Diskuze

Singapurské letadlo muselo nouzově přistát, pak začalo hořet

Letadlo singapurských aerolinií mířící ze Singapuru do Milána začalo hořet krátce poté, co se kvůli problémům s motorem muselo zhruba po dvou hodinách letu nouzově vrátit na letiště, odkud vzlétlo. Nikdo nebyl zraněn.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J63i29ř70í 56T40e83p79r

28. 6. 2016 10:24

Řekl bych že měli plné nádrže. S hořícím křídlem se asi neodvážili vypouštět palivo před nouzovým přistáním.

0 0
možnosti
JT

J52i95ř68í 14T83e75p46r

28. 6. 2016 10:23

Kdo to točil? cestující? To je nechali v letadle i po uhašení?

0 0
možnosti
MM

ad- Vit Hradil: piloti zjistili problem priblizne DVE hodiny po startu, nikoliv hodinu, prosim nehadej se se mnou. Bylo to v ruznych serioznich zahranicnich zdrojich; ja to mam z BBC a avheraldu.... "about 2 hours" = priblizne 2 hodiny

http://avherald.com/h?article=49a58209&opt=6144

"A Singapore Airlines Boeing 777-300, registration 9V-SWB performing flight SQ-368 from Singapore (Singapore) to Milan Malpensa (Italy) with 222 passengers and 19 crew, was enroute at FL300 over the Andaman Sea about 2 hours into the flight..."

0 0
možnosti
KD

Dle prohlášení EU za to mohl páteční Brexit. :-/

0 4
možnosti
PZ

P31e12t80r 79Z32d70e77n18ě38k

27. 6. 2016 12:49

Tady je zase hafo chytrejch expertů. Hlavně, že se nikomu nic nestalo!!

0 0
možnosti
JD

J16a95k82u59b 97D22r77n66e64c

27. 6. 2016 12:11

To se jako pasažeři nedožadovali propuštění z letadla poté co přistáli a motor začal hořet? To byl výlet nějakejch magorů ne? když hoří jakejkoliv objekt tak je přece primární opustit ho ne? Ještě když to obsahuje takovýho paliva...za mě to byla náhoda že se oheň nedostal k palivu a neodpálil to všechno, bejt tam já tak vylezu klidně okýnkem, protože setrvávat v hořícím letadle bych fakt nezvládl...

0 0
možnosti
KL

K14a35r19e56l 69L13a50n14g90r

27. 6. 2016 12:27

Kerosin jako takovy nehori. Hori jen jeho pary. ;-) Navic je otazka co horelo a dle pozaru to byla jen hydraulika z ovladani klapek. Pokud rozhodl velitel zasahu, ze je bezpecnejsi hasit a pockat na schody, je to jeho odpovednost.

1 0
možnosti
MM

jak jsem napsal dole odhadem, ze piloti zjistili zavadu kdyz byli nekde v oblasti jiznich Andaman & Nicobar, potvrzuji to letecke bezpecnostni zdroje.

"while in the cruise at 30.000 ft (FL 300) over the Bay of Bengal about 80 miles east of Andaman Islands," v Bengalskem zalivu, asi 80 mil vychodne od Andaman.

Nikoliv tedy pobliz malajsijskeho pobrezi, jak pise Vit Hradil.

0 0
možnosti
MD

otazka je, jak ochotne lidi nastoupi do dalsiho etadla :- )

i kdyz statisticky vzato, ze by exly dve letadla za sebou je hooodne malo pravdepodobne

0 0
možnosti
JH

J97a70n 80H74o42r76s38k27ý

27. 6. 2016 10:31

Ano, pravděpodobnost je sviňa. To je jako v tom vtipu: Máte strach, že do vašeho letadla pronese někdo bombu? Vezměte si s sebou bombu svoji. Pravděpodobnost, že v jednom letadle budou dvě bomby, je zcela zanedbatelná.:-)

9 0
možnosti
SK

Vše je to o rozhodnutí kapitána a pochopitelně preferuje návrat tam, kde mají aerolinie servisní zázemí. Pokud letěli do milána, blíže byl například Kuala Lumpur, ale buď by museli přebytečné palivy vylétat, nebo vypustit - tady jim to vyšlo tak tak, pro cestující dobře, takže OK.

0 0
možnosti
JH

J79a66n 66H58o72r78s45k35ý

27. 6. 2016 10:17

Už se tedy vidím, jak nám pilot oznamuje, že z jednoho motoru uniká olej - a já se pouze obracím na druhé ucho a znovu to zalamuji...

4 0
možnosti