Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slepý nemůže za volant, homosexuál nemůže mít dítě, hájí se Nytrová

Pedofil není homosexuál, velmi mě mrzí, že si to tak někteří vyložili, nebylo to takto míněno, snaží se poslankyně ČSSD Pavlína Nytrová vysvětlit slova, jimiž vzbudila rozruch ve Sněmovně. „Jak slepý člověk si nemůže sednout za volant, tak prostě homosexuál nemůže mít dítě,“ řekla po schůzce s premiérem Sobotkou novinářům, když spěchala na vlak domů na Moravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52i57c18h78a19l 54P66o82d73l66o54u11č56k64a 6290178554138

Dobrý den, ti kteří si myslí, že paní Nytrová by měla více ověřovat informace, a volit jiná slova vůči menšině, a považuje toto za zásadní, může podepsat petici, na základě bude vyzvána paní Nytrová, aby odstoupila ze svých funkcí.

http://www.petice24.com/petice_za_odstoupeni_ing_pavliny_nytrove_z_funkci

0/0
20.7.2016 9:57

L76u67k94á76š 84R23y92c50h80t88á62ř 1817703573860

slepý nemůže za volant, ale evidentně blbka do parlamentu může

0/0
18.7.2016 12:46

L45u11b17o26m78í41r 77S93a56z58e55č31e33k 8970840384249

Proč ty své argumenty nepředloží ve formě oněch studií, o kterých pouze mele. Otázka zní zda se odmluví a ona říká, co řekla premiérovi. Tak dotaz nezněl! Ani v TV nedopověděla na jasné otázky. Mluví zmateně bez dostatečné argumentace. Navíc asi i neříká pravdu o zmíněném návrhu. V tom se asi my těžko vyznáme, když se v tom neorientují ani poslanci!

0/0
18.7.2016 9:21

P81a16v52e53l 23Š74i71m94u85r68d72a 2767295901954

Poslankyně otevřela zajímavé téma...já jsem katolík a kladu si otázku...proč nemohou mít (vychovávat) homosexuální partneři dítě...když to mohou dělat neúplné rodiny...jednotlivci..rodiny, které nežijí spořádaně...jenom proto, že nám to připadá nemravné??

+2/0
17.7.2016 19:16

R96o23m20a63n 21Č89e75c70h97u72r48a 6282389907689

Kdes přišel k tomu, že by ho nemohli vychovávat? 8-o

0/−1
17.7.2016 19:54

M52a94r59t48i10n 63R14ů43ž32i35č44k30a 9924721158279

pokud ho nebudou mít v papírech, tak budou mít problémy - škola, doktoři, úřady... hloupí lidé atd

0/−1
17.7.2016 22:43

L36u67b59o34m20í86r 31S27a33z15e45č54e79k 8740560434149

Protože Nytrová!

0/0
18.7.2016 9:22
Foto

J26a25r76o26s80l90a41v 91J78a87n37s75a 5697826970922

Tělesně postižení mohou vytvořit rodinu a vychovávat děti ale nikdy homosexuálové.

+1/−3
17.7.2016 18:43

P55a21v60e77l 65Š58i64m73u42r24d93a 2287595631574

..proč ne??

+1/−1
17.7.2016 19:18

P78a11v26e75l 56Š37i10m55u75r28d42a 2407985921504

..mému spolužákovi zahynuli rodiče a vychovávaly ho dvě tety, které žily ve společném domku...nikdy nikoho nenapadlo, že by byly nějaké lesby...dodnes si nedovedu představit, že by byly...čili proč ne...on je dnes úspěšný člověk...čili ptám se proč ne...??

+1/−1
17.7.2016 19:21
Foto

M63a32r46i60a34n 62T95i64š48e67r 1604131826

Tato vyjimecna a tragicka udalost co se stala Vasemu spoluzakovi je neco jineho..

+1/0
17.7.2016 20:08
Foto

M65a96r23i41a25n 40T58i74š52e16r 1504641556

Neni nic vic, nez tradicni rodina, kterou by mel stat podporovat, aby prichazelo vice deti na svet. To je to nejdulezitejsi a ne homosexualnim parum davat na vychovu deti, s tim nesouhlasim. Ze maji mit mezi sebou prava a povinnosti jako hetero manzele po uzavreni snatku, to ano to by meli mit, ale deti adoptovat to urcite ne.

