Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Popsal, jak ruští vojáci umírají na Ukrajině, zbili ho. Teď dostal cenu

Ruský novinář a politik Lev Šlosberg dokázal v létě 2014 vyvrátit tvrzení Kremlu, že se Rusko neúčastní války na Ukrajině. Následně ho zbili neznámí útočníci. Šlosbergův počin nyní oceněním připomněla nadace, nesoucí jméno jiného oponenta Kremlu - zavražděného Borise Němcova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a30n 22P73u66l10e91c 4718397341795

Jeden z mála, který se nebojí říkat pravdu. R^

0/0
20.6.2016 11:11

O43n81d50ř36e90j 92H40o11l87ý 9110260128159

pane Wirnitzere,

Vaše zjištění, a zjištění např. pana Čecha nezpochybńuji, jejich pravdivost nemohu ani vyvrátit, ani potvrdit. Ale zkuste obecně do článku nevpašovávat "hlouposti" a budou pak působit důvěryhodněji. Např. pan Čech tvrdí, že Donbas je rovina a kopcovitý terén neodpovídá reliéfu krajiny. Když už nic, tak je dobré použít aspoň mapy z googlu a bude překvapen, kolik je tam kopců (byl jsem tam opakovaně). Chápu že Vy jeho článek neovlivníte, ale berte to jako informaci.

0/0
20.6.2016 7:36

L78u75b71o84š 48M75a66r40u72š55k98e56v74i86č 1425398862

Je to agent ze zapadu, je placený sí aj ej a šapitem, je to politický diverzant a džigolo makrely, která ho platí aby zneuctil rusko a vůdce světového osvobození od diktatury demokracie - Putina.Čest....;-D;-D;-D

+1/−6
20.6.2016 7:32

V29á11c68l21a53v 20J28a96r34e64š 7583392281887

Já si myslím,žese nechal zmlátit zadarmo,že od nikoho nic nebere,kromě ran ,které mu udělilo putinovské podsvětí.Je to zváštní režim.Disponuje absolutní mocí a ještě si najímá bandity na špinavou práci.Prráci tak špinavou jako je špinavý sám Putin.

+1/0
20.6.2016 11:15

K24a24m43i96l 94P24y53t94e71l92a 8172860821939

Ne nadarmo má Rusko ve vraždění novinářů krásné sedmé místo.

https://cpj.org/killed/

A to má smůlu, že v Iráku, Sýrii a Somálsku probíhá už roky válka. Jinak by to byla bramborová medaile.

+3/−1
20.6.2016 3:55

J60i14ř60í 10V23a67c10a 7572903617671

Ve statistice vedené dd roku 1992, kde většina obětí spadá na období do roku 2000 (tj. na období prozápadního chaosu)

+1/0
20.6.2016 6:25

K57a74m60i82l 27P37y22t83e40l83a 8232770901279

Jasně, těch 26 (s potvrzeným motivem) od roku 2000, to je malina. A ta válka v Čečně, na kterou připadá do roku 2000 halda zabitých novinářu, to byl děsnej prozápadní chaos.

+2/−1
20.6.2016 7:35

J85i90ř57í 17V61a34c70a 7262673927731

Válku v Čečně podporoval západ jako válku za "demokratizaci" (kde ty uvozovky znamenají, že demokratické je vše protiruské, viz. Štětina).

0/−2
20.6.2016 8:01

K63a44m70i27l 41P33y62t74e49l30a 8632690771439

Tak určitě. Válku v Čečně vnutil Rusku zlý západ. :D

O žádnou demokratizaci nešlo. Zkuste si znovu přečíst staré noviny.

+2/0
20.6.2016 8:16

J80i32ř55í 97V79a82c22a 7422243317201

Přečtěte si je vy ... v západním tisku to byli bojovníci za svobodu a demokracii (a Štětina to tvrdí dodnes)

Člověk v tísni a další pomáhali co mohli. Západ se tím nikdy ani netajil a netají, že je podporuje.

