- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kolik z toho bylo způsobeno "překročením rychlostního limitu" což je přestupek, který podle policjeních statistik není ani v první desítce příčin nehod?
A proč se tedy ta rychlost měří míst např. ohrožení protijedoucích?
Jo, snadný prachy..
to mi povídejte, dnes takhle ráno v půl sedmé jedu na kole do práce a když jsem si chtěl přibrzdit abych odbočil v lese, dostal jsem pěkný smyk, který mi hned nasměroval do vzrostlého stromu.Ale když jsem si uvědomil,(a to na to nebylo moc času), že za to ten strom nemůže, raději jsem se mu vyhnul a pro dnešek raději nepřekročil vyšší rychlost než 35km v hodině.. Snad dojedu zdráv i zpět domů.
Pátek odpoledne směr Pha-Poděbrady 3 nehody s několika účastníky v průběhu cca 12 km....Ovšem když vlítne do rozjetého a PLNÉHO pruhu osobáků co jednou 130 Tirák, co předjíždí druhý rychlostí 93 k/h., tak stojíme všichni na brzdě a máme huby ve skle. Policie pochopitelně nikde. Obdobně KAŽDÝ den ráno na Jižní spojce směr od lanového mostu na Smíchov značka, ne-značka, se předjíždí TIRáci zvesela....Ti největší inteligenti na vjezdu/sjezdu na D-1....Vzhledem k tomu, že posledních cca 15 let se s dálniční sítí neudělalo nic, je načase prostě kamionovou dopravu natvrdo od pátku 16:00 hodin do neděle 23:00 hodin na území ČR zakázat.
Myslím že tohle není řešení. Bohužel se vše v poslední době shazuje na řidiče MKD už více méně paušálně.
Problém je u řidičů, že
a) všichni jezdí pro policajty. Pokud dodržují rychlosti, tak kvůli pokutě, ne kvůli tomu, aby se jím nic nestalo.
b) kašlou na únavu. Jezdí po dálnici stovkou, protože mají v autě dítě a pak zabijou rodinku mikrospánkem.
Bod a) je přímým následkem toho, že cílem dopravní policie je primárně výběr pokut, nikoli zajištění bezpečného provozu.
No já se nedivím, když je celá republika rozkopaná, včetně objízdných tras, všude semafory a nejvíc oprav na D1 zejména v sobotu přes den.
V sobotu přes den? To je jako kdybyste se rozčiloval, že pracují ve středu odpoledne.
Mnoho lidí si myslí, že silnice mají být opravené, ale zároveň silničáře kritizují, že pracují zrovna v době, kdy zrovna on jede okolo.
Nechápu chování lidí, když na dálnici přejíždím v levém pruhu rychlostí lehce nad 130 km/h a někdo se na mě přilepí. Nevěděla jsem, že levý pruh neslouží k předjíždění a nově slouží jen k ukájení lidí, kteří si dokazují, že jejich auto umí jet 200 km/h.
Může to být i tím, že třeba jste rychlejšímu vozu vjela bez varování do pruhu.
ke snížení nehodovosti by podle mě stačilo, když by bylo vidět více policejních aut na silnicích... protože podle mě, každý kdo vidí u silnice policejní auto, automaticky sundává nohu z plynu... v pátek jsem jel 75 km... nejprve mi řidička nedala přednost a s telefonem v ruce se mi stihla omluvit varovnými světly, pak se mi lepil na prdel frajer s RS Fabii I řady, který vezl zjevně nepřipoutané dítě na zadním sedadle, aby mě předjel na místě, kde byl zákaz předjíždění a auta zpomalovala kvůli opravě silnice, pak mě předjížděl frajer s Multivanem na dvojitý plný čáře v zatáčce a nakonec nějací borci tuším z firmy Lesy ČR ve staré Toyote úplně zbytečně asi 90 km/h ve venici... halt je to v lidech...
škoda, že se nedají záznamy z kamery v autě podstoupit nějakému úřadu, který by na základě toho záznamu zahájil s tím pachatelem přestupku správní řízení...
Jej jste s přívěsem plným vajíček a proto hodně pomalu, že? Protože vyhecovat tolik řidičů k nebezpečnému předjíždění snad při normální jízdě ani nelze. Pak jsou z toho ty těžké nehody..
V Rakousku jsem nedávno jel. Ti co nedodržovali řekneme tu 140 byly v drtivé většině CZ a SK značky. Místní to opravdu dodržovali. A rozhodně jsem tam nepotkal žádného střelce, co by svištěl 180, tady se s tím člověk setká pravidelně.