+1/−1
17.7.2016 16:42

P64a83v59e32l 27Š65i80m91u60r71d80a 2977385931814

..já jsem katolík...a kladu si otázku...proč ne???..když vidím, v jakém marasmu "regulérních" rodin některé děti vyrůstají....anebo...je spousta děti, které vychovává pouze jeden člen....čili proč ne???

+1/−1
17.7.2016 19:12
Foto

M45a76r18i95a33n 26T88i78š14e11r 1254681436

Ja jsem take katolik a pro mne je tradicni rodina na prvnim miste. To, ze je vetsina rodin v marasmu, je chyba spolecnosti. Misto, aby se hledaly cesty jak znovu dostat rodinu, vychovu deti a aby mlade rodiny mohly mit vice jak 2 deti a uzivili, budeme otevirat otazku, jak by bylo super, aby homosexualni pary prevzaly roli tradicni rodiny, coz nikdy nemohou bo nejsou a nikdy nemohou byt rodinou ve vsi ucte a respektu k nim

+1/0
17.7.2016 20:05

M74a20r25t95i94n 78R96ů21ž14i25č49k94a 9324901158349

definice rodiny... zkusíte ji napsat :) díky

0/0
17.7.2016 22:45
Foto

M41a42r85i45a76n 38T75i97š53e41r 1384751156

Urcite biologicti tata s mamou vychovavaji a pripravuji do zivota sve deti, rodina drzi pohromade, navzajem si pomahaji a tesi se na vecer, az budou vsichni spolu. Zni to jako pohadka, ale tak by to melo byt a takove rodiny znam. Vidite na tom neco spatne?

+1/0
17.7.2016 22:54

M55a31r12t96i46n 26R50ů56ž83i13č59k95a 9704411618689

jen jsem se ptal ať se můžeme na něčem shodnout nebo začít :)

ano to je ideální a tradiční rodina v Evropě ... samozřejmě stát má tu tradiční rodinu podporovat /a jinde je rodina i jeden muž více žen ;) ... a taky to může fungovat/

takže rodina není matka a dítě nebo děti... protože chybí otec (nebo obráceně) a rodina není prarodiče a vnoučata (rodiče nejsou nebo se nemohou starat) ... je

a budete se divit, ale pro to dítě to je rodina a to dítě kašle na nějaké definice :)

pro dítě je důležité zázemí, pocit bezpečí, pomoc, pomazlení

a ještě doplním: rodina není jen to uzavřené co jste popsal - potří do ní i babička a s dědou (ideálně 2x), strýcové a tety, bratranci a sestřenice ... všichni ti známí, o které se ta základní rodina může opřít

0/0
18.7.2016 6:16
Foto

M11a11r35i83a53n 71T67i38š32e66r 1464441266

Tak můj pohled je ze strany Evropana, kdy jsme na na křesťansko antických základech vychovávani. Prarodiče, strejdové, tety, bratranci atd jsem nevypsal, ale samozřejmě, že patří do širší rodiny. Že dítě potřebuje zázemí, jistotu, starostlivost a pocit bezpečí, to je také jasné. Že nejšťastnejší dítě tohle sdílí se svými vlastními rodiči je ale také pravda. Mám 2 syny a vím o čem mluvím. Pokud bohužel nastanou nějaké nemilé okolnosti a dítě tohle nemůže sdílet se svými vlastními rodiči, je to problém. Náhradní rodiče se mohou snažit a vytvoří si hezký vztah s dítětem, to ano, ale nikdy to nebude to samé, jako s vlastními rodiči, bohužel. Určitě budou pro dítě bude lepší náhradní rodiče, než nějaký dětský domov, o tom žádná. Je spousty heterosexuálních párů, které z různých důvodů nemohou mít vlastní děti a ti mají právo na adopci či osvojení. V tomhle se shodneme spolu bez problémů.

Neshodneme se pouze v tom, že pro osvojení či adopci dětí pro homosexuální páry bych prostě ruku nezvedl. Beru je, uznávám, respektuji je. Znám jich několik, super milí lidé, nemám žádný problém s nimi a dnešní společnost už je natolik vyspělá, že je bere a to je v pořádku. Ale děti prostě mi k nim nesedí a to říkám i jim..