Jestli tohle popíráte, tak jste mimo.

P.S.

Hodnocení zlý x dobrý je tak trošku mimo, jde o normální politiku západu "rozděl a panuj" již mnohokrát aplikovanou (díky čemuž dokáže 1mld západ ovládat 5mld východ). Bylo by to na delší rozbor, ale zrovna s vámi to rozebírat nebudu.

+1/−1
20.6.2016 12:55

J91i94ř66í 89V51a88c81a 7862283817661

P.S. Trend je mimochodem jasný. Za poslední dva roky nic.

+1/0
20.6.2016 8:04

K93a52m17i30l 48P37y69t63e25l23a 8242360381779

Ano, teď už je jen mlátí a vyhrožují jim. Uznávám, že je to pokrok.

+3/0
20.6.2016 8:19

M71a45r83t79i40n 49J22i60r34o45u66s72e32k 7596485765508

Beru tento článek jako folklór vrchního ideologa iDnes v přípravě obyvatelstva na válku s Ruskem.

+1/−9
20.6.2016 2:55

P47e76t41r55a 51M78a97l18a94k65o66v87a 1278150150114

Nejkomičtější je, že putin ho má děsně malého :-)

0/−4
20.6.2016 0:40

M78i68c16h68a16l 50M57i25n76a31ř86í74k 9282476489578

Vždyť ty taky.

+4/0
20.6.2016 2:34

Z39d93e13n38ě37k 61H51i14n64k 8679787771541

Všiml jste si, že reagujete na ženu?? ;-D

0/−1
20.6.2016 8:13

R27a54d47o30v71a35n 69S27ý73k96o29r26a 6774305914330

Příznivcům Putina je jedno jestli jde o muže nebo o ženu. Dva nebo tři stakany vodky a jde to jako po másle.

+2/0
20.6.2016 9:11

V88á57c27l18a57v 32S11v75o72b93o37d64a 5506108379

;-D

0/0
20.6.2016 10:16

V71a13c96l31a83v 65K12u91b76i30č83e42k 4747864590175

;-DR^;-D

0/0
20.6.2016 10:35

J69i27ř24í 16V50a70c29a 7312253787731

Boris Němcov si napodnikal ve veřejných funkcích přes miliardu US dolarů.

To se to pak potomkům dělá charita.

+2/−8
19.6.2016 23:44

M35a44r70t28i27n 45N34o25v28o55t46n35ý 7303965790955

Jako bych to četl z již legendárního Poučení z krizového vývoje.

+17/−1
19.6.2016 23:55

J33i25ř57í 24V25a65c34a 7192493447581

Stačí si přečít jeho závěť.

+1/0
20.6.2016 6:20

V66á52c81l81a52v 19S39v67o31b57o13d48a 5176598679

Já si zase pamatuji na titulku Rudého Práva v roce 1977,jako reakce na vznik Charty 77. Bylo to: Ztroskotanci a samozvanci.

+1/0
20.6.2016 10:20
Foto

M14i70r43o96s27l35a54v 46K14e73b10r62d17l11e 1355315838671

Jo, je to tak.

"Výprodej" Ruska šel Němcovovi opravdu dobře.

Nakonec, když už byl k ničemu, tak ho jeho kunčafti odpravili.

A posmrtně slouží dál, jako mučedník, který se obětoval pro demokratické Rusko.

+1/−7
20.6.2016 4:49
Foto

P78e81t43r 46N12o36v94o62t75ň31á91k 1845171963568

Tam, kde vládne právo, dostanou prostor se vyjádřit i pomatenci, tam kde vládne bezpráví dostanou ti co píšou pravdu na budku. Tak to bylo je a bude. Podle toho se pozná do jaké míry je zem pod nadvládou diktátora. S tím může nesouhlasit jenom kdo na tu budku, těm kdo byli v právu, dával :-)))

+17/−3
19.6.2016 23:22

M21a94r89t21i31n 18B14i29t47t17n80e89r 4112386416985

Je dobře, že se najdou lidé, kteří odhalují lži a manipulace, zejména když jsou to lži vládní, ať už jde o vládu jakéhokoli státu.

