Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sjednoťme azylové právo a kvóty nebudou potřeba, zní z Bruselu

Země Evropské unie by měly harmonizovat své azylové právo, a to včetně výše dávek pro lidi, kteří hledají v Evropě ochranu. V takovém případě by nebylo nutné zavádět kvóty pro rozdělování uprchlíků. V rozhovoru pro německý deník Main Post to řekl eurokomisař pro digitální ekonomiku a společnost Günther Oettinger.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V31l59a13d64i95m12í39r 11H57á81j30e50k 4430912164671

Sjednoťme názor v EU na NE MIGRACI a bude klid. Dávky pro migranty pochopitelně žádné, pouze jen min. částku na cestu zpátky domů.

+1/0
12.10.2016 18:34

V25l73a14d69i53m66í56r 43L40o78u28l54a 2338527872761

Takže konečně i komisaři EU přiznali, že migrantí judou do EU kvůli sioc,dávkám, tedy že jde o migranty převážně ekonomické.

+1/0
12.10.2016 17:46

M54i56r92o92s69l50a19v 37Š19u15r35g52o72t 6399868220642

Máme to tady v České republice chápat tak, že se migrantům, kteří nikdy v České republice a ani v EU nepracovali, a tedy nikdy nedovedl do systému ani halíř na daních, budou vyplácet dávky buď na úrovni českého průměrného výdělku, nebo i vyšší částky?!

Tak to i jako příznivec EU musím konstatovat, že by se ucho utrhlo a požadoval bych vystoupení z EU.

EU se dostává díky kreténům politikům do slepé uličky.

+1/0
12.10.2016 17:21

P15a75v36e26l 56V32l60a15s 4455183610704

Je to snaha přenést průšvih s migranty způsobený Mutti Merkel na ostatní státy. Migrant přijde zhruba v přepočtu min. na 25.000 Kč/měsíc. Budou se muset snížit důchody a pod. Ročně ČR dává azl zhruba 1500 osobám/rok, což na počet obyvatel je několikanásobně víc než USA které ječí, že migranty nemůže přijímat. Mutti merkel se povedla pořádná šaráda.

+3/0
19.8.2016 9:59

J60o82s13e57f 77Š61e65m47e58l74í31k 7149631600267

Svatá slova. Günther Oettinger začíná být můj největší oblíbenec. Dosti logicky předpokládám, že stejný postup bude pak dodržen i v případě důchodů. :-P

+3/0
13.8.2016 10:30

M57a50r17e86k 16V87a67n21ě87k 6823104271409

Skvělý nápad, konečně. Sjednotíme tedy sociální dávky na jednotnou výši jako například v Česku, Maďarsku nebo Slovensku. Tím pádem je po imigrační krizi. Do Evropy již nepřipluje ani myš. A pokud to bude platit důsledně pro všechny, pak uvidíme opět kráčející davy - ale půjdou přesně opačným směrem a krize bude zažehnána. I úspory budou...

+4/0
12.8.2016 17:34

P45a69v18e44l 72S28z56i44r74o69t68n81ý 3182594974660

Nepřijde mi to jako úplně špatný nápad. Ovšem za jedné důležité podmínky. Dávky pro migranty se v celé EU sjednotí na hodnotě nejnižších dávek, kterou má pro svoje vlastní nejchudší občany ta nejméně "štědrá" země EU. Většina zemí na tom vydělá a celá Evropa se stane pro ekonomické migranty naprosto nezajímavou. A ti kteří utíkají před válkou přece chtějí jen klid a bezpečí. A těch pár autobusu "válečných uprchlíků" si potom evropské státy klidně mohou rozdělit podle nějakých kvót.

+6/0
12.8.2016 16:56

L26e61o93n 52B68u98r88e86š 9675541820

Důchody ani platy se bubáků netýkají...

0/0
12.8.2016 16:17

R54a93d44e46k 89S78ý65k30o28r38a 9617941289871

Od kdy budu moci zažádat v ČR o německé dávky?

