Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Největší jatka první světové války. V bitvě na Sommě se zrodil tank

Britové a Francouzi si připomínají sto let od vypuknutí bitvy na Sommě. Nejkrvavější střetnutí první světové války skončilo v listopadu 1916 v podstatě bez výsledku. Bitva se zapsala do dějin i tím, že zde Britové poprvé nasadili obrněná vozidla - tanky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a21n 17K28u44b60a94l15e82k 4279520413196

1.3 milionu? To je silene...

0/0
3.7.2016 19:49

A82l50e77s 28P74a79v27e43l 7247213118534

Ano Prvni Svetova byla horsi nez ta Druha. Jen si samozrejme pamatujeme jen tu mladsi a proto nam z dnesniho pohledu prijde horsi.

0/0
12.7.2016 22:30
Foto

J53i41ř40í 71D31v67o89ř44á65k 5505839130478

Tak podle diskuze pozoruji , že bolševik začal okupovat i technet . Škoda , rád jsem ho četl . Možná bude mít redakce víc peněz z reklamy . Ideální typ reklamy na zvětšené poprsí , růst vlasů , ....... . Podobné inzeráty byly v novinách , které vycházely před více než sto lety . Ale prostě část " lidstva " se nemění .

+2/−1
2.7.2016 14:33

P55e61t46r 32M11u77n29z22a87r 1185741519466

Tady ale nejste na technetu.

0/0
2.7.2016 15:43

V39á68c60l15a43v 98L15a74d89a 6282633434603

Nejdříve jsem vám chtěl dát mínus, ale pak jsem si přečetl kousek diskuze a zdědil jsem se, máte pravdu.

0/0
2.7.2016 16:44

R58o61m96a53n 42K65o74m79z29a27k 7805213233432

Tedy nevim, cetl jsem jen vrch, ale nic bolsevickeho tu nevidim, jen neustale dokola se opakujici nesmyslne hadky, ktera velmoc dela vetsi zverstva, jestli Rusko nebo USA... Ale o komunismu jsem necetl ani slovo :-o

0/0
13.7.2016 10:34
Foto

J80i40ř65í 33D64v29o84ř38á31k 5825599160848

Veliký , Veselý , ..... Jiná jména v lubjance neznají , nebo teď jedou jména na "v" ?

+1/−1
2.7.2016 13:37

J96a72n 64V42e81l88i50k28ý 4675259448745

Dnes si spousta lidí tehdejší dobu a tehdejší politiky idealizuje. Ta doba byla zvrácená. Vládnoucí třída využívala nacionalismus pro odvrácení pozornosti lidí od domácích problémů. Bohužel dnešní štvaní proti Rusku se tomu silně podobá.

+4/−10
1.7.2016 19:45
Foto

M19a76r65t19i50n 79P93e30š65e34k 7431338944985

A Rusko nevyužívá nacionalismus?

+6/−1
1.7.2016 20:54

J23a74n 30V39e23l92i35k80ý 4765179638835

Využívá také, ale ne takovým šovinistickým způsobem. Sám Putin před nacionalismem v mnohých projevech varuje. Rozhodně média v Rusku neinformují o Západu takovým způsobem jako média u nás o Rusku. Ruská média kritizují Sorose a západní politiky. Naše média píší o Rusku stejně jako propaganda za 1. války. Naši politici schvalují vyhlazování etnických Rusů na Ukrajině a pochody neonacistů v pobaltí.

+1/−10
1.7.2016 21:58
Foto

M97a31r72t24i23n 25P31e57š55e51k 7291288794125

Jako třeba, když ruská media informovali o masových protestech proti projezdu amerických vojsk, nebo o tom dokumentu o okupaci z roku 1968? Mimochodem můžete mi dát odkaz, kde nějaký náš politik schvaluje vyvražďování Rusů a pochod neonacistů?

+11/−2
1.7.2016 22:22

J64a85n 28V72e39l41i47k82ý 4755759968375

Americká média zase zobrazovala pouze vítače. Podle amerických médií vstupuje Černá Hora do Nato protože se bojí Ruska. Většina lidí přitom byla proti vstupu. O informování amerických médií o válkách po celém světě bych radši pomlčel. Dokumentů schvalujících válku ve Vietnamu je spousta.

příklad politika - Třeba diplomat Bartůška a jeho schvalování masakru v Oděse.

+1/−4
1.7.2016 22:35
Foto

M11a50r49t37i98n 57P55e66š81e72k 7571508204275

Takže jinými slovy, Rusko používá stejnou propagandu jako ostatní velmoci a nemá nikomu co vyčítat.

