Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf hradecké nemocnice Prymula končí. Kvůli obchodům s firmou své dcery

Ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček ve čtvrtek s okamžitou platností odvolal z funkce ředitele fakultní nemocnice Hradec Králové Romana Prymulu. Důvodem odvolání je podle ministerstva závažné podezření ze střetu zájmů. Prymula podle zpráv v médiích inkasoval od soukromé firmy miliony korun. Sám přední vakcinolog argumenty ministerstva odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S33t41a87n71i92s98l15a16v 41S89t62u84p98k62a 6271375265310

ad diskuze a bezpečnost) Tyto klinické studie probíhají takto po celém světě k dané vakcíně. To, že nechal profitovat firmu své dcery bez výběrovky, kdy nechal dělat firmy testy jenom u ní, nemá nic společného s účinnosti a bezpečností vakcín. Prymula neužil situaci jen ve svůj prospěch.

Vytvořil si defacto monopol ze své pozice. Jinak všechny registrované vakcíny musí musí projít preklinickou částí na zvířatech a dále třemi fázemi schválením na účinnost a bezpečnost a trvá to min.6 let a stojí hromadu peněz, kdy se provádí zaslepené studie na čím dál větším počtu respondentů.

Schválením na účinnost a bezpečnost projde sotva 5 procent. Pokud se schválí, tak následně se z trhu opět sbírají data z nemocnic celého světa ze vzorku lidí, který není ve studiích jinak možný a sbírají se další možné kontraindikace.

Následně se činí další klinické studie a metaanalýzy celý čas permanentně ze všech studií a sbíraných dat nejrůznějšími stranami z celého světa, které se dlouhodobě aktualizují o nové studie dalších stran a všechny strany mohou do nich nahlížet. Případně se následně může změnit medikace nebo se přímo stáhne.

Farmaceuti i pan Prymula, vědci a další z celého světa mají své děti, příbuzné a očkují se stejnými vakcínami. To je jako říct, že ty miliony odborníků jsou masochisté, když se jimi očkují a hyeny na vlastních dětech a příbuzných, když je jimi očkují a určují medikace a plán imunizace ve společnosti, který je kontrolován celosvětově.

Prymula zneužíval svého postavení pro to, kdo bude v ČR dělat klinické studie, dle zdravotního deníku. http://tinyurl.com/h68ws5j

30.6.2016 18:50

S34t11a34n22i54s47l78a54v 44S58t30u65p57k26a 6671545705820

Ostatně se tomu nedivím a exesů v jeho FNHK je vícero.

Stav gerontometabolické kliniky a její po-transplantační část, kde se vytíralo jednou ráno a leželi tam pacienti s těžkou imunosupresí vedle pokojů s infekčními pacienty, byl katastrofální. Když i bilanční sběr moči dokázal označit de facto za nebiologický materiál jen, aby si upravil výklad zákona, lze stěží čekat od pana Prymuly férové jednání.

Pavěda ve FNHK taky jen kvete, hlavně když to sype. Udělali si studie na koleni spolu s "vyhlášenou" Motole, konkrétně přednostou Kvapilem, pro terapii MDM, kdy nyní máme s.r.o kliniky od Aše až po Košice na neprůkaznou léčbu a nijak ověřenou ve fázích I,II,III, kdy tím "léčí" od erekce až po diabetickou nohu a za posledních 6 let se výdělky pohybovali kolem 40M. Peníze z Číny za 70let neprokázaný mechanismus účinku z tisíce studií po celém světě, jež se zneužívá k platbě v hotovosti jako doplněk léčby, se také hodí. Fytofarmaka bez záruky původu atd.

30.6.2016 18:51

J42o93s91e23f 93T68l93a87m70s96a 7771730743507

Pane Stupko, evidentně jste z oboru a nejspíš přímo z Hradce. Když jste ty věci viděl, proč jste nekonal? Pokud jste registroval situace, kde šlo o zdraví pacientů, proč jste nejednal? Jestli teď sypete pravdivé informace o stavu laboratoří a nic jste proti tomu neudělal, jste pro mě ... ne, ten výraz sem nemůžu napsat. Pro policii nebude problém vás vypátrat na základě IP adresy.

