Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pitbul napadl na cyklostezce na Olomoucku dva lidi, bránili svého psa

Sedmatřicetiletého muže a devětatřicetiletou ženu napadl v pátek večer na cyklostezce ve Štarnově na Olomoucku pitbul. Ženě roztrhl předloktí a muži dlaň. Oba převezla záchranka do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a88n 56P52l60e75v22a 3911256501488

Jako zabava... pibull ma mit nahubek, zatimco u jezevcika je to cajk... Tak teda tu diskuzi chapu. Kdyz zcela pominu "parametry" bojovych plemen (coz mimochoden znamena to, ze NESMI napadnout cloveka ani v prubehu boje, kdy clovek mezi psy da ruce, jinak byly z chovu vylouceni) tak je to hlavne o tom, ze chovatele, respektive spis "panicci" jsou nezodpovedna hovada. Je uplne jedno, jestli jde o pitbula, nebo smetaka, ac vetsi plemeno, je vzdy vetsi problem pokud si postavi hlavu. Pes je proste pes. Nejvetsi paradox na tom vsem je, ze chovatele, jejichz pes perfektne posloucha na slovo za vsech okolnosti, svemu psovi ten kosik nasadi, ale dementi ho nechaji behat, protoze nikomu nic neudela...

Myslim, ze by majitele na verejnem prostranstvi meli nest 100% odpovednost za jejich psa a tecka. Pokousal? Super, platis veskere naklady ze sveho, vcetne zdravotni pece, bezne hrazene pojistovnou, vcetne vyjezdu, nahradu mzdy, psa, soku... Kdyz jsi debil, tak jsi debil. Kazdopadne svadet neco na psa, nebo jeho rasu, to je taky dobra kravina.

+2/0
30.8.2016 15:48

V68o65j49t68ě10c48h 20M85a10r33h61o74u45l 8858432637813

Plemena neřeším, psi za to nemůžou, problém je vždy v lidech. Je pravda, že některá plemena jsou u vyšinutých jedinců ve zvláštní oblibě, u různých vesnických podivínů jsou to vlčáci, u městských vypatlaných a agresivních týpků jsou to pitbulové a podobná plemena. A mezi námi, na cyklostezce může venčit psa jen debil...

+3/0
29.8.2016 11:06

M33i33l50o75š 25B96o19u72k47a12l 8823357763674

Ano. Poslední věta je zásadní.

0/0
29.8.2016 11:21

J44a50n 36R46o19h28á70č 4822542707769

Tak hlavne, ze jste to pejskarum nandali. Sebelepsi "hodne" plemeno muze nadelat skod mraky, kdyz panicek bude debil.:-P

+1/0
28.8.2016 16:49

I42v12a12n64a 93R77a25f89a77j38o43v26a 3243279898330

Mám kříženku pittbula (jaké máme aktivity, výcvik apod. vynechám, protože lidem, co tato plemena nebo psy obecně nemají rádi nebo se řídí tím, že majitel takového psa musí být nutně zakomplexovaný idiot - kterých, ano, není málo - to stejně nemá cenu vypisovat), nicméně tahat psa na volno na cyklostezku, ať už na brusle nebo kolo, je absolutní kravina, ať je to pitt nebo krysařík. Já osobně z respektu k ostatním lidem psa na veřejných místech připnu a to i pokud někoho potkáme v lese či jinde v přírodě. Vím, že je můj pes nekonfliktní, ale to druhá strana vědět nemůže. Nejvíc vytočená jsem, když pejskařovi tenhle respekt chybí a je mu jedno, že si jeho pes dělá co chce.

Tuhle běžela ženská s bišonkem, já si fenku připla, aby se třeba běžkyně nebála. Její miláček k mojí připlé fence přiběhl a začal na ní vrčet, bezdůvodně. Běžkyně se zastavila půl metru přede mnou a zahlásila:"Já nikdy nevím, jestli se neporvou, tak počkáme." Nevěděla jsem, jestli se mám vztekat nebo brečet, dát jí facku nebo jí odeslat na nejbližší cvičák. Úplně stejným způsobem mi jorkšír pittku už jednou pokousal.

Takže lidi, pes je zodpovědnost, cvičte je, bavte se s nimi a proboha, hlavně si psa nepořizujte, pokud se mu nemáte čas věnovat nebo o nich nic nevíte. To je pak na průser zaděláno.

+5/0
28.8.2016 14:52

L71u90d75v71í82k 26G97a83j16d10o44š17í27k 2715143614672

Souhlasím - viz níže.

Jen doplním, že vodítko je pouze zoufalá náhražka nedostatečného výcviku a výchovy psa a ukázka lenosti a neschopnosti majitele. U vycvičeného psa slouží už pouze jako psychologická uklidňovací pomůcka pro lidi které potkáváte, protože ti většinou netuší o co jde.