+2/−1
1.7.2016 22:39

J12a46n 52V70e54l12i58k21ý 4385489618145

To bych neřekl. Ukažte mi Amerického politika, který varuje před nacionalismem.

+1/0
1.7.2016 22:47

J77o32s46e25f 55N96o27v84á24k 2802182275514

Ukažte mi ruského.

Navíc - nepřijde vám trochu rozdíl, když americká média zobrazují jen výtače, kterých bylo 95%, zatímco když Rusové ukazují jen odmítače, kterých bylo cca 5%?

+3/0
2.7.2016 0:06

J70a72n 23V30e91l38i77k61ý 4215389108395

Ukázal jsem Putina. Ta čísla výtačů a odmítačů jste si vycucal z prstu? V Japonsku se konají mnohatisícové demonsrace proti přítomnosti Amaričanů. Americká média o tom mlčí.

+1/−1
2.7.2016 0:52

J14o30s94e77f 89N22o10v74á94k 2792322295664

- v americe se před nacionalismem varuje, to že to nevíš je Tvůj problém, nikoli USA. Napr.

http://edition.cnn.com/2016/06/24/politics/joe-biden-brexit-ireland-speech/

http://www.ft.com/cms/s/0/097abcf6-b510-11e3-a746-00144feabdc0.html

V americe se o protiamerických protestech píše. Např.

http://edition.cnn.com/2016/06/20/asia/us-military-base-protests-okinawa/

http://www.reuters.com/article/us-japan-usa-okinawa-idUSKCN0Z5056

Putin sice jednou verbálně odmítl nacionalismus, ale pouze v tom kontextu, že HÁJIL ruský nacionalismus, akorát mu dával jinou nálepku.

Pokud tvrdí, že bude háíjit zájmy všech rusů silou, tak je prostě nacionalista. Protože mu jde o NÁROD - nation. Vlasteneci jde o VLAST, tedy o zemi.

To, že nazveš ocas psa nohou, tak z něj nohu neuděláš.

Takže všechno co tvrdíš je nepravda....

+2/−1
2.7.2016 11:50

J26a60n 33V35e13l31i38k34ý 4295839398455

Ale to je varování před nacionalismem v cizích zemích. Ne v USA.

0/−1
2.7.2016 13:26

J89o45s20e83f 52N66o92v45á84k 2512752315164

Děkuji, že jsi ostatní své omyly uznal.

Ohledně USA a nacionalismu. V USA má tento pojem (jelikož se jí holocaust dotknul jen okrajově) dosti jiný význam. Viz např. Theodor Roosvelt a jeho "New Nationalism". cituji: "“Our country means nothing unless it means the triumph of a real democracy...of an economic system under which each man shall be guaranteed the opportunity to show the best that there is in him.”

Proto se v řeči USA politiků k domácímu publiku neobjevuje slovo nacionalismus - bylo by pochopeno špatně. V řečech adresovaných "ven" se pak toto slovo objevuje, viz výše.

Co jiného je ovšem např. současná debata Trump versus Clintonová, jestli v americe převáží nacionalismus, nebo ne? Clintonová se vůči Trumpovi vymezuje způsobem, z kterého naprosto jasně vyznívá odmítání nacionalismu (tedy upřednostňování jednoho národa), ač ho tak nepojmenovává. Např.

http://www.ontheissues.org/2016/Hillary_Clinton_Immigration.htm

Ono to prostě v USA ani doteď nebylo příliš téma, protože amerika je natolik "směska", že tam donedávna nacionalismus problém ani být nemohl.

Obávám se, že si pleteš nacionalismus s přehnaným patriotismem.

+1/0
2.7.2016 14:36

J33a68n 18V51e56l90i49k93ý 4635749778545

Měl jsem na mysli hlavně vztah k jiným zemím. Tam je často ze strany Američanů arogance a pohrdání. Trump se často na rozdíl od Clintonové vyjadřuje o jiných národech s respektem a nechce zasahovat do jejich záležitostí. Nelíbí se mi pouze, jak mluví o muslimech. Clintonová věří v americkou výjimečnost a cítí se oprávněná zasahovat v jiných zemích. To, jak se oba staví k immigraci je jiná věc.

0/0
2.7.2016 14:59

J36o17s17e71f 14N84o45v64á42k 2982752895904

Takže jste nemyslel nacionalismus. Takže není divu, že se američané proti němu nevymezují.

