Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V části linky C dvě hodiny nejezdilo metro, v kolejišti zemřela žena

Kolem 17:30 byl přerušen provoz metra na lince C mezi stanicemi Pražského povstání a Kačerov. Důvodem byl podle informací Dopravního podniku pád ženy pod soupravu metra ve stanici Budějovická. Žena na místě zemřela. Metro se opět rozjelo před půl osmou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S31t78a49n51i63s77l58a75v 61S13r32b70a 4945444438144

mám vlastní zkušenost z Kačerova. Spousta lidí čekalo na autobus ještě půl hodiny poté, co se metro rozjelo, protože paní v okénku, kde se prodávají lístky MHD všem tvrdila, že metro stále nejede. Tepreve když to někdo nevydržel, zjistil, jak se mají věci, tak paní řekla Já tu jen prodávám lístky, to se musíte zepttat dispečera. Který je schovaný za tmavým neprůhledným sklem. Hrůza hrůzoucí tento cirkus DPP.

+3/0
16.6.2016 8:20

K90l38á69r28a 87H83a71m71a66t31o24v25á 8101720363625

Zrovna jsem dorazila narvaným náhradním autobusem na Kačerov, když to začalo jezdit. První tři soupravy na Letňany odjely prázdné - nikdo netušil, že už to jede.

Řidič v autobusu se s námi nemazal - přiskřípl mi kabelku ve dveřích, přejížděl z pruhu do pruhu a dělal myšky, aby předjel své kolegy. Jednu zastávku dokonce vynechal, Všichni jsme se tam sypali jako kuželky. Navíc až na Budějovickou v tom vedru topil. Jinak klasika - lidi si v poslední době nechávají batohy na zádech, takže okolostojící nestačí uhýbat. Sundávání batohů v MHD by mělo být povinné.

0/0
16.6.2016 11:00

A66l69e15n19a 47Š27a42u53e24r81o54v64á 7443876881472

Vždyť to také povinné je, jenomže to nikdo nedodržuje.

0/0
22.7.2016 21:05

Z10d27e95n83ě66k 77D19u46f17e76k 2844424628

Bohužel tragická událost.Včera jsem stál na Pankráci. To co předváděl včera sloužící dispečer, který vidí, že je narvaný nástupiště, lidí, kteří nevědí co a kam mají jít a přemýšlí jak tuto čáru přes plány vyřešit. A když řekne ať opustí nástupiště, tak lidé se snaží uposlechnout, ale to velké množství lidí prostě během 10Ti minut eskalátory neodvezou a on jen dokola mele jako trotl, opusťte urychleně nástupiště každé dvě minuty. Přitom to vidí na kamerách, že všichni čekají u eskalátorů! Jeho neustále řvaní dokola se nelíbilo jenom mě. Myslím si, že pro tyto situace by Tito zaměstnanci měli být školeni lépe. To, že nebyla náhradní doprava mi nevadí, sehnat busy není problém, ale sehnat na rychlo řidiče, to už ano.

+3/0
16.6.2016 8:10

I43v75a 88M75a69l14í35k38o34v65á 9737950251147

Obdobné z I.P.Pavlova - dole hlásili, že metro nejede, ale shora sjížděli lidi po eskalátoru, dole se všichni ukázněně mleli v obrovském chumlu u eskalátorů, ti co sjeli neměli kam odejít, protože dole se všichni tlačili, aby mohli nahoru. Pak schody shora zastavili, ale lidi stejně šli po svých dolů. Když jsem asi po 15 minutách nastupovala do tramvaje, stále v ní hlásili "přestup na metro"

0/0
16.6.2016 10:22

J16a38n 16L37i78b42i76c24h 9812758525953

Stahovací stěny jako řešení nejsou stoprocentně spolehlivé. Vždycky se všechno může porouchat nebo překonat, ale klasickým pádům by to mohlo trochu zabránit, jenže to je moc drahé. Podle mne riziko je všude, je otázka, zda to byla sebevražda nebo nešťastná náhoda.

+4/0
15.6.2016 21:35

M88i60r67e11k 70G41a10j90e79r 5161656889740

Jsou tam kamery, takze policie to vi.

+1/0
16.6.2016 5:38

M82a62r18t75i61n 31K87a50d72l13e17c 5111495163104

Já když vidim lidi stát blízko nástupišť vlaků nebo i u silnice, tak si řikám že opravdu nemaj pud sebezáchovy. Kdykoliv se vám může zatočit hlava, nebo klidně za váma může jít nějakej psychopat a prostě do vás strčit. I to se stalo už tolikrát, dokonce i u nás... Lidi se málo koukaj na bestgore. :-)

0/0
16.6.2016 15:49

M85i28c92h22a32l 72M25i74n70a32ř94í42k 9942336339988

V pražském metru se plánují otevírací stěny aby lidi nepadali do kolejiště.

