Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Průvod popů vymítal z Prahy homosatanismus, vykuřoval svatého Václava

Asi tři desítky lidí v sobotu prošly Prahou v průvodu za Ježíše, obnovu rodiny, proti homosexuálům a údajnému morálnímu úpadku společnosti. Akci zejména v návaznosti na pochod Prague Pride uspořádal Byzantský katolický patriarchát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i15c26h59a43l 39M96i18l17l91e66r 9506722529582

dukaz, ze kazde nabozenstvi vedene do extremu skodi humanite.

Co by asi rekl Jezis Kristus tehle sebrance, ohanejici se jeho jmenem ale pritom dstici ohen a siru na ty, kteri se od nich necim lisi.

Co se stalo s pozadavkem "Miluj sveho blizniho.."?

0/−1
24.8.2016 7:39

J44a56r75o97m38í52r 10K12a82p25l48a91n 7608454282114

U katolické církve za Komančů platilo, že musela dobře znát svého nepřítele, tedy i Marxovo učení. Oproti tomu patriarcha Eliáš neumí ani správně pojmenovat své nepřátele - tedy ty homosexuální satanisty. I když se to píše "gayové", čte se to "gejové", ne "gajové" ("Gajové " - guys - by se použilo v angličtině třeba ve smyslu: Chlapi, jdeme do hospody ;-)).

+1/0
23.8.2016 8:55

P89a63v80e22l 28Š20i41m14u90r95d43a 2727195771754

..ještě , že mne římsko-katolická církev chrání před takovýmito magory, stejně jako mne ochránila před komanči a SSM..a to už jsem do SSM chtěl vlézt, ale omluvil jsem se z přijímací schůze, protože jsem musel na slavnostní mši májovou...a oni mi to napsali do posudku jako provokaci...tak mne církev a Bůh ochránili od pokušení ďábla...;-D;-D

+2/−3
22.8.2016 10:48

L46a35d54a 57N49o95v76a59k 4902573127

takže jsi takový mučedník, žejo...

0/−2
22.8.2016 13:06

J42o44s94e46f 45Z71e87t89í76k 1869918398408

Já jsem rád,že ještě té křesťanské svobody trošku je!;-)

0/−4
22.8.2016 9:34

J33a25n 70B17u41c19h37a92r 9159481122656

Doufám, že vykouřili i jeho koně.... :-)

+5/−1
22.8.2016 9:09

J16o86s77e14f 23Z13e88t64í25k 1769968198538

Já vím určitě,že to vykouření koně ponechali vám!;-)

0/−4
22.8.2016 9:37

J59a70k84u28b 11S87ú53k95e24n33í34k 1348690289

"byla podle něj duchovně infikována „homosexualismem“, a proto je třeba ji očistit prostřednictvím exorcismu. Čtyři představitelé patriarchátu proto provedli především kolem sochy svatého Václava úkony, které by to měly zajistit a které spočívaly ve vykuřování"

;-DR^

Jinak je fajn vidět, kdo je kdo. 40000 lidí na prague pride dělá šaškárny a pak se v klidu rozejde do svých domovů, 30 lidí chce zbytku přikazovat a zakazovat.

+7/−1
21.8.2016 19:35

J80o30s18e36f 94P91o79l39í83v20k85a 1622837126739

Ten titulek se opravdu povedl ;-D

+7/0
21.8.2016 17:05

K24a56r27e61l 62R81o47t51t 1747146603584

Prezident máfunkci podle ústavy v zásadě ceremoniální. Má především v zahraničíreprezentovat politiku, kterou určuje česká vláda. Na domácí scéně má pravomocíjen několik a moc zákonodárná mezi nimi není.

0/0
21.8.2016 16:37

B69o90h62u52s79l53a84v 18K44r16á50l11í27k 2721290869736

To jste to s těma dohnalitama rozseknul teda.

