Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letadlo Air France nabralo kvůli myši na palubě dvoudenní zpoždění

Cestu z Mali do Paříže zkomplikovala pasažérům letecké společnosti Air France přítomnost malého hlodavce na palubě letadla. Vypuzení nezvaného cestujícího zabralo podle agentury AFP několik hodin. Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci. Let tak musel být o 48 hodin odložen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a90r56e59k 30N23o25v68o16t81n43ý 5871681836878

"Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci."

Ani nemuseli psát, které aerolinky to byly :-):-)

0/−1
31.8.2016 9:29

M22i17c66h68a31l 46M52i85l55l50e94r 9806282759182

Tak pro tvou osvetu je nutne dodat, ze to mohla byt KTERAKOLIV solidni, SPOLEHLIOVA, respektovana aerolinka.!!

Ony totiz VSECHNY maji ve svych bezpecnostnich predpisech uvedeny limity poctu hodin, ktere clenove posadky smi stravit ve sluzbe. Je naprosto normalni, ze kdyz nejaky incident zdrzi let tak, ze by celkova delka presahla maximalni predepsany pocet hodin, posadka z letadla musi vystoupit. Je nahrazena novou ...kdyz se nova posadska najde. Coz v nekterych destinacich, vzdalenejsich od domovske zeme a na mene frekventovane lince, muze vzit den ci dva.

Pokud by to aerolinka neminila dodrzovat, riskovala by, ze se dostane na seznam nespolehlivych prepravcu a prijde o licenci letat do ruznych civilizovanych statu sveta.

0/0
31.8.2016 13:03

M34a81r33e20k 24N53o37v31o60t91n43ý 5791181796468

Já to vím. Díky za vyčerpávající vysvětlení :-)

0/0
31.8.2016 13:16

M67i24c23h11a48l 11M79i31l98l87e56r 9696202179442

tak proc se hadame?

0/0
31.8.2016 14:21

M66a73r72e35k 63N66o79v44o12t63n12ý 5911231406108

Hádáme? Kde??

0/0
31.8.2016 14:40

M85i59c51h75a42l 24C44h59a60l93u33p42a 6328390919533

V Rusku by odletěli a řekli, že posádka letěla o své dovolené.

0/0
29.8.2016 21:53

V49i73k89y81r 36B45o51h16u72m42i60l 56S30t14r97a26n29s16k74y 9257688346569

Bohužel už ani AF nemá mezi svými letuškami žádné kočky......:-P

+7/0
29.8.2016 8:47

M91a89r40e58k 90T14u15r85n20o69v40e71c 7985682900356

No dost často spíš kocoury. :-)

0/0
29.8.2016 9:10

M94i77c25h40a89l 17M70i27l10l46e12r 9386332239712

;-);-D

+1/0
29.8.2016 10:56

P46e73t58r 30B57a78č52a60v74č24í51k 3553508431929

Migrantská myš měla počkat na německé letadlo.

+4/0
29.8.2016 8:26

L38u84d57ě17k 16P33r43o38v78a75z59n50í50k 8293851142485

Mikeš do každého letadla! ;-D

+6/0
29.8.2016 8:17

J18i41r17i 57D36o31m27i76n73i29k 1461868391420

Asi si udělal tunel do lednice....:-)

0/0
29.8.2016 8:06
Foto

T56o75m54a95s 68C44a94b38a24k 8395675344869

A ještě doplním, titulek je spatne, to letadlo neodletelo kvůli tomu, ze posádka nechtěla byt o dve hodiny déle v praci..Lupo!

0/−13
29.8.2016 7:56

P28a10v76e11l 34M72o31r68a46v93e84c 1964765984797

Oni nemohou, Air France by pak mohla přijít o licenci.

+4/0
29.8.2016 8:08

J83o16s65e64f 58R39i71c20h18t72e20r 9596525487953

ááá chytrolínek! :D

+6/0
29.8.2016 8:13

M22i29c22h91a58l 52M85i10l45l20e37r 9186822539842

budes se asi divit, ale ruzne hlavni svetove, respektovane aerolinky dodrzuji bezpecnostni predpisy, jakou max. dobu muze byt kazda posadka nasazena ve sluzbe.

Pokud se pobyt na letisti prodlouzi kvuli nejake technicke ci pasazerske zavade, s tim prodlouzi doba nadchazejiciho letu a dojde k prekroceni bezpecnostniho limitu sluzby, znamena to, ze posadka vystoupi z letadla a aerolinka musi nasadit nahradni posadku.

Kdyz se to stane v domovskem state aerolinky, najit nahradu obvykle netrva prilis dlouho, ale v cizich statech proste zalezi kolik tam maji clenu posadky v tu kterou dobu. Pokud se jedna o jedno spojeni denne, nebo jednou za 2 dny, pak cekani na odpocatou posadku skutecne potrva az 48 hodin.

