- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Porad lepsi takhle, nez kdyz do more vyhazovali stare vagony podzemky z New Yorku. Jestlipak by se zkusenosti s potapenim tankeru daly vyuzit i ve stredozemnim mori u libyjskeho pobrezi?
Krásná práce. Tady by se mohli učit ty nemehla, co potápěli v Chorvatsku jachtu Tita.
Proc ne? Docela by me zajimala cena toho vraku jako srot. Bude to asi tech 100k plus prace s tim.
Většinou se nevyplatí loď šrotovat, pokud máte jiné vhodné využití. Její rozřezání je poměrně drahé.
Absolutně běžná praxe na celém světě. Vybrané lodě se ošetří od závadných chemikálií (např. pohonných hmot) a na vybraném místě potopí. Za několik málo let je z ní malý korálový atol, plný života. Ráj pro podmořský život i pro komerční potápění.
Sorry,ale žádná technika nevyčistí nic dokonale,mořská voda tam dokoná své.Podotýkám,že nejsem žádný sluníčkový ekolog!
Koikám,že je to tu samý ekolog a co reznoucí železo ve vodě,barvy,zbytky PH?Kdyby vám to dali na zahradu,tak to by jste se cukali co?
Loď byla samozřejmě vyčištěna, železo se vyskytuje v přírodě v podobě oxidů zcela běžně, barvy jsou přírodně nezávadné, ostatně na lodě se takové s výjimkou antifoulingů používají vždy a na zahradu bych si to fakt nedal, protože by se tam ta loď nevešla.
Hm, ta ekologie opět vítězí, že?
Hlavně že mají amíci problémy s auty z Německa a pak udělají takový bordel v moři.
Jen další bordel v moři,co tam nepatříi.Ty američany fakt nechápu!
Ten bordel v moři přitáhne jak potápěče, tak podmořský život. Kolem toho tvého bordelu bude ráj pro podmořský život.