Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pondělí bylo letos nejtragičtějším dnem na silnicích, zemřelo osm lidí

Pondělí bylo na českých silnicích letos zatím nejtragičtějším dnem. Podle předběžných policejních statistik zemřelo při nehodách osm lidí. Dalších devět utrpělo těžká zranění. V srpnu zatím zemřelo na silnicích celkem 32 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18e28t44r 52K76u33č67e27r34a 6539262904769

Auta a hlavně jejich jsou horší než teroristická hrozba :-/

0/0
16.8.2016 13:56

B40o57r85i14s 69Š45i50r73o44k21ý 4985726631209

Jejich zplodiny?

0/0
16.8.2016 14:10

P84e37t97r 98K70u77č46e97r40a 6349512824599

Na místě po střetu autem během pondělí 8 lidí zemřelo jenom v ČR

0/0
16.8.2016 15:38

P80e93t56r 97K38u71č34e15r31a 6199742804129

jejich řidiči

0/0
16.8.2016 15:38

A45n67d19r56e65j 16M78ó91c 4434743515921

Většina fatálních nehod je přejetí do protisměru a čelní střet., ať už vědomě šlo o předjíždění nebo o nepozornost/únavu, tomu nezabrání ani policejní hlídka u silnice.

+2/0
16.8.2016 11:11

J44a95r30o41s28l23a79v 64L24e41b97e63d18a 3636149537630

Přidal bych nedání přednosti. Souhrnně nejhorší je, když se někdo neoprávněně vydá do dráhy jinému vozidlu.

Částečně je to dáno nezkušeností a chybějícím výcvikem (a nemyslím tím jen autoškoly). Kolik řidičů absolvovalo jakýkoliv nácvik k eliminaci smyku? Kdo jim vysvětlil, jak se mají proti mikrospánku bránit? Kdo s nimi nacvičil správnou reakci při vběhnutí zvířete do vozovky? Kdy a kde zorganizovala dopravní policie nějaké školení (leda možná se školáky)? Kdy naposledy vysílali v TV nějaký pořad, jak předcházet nástrahám a kritickým situacím v provozu?

0/0
16.8.2016 14:23

B28o31r29i16s 37Š13i93r14o94k37ý 4305506401669

Když není skutečná vůle opravdu snížit nehodovost, je alespoň třeba mít velké auto. Tam má člověk alespoň jakou takous šanci přežít.

+2/−1
16.8.2016 10:29
Foto

J23i90ř83í 95K72l69u95š66á14k 6308275833235

Na jedné straně se buzerují řidiči, za každou prkotinu naskakují body, pokutují, fotí, kamerují, propočítává se jim rychlost ...

A na straně druhé se řidičáky kupují, ze zákazů jízdy někteří mají srandu, po nehodě se nemusí dýchat, ani jít na krev .... kupují se auta s najetím 50 tisíc km a ono má najeto 300 tisíc, auto má tedy úplně jinačí opotřebení a technický stav, než se domnívá majitel. A je zajímavé, že toto policii nezajímá. Přitom pro bezpečnost to má zásadní význam.

+5/0
16.8.2016 10:11

B48o12r29i62s 21Š73i96r16o53k10ý 4615766811399

Máte samozřejmě pravdu.

Ale podotkl bych, že podíl na nehodách, co se týče stáří vozu, je mizivý. Skoro vždy je to vadný článek mezi volantem a pedály.

+6/0
16.8.2016 10:15

J56i31n49d20ř68i56c37h 77Š46k34o49p65e51k 4435651190545

ale to je problém soudců, že jsou tak tupí, že dají klidně 5. zákaz řízení (když 4 předchozí dotyčný ignoruje).

Přece pro hloupost drahých soudců nerezignujeme na dohled na provozem

+1/0
16.8.2016 10:24

A53n86d96r39e88j 97M63ó16c 4454713585451

Soudci neposilají notorické mařiče zákazu řízení do basy, odmítnou dechovku nebo krev umožňuje zákon, takže zákonodárci a pokud někdo zjisti ztočené km může podat trestní oznámení na prodejce, není problém

0/0
16.8.2016 11:07
Foto

J96i78ř96í 68K64l80u74š29á47k 6658225703605

Odmítnout dechovou zkoušku sice umožňuje zákon ... takže se to tváří, jako spravedlivé, pro všechny ....

Problém je, že když to odmítne občan, tak se problém jen o nějaký čas posune .... ale když to provede významná osoba, tak mu to dává čas na pokus o ovlivnění procesu. Podívejte, jak se z toho dostal Kadlec při své první opilecké jízdě. O tom to je. Proto se nemusí dýchat, dávat krev. Aby si to mocní mohli zařídit.

0/0
16.8.2016 12:02

B38o18r39i33s 19Š84i77r41o96k86ý 4615806311829

Je to tím, že řidičský průkaz vlastní skoro kdekdo.

0/−2
16.8.2016 9:54

I56v27a 41K58r23i78s25t49o33f11o97v17á 7535613982312

Je to bezohledností, nadřazeností a machrováním.

+6/−1
16.8.2016 9:59

B83o27r55i10s 80Š23i13r52o71k25ý 4985926481649

Kolik kilometrů máte najeto?

0/−2
16.8.2016 10:08

I27v53a 24K56r73i31s40t22o59f71o39v53á 7895823322372

Tak oprava: je to ohleduplností, empatií a nastavenou pomocnou rukou pana Širokého, odborníka na dopravu. V

+1/−1
16.8.2016 12:18

B70o73r88i35s 70Š61i86r81o28k38ý 4725276111499

Takže jezdíte busem. Myslel jsem si to. Tím je řečeno vše.

0/−3
16.8.2016 13:58

I57v84a 37K73r39i67s62t62o77f75o92v22á 7525663742202

Na psychologické testy byste si měl zajít už dnes. Mám obavy o vaše duševní zdraví. ;-D

0/0
17.8.2016 6:21

L61u25b69o53š 85H35o74l46í25k 5697680862820

A taky je to tím, že kdo porušuje zákon o silničním provozu, klidně si troufne i na zákony fyziky, a tam narazí (a navíc to často odnese někdo jiný).

+1/0
16.8.2016 10:08

J44a62n 76P59o80k94o46r41n46ý 1263579270193

Tím to není. Je to v osobě samotné, v jeho chování, zodpovědnosti.

+2/0
16.8.2016 10:28

B57o29r81i83s 35Š22i45r13o68k14ý 4405286151939

Na to právě narážím. Škoda, že psychotesty nemusí absolvovat hlavně řidiči, vlastnící ŘP jen na osobní vozidla.

0/0
16.8.2016 10:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.