+2/−3
28.8.2016 16:05

L31u54d29v76í70k 45G47a88j56d61o77š66í22k 2915293934112

Což takhle místo mínusu nějaký argument pánové?

+2/0
28.8.2016 17:43

J80a58n 82R79o11h69á28č 4842652197709

Aha, proto mi smazali prispevek, kde jsem trosku drsneji nazval neschopneho majitele. Nekomu se to proste nelibilo tak to nahlasil.:-/

0/0
28.8.2016 17:51

I24v54a69n20a 70R22a61f59a68j78o51v24a 3143369458370

Přesně, pokud vidím, že lidé na psa reagují pozitivně, přivolám si jí pouze k noze a bez problému projdem. Někdy na ní začnou i reagovat a ptát se, v tom případě dostane volno.

0/0
28.8.2016 18:09

L50u32d38v42í32k 24G97a77j13d80o19š48í73k 2285163524592

Celý problém je jen a pouze v majitelích psů, kteří si velmi často pořídí psa a vůbec přitom netuší, jak s nimi pracovat. Když si pak takový neumětel pořídí psa bojového plemene, tak je na problém zaděláno.

Psy za to nemůžou. Můžou za to jejich páníčci.

.

Jinak postavit se s holýma rukama mezi dva psy v konflikt je zoufalý nerozum. Je-li navíc jeden z nich pitbul, tak je to hotové šílenství.

+3/0
28.8.2016 11:34

V80l78a85d46i32s95l11a31v 17Z41a50h22r78a40d65n95í43k 4812573243868

Páníčka nakopat ,pejsek za to nemůže.

0/0
28.8.2016 9:09
Foto

P42a81v32e55l 22J92a18n80c50i29k 9142323171619

Psi maji slouzit ucelu, pro ktery byli vyslechteni. Pitbull byl vyslechten pro rvacky s jinymi psy, proto v dnesni dobe nema co pohledavat kdekoli jinde.

+4/−7
28.8.2016 6:30

J75a63n 58R64o84h15á45č 4302922907459

Ted's tomu dal.;-D

0/0
28.8.2016 16:45

R61a68d39e17k 18H31o72l70í12k 1668904530646

Nevím, zda pisatelé 90% příspěvkú rozumí psanému textu......incident se stal na cyklostesce a NE NA PSÍ STEZCE...tudíž tam psi NEMAJÍ co dělat a je jedno, šli má pes velkou tlamu či krátký ocas...

+5/−4
28.8.2016 6:16

Z98d50e87n37ě97k 60T10r91u73t17n57o44v66s27k97ý 7583123366450

A na to jste přišel jak?

0/0
28.8.2016 10:50

L11u61d31v56í56k 21G20a22j95d11o44š90í72k 2965673214292

Pane Holíku, stále platí, že co není zákonem zakázáno, je povoleno.

Žádný zákaz přítomnosti psů na cyklostezce neexistuje.

+4/0
28.8.2016 11:17

P15e94t42e64r 92V83a60ň76u64š98a59n86i15k 4527136176872

a vida, presne pro toto nosim glock (mimo jine)

+5/−2
28.8.2016 6:07

V26l29a96d87i65m80i50r 48S88e78f77l 6167232535931

To coklareni ve městech je vyloženě česká úchylka. Denně potkávám i poblíž dětských hrist volné pobihajici psy bez nahubku a když člověk coklare upozorní, ještě je dotcenej. A hovinka nejen v trávě ale i na cestách. Města by měly razantně zvýšit poplatky a tvrdé tyto přestupky trestat...,

+9/0
28.8.2016 5:56

B29e40r47n81a30r50d 68B96e38r71l94i44n55s23k45i 7232381473695

A měštští policajti pracovat pro občany za což berou plat. Zatím machrují s radary a buzerují s batičkama čož je ekonomicka přínosné.

+1/0
28.8.2016 8:51

V88l78a93d10i18m16i75r 83S51e44f71l 6967852915451

Požádal jsem Mestskou policii o počet uložených pokut coklarum, za rok ani ne tolik, co vyberou tak za den za špatné parkování:(

0/0
28.8.2016 8:57

L43u21d33v72í68k 15G95a78j38d90o37š18í55k 2145433654412

Zdaleka to není jen česká úchylka.

Krom toho pes s náhubkem je povinný pouze v dopravních prostředcích nebo veřejných budovách. Pokud pes pobíhá v blízkosti hřeště a nikoliv na něm, rovněž na tom není nic nepovoleného.

