- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zlatý časy v pravěku, kdy se míjení ve stanici řešilo štafetou. Fíra nafasoval kolík a vyrazil. Druhý čekal ve stanici a dokud kolík nedržel v ruce, nesměl na trať. Dneska by se řeklo, že jednal jako vlak druhý.
Teď mě trklo, asi to byla tramvaj, ale i tak dobrý.
Komunikujeme prostřednictvím zvukových záznamů,“ prekladac google???
Komunikujeme prostřednictvím zvukových záznamů,“ - prekladac google a idnes...
Mnoho úvah o zabezpečení železnice na úrovni 21. sloletí a málo smyslu pro realitu.
- letadla padají i kvůli chybám pilotů, dosud nejsou nad zemí instalovány bezpečnostní sítě, které by zabránily jejich pádu
- řidič usne a nic ho neprobudí, jede na červenou a nic ho nezastaví, kamion vyjede do protisměru a...
I při možnosti lidské chyby je železnice nejbezpečnější dopravou pro cestující. Navíc má způsoby, jak lidskou chybu téměř vyloučit. Jen to stojí velké prachy. Je to problém na celém světě a vyšší stupně zabezpečení se proto všude zavádějí postupně podle důležitosti tratí. V Itálii na tuto trať už došlo, je v přestavbě na moderně zabezpečenou dvoukolejku. Bohužel, mělo k tomu dojít o rok dřív...
Jenže peněz je dost, přesněji, již nejsou ničím podloženy, stačí je natisknout . . . . on problém bude jinde . . . v trvale udržitelném rozvoji ? Potřebou držet vzrůstající, ale jen mírně, HDP ? Nebo ještě jinde ?
tak dlouho prochází šlendrián až se ucho utrhne , Itálie není vyjímka děje se to na všech tratích , problém je v tom že chudáci redaktoři už prostě nesmí psát pomalu o ničem a pracně hledají o čem psát , nějak se to budování socialismu vymyká z rukou
Matteo (faccia di merda), priletel vrtulnikem na misto nestesti projevit ucast a podekovani zachranarum...
Poslední fotka i s komentářem je opravdu k tématu....
však proč by si to po sobě měl pisálek kontrolovat, že...
Lidská chyba to byla v každém případě, v tomto případě chyba toho, kdo takovou trať, se zabezpečením na úrovni 19. století, schválil do provozu.
tak je otázka, kdy byl ten provoz schválen, jestli to náhodou nebylo již hodně dávno.
To zas bude v italske televizi hromadny pohreb a lidi na to budou cumet, prijde tam cela vlada a udelaji z toho satni svatek