- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je take mozne, ze je tlak na ridice kamionu ze strany zamestnavatele, aby co nejrychleji dojeli. Potom se stava, ze nejsou vyspani a dojde k mikrospanku.
Nechci omlouvat toho jamionaka, treba jel rychleji nez v dane situaci by mel, ale kdyz se blizi zuzeni, tak ty osobaky a karavanysty to pred kamiony nekdy strkaj jako by tam nic nebylo. V hodne pripadu bouracek za to opravdu nemuze pouze ten kamionista
Pan řidič kamionu se věnoval všemu možnému, jenom ne řízení. JaK znám německé silnice a dálnice, značky ho jistě dávno upozornily na změnu situace. Technickému problému těžko uvěřit.
Těžko uvěřit? takový raketoplán je kontrolován jistě mnohem důkladněji než kamion, v tom se shodmene, že?
Jestli neslo o zavadu, kdy mu selhaly brzy, zasekl se plyn a prestal fungovat volant, tak bych rekl, ze pan ridic kamionu peknou chvili cumel jinam nez pred sebe.
A to se jeste v clanku nepise, ze po nich jedna dcera zustala..
Ještě napíšu že pokud je na vině řidič kamionu tak je dobře že je vážně zraněný, nic jinýho si nezaslouží, každý kamionák by si měl uvědomit svojí zodpovědnost, zhatil 3 nevinné životy.
Hrozné neštěstí. Bohužel, při cestách po českých dálnicích vidím často, jak si kamioňák při jízdě čte noviny rozložené na volantu nebo používá mobil, o předjíždění kamionů navzájem ( třeba i 10 km ) ani nepíšu. Neříkám, že jsou všichni řidiči těchto kolosů takoví. Jsou mezi nimi i slušňáci. Ale pravdou je, že dřív ne každý mohl řídit kamion, bylo to po určité zkušební době a v určitém věku. A v každém případě při jízdě na dálnici musí řidič dávat mnohem větší pozor hlavně na auta před sebou. Tam se dostat do zácpy je hodně rychlé. Já zastavila u Frankfurtu na parkovišti, byl plynulý provoz a za 5 minut už stála kolona . No, ale kdo ví, třeba se tomuto řidiči udělalo špatně...ale 3 životy vzal!
Snad ten rozkoukaný seriál dorazí v nemocnici...
Nevím konkrétně jak u této nehody, ale s českým nešvarem lepení na zadek či předjetí kolony a natlačení se do mezery těsně před Vás jsem se nesetkal ani v šílené Itálii.
Na technickou závadu se mi to nezdá, spíš bych tipoval nepozornost nebo mikrospánek. Každopádně je to tragédie. A jestli řidič usnul, protože přetahoval AETR, tak ať jde hezky bručet - tedy pokud svá zranění přežije.
Jo, ještě tam mohla být nějaká náhlá zdravotní indispozice.