S rychlostí dopravního podniku budou hotové tak v roce 2200.

+1/−12
15.6.2016 21:27

M72i26r61o94s78l67a48v 29P53a64v54l25í57č59e98k 7303350105154

Do tý doby se lidstvo pozabíjí.

0/−1
15.6.2016 23:22

T61o22m52á65š 12Z67e87m47a52n 3655888914265

Jel jsem v prvním vagonu, vlak začal okamžitě na výjezdu z tunelu do stanice prudce brzdit a znatelně to drnclo, první vagon se zastavil asi v polovině nástupiště.

Pak jsme asi 5 minut čekali a nakonec nás pustili prvními dvěřmi za kabinou strojvedoucího. Zajímalo by mne, jak ven dostávali lidí z vagonů stojích ještě v tunelu.

Nebylo nic vidět, ale soudím, že skočila pod vlak hned na začátku nástupiště kde jede metro ještě rychle.

+1/0
15.6.2016 20:45

V48l13a44s84t86i20m30i27l 78S73v68o67b27o98d27a 7203328735164

Hmm, odemkli ty dveře mezi vagony? ;-)

+4/−1
15.6.2016 20:54

V94l28a71s85t30i59m59i37l 89S29v95o62b64o71d38a 7763538255244

Taky jsem tam dnes operoval, poměrně blízko, ale do metra už jsem se dostal, až po incidentu. Na tabuli jen svítil chybný údaj, že další metro jede až za tři čtvrtě hodiny :-).

+1/0
15.6.2016 20:56

M43i25r78o86s82l48a83v 97B83e67d70n37á29ř 6917829954971

V metru je to ještě snad cítit, ten náraz těla. Já jel kdysi v rychlíku, který porazil sebevraha a tam nepoznáte vůbec nic... Jen se divíte, proč ta rychlobrzda v úseku, kde vlaky normálně sviští přes sto..

+1/−2
15.6.2016 21:30

M76i26c23h34a37l 82C39h97a82l20u14p94a 6888320729933

To si nemyslím, jeden vagon má prázdný 30 tun (u vlaku asi podobně), to jedno tělo asi nerozhodí. Spíš bude cítit to brzdění, to je u metra trochu účinnější.

+5/0
15.6.2016 22:27

M18i40r90o26s41l87a47v 46B61e75d68n29á91ř 6757709804751

Hmm, hmotnost celé rychlíkové soupravy bude zřejmě někde jinde než hmotnost soupravy metra.

+2/0
16.6.2016 2:51

M40i98c37h11a89l 15C41h48a88l10u37p79a 6128930459963

To je pravda, ale na tohle stačí pár vagonu, nepotřebuji celou soupravu.

0/0
16.6.2016 9:28

K42a21t60e91ř79i65n87a 77V76a72š60á24k19o15v16á 5491322299585

Ja jsem takhle jednou zustala ve vlaku, ktery srazil cloveka na becku a normalne nas provedli vlakem az do toho vagonu, ktery stal u nastupiste....zadny velky logisticky problem, jen to pousteli po castech

+6/−1
15.6.2016 21:44

P32a45t91r27i34k 58E76g51e87r 2198650589801

Metro C jezdí od 19:18 hod. bez omezení, ale tramvaje 12, 17, 24+14 se zasekly v Holešovicích. Kamion u výstaviště opět strhl troleje. Linky jsou odkloněny. 24 dojede jen na Strossmayerovo náměstí a 14 jen na Vltavskou, 17 jede i přes zst. Nádraží Holešovice, ve vyloučeném úseku jezdí autobusy X12.

+6/0
15.6.2016 20:17

V32ě32r59a 64K19a88b94í73č21k58o34v27á 7544276390827

Ještě že už jsem doma.

+3/0
15.6.2016 20:54

M93a87r56e82k 45N22o60v49o92t36n42ý 5131241106688

Už několik let si říkám, proč pod ten viadukt kamiony pouštěj, když vždycky strhnou dráty. Ono je to na metro sice jen kousek pěšky, ale někdy je člověk utahanej a chtěl by se svézt, nebo třeba prší... tohle mě tam strašně štve. Je to pořád dokola. Není snad jediný měsíc, kdy by se to nestalo.

