Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo Air France nabralo kvůli myši na palubě dvoudenní zpoždění

Cestu z Mali do Paříže zkomplikovala pasažérům letecké společnosti Air France přítomnost malého hlodavce na palubě letadla. Vypuzení nezvaného cestujícího zabralo podle agentury AFP několik hodin. Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci. Let tak musel být o 48 hodin odložen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93a18r20e69k 67N95o98v39o80t63n67ý 5151791966708

"Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci."

Ani nemuseli psát, které aerolinky to byly :-):-)

0/−1
31.8.2016 9:29

M90i60c39h14a10l 60M14i52l78l95e71r 9856782579582

Tak pro tvou osvetu je nutne dodat, ze to mohla byt KTERAKOLIV solidni, SPOLEHLIOVA, respektovana aerolinka.!!

Ony totiz VSECHNY maji ve svych bezpecnostnich predpisech uvedeny limity poctu hodin, ktere clenove posadky smi stravit ve sluzbe. Je naprosto normalni, ze kdyz nejaky incident zdrzi let tak, ze by celkova delka presahla maximalni predepsany pocet hodin, posadka z letadla musi vystoupit. Je nahrazena novou ...kdyz se nova posadska najde. Coz v nekterych destinacich, vzdalenejsich od domovske zeme a na mene frekventovane lince, muze vzit den ci dva.

Pokud by to aerolinka neminila dodrzovat, riskovala by, ze se dostane na seznam nespolehlivych prepravcu a prijde o licenci letat do ruznych civilizovanych statu sveta.

0/0
31.8.2016 13:03

M66a36r57e98k 43N79o40v96o66t54n50ý 5691781866868

Já to vím. Díky za vyčerpávající vysvětlení :-)

0/0
31.8.2016 13:16

M59i48c41h57a95l 80M66i96l59l88e64r 9146202199622

tak proc se hadame?

0/0
31.8.2016 14:21

M53a29r43e18k 76N87o57v30o40t43n43ý 5601941336698

Hádáme? Kde??

0/0
31.8.2016 14:40

M62i46c96h38a35l 91C98h91a97l20u35p78a 6608280759823

V Rusku by odletěli a řekli, že posádka letěla o své dovolené.

0/0
29.8.2016 21:53

V79i17k12y49r 40B60o25h42u66m25i39l 63S68t47r60a36n62s26k38y 9687808506559

Bohužel už ani AF nemá mezi svými letuškami žádné kočky......:-P

+7/0
29.8.2016 8:47

M26a55r90e17k 25T76u94r59n19o15v63e81c 7415292490886

No dost často spíš kocoury. :-)

0/0
29.8.2016 9:10

M55i43c56h96a74l 76M66i35l81l80e70r 9206222679492

;-);-D

+1/0
29.8.2016 10:56

P29e63t78r 43B68a89č15a98v86č75í18k 3233868721879

Migrantská myš měla počkat na německé letadlo.

+4/0
29.8.2016 8:26

L50u31d97ě43k 95P49r40o60v98a81z98n92í42k 8483201692775

Mikeš do každého letadla! ;-D

+6/0
29.8.2016 8:17

J37i43r53i 68D73o78m29i35n76i10k 1861178681760

Asi si udělal tunel do lednice....:-)

0/0
29.8.2016 8:06
Foto

T79o58m72a67s 82C46a34b26a28k 8315295814939

A ještě doplním, titulek je spatne, to letadlo neodletelo kvůli tomu, ze posádka nechtěla byt o dve hodiny déle v praci..Lupo!

0/−13
29.8.2016 7:56

P38a38v15e27l 86M81o75r73a76v13e20c 1224865534747

Oni nemohou, Air France by pak mohla přijít o licenci.

+4/0
29.8.2016 8:08

J32o69s20e34f 32R80i21c85h72t71e40r 9206145697603

ááá chytrolínek! :D

+6/0
29.8.2016 8:13

M17i44c56h60a97l 16M93i16l58l77e63r 9586912769962

budes se asi divit, ale ruzne hlavni svetove, respektovane aerolinky dodrzuji bezpecnostni predpisy, jakou max. dobu muze byt kazda posadka nasazena ve sluzbe.

Pokud se pobyt na letisti prodlouzi kvuli nejake technicke ci pasazerske zavade, s tim prodlouzi doba nadchazejiciho letu a dojde k prekroceni bezpecnostniho limitu sluzby, znamena to, ze posadka vystoupi z letadla a aerolinka musi nasadit nahradni posadku.

Kdyz se to stane v domovskem state aerolinky, najit nahradu obvykle netrva prilis dlouho, ale v cizich statech proste zalezi kolik tam maji clenu posadky v tu kterou dobu. Pokud se jedna o jedno spojeni denne, nebo jednou za 2 dny, pak cekani na odpocatou posadku skutecne potrva az 48 hodin.

