spíš kocoury. :-)

0/0
29.8.2016 9:10

M29i17c67h56a39l 61M84i56l31l36e97r 9296292499542

;-);-D

+1/0
29.8.2016 10:56

P26e39t11r 57B49a13č77a41v70č94í22k 3233428441279

Migrantská myš měla počkat na německé letadlo.

+4/0
29.8.2016 8:26

L61u34d95ě56k 83P40r29o30v35a26z83n51í68k 8343831712245

Mikeš do každého letadla! ;-D

+6/0
29.8.2016 8:17

J58i57r83i 52D53o86m17i50n74i96k 1611268471520

Asi si udělal tunel do lednice....:-)

0/0
29.8.2016 8:06
Foto

T76o22m31a55s 41C67a20b39a28k 8685675344699

A ještě doplním, titulek je spatne, to letadlo neodletelo kvůli tomu, ze posádka nechtěla byt o dve hodiny déle v praci..Lupo!

0/−13
29.8.2016 7:56

P53a57v74e81l 55M10o49r36a67v41e67c 1864925124967

Oni nemohou, Air France by pak mohla přijít o licenci.

+4/0
29.8.2016 8:08

J21o39s89e19f 72R15i94c94h27t36e27r 9566845857363

ááá chytrolínek! :D

+6/0
29.8.2016 8:13

M21i59c97h34a86l 20M44i56l71l67e28r 9966122319352

budes se asi divit, ale ruzne hlavni svetove, respektovane aerolinky dodrzuji bezpecnostni predpisy, jakou max. dobu muze byt kazda posadka nasazena ve sluzbe.

Pokud se pobyt na letisti prodlouzi kvuli nejake technicke ci pasazerske zavade, s tim prodlouzi doba nadchazejiciho letu a dojde k prekroceni bezpecnostniho limitu sluzby, znamena to, ze posadka vystoupi z letadla a aerolinka musi nasadit nahradni posadku.

Kdyz se to stane v domovskem state aerolinky, najit nahradu obvykle netrva prilis dlouho, ale v cizich statech proste zalezi kolik tam maji clenu posadky v tu kterou dobu. Pokud se jedna o jedno spojeni denne, nebo jednou za 2 dny, pak cekani na odpocatou posadku skutecne potrva az 48 hodin.

Jedna znama letela z LA do australskeho Melbourne, skoro 16 hodin, v letadle (B747) kvuli delce letu samozrejme 2 posadky. Kolem Melbourne byla brzo rano mlha, letadlo odkloneno do Sydney. Kdyz se mlha konecne zvedla a let mohl pokracovat do Melbourne (1 1/2 hod. letecky vzdaleneho), posadky uz presluhovaly a musely vystoupit. Qantas musel najit novou posadku a pasazeri museli cekat. Tak namisto nekdy v 6 rano dorazili do Melbourne ve 3 odpoledne.

0/0
29.8.2016 10:43

M35i39c29h61a61l 19M74i52l59l26e58r 9616572559382

minuly patek letel syn ze severoaustralskeho Cairnsu do jihoaustralskeho Melbourne se spolecnosti Jetstar ( nizkonakladovka patrici Qantasu), 3 1/2 hodiny cisteho casu.

Let byl z technickych duvodu zpozden o hodinu a protoze posadka, ktera s letadlem do Cairnsu puvodne priletela, by presluhovala, museli zavolat nahradni posadku. Nastesti Jetstar je v Australii doma a maji k dispozici nahradni cleny posadky.

0/0
29.8.2016 10:51

Z53u64z49a40n30a 17K88a68u24f86m76a82n27o51v53á 8178924726917

Ach jo, o letecké dopravě a jejich pravidlech toho zjevně mnoho nevíte. Piloti fakt nemůžou dělat přesčasy jako někde v Kolbence. :)

0/0
29.8.2016 16:03
Foto

T10o86m36a32s 34C27a46b16a47k 8175385574859

Odborářská francouzská klasika. Takže několik set lidi muselo dva dny cekat, protože soudruzi dělníci z posádky lpěli na tom, ze "přesčasy" dělat nebudou. Ze to zaplatila firma..nezajímá. Paráda.

0/−16
29.8.2016 7:54

P10a43v23e63l 56M70o11r27a45v70e15c 1744845354567

Tohle nemá nic společného s Francií, ale s mezinárodními předpisy v letecké dopravě, které musí plni všechny aerolinky (nebo alespoň ty co chtějí létat do EU a USA) a maximální doba v práci mezi nimi je.

+13/0
29.8.2016 8:06

P11e16t19r 64K87l65a54t50o26v41s25k23ý 1832105508608

Přesně tak, pokud byli piloti přes normu a vědomě by letěli, taky by mohli přijít o papíry.

+2/0
29.8.2016 8:21

D85a38v89i81d 83D37o89b59e32š 3715732647

Jedná se o středně dlouhý šestihodinový let. Kdybychom pak četli, že piloti udělali nějakou horší chybu, protože byli přetažení nebo pod velkým stresem, psal byste co?

+3/0
29.8.2016 8:31

T26o31m57á48š 90V88e15l41č97o72v68s30k54ý 4923968319418

Nezlobte se na něj, u nich ve fabrice to mají jinak...

+1/0
29.8.2016 9:05

K56r27y26š93t20o28f 45H94l53a72v73á25č 9582429268912

napsal by asi toto - francouzská klasika, neumí si pořádně rozvrhnout práci, ještě to pak zvořou a celé to zaplatí firma, nezajímá. Paráda. ;-€

+1/0
29.8.2016 10:01

K89a33t93e82ř75i32n94a 94V19a61š22á68k68o37v89á 5391672289745

vy jste fakt asi hodne vzdelanej, ze? Pro vasi informaci, nejvyssi mozna doba prace se tyka hlavne bezpecnosti prace, ne prescasu.

Mimochodem, to stejne se tyka i profesionalnich ridicu...taky jste o tom v zivote neslysel?

Doporucuji kanadsky serial Letecke katastrofy ci podobne dokumenty, tam je nekolik dilu o tom, jak unava a stres pusobi na piloty a ovlivnuje jejich reakce v pripade, ze se nahodou objevi nejaky problem.

Za sebe doma radej o 48 pozdeji, nez vubec.

+1/0
29.8.2016 9:59

M54i56c69h15a12l 22M53i47l25l40e26r 9496402529382

respektovane aerolinky se drzi bezpecnostnich predpisu a prescasy v letecke doprave nejsou to same jako v Kolbence u pasu

0/0
29.8.2016 10:52

J63o68s12e48f 64K34a32r31f84í58k 7162755356250

To je tím, že nemají služební kočky;-D;-)

+8/0
29.8.2016 7:51

L82a43d56i40s67l71a44v 30Z28o90c70h 8322838784638

Kapitán a první důstojník kocour, posádka kočky. Mňau.

+2/0
29.8.2016 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.