+1/0
18.7.2016 10:52

M51a63r49t31i15n 58R93ů47ž96i84č73k63a 9774561398369

"nikdy to nebude to samé, jako s vlastními rodiči" co vás k tomuto závěru vede? to může platit u osvojení starších dětí, které mají zkušenost. Pokud se osvojí malé dítě, tak si vůbec nepamatuje. Náhradní rodiče ho také milují a to dítko to nepozná :)

U homosexuaálního páru nejde o adopci dítěte z ústavu, ale osvojení dítěte partnera, které už stejně v té rodině bydlí... ale partner může mít problém např. u lékaře, protože nemá žádný "papír". To bez problému jde u rozvedených párů... nový partner může osvojit ... je to jen narovnání prostředí.

0/−1
18.7.2016 11:23
Foto

M48a15r96i23a39n 52T39i13š90e61r 1824621726

Otázkou je, že když nyní projde možnost osvojení, tak za pár měsíců se ukáží s možností adopcí. Když prošlo registrované partnerství, to jsem pro, říkali, že už dalšího nic chtít nebudou..

+1/0
18.7.2016 12:14

M73a79r79t15i39n 42R48ů19ž74i64č81k67a 9314131268619

no pokud by byl zákon o partnerství napsán na první dobrou (což náš parlament snad neumí), tak by je muselo napadnout, že partneři mohou mít k výchově i dítě (z předchozí hetero vztahu) a zahrnout to tam, aby se nestalo to co popisují ... lékař odmítne informace (on musí) a pod.

i kdyby chtěli jít dále a osvojovat cizí právně volné děti, pak musí projít jako všichni žadatelé pohovory, testy, školením a sledování sociálkou a to není na jeden měsíc, ale klidně rok ... i roky a to i prověří ten pár ... a poslední slovo má soud!

a vždy se pro dítě vybírá pár a ne páru dítě ... není pořadník párů, je pořadník volných dětí a těch je málo (těch co je možné umístit, protože je známé jaké jsou požadavky a nedivím se)

tímhle starší odpůrci, ale podle mne nevědí nic o pozadí osvojení

0/0
18.7.2016 12:44
Foto

M30a74r25i38a12n 83T60i48š30e86r 1984341466

Souhlasím s Vámi, že poslední slovo by měl mít vždy soud a jednotlivé případy posoudit..

0/0
18.7.2016 13:34

M40a53r75t40i73n 33R14ů92ž58i48č24k90a 9264731508249

poslední slovo měl i má teď (od novely je toho víc co rozhoduje soud... a je to kupodivu pro obě strany horší... i měsíc čekání než se něco rozhodne a to není pro dítě čakající na rodinu moc vhodné)

dřív stačilo, že sociálka napsala papír a dítě mohlo do nové rodiny (samozřejmě i dřív o osvojení rozhodoval soud), teď musí soud dát povolení vzít si dítě domů a to kolikrát i o měsíc vše protáhne... přitom je to nelogické, protože ten soudce nezná ani dítě a ani novou rodinu a řídí se posudkem OSPODu

některému soudu trvá něsíc než rozhodne, že mu to nepřísluší a pošle to na jiný soud a není dovolání!

a měsíc v ústavu navíc je sakra znát... a i když je dítě u přechodných pěstounů, tak pak je zase horší zvykačka :)

netuším proč to takto nesmyslně přesunuli na soudy už v první instanci

0/0
18.7.2016 13:52
Foto

M55a18r48i23a50n 70T85i67š34e70r 1894291406

To je problém a souhlasím, že každý měsíc navíc "někde" přináší trauma dítěti. Zase když vezmete v úvahu, že se rozhoduje o životě dítěte na celý život, tak soud a jeho zvážení potřebuje čas na správné rozhodnutí. Vše co se týká dětí, by mělo mít prioritu č.1. nebo soudce specialisty, kteří by se zajímali jen o tyto spory. V tomhle jsem laik naprostý a jen uvažuji nahlas..

0/0
18.7.2016 14:07

M84a51r43t24i71n 43R20ů16ž36i56č79k21a 9684701368109

soud má všechny podklady od sociálky a dává na její radu - on účastníky nijak nezná, to sociálka s nimi pracuje, chodí na návštěvy a pomáhá.

Projde si zda se něco nezměnilo (bydlení, plat, zájem atd.) a pak vynese rozsudek.

Soudy jsou přetížené a někteří k osvojení snad přistupují jako k jiným soudům a nezajímá je osud dítěte... nechci jim sahat do svědomí, ale rozhodnutí o tom, že to přísluší jinému soudu je hotové po deseti minutách čtení - přečtu adresu a o co se jedná, pak to dám přeposlat jinam a hotovo - co mu trvalo měsíc nechápu!