I kdyby náhodou někdo chtěl zavírat oči před historií, tak minimálně události na Krymu a na východní Ukrajině připomínají, že ruská vláda nemá s lhaním žádný problém a lže a mlží i přes vršící se důkazy.

+16/−4
19.6.2016 23:13

T73o45m68á35š 25P31e11t44r48o43v51i13č 7623600959759

A v čom klame ruská vláda ohľadne Krymu a Donbasu?

Krym bol úplne legálny - prechod spod Ukrajinskej správy pod správu ruskú. Rusko len využilo - dieru v medzinárodnom práve, podľa ktorého sa Krym môže - za určitých okolností - odtrhnúť od Ukrajiny.

A Donbas je úplne iná story ako Krym...

+3/−18
19.6.2016 23:18
Foto

P53e50t22r 21N23o98v75o63t58ň43á35k 1645221343668

Myslíte že bylo legální přivlastnit si kromě krymu také ukrajinskou výzbroj, která tam byla v kasárnách? Copak se takto dělá legální odtržení území od státu? Já bych v podstatě pochopil, kdyby se chtěl zrovna Krym odtrhnout, ale ten způsob a okolnosti za jakých to proběhlo v pořádku úplně nebyly. Donbas, jak píšete to je úplně jiná káva, tam ruská armáda ne jen asistovala ale skutečně válčí.

+10/0
19.6.2016 23:33

O30n75d57ř56e25j 81H81o34l20ý 9600500768799

jste stejně kategorický i v případě jiných odtrhnutých území? Ohledně toho návratu věcí patřících centrální správě?

+1/0
20.6.2016 7:41
Foto

P14e50t68r 50K41i37e48b88e26l 8284102977802

..to si děláte srandu? Vždyť Putin sám přiznal, že lhal...to je fakt už neuvěřitelné.8-o

+8/−2
20.6.2016 0:32

L20u90d88ě66k 88F19u81x23a 9746550164447

Tak proč se tak rozčilujete, když se hovoří o Mnichově a zabrání Sudet, když je to podle vás v pořádku?

+4/0
20.6.2016 0:47

J24a93r29o40s61l69a45v 29S70i22r89o91k93y 7370723454494

5. kolona USA Rv

+2/−10
19.6.2016 22:51

O12n74d59ř74e15j 89P91u67n30d50a 8682638144589

"Drahá Evropo, agresivní, násilní, zpitý Rusové nejsou jen Váš problém - je to náš každodenní problém. Narozdíl od těch Vašich zpitých Rusů, ti naši mají zbraně, granáty a těžké zbraně a jsou po celé východní Ukrajině a na Krymu. S pozdravem, Ukrajinci."

https://pbs.twimg.com/media/ClUP_rXXEAAlFez.jpg:large

+6/−8
19.6.2016 22:37

P44e33t36r46a 17M18a36l56a81k80o36v67a 1308980940384

Kremelské krvelačné bestie zase řádí, no to šlo čekat Rv

+6/−7
19.6.2016 22:34

J26a73n 42S20ý10k94o40r39a 8348128604205

Pokud vam diskuze jen trosku zvysi tlak, jen dobre. Jste zde znama tim, ze byste nejradeji dovolila psat jen tem, kdo sdili vase zvracene rusofobni nazory.