30.6.2016 20:29

S96t97a60n62i29s20l86a49v 92S48t64u56p85k74a 6421465265530

Pane Tlamsa samozřejmě jsem jednal a byl podán podnět. Nic o mě nevíte. Jinak policie nepotřebuje mou IP adresu, když má iDnes mou oskenovanou občanku a mám zde i svůj FB profil a jeden čas byl i VIP blodidnes :) To měl být pokus o zastrašení? :)

Jinak za odhalení věcí v článku poděkujte hlavně panu Cikrtovi, Ludmile Hamplové a další členům zdravotního deníku a Sisyfos. Co se týče studie MDM a dalších jiných upozorňuje Sisyfos neustále na podvodné praktiky či ty, jež jsou v rozporu s vědními poznatky a již bylo i Sisyfosu vyhrožováno skrze právníky.

30.6.2016 20:49

S90t44a94n32i38s20l17a64v 28S65t76u80p75k69a 6831785685580

o mně, atd.* :)

30.6.2016 20:49

J64o14s35e59f 95T91l11a52m57s46a 7811290553347

Nepotřebuji o vás moc vědět, abych si udělal obrázek, kdo jste. Nesnáším samozvané generály po bitvě. To, co popisujete a pokud je to pravdivé, měly už dávno řešit patřičné orgány. Odvolají ředitele a najednou se tu vyrojí čistí a čestní odborníci, kteří přinášejí světlo do případu. Nevím jak vy, ale já kdybych viděl takové hnusy, jež popisujete, neváhal bych ani vteřinu a řešil bych to. Poznámkou o IP adrese nevyhrožuji, pouze konstatuji, že pokud bude potřeba podat svědectví, určitě jste dohledatelný.

30.6.2016 20:59

S80t33a82n40i54s73l68a49v 54S63t91u31p72k21a 6711945725160

:)) Pane Tlamsa, naposledy: Podnět byl podán ohledně gerentometabolické kliniky a pan Prymula měl možnost se k tomu vyjádřit a jeho vyjádření mi přišlo neférové i vůči zaměstnancům, nejen pacientům. Vše je písemně doloženo. Jinak tyto věci má na starosti krajský hygienický ústav

Co se týče MDM. To už je hodně stará záležitost a Sisyfos za ní udělil i zlatý bludný balvan a byl poté napaden právníky.

Co se týče samotného článku. Obraťte se na zdravotní deník.

Co se týče studií, rozporuji některá tvrzení v diskuzi o bezpečnosti a účinnosti vakcín ve prospěch pana Prymuly :)

Co se týče Vaší bondovky ohledně IP :) jemně jsem Vám naznačil, abych Vás neurazil, že Vaše představa o dohledání policií z IP je velmi úsměvná ve světle zmíněných skutečností snadného kontaktu i daného příspěvku a ani nemám problém s tím, aby mě kdokoliv kontaktoval :)

a tázací věta "to měl být pokus o zastrašení?" byl sarkasmus a pobavení se nad nesmyslností Vaší zmínky, kdy jste si tak chtěl podpořit nějaké vlastní přesvědčení o tom, že by si měli dát lidé pozor na to, co kde říkají, což je forma zastrašení :)

Nicméně velmi úsměvná i kvůli zmíněné IP a tomu, že není nic, za čím bych si nestál a jestli existuje někdo, v kom to "hrkne" na diskuzi idnes po Vaší větě o IP, tak mi jeho líto... a možná ještě více je mi líto těch, kteří daný výrok použijí a možná jim věnuji víc času než bych právě měl a přeceňuji tak jejich kritické myšlení více než bych si přál, aby měli, ale mám dnes dobrou náladu :)

