- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řekl bych že měli plné nádrže. S hořícím křídlem se asi neodvážili vypouštět palivo před nouzovým přistáním.
Kdo to točil? cestující? To je nechali v letadle i po uhašení?
ad- Vit Hradil: piloti zjistili problem priblizne DVE hodiny po startu, nikoliv hodinu, prosim nehadej se se mnou. Bylo to v ruznych serioznich zahranicnich zdrojich; ja to mam z BBC a avheraldu.... "about 2 hours" = priblizne 2 hodiny
http://avherald.com/h?article=49a58209&opt=6144
"A Singapore Airlines Boeing 777-300, registration 9V-SWB performing flight SQ-368 from Singapore (Singapore) to Milan Malpensa (Italy) with 222 passengers and 19 crew, was enroute at FL300 over the Andaman Sea about 2 hours into the flight..."
Dle prohlášení EU za to mohl páteční Brexit.
Tady je zase hafo chytrejch expertů. Hlavně, že se nikomu nic nestalo
To se jako pasažeři nedožadovali propuštění z letadla poté co přistáli a motor začal hořet? To byl výlet nějakejch magorů ne? když hoří jakejkoliv objekt tak je přece primární opustit ho ne? Ještě když to obsahuje takovýho paliva...za mě to byla náhoda že se oheň nedostal k palivu a neodpálil to všechno, bejt tam já tak vylezu klidně okýnkem, protože setrvávat v hořícím letadle bych fakt nezvládl...
Kerosin jako takovy nehori. Hori jen jeho pary. Navic je otazka co horelo a dle pozaru to byla jen hydraulika z ovladani klapek. Pokud rozhodl velitel zasahu, ze je bezpecnejsi hasit a pockat na schody, je to jeho odpovednost.
jak jsem napsal dole odhadem, ze piloti zjistili zavadu kdyz byli nekde v oblasti jiznich Andaman & Nicobar, potvrzuji to letecke bezpecnostni zdroje.
"while in the cruise at 30.000 ft (FL 300) over the Bay of Bengal about 80 miles east of Andaman Islands," v Bengalskem zalivu, asi 80 mil vychodne od Andaman.
Nikoliv tedy pobliz malajsijskeho pobrezi, jak pise Vit Hradil.
otazka je, jak ochotne lidi nastoupi do dalsiho etadla :- )
i kdyz statisticky vzato, ze by exly dve letadla za sebou je hooodne malo pravdepodobne
Ano, pravděpodobnost je sviňa. To je jako v tom vtipu: Máte strach, že do vašeho letadla pronese někdo bombu? Vezměte si s sebou bombu svoji. Pravděpodobnost, že v jednom letadle budou dvě bomby, je zcela zanedbatelná.
Vše je to o rozhodnutí kapitána a pochopitelně preferuje návrat tam, kde mají aerolinie servisní zázemí. Pokud letěli do milána, blíže byl například Kuala Lumpur, ale buď by museli přebytečné palivy vylétat, nebo vypustit - tady jim to vyšlo tak tak, pro cestující dobře, takže OK.
Už se tedy vidím, jak nám pilot oznamuje, že z jednoho motoru uniká olej - a já se pouze obracím na druhé ucho a znovu to zalamuji...