- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cigareta spadla pilotovi do klína, celkem běžná nehoda. Než uhasil kalhoty už to nestihl vyrovnat
v soutezi o nejblbejsi a nevtipny prispevek jsi se umistila celkem vysoko
Proboha, kdo je ten Filip Valder? Takovou snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečetl. Kdyby platily jeho vývody, tak by všichni lidé žijící v horách dávno vymřeli. Jenže on se dá oheň zapálit i ve výškách nad 5 km.
Tak jsem si ho na vaše doporučení našel – no to je teda dílo, chytrej jak rádio.
Jak s tím pravděpodobným požárem korespondují manévry letadla, odbočení 90 stupňů a pak otočka o 360?
Typoval bych to na možne poškozeni elektroniky nebo jinych sistemu ktere ovladaji letadlo
nekdo odpalil letadlo pomoci toaletniho papiru na wc. teroristi se uchyluji k stale zoufalejsim praktikam
Naopak, toto bych řadil mezi špičkové sofistikované, technicky překvapivé a nečekané metody :-)
Kdyz jsem tady od zacatku psal,ze to teroristi neudelali,ze by neposlali k zemi letadlo plny arabu,tak jsem byl oznacovan za blazna...
Ale tím se tato možnost přece automaticky nevylučuje, klidně si buďte bláznem dál; takovejch nás je...
Od začátku mě pořád napadá verze - kuřák na toaletě a nedopalek do koše?
kos na toalete ma halonovy hasiaci system. Ak ma poruchu, toaleta je pre cestujucich uzavrena.
Mám obavu, že se pravdu možná nikdy nedozvíme, protože u požáru je klíčové zjistit jeho začátek.... tady to může bejt nějakej nedopalek cigára neukázněnýho pasažéra, ale mnohem pravděpodobnější je zkrat někde ve vedení. Že se požár poprvé zjevně projevil na nějakém místě vůbec neznamená, že tam začal. Vybavuju si jeden díl Leteckých katastrof, kde to vypadalo taky na požár začínající na toaletách (i vypadl nějakej jistič v kokpitu související s toaletami), ale na skutečnou příčinu požáru se při vyšetřování nepřišlo. Několik okolností mi ale přijde přinejmenším pozoruhodných.
- nedočetl jsem se nikde odpověď na otázku, jestli je letadlo dopadlo na hladinu "vcelku" nebo se rozpadlo ve vzduchu,
- proč podle dosavadních zpráv černé skříňky přestaly nahrávat ještě v letové hladině - je to způsobeno požárem (což navádí k cestě odkud a kam ten požár postupoval), rozpadem letadla (ke kterýmu "běžnej požár" nemůže vést), úmyslným vypnutím jističů...?,
- podle chybových hlášení ACARS od prvního do posledního hlášení utekly 4 minuty. Je neobvyklé, aby se požár šířil takhle rychle, aby posádka nestihla ohlásit nic na zem....
Posádka má povinnost nejprve řešit situaci a potom hlásit. Pokud dojde k pádu letadla, znamená to, že řešili až do posledního okamžiku. Tak není až tak divné, že posádka nad mořem nic nehlásí, když navíc je zrovna mezi dvěma vzdušnými prostory.
Tak bude mít asi nakonec pravdu ten z diskutujících, který tu v jedné diskuzi vyslovil hypotézu, že posádka hulila šíšu a přehnala to.Vycházel z tehdy dostupných informací, které černé skříňky potvrdily. :) Respect!
I kdyby hulili co chtěli, tak jak mohlo kvůli tomu spadnout letadlo...?
Že by nějaký závislák nevydržel a chtěl si dát čouda na WC?
to si nedate. bo to cidlo hned pozna, z pristavu okamzite vyleti auto s tajnym agentem, kterej na miste zastreli prvniho zakaznika v trafice, kde vam prodali zapalovac
"EgyptAir crash: ‘Fire started in toilet’ of doomed flight MS804
Nicole Morley for Metro.co.uk
Saturday 21 May 2016 9:08 am