30.6.2016 21:43

J15o82s80e21f 28T40l47a12m31s84a 7621700823977

Ne, znovu vám opakuji, žádná forma zastrašení. Jen bychom měli mít na paměti, že tady jsme ve veřejném prostoru a pokud někdo nadhodí tak závažné věci, které tu byly popsány, může to mít neskutečný dopad na osoby, o nichž tu byla řeč. Mě nezajímá postoj nějakého spolku Sisyfos a publicita kolem něj. Mně jde o to, aby si každý uvědomil zodpovědnost za svá tvrzení. Šíření fám a bezuzdné tlachání si nechejme pro kámoše do hospod. Tady tímto tématem končí veškerá legrace. I svoboda slova má svoje hranice, vážený pane.

30.6.2016 21:56

S20t52a10n52i86s53l33a93v 88S25t59u71p67k73a 6291885805620

Ne, znovu opakuji pane Tlamsa, nejedná se o fámu a podnět byl podán a je písemně doložen a rozeslán vedení . Váš pokus o asertivitu je směšný a určitě s Vámi plně souhlasím, že každý by měl nést zodpovědnost za své výroky. Nejste Vy jeden z jejich právníků? (sarkasmus)

30.6.2016 22:13

S73t74a23n71i52s68l15a51v 91S52t52u82p86k83a 6801925205300

zneužil*

30.6.2016 18:52

P20a29v18e28l 81S20v92a65t61o55š 2726723816411

delate si srandu? nebo pracujete v oboru???....o zfalsovanych testech a uplatcich toho je k nalezeni snad dost a nejen na netu...opravdu nemam iluze jak to asi chodi....nepochybuji o tom, ze sve deti ockuji tim svinstvem...:-P

30.6.2016 19:35

J14i98r95i 17R84u47s98n41o46k 4445612807513

V klinickych studiich firmy zasadne nefalsuji udaje. Z jednoho prosteho duvodu: je tam tolik kontrol, ze se na to prijde. A kdyby se na to prislo, tak ta financni ztrata je doslova likvidacni. Kazda firma radsi odepise cca 5 miliard dolaru, nez aby se polozila naprosto cela. Navic v tom leta dost zasadni kriminal.

30.6.2016 20:08

S16t38a74n90i73s63l98a78v 61S54t54u91p13k77a 6851165585770

Je likvidační a hlavě se stejně na to ihned přijde na trhu, pokud někdo něco vědomě či nevědomky zanedbal, kdy dochází ke klinickým studiím a sběru dat z nemocnic nejrůznějšími stranami včetně těch konkurenčních, které stěží půjdou výrobci na ruku :) Ono se permanentně vše ověřuje a nikdy nepřestává i co se týče velmi starých léčiv. Samozřejmě už firmy zkrachovaly a léky byly staženy z oběhu atd.

30.6.2016 20:13

P28a69v21e78l 86S86v72a18t71o30š 2786813726661

me staci relevantni informace o lecich Paxil a Wellbutrin od firmy Glaxosmithkline, ktera je protlacila na trh, pres vsechny klinicke testy a FDA kontroly a nevim co a zahy se zjistily primo zivot ohrozujici vedlejsi ucinky, ktere byly zamlceny...tak jake testy, na co??? kdyz jsou pak i smrtelne leky dany do obehu a pres doporucene varovani nepodavat detem i takto detem davany, tak nechapu smysl nejakych testu...

30.6.2016 21:36

S11t68a86n37i85s64l97a19v 82S62t51u54p51k24a 6801695235340

Pokud byste četl pozorně, tak bez toho, co jsem napsal, by se žádné léky, které byly něčím závadné, neodhalili a je jedině dobře a důkaz, že pokud již někdo vědomě či nevědomky selže, na vše se v nějakém horizontu přijde, díky sběru dat po celém světě z nemocnic a klinickým studiím ze všech možných stran po celém světě. Glaxosmithkline je boužel známá farmaceutická společnost, která už má více selhání na vrubu a FDA některé jejich látky má pro USA trh neschválené a zakázané. V dnešním propojeném světě, kdy každý má možnost zkoumat a nahlížet do studií, což všechny státy dělají, lze stěží neodhalit nějaké selhání a je tomu dobře. Problém to má ale zase ten, že zkoumat je stále více snadnější a dělá to takřka již každý na koleni a je nyní spíše problém uhlídat neregistrované léky a doplňky, které se světem šíří jak lavina :(

