- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A tak škoda vznikla naštěstí jen na oblečení a elektronice pasažérů.
Horor s dobrým koncem ... Každopádně pro zřizovatele nepříjemné, bude následovat - Byl lodivod střízlivý ?, poučil pasažéry ?, nepřekročil obsaditelnost ?, přizpůsobil plavbu podmínkám - vlny ? Všechno bylo OK - tedy dále - Kdy byl přívoz na "STK", kde je záznam ?, byl lodivod školen - kdy naposledy ?, taky OK ?, dobře a kde má zápis do Bezpečnostního zápisníku !? ... Měl vhodnou obuv - dostatečný počet záchranných kruhů - řádné označení plavidla - dodržel svou bezpečnostní přestávku !? Něco se najde ... Chvála, nikdo neutonul, nezranil se - Pro účastníky velké zážitky, administrativně utone ten vyšetřovaný ...
Tohle všechno by se dalo vyšetřit zhruba do 10 minut po příjezdu Státní plavební správy na místo činu.