Ježiš, to jsou šašci, dejme jim ještě tak rok a zajistí, aby se Slunce točilo okolo Země. Už aby byly volby, pevně doufám, že jim to evropané všem spočítají a pokud ne, tak jsme tak jako tak ztraceni!

+4/0
12.8.2016 15:01

E11l15i42š27k46a 16K58u60č88e26r82o64v45á 7929112183553

budem žádat v Bruselu o evropské dávky :-D

+1/0
12.8.2016 15:47

J96a96n 69F53i30s72c83h86e19r 9234905890

Kdo brání Německu snížit sociální dávky? Nebo je chtějí naopak zvyšovat, tam kde je mají menší? Jinými slovy Brusel tvrdí, že migrantům jde o dávky a nikoli o práci, protože srovnávat platy EU nechce. Ono by to bylo taky srovnatelně hloupé, protože by to uškodilo slabším ekonomikám a mělo dopad na firmy i státní rozpočet. Nakonec aby nezaměstnaní migranti nebrali mnohem víc peněz než pracující lidé. Brusel to chce zase řešit naprosto zaslepeně.

+8/0
10.8.2016 21:48

R84i13c18h37a70r62d 43V91a27c84e34k 5281768722518

Český rasista a xenofob si myslí, že migranti jdou do Evropy za vysokými sociálními dávkami. Nechápu, proč si to samé myslí i evropský komisař. Přece je všeobecně známé, že migranti prchají před válkou.:-)

+7/0
10.8.2016 16:00

I10v85o 10N67o19v66á90k 3961498546256

Bahenní zápach z tétorozsáhlé diskuse má viníka

Nejen tento článek okomisařově výkřiku ke Sjednocení azylového právo EU, alehromada dalších textu o migraci je zde doprovázena zoufalými arozsáhlými diskuzemi (a vlastně nejen na „idnes.cz“)! Přitompřístupová jednání ČR [>-] do EU byla i o harmonizaci práva. Nyníjsme však svědky flagrantního porušování platných směrnic apostupů EU EU s odkazem, že v budoucnu budou změněny. Čekám, asnad nejsem osamocen, že od novinářů dostanu fakta k nastavenémudemokratickému rámci procesů a řízení v nejvyšších patrechEU. Tedy například informace: 1) o tom jak je (či bylo) porušenounijní právo konkrétním politikem, které rozhodnutí, či výzvajsou v rozporu se základními dokumenty, třeba jen např. sLisabonskou smlouvou, nebo s Dublinskou úmluvou (Dublin I,II); 2) otom, co si který europoslanec myslí o takovémto neústavním(resp. nezákonném) jednání a jak koná; 3) kdo má v unijnímsystému za povinnost zabývat se nedemokratickými postupy aselháními vedoucích funkcionářů EU a jaký je jeho sankčnípostup v daném případě (míněno právní, nejen politický).Pokud si na body 1 – 3 odpovíme, že tyto informace novinářinemají;-(, pak to svědčí o jejich mizérii. A nejsou-li schopni sije zajistit, pak nemá smysl od nich něco číst. Pokud všakřeknou, že o porušení demokracie nemůže být řeč, pak jsou todalší kolaboranti pracující na rozbití EU. No a konečně,nemá-li EU takovéto mechanizmy vůbec funkční a tedy nejsou ani kdispozici, pak EXIT z takového spolku. A pak řeči o výši platbyutečencům a o právu pobývat v určené obci budou zbytečné.