Jedna znama letela z LA do australskeho Melbourne, skoro 16 hodin, v letadle (B747) kvuli delce letu samozrejme 2 posadky. Kolem Melbourne byla brzo rano mlha, letadlo odkloneno do Sydney. Kdyz se mlha konecne zvedla a let mohl pokracovat do Melbourne (1 1/2 hod. letecky vzdaleneho), posadky uz presluhovaly a musely vystoupit. Qantas musel najit novou posadku a pasazeri museli cekat. Tak namisto nekdy v 6 rano dorazili do Melbourne ve 3 odpoledne.

0/0
29.8.2016 10:43

M92i16c43h23a14l 41M76i53l58l33e27r 9146812469752

minuly patek letel syn ze severoaustralskeho Cairnsu do jihoaustralskeho Melbourne se spolecnosti Jetstar ( nizkonakladovka patrici Qantasu), 3 1/2 hodiny cisteho casu.

Let byl z technickych duvodu zpozden o hodinu a protoze posadka, ktera s letadlem do Cairnsu puvodne priletela, by presluhovala, museli zavolat nahradni posadku. Nastesti Jetstar je v Australii doma a maji k dispozici nahradni cleny posadky.

0/0
29.8.2016 10:51

Z95u13z12a46n91a 15K51a35u46f40m75a19n22o28v37á 8748614176187

Ach jo, o letecké dopravě a jejich pravidlech toho zjevně mnoho nevíte. Piloti fakt nemůžou dělat přesčasy jako někde v Kolbence. :)

0/0
29.8.2016 16:03
Foto

T22o47m43a17s 76C54a73b30a52k 8285315614459

Odborářská francouzská klasika. Takže několik set lidi muselo dva dny cekat, protože soudruzi dělníci z posádky lpěli na tom, ze "přesčasy" dělat nebudou. Ze to zaplatila firma..nezajímá. Paráda.

0/−16
29.8.2016 7:54

P81a41v73e80l 22M25o79r92a89v68e50c 1184615154407

Tohle nemá nic společného s Francií, ale s mezinárodními předpisy v letecké dopravě, které musí plni všechny aerolinky (nebo alespoň ty co chtějí létat do EU a USA) a maximální doba v práci mezi nimi je.

+13/0
29.8.2016 8:06

P23e82t23r 14K84l53a70t24o87v93s88k97ý 1572975748808

Přesně tak, pokud byli piloti přes normu a vědomě by letěli, taky by mohli přijít o papíry.

+2/0
29.8.2016 8:21

D71a20v32i90d 89D66o91b91e29š 3435372107

Jedná se o středně dlouhý šestihodinový let. Kdybychom pak četli, že piloti udělali nějakou horší chybu, protože byli přetažení nebo pod velkým stresem, psal byste co?

+3/0
29.8.2016 8:31

T32o62m23á85š 84V32e21l89č22o89v48s61k67ý 4363888369518

Nezlobte se na něj, u nich ve fabrice to mají jinak...

+1/0
29.8.2016 9:05

K10r90y98š11t70o92f 20H86l34a67v13á59č 9322249288612

napsal by asi toto - francouzská klasika, neumí si pořádně rozvrhnout práci, ještě to pak zvořou a celé to zaplatí firma, nezajímá. Paráda. ;-€

+1/0
29.8.2016 10:01

K77a93t54e66ř88i74n94a 83V87a94š48á97k42o77v98á 5271402349915

vy jste fakt asi hodne vzdelanej, ze? Pro vasi informaci, nejvyssi mozna doba prace se tyka hlavne bezpecnosti prace, ne prescasu.

Mimochodem, to stejne se tyka i profesionalnich ridicu...taky jste o tom v zivote neslysel?

Doporucuji kanadsky serial Letecke katastrofy ci podobne dokumenty, tam je nekolik dilu o tom, jak unava a stres pusobi na piloty a ovlivnuje jejich reakce v pripade, ze se nahodou objevi nejaky problem.

Za sebe doma radej o 48 pozdeji, nez vubec.

+1/0
29.8.2016 9:59

M53i10c58h31a70l 23M84i24l39l11e13r 9876322449112

respektovane aerolinky se drzi bezpecnostnich predpisu a prescasy v letecke doprave nejsou to same jako v Kolbence u pasu

0/0
29.8.2016 10:52

J44o22s69e74f 72K15a46r42f21í94k 7972355986380

To je tím, že nemají služební kočky;-D;-)

+8/0
29.8.2016 7:51

L28a14d27i54s24l10a31v 53Z11o10c65h 8402538334698

Kapitán a první důstojník kocour, posádka kočky. Mňau.

+2/0
29.8.2016 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.