O ten měsíc je dítě déle u pěstounů (v tom lepším případě)... více se přimkne... pokud by bylo v ústavu, tak je to ztracený měsíc... ať jsou sestřičky hodné a ochotné, tak se mu věnovat nemůžou...

Soudce specialista by byl asi nějlepší... ale myslím, že nejsou

0/0
18.7.2016 22:22

L47u84b19o19m34í73r 78S59a20z95e69č66e18k 8160120424849

Mariane, do psích jater, kolik takových rodin, které uznáváš jen ty, existuje? To máš představu, před jídlem, spaním a nevím čem se pomodlit? Ty věřící s jejich pojetím rodiny do toho netahejte. Věřit můžu, ale tvrdit něco o tradiční rodině v tvém pojetí je dnes už fabulace. Nežijeme v době petrolejek a pedofilních mnichů!

0/−1
18.7.2016 9:30
Foto

M61a72r95i80a75n 54T39i40š18e28r 1604681116

Znám jich hodně kolem sebe. Jedna strana mince je ta, že se dospělí neshodnou, hadájí a někdy jim to klape více či méně, ale to je všude stejné, jak mezi heterosexuálními páry tak homosexuálními, ale druhá starna mince je normálně fungující rodina s dětmi. Rodiny by se měly podporovat nejvíc, jako základní hodnota a stavební kámen státu. Podporu potřebují zejména ty mladé rodiny, aby mohly mít více dětí, aby děti neznamenaly snížení životní úrovně, to má být prvořadý úkol státu. Rodina má být na prvním místě osobních hodnot, tohle by se mělo ctít a né hledat nějaké alternativy. Pokud by všichni byli jako Vy a místo podpory a zastání tradiční rodiny to nazývali fabulací, pak je to špatné.

+1/0
18.7.2016 10:26

P81a98v59e66l 85Š85i79m19u16r20d72a 2837135751734

..por mne je samozřejmě tradiční rodina, jako pro katolíka také na prvním místě...jenomže tady je diskuze právě o netradičním způsobu výchovy...také chci jako katolík věřit, že menšinovém...ale ptám se ...proč ne....?

+1/−1
18.7.2016 11:39
Foto

M52a97r30i54a47n 36T16i97š39e29r 1704401786

Prostě to tak cítím a nejsem pro..

+1/0
18.7.2016 12:11

P78a25v55e28l 89Š19i23m70u17r50d29a 2257615751554

..já jenom nevím..jestli je téma tradiční rodiny, kterou já samozřejmě ctím...nějak totožné právě s tímto tématem....což já beru jako řekněme "mimořádný" případ....asi takto..necítím tím narušení ani ohrožení tradiční rodiny...!

+1/0
18.7.2016 13:27
Foto

M62a33r96i72a77n 65T86i20š97e15r 1314741756

Ono asi nejde paušalizovat všechny mimořádné případy a mělo by to být výhradně na rozhodnutí soudce, aby posoudil ten daný případ. Je mi jasné, že tupou paušalizací by se mohlo v některých případech ublížit dětem, které třeba prošli už nějakým traumatem..

0/0
18.7.2016 13:33

P10a29v47e25l 55Š10i39m89u64r54d92a 2927615121444

..právě..já si myslím , že u těch jednotlivých případů by ta možnost alespoň posouzení měla být..chci ještě ale dodat, že pro osvojované nebo adoptované děti se právě nějaká "rodina" hledá...ony už svoji přirozenou rodinu nemají...!!!!

0/0
18.7.2016 18:18

J56o10s39e84f 60Z60e45t16í32k 1979618238908

Je legrační,že komunisti hájí práva slepých řídit motorku a homosexo adoptovat děti!;-D

+1/−1
17.7.2016 10:39

M15a56r22t68i44n 47R69ů87ž12i14č69k60a 9454641978789

to vypadá, že si to nečetl a nevíš o co se jedná

+1/−1
17.7.2016 13:15

J13i78ř25í 62J51í62l96e75k 7462249256648

to je tak, když nedá dohromady ani kloudnou analogii....Rv:-P

+1/−1
17.7.2016 0:10

J22i25ř26í 92J86í48l84e17k 7412339586248

a vidím, že není sama ;-)

0/0
17.7.2016 0:10

M42a56r53t95i69n 33R24ů94ž47i37č28k28a 9464591498519

kdo co

0/0
17.7.2016 0:14

J58i46ř32í 30J32í14l74e86k 7862759736968

je to v titulku;-)

0/0
17.7.2016 0:16

M79a89r46t78i30n 11R30ů94ž19i11č16k22a 9984291278839

aha... já nevěděl, zda to iDnes nehodila někam jinam - zda to nebyla nějaká reakce na něco :)

a pozor ... občas upraví i titulek ;)

0/0
17.7.2016 0:33

J96a97n56a 37V98y42s57k93o11č37i90l37o80v66á 8187928599274

Hloupější ženskou svět neviděl.

