- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
směšujete, co k sobě nepatří. Bez aut, letadel a železnic by se nemohlo přepravovat zboží ani lidé, to máte pravdu. Jsme s vámi za jedno. Ovšem rekreační vodní nádrže do dopravních cest nepočítejte. Až uvidíte někoho, jak na skútru cestuje do práce, tak mi dejte vědět.
Plavba na Slapech je jen pro zábavu, nevidím jakýkoli důvod, aby skútry opanovaly vodní plochu a ohrožovaly ostatní rekreanty. Ten mladík při své zábavě zabil někoho jiného a nejspíš žádný platný zákon neporušil. Naše protesty směřují proti vyhlášce která umožňuje zábavu ohrožující životy jiných. Znovu si přečtěte náš text a zkuste se nad tím zamyslet.
Jestli se nepletu, tak na Orlíku i Slapech je vyznačena plavební dráha. To bohužel i pro neznalé zákona znamená jistá omezení. Pokud se chodec vydá na dálnici, tak se také vystavuje nebezpečí nehody. V tomto případě se jedná jednoznačně o nehodu, kterou způsobil jedinec a zřejmě za spoluúčasti nebohé dívky. Tedy nikoli systém. To že na této tragédii parazitují zájmové skupiny pro zajištění svých potřeb a mnohdy komerčních, je sice odporné, ale nepostižitelné. Na veřejnou vodní plochu má nárok ostravský havíř úplně stejně, jako místní chalupář. Nevidím jedinný důvod pro restrikci.
Doplňuji: pohyb malých plavidel a lodí na vodních plochách se řídí vyhláškou č. 67/2015 Sb. o pravidlech plavebního provozu.
Jestliže některý řidič auta či motocyklu na silnici poruší pravidla silničního provozu a dojde k tragické nehodě (což se stává denně), nikdo nevolá po zákazu automobilů či motocyklů. Proč se tedy volá po zákazu vodních skútrů dřive, než bylo vyšetřeno a určeno kdo tragédii zavinil?
Protoze pri soucasnem stavu veci (ktery panuje od lonska) je jasne, ze podobne nehody proste budou.
Zakon vytvoril nebezpecne prostredi.
Nebo myslite, ze nehodu zavinila bezohledna jizda pramice?
Ve všech článcích i v diskusích o této tragické události mi chybí to hlavní: kdo je na vině, to jest kdo nedal přednost. Motorová plavidla vždy dávají přednost nemotorovým. Ale střetla se dvě motorová plavidla.
Takže kdo za srážku může? Kdo plul zprava a kdo zleva?
Tak jednoduché to zřejmě nebude. Zde to bez ohledu na pozice plavidel spadne zřejmě na skůtraře. Zavinění bude asi znít "Náhlá změna směru jízdy".
Ale jestli se nepletu, tak ta dívka byla na pramici, nebo ne??
Je pravda že pravidla jsou dost vágní. V místech kam pustíme motorové čluny či skútry musí být jasně vyznačená plavební dráha, plavci proti nim opravdu nemají šanci.
ne ty pravidla jsou přesně daná.........jen je dost lidí nezná a ještě méně chce respektovat
populizmus nejhrubsiho zrna-kvuli jedne nehode budeme totalne menit system?!
Co Čech to odborník na všechno... Jste směšní.. Zakažme tedy automobily, motocykly, skutry, mopedy, koloběžky, kola, skateboardy, segaweje, příspěvky na internetu, to vše v rukou blbců může zabíjet. Jak můžete vůbec komentovat něco na co nemáte vzdělání. Pouze plkáte a pochybuji že jste držitelé kapitánských průkazů. Tudíž mlčte..
psát o lobby majitelů či prodejců těchto blbostí je trošku mimo....těch prodejů bude zanedbatelné množství
Proč trestat většinu, když by stačilo přísněji trestat přestupníky.
To není trest, ale ochrana ostatních před skupinou, která už prokázala, že je.nebezpečná.
žasnu jak každý kdo má skůtr je ihned zbohatlík či bohatý a také vrah, zjistěte si proboha za kolik jde skůtr pořídit a kdo s ním může jezdit a jak
Ten, kdo má skůtr, si na něj určitě nakradl.