+3/0
15.6.2016 22:45

J20i23ř79í 90K86r55e51j39č42í33k 2837218864676

Pod ten viadukt samozřejmě kamiony nepouštěj...

+3/0
15.6.2016 23:00

P10a79t41r47i67k 93E30g18e75r 2448200709191

Promiňte, otázka je to spíše pro DP "kolik lidí ještě musí zařvat, aby mezi peronem a soupravou metra byla bezpečnostní stěna?!"

+9/−48
15.6.2016 19:09

J70a82n 56S91v59o21b88o23d13a 3737364519373

Nevim no, já jsem tedy celkem proti budování nějakých neustálých bariér proti blbosti. Vždyť kolik lidí spadlo pod to metro omylem?

To je pořád něco. Dítě spadne do výběhu ke gorile, už by se stavěla nepřekonatelná bariéra a tím omezili ostatní lidi, teď někdo skočil pod metro, už by se stavěla bariéra atd. Prostě nehody a sebevraždy se stávají a stávat budou.

+45/−3
15.6.2016 19:17

Ř51e58h24o58ř 60V11l73a81s92á55k 2114644551156

Vzhledem k tomu, kolika lidem každý výpadek způsobí nepříjemnosti, by to za úvahu stálo. Takhle ve špičce to jde do tisíc velmi rychle a pro některé to samozřejmě znamená, že nestihnou něco důležitého, ujede jim navazující autobus, vlak, letadlo....

+7/−11
15.6.2016 19:40

J47a12n 47S45v79o26b46o79d55a 3857404349103

Ano, sám jsem kvůli tomu dnes jel domů o 30 minut déle, ale stejně bych v metru ta skla nechtěl.

+16/−3
15.6.2016 19:45
Foto

P96a53v96e16l 14F94r40u51m71e93r26t 5827194957368

Vzhledem k neukázněnosti (nebo spíš demenci) mnohých cestujících a chronickému dobíhání, blokování a rozrážení dveří mám dojem, že by to akorát způsobovalo ještě větší problémy, protože by to samozřejmě mělo ochranu proti sevření možná ještě benevolentnější, než je u souprav metra.

+11/0
15.6.2016 19:47

A77n36t54o36n13í15n 51N21o64v38á55k 7341907710127

Jo, zlatý starý ruský vagony, tam rozrážení dveří hned tak někdo nedovolil a často ani fyzicky nezvlád.

+2/0
16.6.2016 9:23

R37o28b35e10r76t 37H94o49m95o68l25k62a 2740172312611

Když tam někdo bude chtít skočit, tak ho ani skleněná přepážka nezastaví...

+14/−1
15.6.2016 20:12

K70a29t19e12ř28i40n14a 31V94a55š42á41k77o58v70á 5481792689655

Dneska si kazdej mysli, ze se bez nej zastavi svet....a pritom jde maximalne o neprijemnost, ktera se da resit...a co je jeste divnejsi, ono se vlastne vetsinou zas tak moc nestane....

Uz jsem nekolikrat zustala bez navazujici dopravy, a proste se to vyresi, tecka. Jednou nas pruvodci nechal spat v odstavenem vlaku, jindy jsem se seznamila s lidma, jeste jindy to proste preckala na nadru...a nikdy se nic nezborilo

+6/−2
15.6.2016 21:48

Ř97e56h18o29ř 97V81l86a58s66á87k 2514754131436

Tak že bych nedokázal nouzově přespat, toho se nebojím. Spíš třeba kdo vyzvedne dítě z družiny. Prostě dost lidí má povinnosti, na které se nelze vykašlat.

+3/−1
15.6.2016 22:26

K75a84t14e80ř68i83n96a 24V14a15š30á94k63o71v47á 5971752829165

co takhle zavolat druzinarce, vysvetlit problem a najit reseni? Ja jednou sla takhle z druziny sama, bydlela jsem blizko, mobily tenkrat nebyly, tak se to nedalo resit ani takhle.

Vedouci me treba vzali s sebou domu, v dospelosti jsem takovehle situace resila obdone, proste jsem pockala, nebo si dite vzala s sebou, atp.

+1/−1
16.6.2016 7:18

L51e33n14k61a 10K20u30r41i81c46o43v52á 7784397976117

vyborně tak hlavně to letadlo ja zapoměla,že na letiště se přijiždí s 15min předstihem...bezcitnost a lhostejnost je opravdu všude ,ale takovým se to vrátí...

