Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pondělí bylo letos nejtragičtějším dnem na silnicích, zemřelo osm lidí

Pondělí bylo na českých silnicích letos zatím nejtragičtějším dnem. Podle předběžných policejních statistik zemřelo při nehodách osm lidí. Dalších devět utrpělo těžká zranění. V srpnu zatím zemřelo na silnicích celkem 32 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98e25t52r 32K36u39č25e61r16a 6969322354759

Auta a hlavně jejich jsou horší než teroristická hrozba :-/

0/0
16.8.2016 13:56

B92o58r39i48s 84Š52i81r36o12k64ý 4725126791809

Jejich zplodiny?

0/0
16.8.2016 14:10

P94e32t93r 58K67u52č23e26r78a 6429112254129

Na místě po střetu autem během pondělí 8 lidí zemřelo jenom v ČR

0/0
16.8.2016 15:38

P81e33t11r 84K52u27č95e10r41a 6419662844709

jejich řidiči

0/0
16.8.2016 15:38

A75n15d95r60e79j 30M56ó57c 4294383225481

Většina fatálních nehod je přejetí do protisměru a čelní střet., ať už vědomě šlo o předjíždění nebo o nepozornost/únavu, tomu nezabrání ani policejní hlídka u silnice.

+2/0
16.8.2016 11:11

J63a82r62o76s79l95a47v 69L49e98b12e10d78a 3296839827800

Přidal bych nedání přednosti. Souhrnně nejhorší je, když se někdo neoprávněně vydá do dráhy jinému vozidlu.

Částečně je to dáno nezkušeností a chybějícím výcvikem (a nemyslím tím jen autoškoly). Kolik řidičů absolvovalo jakýkoliv nácvik k eliminaci smyku? Kdo jim vysvětlil, jak se mají proti mikrospánku bránit? Kdo s nimi nacvičil správnou reakci při vběhnutí zvířete do vozovky? Kdy a kde zorganizovala dopravní policie nějaké školení (leda možná se školáky)? Kdy naposledy vysílali v TV nějaký pořad, jak předcházet nástrahám a kritickým situacím v provozu?

0/0
16.8.2016 14:23

B63o90r36i72s 96Š75i17r29o28k62ý 4805676531629

Když není skutečná vůle opravdu snížit nehodovost, je alespoň třeba mít velké auto. Tam má člověk alespoň jakou takous šanci přežít.

+2/−1
16.8.2016 10:29
Foto

J93i88ř46í 87K44l43u32š61á44k 6298255303765

Na jedné straně se buzerují řidiči, za každou prkotinu naskakují body, pokutují, fotí, kamerují, propočítává se jim rychlost ...

A na straně druhé se řidičáky kupují, ze zákazů jízdy někteří mají srandu, po nehodě se nemusí dýchat, ani jít na krev .... kupují se auta s najetím 50 tisíc km a ono má najeto 300 tisíc, auto má tedy úplně jinačí opotřebení a technický stav, než se domnívá majitel. A je zajímavé, že toto policii nezajímá. Přitom pro bezpečnost to má zásadní význam.

+5/0
16.8.2016 10:11

B13o95r81i59s 45Š73i76r64o46k84ý 4755656161549

Máte samozřejmě pravdu.

Ale podotkl bych, že podíl na nehodách, co se týče stáří vozu, je mizivý. Skoro vždy je to vadný článek mezi volantem a pedály.

+6/0
16.8.2016 10:15

J57i60n43d66ř11i94c46h 18Š20k42o40p49e48k 4575121560175

ale to je problém soudců, že jsou tak tupí, že dají klidně 5. zákaz řízení (když 4 předchozí dotyčný ignoruje).

Přece pro hloupost drahých soudců nerezignujeme na dohled na provozem

+1/0
16.8.2016 10:24

A56n76d98r14e33j 46M13ó44c 4934763965571

Soudci neposilají notorické mařiče zákazu řízení do basy, odmítnou dechovku nebo krev umožňuje zákon, takže zákonodárci a pokud někdo zjisti ztočené km může podat trestní oznámení na prodejce, není problém

0/0
16.8.2016 11:07
Foto

J14i69ř32í 37K87l74u10š10á61k 6248345393945

Odmítnout dechovou zkoušku sice umožňuje zákon ... takže se to tváří, jako spravedlivé, pro všechny ....

Problém je, že když to odmítne občan, tak se problém jen o nějaký čas posune .... ale když to provede významná osoba, tak mu to dává čas na pokus o ovlivnění procesu. Podívejte, jak se z toho dostal Kadlec při své první opilecké jízdě. O tom to je. Proto se nemusí dýchat, dávat krev. Aby si to mocní mohli zařídit.

0/0
16.8.2016 12:02

B84o48r28i95s 34Š28i62r89o76k29ý 4885176501349

Je to tím, že řidičský průkaz vlastní skoro kdekdo.

0/−2
16.8.2016 9:54

I24v40a 31K16r28i49s59t16o71f18o21v59á 7815113552542

Je to bezohledností, nadřazeností a machrováním.

+6/−1
16.8.2016 9:59

B42o51r69i19s 47Š96i83r48o69k58ý 4445666361509

Kolik kilometrů máte najeto?

0/−2
16.8.2016 10:08

I42v30a 47K50r84i69s40t18o16f89o44v77á 7765193842732

Tak oprava: je to ohleduplností, empatií a nastavenou pomocnou rukou pana Širokého, odborníka na dopravu. V

+1/−1
16.8.2016 12:18

B45o60r43i31s 86Š46i47r41o85k27ý 4555816451699

Takže jezdíte busem. Myslel jsem si to. Tím je řečeno vše.

0/−3
16.8.2016 13:58

I14v92a 78K30r74i89s22t41o25f85o24v33á 7455783742692

Na psychologické testy byste si měl zajít už dnes. Mám obavy o vaše duševní zdraví. ;-D

0/0
17.8.2016 6:21

L29u73b63o94š 22H82o33l14í63k 5957820152640

A taky je to tím, že kdo porušuje zákon o silničním provozu, klidně si troufne i na zákony fyziky, a tam narazí (a navíc to často odnese někdo jiný).

+1/0
16.8.2016 10:08

J67a24n 58P71o46k84o50r97n55ý 1433939600143

Tím to není. Je to v osobě samotné, v jeho chování, zodpovědnosti.

+2/0
16.8.2016 10:28

B44o57r17i62s 10Š67i66r26o96k80ý 4275496561319

Na to právě narážím. Škoda, že psychotesty nemusí absolvovat hlavně řidiči, vlastnící ŘP jen na osobní vozidla.

0/0
16.8.2016 10:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.