Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pondělí bylo letos nejtragičtějším dnem na silnicích, zemřelo osm lidí

Pondělí bylo na českých silnicích letos zatím nejtragičtějším dnem. Podle předběžných policejních statistik zemřelo při nehodách osm lidí. Dalších devět utrpělo těžká zranění. V srpnu zatím zemřelo na silnicích celkem 32 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41e36t31r 73K87u63č15e42r17a 6209672274659

Auta a hlavně jejich jsou horší než teroristická hrozba :-/

0/0
16.8.2016 13:56

B63o49r45i56s 22Š85i39r47o60k66ý 4345706651169

Jejich zplodiny?

0/0
16.8.2016 14:10

P14e16t97r 96K32u25č76e44r85a 6339122814969

Na místě po střetu autem během pondělí 8 lidí zemřelo jenom v ČR

0/0
16.8.2016 15:38

P97e20t52r 20K44u80č73e78r56a 6659662654229

jejich řidiči

0/0
16.8.2016 15:38

A67n15d80r69e95j 13M32ó56c 4104353185221

Většina fatálních nehod je přejetí do protisměru a čelní střet., ať už vědomě šlo o předjíždění nebo o nepozornost/únavu, tomu nezabrání ani policejní hlídka u silnice.

+2/0
16.8.2016 11:11

J44a11r88o29s63l22a53v 39L88e40b36e17d55a 3896899917360

Přidal bych nedání přednosti. Souhrnně nejhorší je, když se někdo neoprávněně vydá do dráhy jinému vozidlu.

Částečně je to dáno nezkušeností a chybějícím výcvikem (a nemyslím tím jen autoškoly). Kolik řidičů absolvovalo jakýkoliv nácvik k eliminaci smyku? Kdo jim vysvětlil, jak se mají proti mikrospánku bránit? Kdo s nimi nacvičil správnou reakci při vběhnutí zvířete do vozovky? Kdy a kde zorganizovala dopravní policie nějaké školení (leda možná se školáky)? Kdy naposledy vysílali v TV nějaký pořad, jak předcházet nástrahám a kritickým situacím v provozu?

0/0
16.8.2016 14:23

B56o49r40i40s 20Š56i70r62o25k37ý 4985596491969

Když není skutečná vůle opravdu snížit nehodovost, je alespoň třeba mít velké auto. Tam má člověk alespoň jakou takous šanci přežít.

+2/−1
16.8.2016 10:29
Foto

J84i43ř96í 98K78l84u59š92á53k 6228365333365

Na jedné straně se buzerují řidiči, za každou prkotinu naskakují body, pokutují, fotí, kamerují, propočítává se jim rychlost ...

A na straně druhé se řidičáky kupují, ze zákazů jízdy někteří mají srandu, po nehodě se nemusí dýchat, ani jít na krev .... kupují se auta s najetím 50 tisíc km a ono má najeto 300 tisíc, auto má tedy úplně jinačí opotřebení a technický stav, než se domnívá majitel. A je zajímavé, že toto policii nezajímá. Přitom pro bezpečnost to má zásadní význam.

+5/0
16.8.2016 10:11

B78o73r24i15s 22Š40i30r53o85k77ý 4805346541289

Máte samozřejmě pravdu.

Ale podotkl bych, že podíl na nehodách, co se týče stáří vozu, je mizivý. Skoro vždy je to vadný článek mezi volantem a pedály.

+6/0
16.8.2016 10:15

J65i47n83d54ř78i49c43h 51Š72k57o89p21e17k 4765631950275

ale to je problém soudců, že jsou tak tupí, že dají klidně 5. zákaz řízení (když 4 předchozí dotyčný ignoruje).

Přece pro hloupost drahých soudců nerezignujeme na dohled na provozem

+1/0
16.8.2016 10:24

A14n85d29r90e88j 11M32ó85c 4294283535981

Soudci neposilají notorické mařiče zákazu řízení do basy, odmítnou dechovku nebo krev umožňuje zákon, takže zákonodárci a pokud někdo zjisti ztočené km může podat trestní oznámení na prodejce, není problém

0/0
16.8.2016 11:07
Foto

J65i26ř74í 34K65l93u54š69á67k 6568825923375

Odmítnout dechovou zkoušku sice umožňuje zákon ... takže se to tváří, jako spravedlivé, pro všechny ....

Problém je, že když to odmítne občan, tak se problém jen o nějaký čas posune .... ale když to provede významná osoba, tak mu to dává čas na pokus o ovlivnění procesu. Podívejte, jak se z toho dostal Kadlec při své první opilecké jízdě. O tom to je. Proto se nemusí dýchat, dávat krev. Aby si to mocní mohli zařídit.

0/0
16.8.2016 12:02

B11o65r24i11s 33Š53i89r88o59k76ý 4475346361759

Je to tím, že řidičský průkaz vlastní skoro kdekdo.

0/−2
16.8.2016 9:54

I46v60a 67K59r30i89s52t16o41f24o85v50á 7815183352592

Je to bezohledností, nadřazeností a machrováním.

+6/−1
16.8.2016 9:59

B57o13r36i63s 87Š44i17r84o95k74ý 4625196151489

Kolik kilometrů máte najeto?

0/−2
16.8.2016 10:08

I37v98a 39K27r17i18s98t95o61f13o84v93á 7345983242812

Tak oprava: je to ohleduplností, empatií a nastavenou pomocnou rukou pana Širokého, odborníka na dopravu. V

+1/−1
16.8.2016 12:18

B70o80r62i10s 29Š43i96r71o87k12ý 4535826631559

Takže jezdíte busem. Myslel jsem si to. Tím je řečeno vše.

0/−3
16.8.2016 13:58

I36v42a 10K91r86i85s20t64o10f27o60v60á 7505333782922

Na psychologické testy byste si měl zajít už dnes. Mám obavy o vaše duševní zdraví. ;-D

0/0
17.8.2016 6:21

L20u18b69o23š 14H81o55l15í29k 5927120662380

A taky je to tím, že kdo porušuje zákon o silničním provozu, klidně si troufne i na zákony fyziky, a tam narazí (a navíc to často odnese někdo jiný).

+1/0
16.8.2016 10:08

J15a64n 25P42o16k75o51r92n41ý 1223379710163

Tím to není. Je to v osobě samotné, v jeho chování, zodpovědnosti.

+2/0
16.8.2016 10:28

B80o45r49i67s 91Š73i92r93o91k44ý 4235506511549

Na to právě narážím. Škoda, že psychotesty nemusí absolvovat hlavně řidiči, vlastnící ŘP jen na osobní vozidla.

0/0
16.8.2016 10:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.