0/0
10.8.2016 14:59

I35v87o 19N34o88v90á65k 3441178256746

Bahenní zápach z tétorozsáhlé diskuse má viníka

Nejen tento článek o komisařově výkřiku ke Sjednocení azylového právo EU, ale hromada dalších textu o migraci je zde doprovázena zoufalými arozsáhlými diskuzemi (a vlastně nejen na „idnes.cz“). Přitom přístupová jednání ČR do EU byla i o harmonizaci práva. Nyní jsme však svědky flagrantního porušování platných směrnic a postupů EU s odkazem, že v budoucnu budou změněny. Čekám, a snad nejsem osamocen, že od novinářů dostanu fakta k nastavenému demokratickému rámci procesů a řízení v nejvyšších patrech EU. Tedy například informace: 1) o tom jak je (či bylo) porušenounijní právo konkrétním politikem, které rozhodnutí, či výzva jsou v rozporu se základními dokumenty, třeba jen např. s Lisabonskou smlouvou, nebo s Dublinskou úmluvou (Dublin I,II); 2) o tom, co si který europoslanec myslí o takovémto neústavním(resp. nezákonném) jednání a jak koná; 3) kdo má v unijním systému za povinnost zabývat se nedemokratickými postupy a selháními vedoucích funkcionářů EU a jaký je jeho sankční postup v daném případě (míněno právní, nejen politický).Pokud si na body 1 – 3 odpovíme, že tyto informace novináři nemají, pak to svědčí o jejich mizérii. A nejsou-li schopni si je zajistit, pak nemá smysl od nich něco číst. Pokud však řeknou, že o porušení demokracie nemůže být řeč, pak jsou to další kolaboranti pracující na rozbití EU. No a konečně,nemá-li EU takovéto mechanizmy vůbec funkční a tedy nejsou ani k dispozici, pak EXIT z takového spolku. A pak řeči o výši platby utečencům a o právu pobývat v určené obci budou zbytečné.

P.S. omlouvám se za duplicitní příspěvek, ale přidal jsem ještě jednu mezeru všude kde to zdejší editační systém pospojoval. Snad je to čitelnější.:-)

0/0
10.8.2016 15:09

B68e94d16ř76i41c94h 26V73o43t81ý58p34k14a 7361779801428

Tak to jste vedle jak ta jedle. Viděl jste někdy vesnici nebo panelák, kde je jen jedna rodina nepřizpůsobivých? Okamžitě končí civilizovaný život. Neustálé rušení nočního klidu, bitky, policie... Nemluvě o ztrátě bezpečnosti, nepořádku, děti si nemohou samy hrát venku atd. I pokud s nimi nastavíte časem nějaká pravidla, tak stačí příjezd jejich zdivočelých příbuzných a máte středověk v přímém přenosu. A to se bavíme o našich celkem civilizovaných Romech nebo kosovských Albáncích. Tihle jsou úplně jiná liga

+12/0
10.8.2016 9:48
Foto

P27a24v58e98l 96J12a38n33a88t46a 9491713195478

V současné době se jedná o něco fatálního, obludně agresívního, centrálně řízeného a sebevražedně nelogicky (pro nás, co v tom nejedeme) bagatelizovaného.... Čili i reakce postižených států musí být nekompromisně tvrdá a lidé se zbytkem vlastenectví, nyní označováni vlastizrádci nálepkou xenofob (úplně nesmyslné označení), musí holt bušit na poplach, když si intelektuálové v kavárnách hrají se slovíčky a předhánějí se v politické korektnosti. Brusel bude pro Čechy novodobý Mnichov. X

+4/0
10.8.2016 9:11

T75o36m91á69š 35V98á24v60r24a 3646544380509

Pokud nás EU nechce tak ať ještě přitlačej. Rozhodnou naše volby, neboť u nás funguje česká demokracie. Sami si podřízli pod sebou větev a teď hledaj viníka. Nás ať si laskavě do huby neberou.

+7/0
9.8.2016 22:18

P44a79v72e10l 68M10a46c77h58e77k 6263879307590

Děti, pojďte se podívat, blbost kvete.

+7/0
9.8.2016 22:16

P27a63v90e14l 80M90a70r14e58k 3349555239246

Celé Turecko a jejich přístup k migrujícím jaderným fyzikům nechci hodnotit, ale mít jako hlavní argument pro nepřistoupení k EU to, že zvažují trest smrti?