0/0
21.8.2016 18:34

F41r47a13n50t31i98š76e16k 72B16o45č43e77k 2438327448423

Pozor!Redakce IDNES opět jednou naletěla. Nejedná se totiž o akci odpůrců satanismuale o shromáždění satanistů samých. Povšimněte si především písmen IC XC nakříži na obr. č. 5, původně zobrazujících pantokrator „Ježiš Kristus dobyvatel“.Zde se však, evidentně, jedná o římské číslice 99 a 90, analogicky odkazující na číslici666. Dále na obr. č. 3 je na levé tváři řádové sestry viditelně patrný rituálníotisk zubů ďábla, který se od nepaměti provádí při zasvěcení. A nakonec nafotografiích č. 7, 12 a 16 se zjevil, v celé své nahotě, byť oblečený,Satanáš sám

+6/0
21.8.2016 16:09

F20r48a30n66t16i19š98e93k 39N18e15v26a43ř89i61l 7603779427655

Je to trochu zesměšňování dobré snahy, protože správně se to jmenuje pouze "homosexualismus" a lze to účinně léčit pouze elektrickými šoky kombinovanými se studenými střiky.

+2/−7
21.8.2016 16:05

J56a18n 47Z90e85m45a16n 1466485744656

Tyhle náboženské magory by taky asi šlo léčit elektrošoky. Bylo jich 30, to by psychatrická léčebna v Bohnicích zvládla.

+4/−1
21.8.2016 17:17

M72i27c66h83a61l 80M65i17n35a37ř14í55k 9912906709898

S exorcismem proti uchylkam souhlasim, ale nesouhlasim s tim, ze muslimska vira je satanismus.

Muslimove veri ve stejneho boha jako zide nebo krestane. Jen se lisi v prorocich a zpusobu uctivani. Ale to by bylo na dlouho.

+1/−5
21.8.2016 14:29

L38u26d82m81i10l10a 65Š86i33n72d56e44l30á98ř72o60v29á 7722446872591

Ano, ve stejného neexistujícího boha.

+3/0
21.8.2016 15:26

M58a37r80t94i69n 17P38e52t62v54a10d 4240559767302

Muslimové uctívají tytéž proroky jako židé a křesťané. Židé už ovšem za proroka nepovažují Ježíše, a křesťané zase Mohameda. Mohamed však Ježíše řadí mezi největší ze všech proroků. Muslimové spolu s křesťany očekávají druhý příchod Krista na zem, k němuž dojde na počátku Posledního soudu. Odmítají ovšem, že by Ježíš mohl být božím synem: něco takového totiž vylučuje první z Mojžíšova Desatera přikázání ("Není Alláha kromě Alláha ... "). Proto také odmítají katolické výmysly o svaté trojici, neposkvrněném početí a nanebevzetí Ježíšovy matky. Pro muslimy je Desatero závazné beze zbytku a doslova (k prvnímu přikázání ovšem připsali "... a Mohamed je jeho prorok."). Naproti tomu katolíci ve svém katechismu jedno z přikázání úplně vyškrtli, jelikož se jim nehodilo, a na jeho místo do počtu vložili poněkud bezobsažné "Nevezmeš jména božího nadarmo."

+1/−1
21.8.2016 16:23

B64o91h65u72s61l78a60v 88K34r30á85l36í64k 2521350289566

Rozlišovat náboženské výmysly od nevýmyslů je poněkud marná a nesmyslná práce. Svatá Trojice není ani tak katolický výmysl, jako spíš křesťanský - tato teze je dokonce jedním ze základních definičních znaků křesťanství (pokud někdo uznává a následuje Krista, ale nevyznává základy křesťanství, tak to je možná Kristovec, ale ne křesťan).

Na tom, že Ježíš byl Božím synem, je celkem shoda, rozdíl je v interpretaci. Ježíš to interpretoval tak, že Božími dětmi jsou všichni lidé včetně jeho, proto nás taky učil se modlit "Otče náš".

Neposkrvněné početí je natolik teoretický konstrukt, že nemůže být v rozporu s ničím reálným (biologické rodičovství Jáchyma a Anny nikdo nepopírá), ale pokud máte na mysli početí z Ducha svatého, tam nejde ani tak o křesťanský výmysl, jako spíš o aplikaci starých mýtů mnoha národů.

Nanebevzetí Panny Marie vyznává, pravda, jen polovina církve, avšak ve srovnání s vírou ve smrt a následné vzkříšení Ježíše je to jen neškodný žánrový doplněk, a opět platí, že víra ve vzkříšení je jeden ze základních definujících znaků křesťanství.

Křesťanskou redakci Desatera provedl Augustin z Hippa ve čtvrtém století, zatímco katolíci od pravoslavných se trhli až v 11. století, takže mlít v té souvislosti něco o katolících je úpně mimo. Že o pár století protestanti začali oprašovat starozákonní verzi, to už je jiná pohádka - taková cesta proti proudu dějin. Ale chápu, že nějací dnešní letničáři či znovuzrození či všelijaké ty "církve, které neuznávají žádné církve" se nebudou obtěžovat složitějšími znalostmi a úvahami a vystačí si s prefabrikovaným hudrováním na "katolíky".

