- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mimochodem onehdá mi odpadla kabinka u modelu větroně a bylo to poněkud neovladatelné....
jestli to nebude tím, že tomu větroni chybí 30 kN tahu ...
Ale vážně - hej těm chlapcům rozhodně nebylo a to i po přistání, protože když 159 "oduzemnili" už po 4 dnech tak je to buď jasná chyba pilota (omylem odpálený kryt) nebo pilota a mechanika (nekorektně zavřený před startem, což by ale nemělo správně jít)
hm.. asi prasknul ten gumicuk, kterým je to přidělaný...
Tak to byl kabrio - let s plnou parádou.
... pilot pak celej večer čistil helmu od nalepenejch much.
až na to, že mouchy v takové výšce zpravidla nelétají
Je léto a na léto je L-159 kabrio ta nejlepší verze.
Tady v tom článku to není, ale v tom na Nově bylo napsáno, že dopadl tuším 50m od toho vlakového koridoru, co vede u Kolína. To taky mohlo skončit slušným průs..švihem
Já vím. Přišlo mi, že to je tak vzácná událost - a ještě by se musel asi trefit přímo na vlak, což navzdory hustotě provozu na koridoru je pořád velmi malá pravděpodobnost - že je to trochu nadbytečná dramatizace.
Což samozřejmě neznamená, že bych nebyl rád, že se nikomu nic nestalo.
Tak vida, v naší army je také bordel, ne nepodobný tomu, jaký byl v ČSLA a konečně i v RA. Kdopak si zapomněl přitáhnout ten pověstný "šteft", aby "nespadl do trýbu".? Možná velitel letiště
No velitel letiště určitě ne, ale lze se domnívat, že mechanika co je usazoval ani velícího pilota asi zrovna povýšení nečeká ...
Jsme jen lidi a každý občas udělá botu. Ale hlavně, že to byť se štěstím dopadlo dobře !
Asi chytil kamínek. Snad má čelní sklo připojištěné.