Proč to bruselským soudruhům byrokratům nevadí u průkopníka celosvětové demokracie USA???

+2/−1
9.8.2016 22:16

P26e17t17r 13M15i80c13h67a32l 2610894801432

Protože USA nežádají o vstup do EU? ;-D

+2/0
9.8.2016 22:58

T94o10m36á15š 74V48e65j68m14e94l89k47a 8348122339

Větší debilitu vymyslet nemohli. Jestli toto projde, tak je na čase z EU vystoupit.

+12/0
9.8.2016 20:59

M14a53x 57B31r81a84u22n 1663133767191

Neschopný paka v Bruselu se nezabývají zastavením uprchlické (teroristické) vlny, oni stále řeší přerozdělování. V Německu mají uprchlíci svou mámu, Merkel si je pozvala a znásobila jejich počty a teď chtějí uvrhnout do uprchlického bahna i zbytek EU.

+10/0
9.8.2016 20:27

P94e12t13r 24J94a68r52o90š19e36k 7194571

Ano. V celé Evropě dávky jako v Čechách. A na to by stačilo ubrat Eurokomisařům. Např. Jourová:

Příjem eurokomisařky

Základní mzda ... 555 489 Kč (19 910 euro)

Příspěvek na bydlení ... 83 337 Kč (15 % z platu – 2 987 euro)

Příspěvek na zábavu ... 16 935 (607 euro)

Daně z platu nejdou do rozpočtu zemí původu. Strhává se jim jen daň ve prospěch EU, která činí 4,64 % platu po odečtení nezdanitelného minima ve výši 73 907 Kč (2 649 euro).

V ČR nezdanitelné minimum 24 840,- Kč pro každého občana - pozn. autora.

Po skončení mandátu tři roky odstupné ve výši 55 % platu ... 305 533 Kč (10 951 euro)

Doživotní penze ... 92 237 Kč (3306 euro) nebo 123 011 Kč (4409 euro), pokud ji začne brát až od 65 let.

Pozn. přepočítáváno v aktuálním kurzu 27,9 Kč/EUR.

+13/0
9.8.2016 19:42

E97v50ž48e75n 60P48o13l17á25č43e77k 6653979565

Přes 10 000 euroúředníků má navíc větší plat než britský premiér. A jejich činnost a výsledky jsou nedohledatelné.

+4/0
9.8.2016 20:54

P45e32t22r 23M24i23c47h70a71l 2560724111912

Drobná oprava - nezdanitelné minimum v ČR je měsíčně 2070,- Kč

+1/0
9.8.2016 21:03

T74o52m65á59š 42H93a26t48a72n 3839443739900

Jen mě nějak nejde do kebule, že si nevšiml, že oni hlavně migrují aby se integrovali do muslimských zón v Německu, Belgii, SWE, FRA...takže to je stejně na draka, koneckonců v Německu jsou dávky všude stejné a stejně zmizli z maloměst do toho pravého Německa, tedy do muslimských čtvrtí.

+8/0
9.8.2016 19:31

T52o38m16a87s 86P68e45k 3392694947542

Já bych dávky naopak sjednotil. Každý jihádista by měl nárok a povinnost přijmout dvě dávky.

+7/0
9.8.2016 19:19

T85o24m95á43š 83H12a76t13a13n 3759113249490

Nebo souboj s 200 kg kancem.

+3/0
9.8.2016 19:33

T90o22m16a65s 61P29e83k 3492384797482

Že bych se stal "Afgháncem" :-) .

+1/0
9.8.2016 19:15

J55a27r42o50s83l24a32v 38Š23k94o63d86a 6184128529381

To nesmi projit!!! Tohle je nase zem.

+1/0
9.8.2016 19:12

H98y41n95e86k 49S62v14o72b46o77d32a 4339145422357

To je podruhé v krátké době, co registruji komisaře pro digitální ekonomiku. A podruhé mám pocit, že se dostal k nějakému bezvadnému euro-hulení.