+2/0
21.8.2016 18:49

M82a39r79t87i12n 86P39e92t36v44a70d 4270569307732

Máte pravdu, že s tím katolictvím je to opravdu trochu sporné, pokud chcete jeho počátek datovat do období Velkého schizmatu. Jenomže o katolické církvi prý mluví už v 1. století Ignác z Antiochie (katolický = všeobecný, univerzální). A sv. Augustina, kterého zmiňujete, katolíci považují za jednoho ze svých nejvýznamnějších svatých. Myslím tedy, že označovat všechny křesťany od samého počátku za katolíky není až tak moc nekorektní. Katolická linie sahá od počátků křesťanství až po dnešek, ostatní křesťanské církve se z ní postupně odštěpovaly v průběhu řady staletí.

+1/0
24.8.2016 0:29

I31v51a 94V37a17l71č36í80k97o47v56á 3730829799

A po skončení průvodu je sanitky rozvážely do Bohnic a obdobných ústavů k večernímu odběru stravy.

:-/

+7/−3
21.8.2016 13:15

R73i98c36h35a52r40d 25N96o41v61a15k 8358796341432

ok.

+1/0
21.8.2016 12:39

J88a70k76u10b 22S14ú22k57e97n21í84k 1568580809

KO

+1/0
21.8.2016 19:37

I49v55a22n 56D22ř62í44m43a91l 9137886582347

A tohle všechno v 21.století??? Kdo ty popy živí? Jejich věřící? Nebo ti nevěřící? Občas mi připadá, že jako lidstvo spíše degenerujeme, než se vyvíjíme. Budoucnost pravdu ukáže, pokud nějakou máme.

+7/−1
21.8.2016 12:00

R20i43c31h80a90r11d 46N19o76v78a73k 8708756611512

vadi ti jiny nazor...

+1/−1
21.8.2016 12:39

V38a24š67e83k 66Ř25í90h16a 2923783678702

Chápu že jakákoli propagace zdrženlivosti, řádu, atd je v dnešních době asi značně nepopulární. Omezovat se v době kdy je naopak kladen velký důraz na co největší posouvání hranic svobody je asi opravdu out. Otázkou ale je, zda si při té rozpínajícíse vlastní svobodě, dokážeme ještě uvědomit svobodu ostatních.

Zda při propagaci vlastního já nezapomínáme na pomoc těch co jsou kolem nás.

Poslední dobou mám totiž pocit, že v tomto lítáme od extremu k extremu.

A tak se stává, že původní zcela spárávná podpora homosexuálů a jiných odlišností přerostla v diktát obnormalit. ( neskutečně vyzáblé modelky, vystavované použité vložky jako umělecké dílo atd). Přitom ale zapomínáme vyjádřit podporu k válečným uprchlíkům a žebrákům na ulici. Nemyslím si že nějaké průvody dokáží něco změnit. Spíše by bylo dobré oprostit se od vnímání davu k jedincům jako takovým a pak se kouknout jaká práce a jaké činy je prezentují.

+1/−1
21.8.2016 11:35

M98a54r78t73i21n 62P78e11t24v75a39d 4920549227712

Já zase nemám pocit, že by se s lidmi za posledních sto let něco podstatného změnilo. Použitá vložka je jako umělecké dílo stejně provokativní jako vystavený pisoár na počátku 20. století. Po přečtení Haškova Švejka se ujistíte, že se lidé od té doby ani trochu nezměnili.

Propagace nějakého řádu nikdy nezaručila více pořádku a harmonie - rozpor mezi ideálem a skutečností je věčný a nepřekonatelný.

Podpora homosexuálů nejenže není správná, ale není ani k ničemu potřebná. Potřebný je jen obyčejný respekt, který žádnou zvláštní aktivitu nevyžaduje - na to stačí jen běžná mezilidská slušnost. Průvody nejsou pořádány proto, aby něco změnily: jejich smyslem je nejčastěji společná zábava, občas i něco připomenou nebo oslaví.