+1/0
15.6.2016 21:49

K73a65r67e21l 84W68a83t52z13k97o 9136287257216

To vůbec nic není proti nahlášené bombě, pokud někdo nahlásí bombu v metru a neupřesní umístění, bude stát celá Praha. Rv

+2/0
15.6.2016 22:32

H68o21n68z69a 61F20á70t32o14r 2699485514240

U železničních a případně i autobusových zastávek byste stěny nechtěl? A taky nejlépe okolo celé tratě nebo silnice.

+18/−4
15.6.2016 19:30

Ř76e70h61o51ř 64V65l69a72s42á17k 2714304811496

Trochu jiná situace. Na nástupišti metra je ta hustota lidí znatelně vyšší, takže se to spíš vyplatí.

+6/−10
15.6.2016 19:42

H61o58n11z17a 11F25á70t77o31r 2839195764860

Odjížděl jste někdy v pátek odpoledne rychlíkem z velkého města?

+10/−1
15.6.2016 19:48

Ř40e50h61o96ř 71V42l53a16s81á50k 2564474621556

To je otázka na politiky. Bohužel například u Zelených, kteří by vylepšování MHD měli mít jako naprostou prioritu, zvítězila starost o anarchisty, menšiny a připrchlíky. V komunálních volbách jsem jim kdysi dávno nějaké hlasy dal, když se prezentovali jako středoví a než se Bursík pomátl (asi kvůli Jauvajsové). Dnes žádná strana MHD jako prioritu nemá. Nanejvýš jako prioritu ve stylu chalupoidy.

+6/0
15.6.2016 19:35
Foto

P47a36v13e95l 48F78r70u18m73e12r62t 5467364537988

A vy byste tu skopičinu zaplatil ve všech stanicích, aby to mělo účinek? Nehledě na to, že dodatečné dobudování této srandy by bylo technicky nesmírně komplikované než kdyby takto bylo postavena úplně nová linka (třeba D).

Krom toho si zajeďte k sousedům (Varšava, Budapešť, Berlín, Vídeň), kde nikde nic takového neuvidíte a to ani u nedávno otevřených nových linek metra.

+11/−2
15.6.2016 19:41

J48a77n 42N87o77v39á31k 7795194988877

používá se to u samořídících linek metra, třeba v Lausanne ve Švýcarsku.

+8/0
15.6.2016 20:04

R37o42m79a17n 54B68a48r69t33o51š28e86k 3706960265

No, pokud máte peníze na nové soupravy pro celé metro a nový zabezpečovač, můžeme zavolat zedníka a říct mu postav stěnu

+4/0
15.6.2016 19:58

J31a76n 58N44o35v16á10k 7165424728237

To je hloupost, ale mnohem jednodušší by bylo postavit optický detektor toho jestli je někdo v kolejišti. Ale to by nezabránilo tomu že by skočila těsně před vlak.

+3/0
15.6.2016 20:02

M59i84c25h25a55l 92C96h60a51l37u38p65a 6568930979653

No právě, pokud tam někdo skočí brzo, tak ten vlak prostě zastaví. Jednou jsem viděl, jak tam vběhl pes a metro normálně zastavilo už v tunelu. Akorát trvalo asi dvě stanice, než psa odchytili...

+1/0
15.6.2016 22:31

R29o57b30e89r71t 89H60o17m54o30l74k72a 2800362362461

Proboha, proč pořád někoho napadají takové nesmysly?

+6/0
15.6.2016 20:12

D43a40n18i63e53l 17T94s34c89h19e55r88n92a20y 2115502379492

byl by to pro nekoho dobrej kseft a i provizicka by z toho byla, proto se vymysleji blbosti

+2/0
15.6.2016 21:15

R80a57d22i82m 51N69e33b18e70l 5346285339789

Ono by to nebyla žádná novinka. Viděl jsem to cca před 40 léty v Rusku (tehdy SSSR) v tehdejším Leningradu. Stanice vypadala jako dlouhá chodba s řadou výtahů. Zahučelo to, dveře se otevřely a za nimi byly otevřené dveře metra.

+2/−2
15.6.2016 21:02

R24a10d90e32k 26K84o43p21a22r 4618941102619

Sovetsky Svaz - nas vzor... :-)

+5/0
15.6.2016 21:14

T43o71m24á43š 28T34ř45í40s55k77a 7345606874485

To je ale geniální nápad! Co třeba jít dál a nezakázat lidem i nástup? :D

+5/0
15.6.2016 21:23

O40n45d46ř70e16j 65H40o41r87á12k 8879844641

A kolik lidí bude ještě muset zařvat, než zakážeme auta?

+8/−1
15.6.2016 21:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.