- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mám vlastní zkušenost z Kačerova. Spousta lidí čekalo na autobus ještě půl hodiny poté, co se metro rozjelo, protože paní v okénku, kde se prodávají lístky MHD všem tvrdila, že metro stále nejede. Tepreve když to někdo nevydržel, zjistil, jak se mají věci, tak paní řekla Já tu jen prodávám lístky, to se musíte zepttat dispečera. Který je schovaný za tmavým neprůhledným sklem. Hrůza hrůzoucí tento cirkus DPP.
Zrovna jsem dorazila narvaným náhradním autobusem na Kačerov, když to začalo jezdit. První tři soupravy na Letňany odjely prázdné - nikdo netušil, že už to jede.
Řidič v autobusu se s námi nemazal - přiskřípl mi kabelku ve dveřích, přejížděl z pruhu do pruhu a dělal myšky, aby předjel své kolegy. Jednu zastávku dokonce vynechal, Všichni jsme se tam sypali jako kuželky. Navíc až na Budějovickou v tom vedru topil. Jinak klasika - lidi si v poslední době nechávají batohy na zádech, takže okolostojící nestačí uhýbat. Sundávání batohů v MHD by mělo být povinné.
Bohužel tragická událost.Včera jsem stál na Pankráci. To co předváděl včera sloužící dispečer, který vidí, že je narvaný nástupiště, lidí, kteří nevědí co a kam mají jít a přemýšlí jak tuto čáru přes plány vyřešit. A když řekne ať opustí nástupiště, tak lidé se snaží uposlechnout, ale to velké množství lidí prostě během 10Ti minut eskalátory neodvezou a on jen dokola mele jako trotl, opusťte urychleně nástupiště každé dvě minuty. Přitom to vidí na kamerách, že všichni čekají u eskalátorů Jeho neustále řvaní dokola se nelíbilo jenom mě. Myslím si, že pro tyto situace by Tito zaměstnanci měli být školeni lépe. To, že nebyla náhradní doprava mi nevadí, sehnat busy není problém, ale sehnat na rychlo řidiče, to už ano.
Obdobné z I.P.Pavlova - dole hlásili, že metro nejede, ale shora sjížděli lidi po eskalátoru, dole se všichni ukázněně mleli v obrovském chumlu u eskalátorů, ti co sjeli neměli kam odejít, protože dole se všichni tlačili, aby mohli nahoru. Pak schody shora zastavili, ale lidi stejně šli po svých dolů. Když jsem asi po 15 minutách nastupovala do tramvaje, stále v ní hlásili "přestup na metro"
Stahovací stěny jako řešení nejsou stoprocentně spolehlivé. Vždycky se všechno může porouchat nebo překonat, ale klasickým pádům by to mohlo trochu zabránit, jenže to je moc drahé. Podle mne riziko je všude, je otázka, zda to byla sebevražda nebo nešťastná náhoda.
V pražském metru se plánují otevírací stěny aby lidi nepadali do kolejiště.
S rychlostí dopravního podniku budou hotové tak v roce 2200.
Do tý doby se lidstvo pozabíjí.
Jel jsem v prvním vagonu, vlak začal okamžitě na výjezdu z tunelu do stanice prudce brzdit a znatelně to drnclo, první vagon se zastavil asi v polovině nástupiště.
Pak jsme asi 5 minut čekali a nakonec nás pustili prvními dvěřmi za kabinou strojvedoucího. Zajímalo by mne, jak ven dostávali lidí z vagonů stojích ještě v tunelu.
Nebylo nic vidět, ale soudím, že skočila pod vlak hned na začátku nástupiště kde jede metro ještě rychle.
Hmm, odemkli ty dveře mezi vagony?
Metro C jezdí od 19:18 hod. bez omezení, ale tramvaje 12, 17, 24+14 se zasekly v Holešovicích. Kamion u výstaviště opět strhl troleje. Linky jsou odkloněny. 24 dojede jen na Strossmayerovo náměstí a 14 jen na Vltavskou, 17 jede i přes zst. Nádraží Holešovice, ve vyloučeném úseku jezdí autobusy X12.
Promiňte, otázka je to spíše pro DP "kolik lidí ještě musí zařvat, aby mezi peronem a soupravou metra byla bezpečnostní stěna?!"
Nevim no, já jsem tedy celkem proti budování nějakých neustálých bariér proti blbosti. Vždyť kolik lidí spadlo pod to metro omylem?
To je pořád něco. Dítě spadne do výběhu ke gorile, už by se stavěla nepřekonatelná bariéra a tím omezili ostatní lidi, teď někdo skočil pod metro, už by se stavěla bariéra atd. Prostě nehody a sebevraždy se stávají a stávat budou.