- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autobusem jsem k moři jel naposledy v roce 1997 To musí být hodně velký retro v dnešní době.
Když jsem jel naposledy autobusem na hory, tak se řidiči bavili o tom, jak celý den jezdí autobusem s městskou dopravou, v pátek odpoledne na otočku autobusem do Francie a po návratu hned zase do práce u dopravního podniku. U dopravního podniku asi kolečko nemají.
sedět 30 hodin připoutaný, to musí být slušný peklo ....
Je mi líto mrtvých, ale v článku je, to co jsem psal hned po havárii. Šetření, šetření a zase šetření za každou cenu a na všem. Jaký je rozdíl v ceně jet autobusem a letět letecky v zájezdu do Řecka? Pár tisíc. Nabourají autobus a místo, aby vypravili náhradní, tak s ním jedou dál. Řidiči jsou unavení, nevyspalí a více jak půlka to z nich dělá na vedlejšák, tak že žádní profíci. Jezdí s rozbitým předním sklem. Ti cestující si za to mohou částečně sami, v rámci maximálních úspor, jedou za každou cenu na co nejdéle tou nejhorší dopravou.
Připoutání pásy je samozřejmost, v autě i v autobusu.
Jezdím dlouhá léta dálkovou autobusovou linkou se společností Regiojet (teď se přejmenovali na Regio). Stevardka vždy po přivítání vyzve cestující, aby se připoutali. Pak ještě VŽDYCKY projde celý autobus a připomene to těm, kdo nemají pás zapnutý.
Kdo nepoužije v autobuse pás, ať se při havárii nediví, že vyletí oknem.
No ale je stále velká spousta dálkových autobusů kde pásy nejsou, bohužel
Tak a teď začne hon, kdo za to vlastně může...
Kvalita zájezdu je vždy přímo úměrná její ceně. Levný zájezd - špatné ubytování, starý autobus, špatné jídlo.
Není přeci nic špatného jezdit na dovolenou za levný peníz, úplně by stačilo, kdyby se organizátoři nechtěli "nakapsovat" za každou cenu. Někomu postačí jednoduché, hlavně čisté ubytování, jídlo skromnější a doprava autobusem... no proč ne, hlavně by měl být v dobrém technickém stavu to je nejdůležitější.
Viem že to s touto katastrofou priamo nesúvisí,ale Aeolus už nikdy. Voľakedy som s nimi viackrát jazdil. Ale čím ďalej, tým neserióznejšie jednanie. Až raz to prekročilo moju mieru a už som si povedal že dosŤ.
S touto cestovní kanceláří mám jednu zkušenost a ta mi stačila. Využili jsme posledního podzimního termínu do Řecka s kombinovanou dopravou. Říkali jsme si, že tu jednu cestu autobusem dáme. Hotel se službami byl super. Na zpáteční cestě náš autobus havaroval. Měli jsme štěstí, že se autobus nepřevrátil a zůstal na silnici. Jsme přesvědčení, že za to mohl mikrospánek řidiče. Druhý řidič, žena, byla nezkušená a stalo se i že v úzkých uličkách byla vystřídána kolegou, který si tak nemohl řádně neodpočinout. Celou cestu dohlížel na svou mladou kolegyni. Brzy ráno na rovné dálnici v Srbsku narazil do před sebou jedoucího nákladního auta. Na dění během cesty jsme cestovní kancelář písemně upozornili, vše popřeli. Bohužel. Snad tato tragédie bude pro ně dostatečně poučná....
zažila jsem jízdu do Itálie, seděla jsem v předu a poslouchala, jak se řidiči baví. Ani jeden nejezdil profesionálně celý rok, přes léto si přivydělávali, jeden byl mladý hasič, ten druhý už ani nevím. Rovnou nám oznámili, že přestávky budou dělat nejdřív po 4 hodinách, aby na jih dojeli rychleji
No a jak často si představujete přestávky?
Súhlasím, akurát že toto je nezmysel:.. i když auto bude stát v garáži a neujede ani metr, tak je potřeba započítat taky cenu opotřebení, tzn. náklady na servis a pneu,
Keď bude stáť v garáži, tak jediné čo sa míňa je poistenie a dialničné poplatky