+7/−3
19.6.2016 22:44

O21t11t80o 24H22a77l65í65ř 9563297638186

Radši nám vysvětlete, jak v KLDR krásně, už jsem se dlouho tak nezasmál jako nad vašimi příspěcky o blahobytu v Severní Koreji;-)

+5/−2
19.6.2016 23:41

J91i30n93d33ř16i84c90h 95V38á14g75n36e53r 9141626136921

Bože, v liberálním listě Novaja Gazeta čtenáři svobodně navrhovali kandidáty...?! To musí být proputinovská propaganda. Několik našich analytiků jasně zdokumentovalo, že toto dávno v autoritářském Rusku nejde. A pozor badatelé z Masarykovi univerzity upozornili, že největší hrozbou v kremelské propagandě jsou neutrální informace. Zvláště pravdivé. Tomu se snad ani nejde ubránit.

+6/−2
19.6.2016 22:31

J11a44r56o97s25l55a10v 65R24i89e63s42s47n19e61r 3648490896150

O občanské válce na UA rozhodně mluvit LZE, byť se do ní utajeně montuje Rusko a veřejně USA & nohsledi. Ovšem jádro bojujících stran tvoří donbaští Ukrajinci sovětského/proruského smýlení a proti nim stojící Ukrajinci ukrajinského/prozápadního smýšlení (podpoření státními strukturami Ukrajiny).

Např. slavná španělská občanská válka také viděla vojenské a jiné vměšování zahraničních mocností (Německo, Itálie, SSSR, Francie, Británie), proto však nepřestala být občanskou válkou - hlavní dvě strany sporu byly totiž domácí, venkovní síly se na ně jen nabalovaly. V podstatě totožné je to na Ukrajině. A jestliže "naše" západní propaganda plně přejala pozici jedné strany (= kyjevské vládní) tamního sporu a vše vysvětluje pouze výsadkem Girkina-Sterlkova i jevó komándy, tak jde o demagogii, kterou Západ jen na sebe nechtěně prozrazuje hloubku své vlastní angažovanosti v dlouhodobém zápase o Ukrajinu.

+7/−2
19.6.2016 22:24

O71n34d54ř43e15j 32P15u44n74d37a 8202588734719

Válku na východě Ukrajiny začali ruští agenti s podporou místních kolaborantů.

+10/−3
19.6.2016 22:27

P64e21t72r65a 92M46a29l37a19k25o30v57a 1588280510204

no oni ani žádní místní nejsou, jsou to ruští agenti převlečeni za místní civilisty.....

+3/−3
19.6.2016 22:35

O85n63d97ř90e77j 48P67u39n33d91a 8792808724559

Civilisti jsou většinou zticha.

+2/0
19.6.2016 22:38

P64e25t90r 77O36n46d94r71á12č69e77k 7620189331847

Samozřejmě. že nešlo o výsadek pouze Strelkova a jeho kovbojů :-)

Celkem válkou v Donbasu prošlo podle Borodaje 30.000 až 50.000 ruských dobrovolníků.Ruské vedení informace o účasti dobrovolníků v bojích na východě Ukrajiny nepopírá. Podle ministerstva obrany jde většinou o bývalé příslušníky armády či vojáky "na dovolené".

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/v-moskve-se-organizuji-veterani-donbaske-valky/1268764

+5/−1
19.6.2016 22:32

T56o13m62á33š 87P72e21t66r94o33v95i80č 7483730239659

Z tých 10 000 opolčencov na začiatku konfliktu (máj 2014) a 30 000 na konci roku 2014, tvorili Rusi (teda občania Ruskej Federácie) len nepatrnú čiastku. Okolo 1000 ľudí - aj to väčšinou nevojakov...

0/−5
19.6.2016 22:38

P55e80t53r 98O38n79d31r80á56č48e82k 7920309381697

;-D

Mestnyye zhiteli na Donbasse ne khotyat uchastvovat' v voyennykh deystviyakh: v otryadakh boyevikov «Donetskoy narodnoy respubliki» 90% rossiyan.

Ob etom deputat gorodskogo sobraniya Zlatousta Aleksandr Negrebetskikh rasskazal v interv'yu rossiyskomu agentstvu «URA.Ru».