Společenským vysvědčením jednotlivého člověka byla odjakživa jen jeho práce a osobní hodnoty - ani dnes se na tom nic nemění. Vždycky také existovaly povrchní pseudohodnoty: to, co dnes představují média, dříve obstarávaly například pavlače a hospody.

+5/−1
21.8.2016 12:09

B72o76h48u84s45l11a91v 15K76r44á15l90í19k 2281360389126

Ona totiž většinou právě ta " propagace zdrženlivosti a řádu" představuje povrchní pseudohodnoty a jistý druh nezdrženlivosti těch, kdo s tou svou "zdrženlivostí a řádem" mají potřebu exibovat. Zvlášť když je to partička vyšinutých bigotních šílenců z nějaké naprosto ulítlé sekty.

+3/−1
21.8.2016 12:35

V33a39š47e63k 96Ř14í62h17a 2953593378622

Tím co jste napsal jen potvrzujete moje slova o tom, že se hloupě plácáme v extremistických pohledech.

0/0
21.8.2016 17:03

B83o74h38u54s52l27a38v 53K92r31á69l16í49k 2111390159716

Přece jen se dívám jinak na to, když extremistické postoje demonstruje nějaká etablovaná církev se zázemím spousty věřících, a jinak na to, když je to partička evidentně vyšinutých bláznů. Proti těm prvním je třeba bojovat nebo se jim vysmát, ty druhé je třeba spíš politovat.

+1/0
21.8.2016 18:55

V69a82š86e46k 37Ř68í24h74a 2173743728852

Právě na tom pisoáru se hezky ukazuje ona změna. Jinak píšete to samé jen jinými slovy.

0/0
21.8.2016 17:00

I77v49a50n 64D51ř92í68m75a46l 9657106972847

Kolik jste toho dal našem snědým spoluobčanům? Nebo jste selektivní a podporu si vybíráte podle sympatie? Jak dnes zjistíte, zda dotyčný nechce pracovat a ke svému životu na ulici se dopracoval hraním na automatech? A jakého uprchlíka myslíte? Ty z Iráku, kteří se po návratu zpět vyslovili, že do Evropy již nikdy? Že si to představovali úplně jinak. Něco jako ruská vojska v roce 1945. Vítání šeříkem se nekonalo a nikdo jin nic zadarmo dát nechce. Proč? Protože ani Evropa se neumí postarat ani o svoje chudé. Kecy se vedou dobře, ale docela rád bych znal vaši aktivitu v této oblasti. Možná bychom se ještě divili.

0/−1
21.8.2016 12:09

V18a12š69e40k 24Ř95í73h56a 2453363768502

Podporuji několik dobročinných akcí a to bez rozdílu. To zda je to, ale dostačující nechám soudit někoho úplně jiného. Ne vás. Je každého věcí zda pomoc poskytuje automaticky, nebo zda hledá důvody k výmluvě. Soudě dle vaší reakce jsem uhodil hřebíček ma hlavičku. A pokud máte jen trochu potřebu své počínání veřejně omlouvat pak můj příspěvek splnil účel.

0/0
21.8.2016 17:11

D25a55n16i23e78l 45J52a65n67á25k 8810283508962

Měl jsem tu čest vidět tenhle průvod když šli ulicí Na Příkopě. Shodou okolností v tu samou dobu před Slovanským domem srazilo jednu paní auto. Když ji záchranáři fixovali, přiběhl k nim kněz z průvodu a snažil se je od strčit že té paní požehná. Naštěstí měli policajti co tam byli víc trpělivosti než např. já a odvedli ho s klidem a vysvětlením že paní nepotřebuje boží zázrak ale lékařskou péči, na co kněží opakoval že ji bůh pomůže. Napadli mě jen dvě slova: náboženský fanatismus. A je jedno jakého náboženství. Podporuje nelogické myšlení, útlak a je ve společnosti nebezpečný.

+10/−4
21.8.2016 10:10

R18o70b38e34r13t 81M87r61o28c65z54k43o91w78s97k39i 7418220739244

R^ jj náboženství je mor lidstva a je jedno o které jde...

+2/−7
21.8.2016 10:25

D35a46n61i61e66l 30J57a42n27á91k 8300503888272

Já říkal náboženský fanatismus, ne náboženství. Je totiž rozdíl když se někdo např. modlí v soukromí a věří třeba klidně na létající špagetové monstrum a na veřejnosti se nijak nábožensky neprojevuje a dokáže být i vůči tomu kritický a používat zdravý rozum a ví že některé věci v náboženství jsou špatně, než když slepě následuje víru, vnucuje ji ostatním a chová se díky tomu agresivně a dokonce v krajních případech kvůli náboženství vraždí. Tak jak se to teď děje v některých částech Evropy. Bohužel když jsou většina lidí věřících v určité náboženství fanatici, tak je asi něco špatně i s konkrétním náboženstvím.