Možná kdybyste se místo nenávisti vůči psům začal trochu zajímat o to, jak to se psy\ funguje, měl byste méně nerváků a rozčilovaní. :-)

+1/−2
28.8.2016 11:22
Foto

P91a84v16e34l 39R60u53s 9818228439920

Co dokáží miláčci:

https://youtu.be/yZVChD-I5_s

https://youtu.be/9boPN62rfUU

+1/0
28.8.2016 3:30

A22n86t36o33n47í68n 30M10a79h27o23v95s30k73ý 8969317781246

Na salám !

+1/0
28.8.2016 0:33

M48a75r95t40i37n 41N53o98v60o36t85n92ý 7213255320835

Jsem překvapen, že na ilustračním snímku není staford. Obvykle tam toho mazlíka v souvislosti s takovými případy dávají.

+1/−2
27.8.2016 23:56

F44i44l78i49p 80S31o66k74o44l 2410221660

Napadejte lidi se psy tak, až přestanou napadat.

0/−3
27.8.2016 23:51

K91a37r19e86l 55Z60a42v28ř53e45l 2907954950

Náklady na léčení, ušlý zisk, bolestné, případné dlouhodobé následky, ztížení společenského uplatnění, škody na majetku a jako pokutu +100% těchto nákladů a rychle by to podobné "milovníky psů" přešlo.

+9/−2
27.8.2016 23:14

A15l24e30s 48P53r40o30c84h14a50z23k85a 8440453973940

To by pomohlo, jenže naše zdivočelá justice, žádnou zodpovědnost za škodu, náklady na léčení a ztížení společenského uplatnění neuznává.

+2/−4
27.8.2016 23:38

L73u73d61v95í22k 86G93a44j58d82o34š69í71k 2505263904422

Nepřešlo pane Zavřele.

Pejskařství je životní postoj a ten žánou sankcí nezměníte.

0/−1
28.8.2016 11:28

M58a83r35t60i59n 24K92u67č35e71r52a 8159459419742

Měli by tyto psy venčit jedině s košíkem.

No a majiteli napálit pěknou pokutu, včetně lékařského ošetření!!

+11/0
27.8.2016 23:11

P97e81t55r 50N26o32w43a19k 2127422540185

Tak to asi i bude.

0/0
28.8.2016 7:26

J72i68ř52i13n48a 20C47h22l12e81b28o28v67s71k16á 4774875376967

zakázala bych tyto bojová plemena mít v bytech !!!!

...a když tak ven jedině s náhubkem.

+5/−7
27.8.2016 22:53

K52a43r44e90l 41L61a91n51g57r 2802477590538

Docela by mě zajímalo co za rasu byl ten druhý pes.

+3/0
27.8.2016 22:41

K35a90r69e66l 68Z15a54v78ř16e40l 2787194410

Aligátor....20 000 a 20 000 plastika....

+1/0
27.8.2016 23:09

F37r82a23n86t46i74š67e71k 17T80y29k35a18č 8219162572554

Páníček nezvladatelného psa by měl vše do koruny uhradit, tečka. Oni si pak někteří majitelé psů rozmyslí léčit si své životní komplexy přes psy, tečka.

+10/0
27.8.2016 22:33

M70a53r10t79i68n 23K46ř24í18ž 9303672910977

Páníček by hlavně měl dostat trestem uhradit veškerý usly zisk, způsobeny pracovní neschopnosti, bolestné, nematerialni újmu a osobně se o pokousane starat. Cokla zastřelit.

+13/−1
27.8.2016 22:37

R63a38d60o62m52í60r 24A73l67b60e22r77t 1666291622849

Já mám pejsky rád. Letos v Chorvatsku jsem tedy koukal. Jedna paní měla s sebou až tři psy. Jeden dokonce se přišel pomazlit i k nám, na místo, kde jsme leželi u vody. No moc velkou radost jsem neměl, jelikož na mé povely k odchodu nereagoval. Po chvíli nevšímání nás Piba opustila. Já se domnívám, že jsem celkem rozumný člověk, ale mám právo být i nerozumný, že? Koupím si tygra a budu ho s sebou brát také na dovolenou. Hele nenamítejte! Nemáte to jedno, jestli budete pokousaní od pitbula nebo od tygra? Já ho chci.;-)

+9/0
27.8.2016 22:22

P48a78v46e67l 98J82e32ř48á86b36e12k 7531722984607

Tygra?

Dost těžko, ty jsou na seznamu.

Snadnější je lev.

A když ho potom zakousne nějaký pitbul, tak máte i zajímavou předložku do obýváku.