"Sam v shoke: oni yedut v Rossiyu, a my priyezzhayem syuda! Oni svoyu zemlyu ne khotyat zashchishchat'! Mne vchera odin dedushka skazal: «Da mne bez raznitsy, kto budet, lish' by pensiyu platili»."

+4/−1
19.6.2016 22:54

T24o81m82á30š 38P56e91t98r44o97v29i66č 7803540979309

Rus neznamená občan Ruskej Federácie.

Okrem toho, táto propagandistická agitka, akože proruská, nevypovedá o ničom...

P.S.: Ukrajinská vláda preto útočila proti Donbasu, lebo vedela, ŽE RUSKÉ VOJSKO TAM NIE JE. Keby boli Porošenkovci v máji vedeli, že ruské vojsko sa nachádza na území Ukrajiny, tak by sa zachovala inak. Porošenko, Jacenjuk by okamžite utiekli do zahraničia. Čo sa aj pripravovalo. Alebo by operácie na východe Ukrajiny prenechali jednotkám NATO...

0/−4
19.6.2016 22:58

P58e46t23r 95O19n18d93r15á34č31e16k 7830149791907

Těm jednotkám NATO, které jsou pohřbené v Debalceve, nebo na Doneckém letišti? ;-D

Pochopitelně, že Rusy myslel občany RF:

Iz rossiyan polovina ural'tsev, polovina – sibiryakov, - govorit on.

Teď už tam tahá celou svoji jednotku z Čeljabinské oblasti

+3/0
19.6.2016 23:07

T37o35m19á24š 97P27e45t65r72o56v46i54č 7793710979769

Tak určite nejakí NATO-mani na Ukrajine zahynuli. Občania z krajín NATO tam zahynuli. NATO to nikdy neprizná, tak ako nerizná svoje straty v Lýbii a v Sýrii, kde oficiálne nijakí Američania, Francúzi, Briti nie sú. Ale napríklad Britov zahynulo v Lýbii v r. 2011 asi 2000. Ale oficiálne tam neboli.

A v Sýrii zasa Sýrska armáda zabila teroristov Z BELOŠSKÝMI ČRTMI tváre. Pravdepodobne francúzskych vojakov. To bolo ešte v r. 2012. Teda NATO už dávno bolo zapojené do Sýrskeho konfliktu na strane teroristov.

Rusi pomáhajú proruským povstalcom, o tom niet pochýb - ale nie je to vedenie vojny Ruska proti Ukrajine...

0/−3
19.6.2016 23:15

P82e35t89r 46O78n34d29r60á29č76e58k 7970319711877

Jistěže ne, jen ruští vojáci a ruské tanky na dovolené ;-D

+1/0
19.6.2016 23:39

T29o52m69á92š 57P66e55t79r84o91v72i66č 7583630389329

Presne tak.

- Na strane "proruských" povstalcoch bojujú tak z 90% ukrajinskí občania. Ruských občanov (občanov RF, a nie ruských vojakov) je tam asi 3-4%. Zvyšok tvoria dobrovolníci z najmenej desiatich krajín - Taliani, Španieli, Srbi, Česi, Slováci...

- Na strane ATO a ukrajinskej armády - bojujú stále väčšinou Ukrajinci - tiež z 80-90%. Zvyšok tvoria žoldnieri, ktorí sa potĺkajú z konfliktu do konfliktu - Francúzi, Taliani, Švédi, Poliaci, Fíní, Estónci, Čečenci, Uzbekovia, Arabi, ba aj Rusi... Občania týchto a viacerých krajín bojujú na Donbase za záujmy "Ukrajiny" proti Rusku...

+2/−3
19.6.2016 22:35

J16a56n 48S79e93m66i10k 4654187742889

Mestnyye zhiteli na Donbasse ne khotyat uchastvovat' v voyennykh deystviyakh: v otryadakh boyevikov «Donetskoy narodnoy respubliki» 90% rossiyan.

+2/0
20.6.2016 0:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.