30.6.2016 22:37

S87t66a43n21i39s36l50a87v 27S64t90u77p98k79a 6811865905430

Navíc to, že něco projde schvalovacími testy a záhy se ukáže nebezpečnost dané látky v nějaké souvislosti neznamená, že to někdo protlačil a zamlčel, kort v dnešní době stěží splnitelné, ale velmi často, že se negativní účinky ukáží až na velkém trhu při velkém počtu respondentů, kde máte najednou miliony pacientů, které nelze zajistit ve studii a zjistit vše i přes 6let studií a takové případy se evidují. Fyziologie a predispozice, některé kauzality nelze zjistit předem. Kéž by to věda uměla. Zatím perpeetum mobile neexistuje.

Samozřejmě se sběrem dat z nemocnic, lékaři, pacienty a dalším ověřováním z různých stran na trhu (nemocnicemi, laboratořemi, úřady) atd., zjistí v nějakém horizontu selhání a učiní se náprava. Nikdo nechce ohrozit sebe a své děti

30.6.2016 22:49

S90t58a29n92i79s18l85a58v 36S41t45u57p36k12a 6171535925150

Pane Svatoš, znám Vás dobře a nedělám si iluze, že i kdybych Vám předložil jakékoliv relevantní informace, budete věřit na masochismus a hyenismus :)

30.6.2016 20:10

P33a89v38e59l 85S97v47a42t28o14š 2626713726631

me staci relevantni informace o lecich Paxil a Wellbutrin od firmy Glaxosmithkline, ktera je protlacila na trh, pres vsechny klinicke testy a FDA kontroly a nevim co a zahy se zjistily primo zivot ohrozujici vedlejsi ucinky, ktere byly zamlceny...tak jake testy, na co??? kdyz jsou pak i smrtelne leky dany do obehu a pres doporucene varovani nepodavat detem i takto detem davany, tak nechapu smysl nejakych testu......

30.6.2016 21:34

P33a47v78e63l 15S93v86a34t34o80š 2106183516681

Apropo firma Monsanto vyrabejici jed DDT se take zastitovala ruznejma testama o bezpecnosti...DDt doporucovala jako desinfekci kuchyni a dokonce jako pomoc pri likvidaci vsi u deti !!!!...takze klinicke studie maji pro mne nulovy vyznam....

30.6.2016 19:51

S38t88a70n55i85s75l63a10v 14S40t72u31p54k46a 6891815945630

S testováním ve fázích I, III, III, terapií na účinnost a bezpečnost, o kterých jsem psal, nemá firma Monsato s jejími čistícími a dalšími výrobky nic společné.

Nicméně, pokud jste již zabrousil mimo, pokud se týče jakýchkoliv prostředků a daných látek, jejich vlivu, může se kdokoliv zaštiťovat jakýmikoliv svými klinickými studiemi, ale nepomůže si, protože se stejně vše permanentně ověřuje i zpětně a nebere se v potaz jedna studie, ale metaanýzy a konsenzus atd. apod.

Studie se dělají různě po celém světě a vždy pokud jakákoliv látka neodpovídá, dojde ke stažení či úpravě jejího použití. O čemž svědčí stažení různých látek z trhu a rozsáhlý seznam látek, které se jsou zakázané či se upřesňuje jejich bezpečnost. Vše permanentně zkoumá i zpětně po celém světě.

Studie se provádí v dnešní době po celém světě všemožnými stranami a tak dříve či později se vždy přijde na to, pokud by kdokoliv nevědomky či již vědomě něco zanedbal.

30.6.2016 20:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.