- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všimněte si ovšem něčeho jiného. Rozporu mezi tím, jak se Chovanec brání při jeho reorganizaci policie, kdy mohutně tvrdí, že je to jen a jen jeho věc, a že se mu do toho nemá nikdo plést. Ale okamžitě se plete do jiného rezortu. Jak předjížděním tak i narážkami na problémy s Kapschem.
Zdá se, že Kalousek se musí mírnit a tak se nastrkuje někdo jiný, kdo bude v jeho bohulibé činnosti rozvracení logiky a národa pokračovat. Pěkná řada..Klaus, Kalousek, Chovanec.
A to ani nemluvím o tom, jak se ten člověk dostal k titulu a k jiným pozicím.
Jednou jsem jel večer z Prahy do Plzně po dálnici a to právě v době kdy skončilo omezení vjezdu kamionů na dálnici. Tuším že to byla Neděle večer o prázdninách.
Kolona kamionů byla taková že pravý pruh přestal existovat a vjel-li do něj nějaký osobák, už se do levého vrátit nemohl. Myslím že Chovancovo nápad by vedl přesně k tomuto.
Chovanec chce vyhrát soutěž o největší kolonu kamionů v evropě :-D
Mimochodem, tohle je typická ukázka populistické politiky a slabiny demokracie. Naprostá většina voličů kamión nikdy neřídila. Zákaz předjíždění kamiónů by se jich v podstatě nedotknul a těch pár řidičů je prostě menšina. Tak se to může prohlasovat bez ohledu na to, zda to má logiku, nebo ne. Většině je to prostě pohodlné.
Za rok se vymyslí nějaká past třeba na taxikáře, pak na hospodské a tak dále. Vždy to bude většina proti menšině. A každý si bude mnout spokojeně ruce, dokud nepřijde něco na něj.
Hloupost. Tohle je něco, co ohrožuje všechny. Navíc to předjíždění, kdy jeden jede o pár km v hodině rychleji než ten druhý je ve výsledku k ničemu. Jestli v cíli bude o deset minut rychleji nebo ne nehrasje roli. Zbytečné riskování.
Nebyl bych proti, aby se kamiónům zvýšila maximálka na dálnici alespoň na 100 Km/hod. V USA kamióny nejsou zdaleka takový problém, jelikož třeba mimo dálnici mají stejnou maximálku jako osobáky. Prostě není důvod je předjíždět a všichni jedou celkem rychle - společně.
a to je ta kolona , na kterou si zde někteří stěžují
A vi nekdo kolik je ta vyrazne nizsi rychlost? Typicka situace kamion 80, osobak 130 - rozdil 50kmh tam uz spada nebo jeste ne? A maji toto ustanoveni i v nemecku, kde se po dalnici lita prumerne 150? ...
nemají a proto nastávají hrůzné situace, když se kamioňák jaksi nepodívá do zrcátka a nebo si jen řekne...no tak do mně naraž, tvůj problém , a řidič využívající neomezenou rychlost na německé dálnici brzdí i podpatkem a ušima...tomu se říká ta správná kamioňácká ohleduplnost.....a těchto ohleduplných je skutečně bohužel dost...
Pohyb kamionů reguluje od letošního ledna značka zakazující nákladním vozidlům předjíždět se v označeném úsek
EH?
Mám taký pocit že tá značka existovala už pred 35 rokmi keď som robil autoškolu. A mám pocit že jej platnosť nebola zrušená. A mám pocit že keď kamiónová lobby presadila v novom dopravnom zákone dodotočne zrušenie zákazu predbiehania, tak sa sľubovalo že sa na diaľnici na patričných miestach osadia práve tieto značky.
A mám dojem že dopravná polícia na tento problém úplne kašle. Radšej naháňajú milijonárskych synkov a ohrozujú okolie miesto toho aby stíhali pirátskych kamijoňákov.
Na slovensku to výrazne pomohlo, napodiv sa nestalo to čoho sa obávajú českí "experti" že by nebolo možné prechádzať cez pravý pruh. Celé to je o ohľaduplnosti a keď tá prirodzená chýba, tak musí nastúpiť zákon a plácačka dopravnej polície.
Možná by někteří chtěli vyhnat náklaďáky zpět na okresky a do měst, aby byly dálnice volnější. Přestaňte chtít v každé Horní Dolní veškerý možný i nemožný sortiment zboží a ubude i kamionů, které nebudou muset zavážet tolik obchodů. Jenže každý by chtěl všechno všude ale jak to tam jinak dostat?
Upravil bych zakon tak, ze kamiony mohou predjizdet v usecich dalnic, kdyz vzdy zbude jeden volny pruh na predjeti tech kamionu. Pokud se dva kamiony predjizdi na dvouproude dalnici do kopce s rychlosti o 0.1 km/h vyssi, nez predjizdeny, je to unavne a verim, ze pro vetsinu ridicu to muze byt frustrujici a nebezpeci je na svete. Ne kazdy ma takovou trpelivost..
Je to nesmysl. Nevidím k tomu jediný důvod. Pokud pojede předjíždějící kamion nejnižší povolenou rychlostí po dálnici tedy 80 km/h není co řešit. Nevím kde v sobě berou řidiči osobních vozidel ten dojem že oni jsou na silnicích ti důležitější a ostatní jsou pouze povl nehodný pozornosti. Mám naježděno cca 130 tisíc km s odtahovkou a spřívěsem a dalších cca 300 tisíc OA. Tak že mám postřehy a zkušenosti z obou stran. Narozdíl od 99% zde rádoby řidičů kteří si myslí že jsou něco víc. Když vidám jak řidiči OA jezdí po dálnicích je mi kolikrát do breku. Dálnice o třech pruzích levý a prostřední plný a pravý prázdný, proč??? "Nejraději" mám nájezd ze směru od benešova na dálnici směr praha. "Připojovací" pruh pokračuje dál jako třetí jízdní pruh a snad 90% dementů se z něj začne max. v 70 km/h řadit do prostředního. To je na sebrání papírů a úpravu ksichtu tyčí.
Prázdný pravý bývá proto, že v něm bývají často vyjeté koleje. To většina zkušených řidičů ví. A pokud mají kamiony maximální rychlost 90 km/h, tak není důvod, aby se předjížděly v situaci, kdy jeden jede 88 a druhý 90. Pro ten rychlejší kamion je to na trase Praha - Brno zpoždění řádově v minutách, ale když za sebou při tomto manévru vytvoříte kolonu, tak ty ostatní zdržíte v součtu i v hodinách.