+4/−4
16.7.2016 22:34

L24i56b90o48r 97H44l38u53b42u57č40e19k 4310120867907

... zajímavé je, že se nikdo nerve za právo slepých řídit auto nebo motorku... a přitom je takto diskriminován skutečně velký počet lidí....

+4/−4
16.7.2016 20:28

M88a88r28e46k 97M46a41r51t77i91n 8199924246510

???

+3/−1
16.7.2016 20:30

J92o22s62e80f 14Z70e92t57í10k 1229978548108

;-DR^

0/0
17.7.2016 10:28
Foto

D10a63l90i16b87o50r 89M76u29s73i22l 8297771247489

Homosexuálové muži děti většinou ani nepotřebují (krom mladých chlapců). Změnu zákona ale potřebují - kvůli dekonstrukci a rozbití rodiny - podle jejich manifestu z roku 1976 hlavního důvodu jejich diskriminace.

U leseb je to poněkud jiné, tam se ozvou biologické hodiny bez ohledu na orientaci...

+3/−8
16.7.2016 20:01

M69a15r34t45i39n 89R64ů27ž56i49č97k26a 9964401888169

a to si vyčetl kde? také ruské maily? novinky? ...

+2/−3
16.7.2016 20:52

M47a52r46t40i87n 85R84ů30ž52i33č74k72a 9484491608369

Dagmar Saidlová - a nějaký argument nebo jen mínusy

a plusy pochvalám poslankyni :)

0/−3
17.7.2016 0:39

M55a54r87t93i86n 61R24ů20ž45i45č44k65a 9894331918459

asi se přejmenovala (nebo změna pohlaví?) na Josef Zetík :-)

0/−2
17.7.2016 13:17

V40l66a74d75o 41P83o60p83r29o14c92k15ý 6248901789165

Dítě nemá volebné právo, takže je pro poslance nezajímavé. Pani Nytrová ukázala že jí jde více o svědomí než o preference a proto hájí zájem dítěte. Útoky na ni dokládají že poslanci nemají o hájení práv dětí pražádný zájem. Bodejť by měli, když z toho nekoukají ani preference ani lobbisti.

+5/−8
16.7.2016 19:27

M87a70r70t52i52n 94R29ů84ž37i35č94k51a 9514291398289

jak hájí zájem dítěte?

Vlado co si to zase vymyslel

pokud někdo odpírá dítě rodinu (ano, i homosexální partneři s dítětem jsou rodina - poskytují dítěti zázemí, lásku a výchovu), tak hájí zájmy dítěte?

a aby podpořila své divné myšlení, tak zařadí celou skupinu homosexuálů mezi prostituty, trpící HIV/AIDS a jinými pohlavními chorobami, závislých na drogách a alkoholu ... takhle to nefunguje

a u vás a vám podobných to jen ukazuje, že NIC nevíte o tom jak funguje adopce (jiným slovem osvojení) - co tomu předchází za procedury a kolik lidí ten pár zkoumá, testu, školí a kolik lidí rozhoduje o tom zda to dítě svěří.

nejdřív si něco zjistěte - a z dobrých zdrojů (ne jako paní poslankyně! ... která si může pořídit poradce a má asistenty a má spoustu času a možností ty informace mít)

+1/−2
16.7.2016 20:59
Foto

M41a39r42i80a74n 84T94i70š93e13r 1734811686

Homosexualni pary rodinu netvori bo spolu nemohou privest dite na svet a tak utvorit rodinu. Tvori spolu partnerstvi, muzou mit spolu krasny harmonicky zamilovany vztah to urcite ano a to je v poradku to podporuji a uznavam tohle jejich pravo a respektuji je. Proste ale rodinu netvori a nikdy tvorit nebudou bo to dokaze jen mama tata a jejich dite..

+1/0
17.7.2016 16:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.