Jedna znama letela z LA do australskeho Melbourne, skoro 16 hodin, v letadle (B747) kvuli delce letu samozrejme 2 posadky. Kolem Melbourne byla brzo rano mlha, letadlo odkloneno do Sydney. Kdyz se mlha konecne zvedla a let mohl pokracovat do Melbourne (1 1/2 hod. letecky vzdaleneho), posadky uz presluhovaly a musely vystoupit. Qantas musel najit novou posadku a pasazeri museli cekat. Tak namisto nekdy v 6 rano dorazili do Melbourne ve 3 odpoledne.

0/0
29.8.2016 10:43

M59i73c59h96a60l 25M59i82l27l31e63r 9506462389232

minuly patek letel syn ze severoaustralskeho Cairnsu do jihoaustralskeho Melbourne se spolecnosti Jetstar ( nizkonakladovka patrici Qantasu), 3 1/2 hodiny cisteho casu.

Let byl z technickych duvodu zpozden o hodinu a protoze posadka, ktera s letadlem do Cairnsu puvodne priletela, by presluhovala, museli zavolat nahradni posadku. Nastesti Jetstar je v Australii doma a maji k dispozici nahradni cleny posadky.

0/0
29.8.2016 10:51

Z64u57z57a85n51a 45K11a64u79f67m91a57n23o77v57á 8928614826107

Ach jo, o letecké dopravě a jejich pravidlech toho zjevně mnoho nevíte. Piloti fakt nemůžou dělat přesčasy jako někde v Kolbence. :)

0/0
29.8.2016 16:03
Foto

T89o66m74a92s 74C46a24b67a95k 8425745354649

Odborářská francouzská klasika. Takže několik set lidi muselo dva dny cekat, protože soudruzi dělníci z posádky lpěli na tom, ze "přesčasy" dělat nebudou. Ze to zaplatila firma..nezajímá. Paráda.

0/−16
29.8.2016 7:54

P46a94v72e97l 93M27o94r36a72v31e23c 1954955454907

Tohle nemá nic společného s Francií, ale s mezinárodními předpisy v letecké dopravě, které musí plni všechny aerolinky (nebo alespoň ty co chtějí létat do EU a USA) a maximální doba v práci mezi nimi je.

+13/0
29.8.2016 8:06

P17e84t91r 53K76l40a64t67o90v20s57k70ý 1632495218708

Přesně tak, pokud byli piloti přes normu a vědomě by letěli, taky by mohli přijít o papíry.

+2/0
29.8.2016 8:21

D59a81v86i22d 21D97o87b83e15š 3715702487

Jedná se o středně dlouhý šestihodinový let. Kdybychom pak četli, že piloti udělali nějakou horší chybu, protože byli přetažení nebo pod velkým stresem, psal byste co?

+3/0
29.8.2016 8:31

T41o56m33á30š 41V86e30l72č80o54v88s56k58ý 4953298719388

Nezlobte se na něj, u nich ve fabrice to mají jinak...

+1/0
29.8.2016 9:05

K27r40y31š49t20o18f 97H31l64a59v93á67č 9622519188432

napsal by asi toto - francouzská klasika, neumí si pořádně rozvrhnout práci, ještě to pak zvořou a celé to zaplatí firma, nezajímá. Paráda. ;-€

+1/0
29.8.2016 10:01

K13a66t78e80ř85i24n36a 30V51a77š36á87k31o73v41á 5161132399245

vy jste fakt asi hodne vzdelanej, ze? Pro vasi informaci, nejvyssi mozna doba prace se tyka hlavne bezpecnosti prace, ne prescasu.

Mimochodem, to stejne se tyka i profesionalnich ridicu...taky jste o tom v zivote neslysel?

Doporucuji kanadsky serial Letecke katastrofy ci podobne dokumenty, tam je nekolik dilu o tom, jak unava a stres pusobi na piloty a ovlivnuje jejich reakce v pripade, ze se nahodou objevi nejaky problem.

Za sebe doma radej o 48 pozdeji, nez vubec.

+1/0
29.8.2016 9:59

M90i44c34h11a34l 82M19i32l88l97e17r 9306592319922

respektovane aerolinky se drzi bezpecnostnich predpisu a prescasy v letecke doprave nejsou to same jako v Kolbence u pasu

0/0
29.8.2016 10:52

J17o87s84e67f 70K48a59r44f35í83k 7872565526370

To je tím, že nemají služební kočky;-D;-)

+8/0
29.8.2016 7:51

L70a72d92i31s44l15a14v 88Z75o43c55h 8842888524208

Kapitán a první důstojník kocour, posádka kočky. Mňau.

+2/0
29.8.2016 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.