+9/0
9.8.2016 19:01
Foto

T73o66m63a44s 55V59r70l62i90k 8857915207764

Ja jsem pro. Bydlim v Kanade, ale pokud by tohle proslo, rad bych si zazadal o azyl CR. Uz se mi nechce drit kazdy den, no ne? A s nemeckyma davkama si budu zit jak kral.

+8/0
9.8.2016 18:48

M27i51c78h53a26l 41K20o38n47u52p67č77í79k 9451210761541

za chvíli jsou volby do krajů, za rok či dva do parlamentu.

Můžete dále volit strany typu ČSSD, ODS, TOP, ANO - tam aspoň máte jistotu - neudělají nic proti těmto plánům, povětšinou je podporují (byť snad si občas před volbami hrají na opak - jako nyní předvádí NeBureš).

Nebo můžete volit strany typu DSSS, Úsvit atd - povětšinou jednoúčelové strany.

A nebo můžete zkusit Svobodné. Ti nebojují proti samotné migraci, byť se jako jedni z mála maximálně vyhraňují proti "solidaritě" z EU. Jejich cílem je ale ukázat všem, jak falešná a neschopná (spíše však všehoschopná) byrokracie v EU je a jak tento neomarxistický projekt se dále a dále vzdaluje přáním vlastních občanů a implementuje novou socialistickou nirvánu, tentokrát pod taktovkou těch úžasných, vzdělaných a pseudoliberálních soudruhů, kterých má nepočítaně a kteří to "tentokrát zvládnou". 20. století je mementem, byť se socialisté (ať hnědí či rudí) tváří, že je to chyba všech, jenom ne jich a jejich krvavých revolucí. Do jedné a možná i poslední, nás nyní vláčí.

Proč je situace v Evropě daleko dramatičtější než v USA? Protože "sociální stát". Dokud občané nepochopí obrovské nebezpečí, které se na ně valí tím, že dali neschopným právo rozhodovat o všem, pak je tato myšlenka "neúnosná". (Oni soudruzi moc dobře vědí, proč požadují "daňovou synchronizaci", "solidaritu", MMF a další spolky, které každý skládají svůj kousek. Protože dnes již nemůžete vidět a porovnat, jak neschopní jsou. Dříve, když udělali soudruzi chybu, projevilo se to na kurzu marky či dolaru. Dnes tato možnost laického srovnání již není. A cílem je, aby nikdy nebyla. Proč by také jinak co chvíli měnili podmínky pro výpočty různých hospodářských ukazatelů? Ze stejného důvodu.

Nedávejme kolegové diskutující hlas jednoúčelovým stranám (byť to v panice člověka ponouká). Pojďme změnit používání systému demokraticky. Zvolte a vybírejte pečlivě. Jen se už probůh nenechte nachytat na loupák nebo koblihu. :(

+2/−1
9.8.2016 18:15

T15o89m89a30s 60P16e37k 3842744647842

Raději DSSS než bláznivého Macha.

+1/−1
9.8.2016 19:06

E46v26ž85e70n 27P80o35l10á15č80e35k 6883199695

Argumenty?

0/0
9.8.2016 19:08

J63a38r25o91s87l81a89v 26Š79k19o47d14a 6864378309271

A jake je vase ctěné vzdělání?