0/0
27.8.2016 22:46

R58a50d48o88m31í70r 78A60l53b15e93r56t 1796421292559

Pavle, jste na omylu, když si myslíte, že nějaký pitbul zakousne mého lva. Ten bude jako prvnlí lev na světě, vycvičen na likvidování pibulů. Samozdřejmě nikoho jiného si ani nevšimne a ani nebude na nikoho cizího útočit. Jen když uvidí pitbula, který nebude na vodítku a nebude mít náhubek tak ho v mžiku ho překousne na čtyči části.8-o

+1/−2
27.8.2016 22:55

P45a78v94e55l 44B28a22l60a 7947386766393

Na všechno musí být povolení, na zbraň atd. Daleko větší škody udělá takový pes, který to má ještě v genech. Lidé, kteří mají takové psy, by měli absolvovat nějaké zkoušky a povinný výcvik psa.

+7/−5
27.8.2016 22:12

P13e72t86r 70T23y87č23k26a 6185772239952

Co ma ten pes v genech?

+3/0
27.8.2016 22:14

M27a17r66t17i55n 77K38ř90í17ž 9933822960377

Demenci.

+1/−5
27.8.2016 22:30

I29v65a13n 15P29o76k69o74r50n82ý 2239110312693

v genech má svou nepřirozenou obří krokodýlí tlamu, kterou zabije dítě na jedno kousnutí, primární je bezpečnost a zdraví, ne sobecké záliby majitelů těchto lidmi zdegenerovaných pejsků, na dobrou výchovu nelze u některých "dobrých" lidí spoléhat, a už vůbec ne na 100% kontrolu instinktů a reakcí, když kousne "normální" pes, tak určitě není tak nebezpečný, jako tito psi

+12/−3
27.8.2016 22:35

D18a29v41i42d 28P70o26l41í48v11k14a 5931871821984

Zkuste si o pitbullech nejdříve něco zjistit. Takt píšete jen nesmysly

+4/−2
27.8.2016 22:50

S11t22a65n91i87s25l60a92v60a 14P71l92a28č56k41o26v34á 1424762162319

Tzv. "bojová plemena" psů jsou šlechtěna už po tisíciletí. Jejich ukolem byl boj s velkými šelmami, pro vojenské účely, později pro psi zápasy. Cílem jejich šlechtění byl vždycky boj a zabití protivníka. Štěňata, která nevykazovala dostatečnou agresivitu a oddolnost proti zranění, byla z chovu vyřazována. Tím se po generace upevňoval genetický základ.Pro jiné, než výše uvedené úkoly se tato psí plemena příliš nehodí a profesionálové je ani nepoužívají, a to včetně hlídání a sebeobrany. K tomu jsou určena tzv. služební plemena.Vzhledem k tomu, že výše uvedená původní použití jsou v civilizované společnosti těžko přijatelná, jsou zřejmě důvody těch, kteří si je pořizují být "in", nebo si tím zvyšovat společenský status. V každém případě, pokud tyhle čtyřnohé časované bomby něco způsobí, měli by jejich majitelé být trestáni, jako by to způsobili oni osobně.

+2/0
28.8.2016 6:27

M97a74g51d64a18l58e49n70a 65M28a71c75h86o66v82á 2213885646768

Z mého laického pohledu mi stačí většinou toto. Má velkou tlamu plnou zubů. Má velkou sílu a čtyři rychlé nohy. Nemá vodítko ani košík a podle halekání pánečka nereaguje na nic, ani na své jméno. Většinou to je maximum, co mě na psu zaujme. Jeho rodokmen a historie plemene jsou mi ukradené, mám jiné zájmy. Pokud mi ze strany psa nehrozí nebezpečí, tak se o něj nezajímám.

0/0
28.8.2016 6:58

K30a13r79l48a 67V65l53a47š29á53n71k77o63v50á 1323932895669

Předpokládám, že ani jeden pes nebyl na vodítku. Což je samozřejmě chyba majitelů.

+1/0
27.8.2016 22:07

H27e45d59v51i44k21a 42V15o74d55i80č54k58o50v30á 3863513540778

No dočetla jsem se , že prave pit byl na voditku ,ale druhy pes na volno ... bohužel se stalo ,ale tu se z toho zase bude dělat hon proti bull plemenum :-/

0/0
29.8.2016 11:58

K70a70m25i50l 91K94o33p46r73n10i96c33k26y 6602263986966

Nechápu, že redakce iDnes nezruší tuto diskuzi. Je to tady totiž samý xenofobní komentář proti jedné rase psů a to pitbulům.

+5/−2
27.8.2016 22:06

J58a83n 52U38l14r55y33c47h 4721727720278

viděl jsem na idnes desítky nezrušených vláken plná nenávistných xenofobních výblitků vůči nějaké rase nebo náboženství...

0/0
27.8.2016 22:26

I29v22a29n 44P52o44k87o55r74n44ý 2119510252193

je to pochopitelné, jsou nebezpeční

+2/−1
27.8.2016 22:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.