- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechno je o údržbě... Karosa z roku z počátku 90let s perfektním servisem může lítat dodnes a že vlastně i lítají a pak novější klidně blafnou...
Tak pokud se dobře pamatuji, DP hl.m. Prahy, shořelo několik autobusů, za dva roky. Takže to asi nebude stářím, ale konstrukcí. Pamatuji se na to, když jeden zlepšovatel vymyslel elektrické čerpadlo do Š1203. Po pár požárech se výroba opět vrátila ke klasice.
DP Praha měl problémy na jiných vozidlech, byť s totožným motorem.
Ono to není jen o konstrukci, ale také o kontrole a údržbě. U shořelých autobusů DPP je problém v tom, že pokud řidič otevře dekl od motoru, je celkem solidní šance, že ho už nezavře, jelikož nedokáže vyvinout potřebnou sílu. Pak se takový motor kontroluje jen při pravidelných prohlídkách na garáži, což nemusí vždy stačit.
A hlavně, ne každý řidič motor kontroluje, i pokud to jde.
Vzplanou i BMW i jaguár. Stane se. Lidé vystoupili, shořel jen bus.
Škoda 300 tis.
Za to že se dá koupit ekvivalentně stará autobus?
nejprve se koukni třeba na bazoš a pak můžeš valit bulvy
Já se divím že ještě tyto typi autobusů jezdí.Už co měli poruch a jak skončily.Pokud policie a jejich STK nevyloučí tyto kraksny z provozu,tak to bude pořád stejné.
Dle fotek se jedná o C955, tedy o autobus vyráběný mezi lety 2001 - 2007. Tyto autobusy nijak zvlášť závadné nebyly, netuším co myslíte tím "a jak skončili" a opravdu nevím proč by STK měla tyto autobusy vyloučit z provozu.
Já za chvíli jedu busem a psychický šok mám skoro tady to by jeden nevěřil, jak to takto rychle kompletně shoří