To, že mluvíte o problémech američanů s nacionalismem a zároveň jste schopen chválit Trumpa, který je ukázkový nacionalista, jen ukazuje, jaký máte v hlavě guláš.

Jinak tvrdit, že Trump ostatní státy repspektuje? Vy o něm příliš nevíte,že? Víte např. kdo řekl toto: "We need to tell Russia and other recipients that if they want our dime they had better do our dance,at least in matters regarding our national security. These people need us much more than we need them"?

Trump má k jiným státům stejný vztah jako vlastně ke komukoli - myslí si, že všichni jdou koupit. To fakt podporujete??

0/0
2.7.2016 15:59
Foto

J52i23ř39í 83D80v74o83ř11á28k 5785619300818

Kolika tisícové ? Tokio má s aglomeracemi asi 38 000 000 obyvatel .

0/−1
2.7.2016 13:42

J71a91n 89V50e36l69i41k38ý 4255589858735

V Tokiu není US základna. Demonstrace jsou hlavně na Okinavě, kde se vojáci chovají jako prasata.

0/0
2.7.2016 13:53
Foto

J79i66ř39í 66D73v34o91ř27á60k 5135779190198

Blábol .

0/0
2.7.2016 14:10

J81a10n 93V53e17l38i54k51ý 4315229538745

Předpokládám, že kolaborant jako Vy by s radostí nechal znásilňovat své nezletilé dcery US vojáky, ale Japoncům se to moc nelíbí. Proto protestují.

0/0
2.7.2016 14:17
Foto

J90i72ř16í 58D62v36o64ř53á20k 5105189530448

Jaká část US vojáků jsou pedofilní násilníci ? Zavzpomínej , to číslo ti určitě říkali ve VUMLU .

0/0
2.7.2016 15:40

J54a54n 69V12e31l67i24k79ý 4405539698465

To, že je na Okinavě nechtějí je fakt. I jeden jediný pedofil je moc.

0/0
2.7.2016 19:13

J84a17n 29P40a31v58e53l 8853902818606

Není to blábol Japonci na Okinawě skutečně mají s US základnou problém. Nicméně, v obou zemích je demokracie, takže o těchto problémech víme. U Rusů se jen dozvíme, že si vyjeli na Krym na dovolenou a někteří z jeli navštívit příbuzné na Ukrajině ;-)

+4/0
2.7.2016 17:34

J85a68n 97V76e22l65i98k80ý 4915509188625

Kdyby byla v Japonsku demokracie, tak mohou lidé rozhodnout o přítomnosti Američanů v referendu, tak jako mohli rozhodnout lidé na Krymu o přítomnosti Rusů.

0/−2
2.7.2016 19:16
Foto

J82i84ř48í 98D53v38o93ř60á29k 5455219760288

Tak v US asi nebude na rozdíl od ruska problém nacionalismus , internacionalismus .

0/−1
2.7.2016 14:26

J44a22n 87V51e63l66i52k72ý 4925829428335

U nás je časté odsuzovat Rusy jako celek. To se v Rusku neděje.

0/0
1.7.2016 22:51
Foto

M90a11r24t40i71n 77P95e75š54e45k 7551818584105

„Právě nyní je ruská společnost extrémně krutá. Xenofobie a nacionalismus jsou všudypřítomné. Moje země je Německo roku 1934.“

– Arkadij Babčenko

Zdroj: http://citaty.net/autori/arkadij-babcenko/?q=266174

0/−2
1.7.2016 23:00

J57a96n 31V41e49l57i30k57ý 4775529218395

A nechcete citovat nějakého ruského politika? Tohle je novinář placený Sorosem a musí říkat to co se po něm chce. Také mohu citovat Noama Chomského.

+1/0
1.7.2016 23:06
Foto

M37a83r65t89i89n 11P16e75š62e36k 7791298564675

Pobaltské státy a Polsko jsou k určeny k záhubě. Budou vymazány. Nic tam nezůstane. Představitelé těchto trpasličích států by si měli uvědomit, kým jsou

Vladimir Volfovič Žirinovskij

+2/−2
1.7.2016 23:11

J25a10n 73V97e66l15i92k63ý 4185549518615

Žirinovskij je v opozici. MCCain je stejný magor a kandidoval na amerického prezidenta.

+2/−1
1.7.2016 23:17
Foto

M43a84r13t42i33n 70P29e42š49e22k 7191638554535

„Jsou jako paraziti žijící ze světové ekonomiky a jejich dolarového monopolu.(o Američanech)“

– Vladímir Putin

Zdroj: http://citaty.net/autori/vladimir-putin/?q=265470

0/0
1.7.2016 23:20

J75a82n 46V31e27l12i83k80ý 4415299828785

To mi připadá spíš jako kritika Wall Street než běžných Američanů.