+5/−1
21.8.2016 11:08

M86a13r27t21i32n 93P61e63t37v49a68d 4450529727662

Pane Janáku, jen bych si vás dovolil poopravit s tím fanatickým vražděním kvůli náboženství.

Není mi jasné, proč si jako příklad berete právě to, co se děje v Evropě, když hned za jejími hranicemi jakési zvrácené gangy útočí z údajně náboženských důvodů na islám. Prokazatelně o tom svědčí fakt, že jejich prvotním terčem i cílem jsou téměř výhradně muslimové. - Jen za poslední tři roky jich byly stovky tisíc povražděny, další statisíce zotročeny pod "právem" šaríja, milióny muslimů ztratily své domovy i existenci, a prakticky denně k nim přibývají další. V Evropě se neděje nic, co by s tím sneslo byť jen vzdálené srovnání. S použitím hrubě nekorektního černého humoru bych vás rád upozornil, že plakat bývá obvykle vhodnější na tom správném hrobě. :-P

0/−1
21.8.2016 14:14

B37o83h68u53s36l70a70v 18K76r66á81l33í55k 2441350459136

Jo tak "kněží opakoval" a "slova napadli, jo? To už dneska fakt nikdo neumí česky? Ani propagátor logického myšlení?

0/−2
21.8.2016 12:39

M53a74r90t93i21n 29S88u79k61u71p 8196222929314

Trochu je stírán rozdíl mezi tolerancí k něčemu a propagací něčeho:-(:-(

0/0
21.8.2016 10:04

T77o83m74á88š 18N61o95v61á55k 5264947509549

Víc by se mi líbil titulek: "Průvod popů vymýtal z Prahy homosatanismus, vykouřil u toho i svatého Václava.

+2/−2
21.8.2016 9:40

B50o69h15u28s11l14a64v 90K76r81á72l26í63k 2781730749986

Vymítat opravdu není příbuzné se slovem mýtit.

+1/0
21.8.2016 12:41

T61o94m82á44š 14N49o80v55á27k 5834177919299

Mate pravdu, diky za opravu, byl jsem jeste ovinen z predesleho vecera.

0/0
21.8.2016 23:07

M74i98l70a74n 48W19e55l52s18e17r 5372398118121

Jeden za osmnact a druhy bez dvou za dvacet. Nejak nevidim v tech pruvodech rozdil.

+2/−5
21.8.2016 9:30

J11a72k54u81b 32S86ú56k63e98n66í19k 1468300349

Já ano. Na první přijde 40000 lidí, kteří nikomu nechtějí nic zakazovat. Na ten druhý přijde lidí 30 a zakazovat chtějí.

+1/0
21.8.2016 19:38

R72o83b30e57r98t 57M17r73o54c87z40k63o28w55s53k86i 7548140129474

Když ti lidi vidím, nemůžu se zbavit pocitu že by každý z nich potřeboval intenzivní psychiatrickou léčbu, čím to je? ;-D

+7/−2
21.8.2016 9:28

R78o82b71e11r83t 14M71r20o98c13z65k12o88w31s79k34i 7868790409534

ty ;-D

0/−2
21.8.2016 9:28

R94i37c27h65a51r67d 67N11o20v21a21k 8148436821542

mas recht, take mam u homo stejny pocit.

0/−1
21.8.2016 12:41

Z89u21z28a72n93a 84K95a73u50f32m37a74n95o75v29á 8108744736587

Koně vykouřili taky?

+7/−2
21.8.2016 9:04

L51a51d64i15s59l26a46v 70M98a86t91u60l67a 3161769880222

ale notak Zuzanko ;-D;-D

+1/0
21.8.2016 12:10

M68a16r45t67i97n 62V75o43j23á92č70e35k 9903217461406

píšou Sv.Václava tak jen jeho koňa ne;-D;-D

0/0
21.8.2016 16:27
Foto

E83m40i12l 34H15o67r56v57á23t95h 8867588701698

prasaťu sa len o kukurici sníva

0/0
22.8.2016 9:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.