0/0
9.8.2016 19:14

M47a88r55t44i73n 61P15e51t90v18a27d 4390519537102

"Sociální stát" je evropským vynálezem, a dnes i součástí celoevropské politické tradice. Už pár desítek let je poměrně lhostejné, zda v evropské zemi vládne pravice nebo levice. Ve skutečnosti všechny největší strany po několik generací inklinují k politickému středu, stejně jako jejich voliči. Politická rétorika sice přetrvává, aby se uplatnila v předvolebních soubojích, ale v následné praxi se verbální rozpory nijak zřetelně neprojevují. Pochybuji, že se to v dohledné době změní. Americká tradice je individualistická, evropská dlouhodobě akcentuje spíš solidaritu. Dokonce ani v konfucianistických zemích jako Čína nebo Japonsko, které po celé tisíce let akcentují kolektivní cítění, nic podobného evropskému systému neexistuje - úspěšnost Evropy je svým způsobem unikátní. Nejsou to politici, kteří Evropu formují - oni jen plní společenskou objednávku. Současné uspořádání podle všeho většině lidí vyhovuje. Fundamentalistické námitky zprava i zleva jsou sice často hlasité a náležitě argumentované, ale fakticky dnes mají spíše marginální váhu.

0/0
9.8.2016 20:34

M18i64l41e51n45a 73Š56a59l71j96o63v36á 7697900181437

Tak ano, sjednocení tzv. azylových práv na úroveň v rámci zemí EU nejnižší možnou by asi opravdu leccos vyřešilo. Vždyť i zabezpečení poskytnuté ČR pozvaným "uprchlíkům" (o kterém se třeba řadě českých rodin s pracujícími živiteli rodin může jen zdát), vyhnalo tyto nebohé "uprchlíky" do Německa. Obávám se, že to tak ovšem pan předkladatel návrhu nemyslel..

+3/0
9.8.2016 18:14

P30a23v77e59l 17K50ř30í23ž 8287631620859

Jo, když se to hodí argumentuje se demokracií. Vždy si vzpomenu jak dva vlci a jehně demokraticky hlasují, co bude k večeři...

+2/0
9.8.2016 17:53

P45a90v81e97l 49K66ř92í14ž 8777711880759

To by bylo abychom se tak vyhnuli multikulturnímu obohacení, které si poslední dobou tak moc užívají v Německu...

+3/0
9.8.2016 17:50

J54i91ř95í 85M60a72r53t70í50n50e49k 3261441153699

Co takhle nejdřív se postarat o evropany a sjednotit třeba minimální mzdy?

+6/0
9.8.2016 17:48

Z41d49e15n24ě43k 62P97o44l30á69k 3649889535462

A kdy nám sem pošlou zastupujícího říšského protektora.:-/

+5/0
9.8.2016 17:40

V63í81t29ě25z98s54l79a69v 17K88r24e13j77č70í 3590741677559

Už bylo dost nařízení a demagogie. Lidi nesmíme se nechat, jinak je s námi ámen.;-O[>-]

+1/0
9.8.2016 17:40

O13n94d26ř87e24j 50H25o17l20ý 9380960518399

a jak si to ten Ovar představuje?

Že by tu měli uprchlíci na dávkách více než většina zaměstnaných? nebo nařídí zvednout platy?

+2/0
9.8.2016 17:13

O12t88a 80S96a13l85y44k 6243881706859

Nikdo netvrdí, že budou dostávat stejně jako v Německu, to je nesmysl s ohledem už na životní náklady. Šíříte paniku přesně ve stylu kremelské propagandy. Putin se směje.

0/−14
9.8.2016 17:39

E68v44ž16e54n 47P93o65l59á20č88e31k 6973439675

Tak jakou asi budou podle vás dostávat?

0/0
9.8.2016 19:08

V64á41c10l57a38v 72K58o77v90á72ř 3728748814771

I kdyby je sjednotili na naši úroveň, tak je to zase jen další stádo vyžírků. Domnívám se, že máme svých dost.

+2/0
9.8.2016 21:37

O77n63d68ř68e79j 37H26o37l80ý 9800100658909

četl jste ten článek?

0/0
10.8.2016 21:36

M12a84r79t91i98n 59F97i69a27l79a 7824876234567

Tim sjednocenim asi nemysli zavedeni potravinovych listku, ze?

+2/0
9.8.2016 17:09

P95a84v38e62l 73Š31i89m77u41r20d66a 2387745871374

..tak stravenky by se mohly zavést...!!!!

+1/0
9.8.2016 17:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.