+1/0
1.7.2016 23:24

J84o15s45e72f 74N20o48v37á67k 2302712295124

Myslíte tou opozicí ta dvě období místopředsedy parlamentu?

0/−1
2.7.2016 0:12

J18a98n 24V27e13l89i19k52ý 4225399208265

Ano, to je funkce kterou i u nás většinou vykonává opoziční politik.

+1/−1
2.7.2016 0:35

J86o37s49e76f 61N52o82v59á54k 2842232965764

Kdy byl u nás Sládek nebo podobný extrémista ve vedení sněmovny?

To, že je takový extrémista součástí normálního politického života v Rusku o Rusku něco vypovídá. Ve slušné zemi se s takovým člověkem nikdo nebaví - pokud je možnost "vládnout" bez něj, co ž v Rusku evidentně je.

0/−1
2.7.2016 11:52

J46a97n 25V27e85l54i20k27ý 4285189128695

Ve vedení sněmovny většinou bývají předsedové opozičních stran. Tak to v demokracii fungovat má.

0/−1
2.7.2016 13:23

J63o38s38e72f 36N72o75v34á55k 2862822985604

V které demokracii, kromě "ruské demokracie", jsou ve vedení sněmovny extrémisté? Konkrétně?

0/0
2.7.2016 13:47

J16a77n 88V69e57l32i84k26ý 4505659918935

Řekl bych, že zrovna Vy budete považovat Vojtěcha Filipa za extrémistu.

0/0
2.7.2016 13:51

J34o35s83e10f 98N68o28v46á16k 2972232535854

Komunismus se dá považovat za extrémismu, v tom máte pravdu - ale extrémismus není "černobílé". Je to plynulé spektrum, kde různí lidé mají různé hranice. Komunisté leží na místě, kde jsou ještě pro dost lidí přijatelní. Žirinovskéjho postoje leží daleko za touto hranicí.

Až budou komunisté např. vyhrožovat okolním státům vymazáním z mapy tak, jak to dělal Žirinovský, tak bude Váš argument alespoň trochu platný. Takto je Vaše obrana podobně primitivní, jako hájit vraha, protože támdle někdo šel přeci také na červenou.

0/0
2.7.2016 14:42

J28a22n 46V71e30l59i25k26ý 4665799768315

Ono je to těžké, Žirinovský je předseda opoziční strany. Kdyby ho někdo omezoval, nebo jeho stranu zrušil, tak by se z něho stal pro Západ disident. Ve většině demokratických parlamentů zastávají opoziční politici podobné funkce. Když už mluvíte o pravicových extrémistech, podívejte se kdo sedí v ukrajinském parlamentu.

0/−1
2.7.2016 15:08

J57o70s85e26f 52N22o72v46á78k 2112462915344

Není to těžké. Slušný člověk prostě s extrémistou typu Žirinovského nespolupracuje. Tečka. Mezi disidentem a místopředsedou sněmovny je jaksi propastný rozdíl.

A v demokraciích prostě extrémisté posty nezastájí (pokud jem ožné se obejít bez nich). To, že je zastává neextrémistická opozice - v tom máte pravdu. Podstatné je ale právě to NEEXTRÉMISTICKÁ. Tím, že Putin udělal z Žirinovského místopředsedu sněmovny, tak prostě prohlásil, že pro něj jsou Žirinovského názory přijatelné a nepovažuje je za extrémistické.

Ale kdyby byl Žirinovskij jedinný případ, mafián Kadyrov, co v Čečně zavádí právo šaria, je další.

0/0
2.7.2016 16:04

R56a27d63e61k 54N17o63v44o82t39n19ý 5488542296155

Žirinovský je takový opozičník, že už od Putina dostal třikrát Řád za zásluhy o vlast...

0/0
9.7.2016 10:09

J75a77n 67V55e17l78i50k97ý 4425309628845

https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=197

0/0
2.7.2016 0:43

J50i17ř16í 26Š75t54ě46d73r41a 5610632211717

Zirinovskij je neco jako Miroslav Sládek.

+1/0
2.7.2016 3:02

J23a85n 73V41e75l77i97k91ý 4675709108425

Sám Putin nacionalismus kritizuje a varuje před ním. Těžko ho můžete srovnávat s Hitlerem.

+1/−1
1.7.2016 23:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.