Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V části linky C dvě hodiny nejezdilo metro, v kolejišti zemřela žena

Kolem 17:30 byl přerušen provoz metra na lince C mezi stanicemi Pražského povstání a Kačerov. Důvodem byl podle informací Dopravního podniku pád ženy pod soupravu metra ve stanici Budějovická. Žena na místě zemřela. Metro se opět rozjelo před půl osmou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S46t56a52n48i68s59l27a90v 14S46r75b64a 4985454408814

mám vlastní zkušenost z Kačerova. Spousta lidí čekalo na autobus ještě půl hodiny poté, co se metro rozjelo, protože paní v okénku, kde se prodávají lístky MHD všem tvrdila, že metro stále nejede. Tepreve když to někdo nevydržel, zjistil, jak se mají věci, tak paní řekla Já tu jen prodávám lístky, to se musíte zepttat dispečera. Který je schovaný za tmavým neprůhledným sklem. Hrůza hrůzoucí tento cirkus DPP.

+3/0
16.6.2016 8:20

K76l84á20r64a 41H40a48m98a25t13o93v86á 8931280453535

Zrovna jsem dorazila narvaným náhradním autobusem na Kačerov, když to začalo jezdit. První tři soupravy na Letňany odjely prázdné - nikdo netušil, že už to jede.

Řidič v autobusu se s námi nemazal - přiskřípl mi kabelku ve dveřích, přejížděl z pruhu do pruhu a dělal myšky, aby předjel své kolegy. Jednu zastávku dokonce vynechal, Všichni jsme se tam sypali jako kuželky. Navíc až na Budějovickou v tom vedru topil. Jinak klasika - lidi si v poslední době nechávají batohy na zádech, takže okolostojící nestačí uhýbat. Sundávání batohů v MHD by mělo být povinné.

0/0
16.6.2016 11:00

A11l49e90n70a 89Š11a68u51e42r32o17v17á 7873976451912

Vždyť to také povinné je, jenomže to nikdo nedodržuje.

0/0
22.7.2016 21:05

Z92d61e84n56ě45k 48D29u15f18e53k 2334644658

Bohužel tragická událost.Včera jsem stál na Pankráci. To co předváděl včera sloužící dispečer, který vidí, že je narvaný nástupiště, lidí, kteří nevědí co a kam mají jít a přemýšlí jak tuto čáru přes plány vyřešit. A když řekne ať opustí nástupiště, tak lidé se snaží uposlechnout, ale to velké množství lidí prostě během 10Ti minut eskalátory neodvezou a on jen dokola mele jako trotl, opusťte urychleně nástupiště každé dvě minuty. Přitom to vidí na kamerách, že všichni čekají u eskalátorů! Jeho neustále řvaní dokola se nelíbilo jenom mě. Myslím si, že pro tyto situace by Tito zaměstnanci měli být školeni lépe. To, že nebyla náhradní doprava mi nevadí, sehnat busy není problém, ale sehnat na rychlo řidiče, to už ano.

+3/0
16.6.2016 8:10

I40v95a 84M10a31l62í58k53o69v90á 9757260681317

Obdobné z I.P.Pavlova - dole hlásili, že metro nejede, ale shora sjížděli lidi po eskalátoru, dole se všichni ukázněně mleli v obrovském chumlu u eskalátorů, ti co sjeli neměli kam odejít, protože dole se všichni tlačili, aby mohli nahoru. Pak schody shora zastavili, ale lidi stejně šli po svých dolů. Když jsem asi po 15 minutách nastupovala do tramvaje, stále v ní hlásili "přestup na metro"

0/0
16.6.2016 10:22

J18a33n 41L21i27b67i12c92h 9412428875183

Stahovací stěny jako řešení nejsou stoprocentně spolehlivé. Vždycky se všechno může porouchat nebo překonat, ale klasickým pádům by to mohlo trochu zabránit, jenže to je moc drahé. Podle mne riziko je všude, je otázka, zda to byla sebevražda nebo nešťastná náhoda.

+4/0
15.6.2016 21:35

M61i30r84e62k 46G76a13j85e12r 5351316169650

Jsou tam kamery, takze policie to vi.

+1/0
16.6.2016 5:38

M44a86r47t33i70n 19K40a76d27l20e80c 5751415153964

Já když vidim lidi stát blízko nástupišť vlaků nebo i u silnice, tak si řikám že opravdu nemaj pud sebezáchovy. Kdykoliv se vám může zatočit hlava, nebo klidně za váma může jít nějakej psychopat a prostě do vás strčit. I to se stalo už tolikrát, dokonce i u nás... Lidi se málo koukaj na bestgore. :-)

0/0
16.6.2016 15:49

M63i47c64h52a22l 22M11i38n68a16ř53í98k 9222816299818

V pražském metru se plánují otevírací stěny aby lidi nepadali do kolejiště.

S rychlostí dopravního podniku budou hotové tak v roce 2200.

+1/−12
15.6.2016 21:27

M12i35r54o82s80l63a68v 70P33a57v41l43í19č14e85k 7143700165324

Do tý doby se lidstvo pozabíjí.

0/−1
15.6.2016 23:22

T63o70m77á92š 53Z42e57m78a27n 3265208274935

Jel jsem v prvním vagonu, vlak začal okamžitě na výjezdu z tunelu do stanice prudce brzdit a znatelně to drnclo, první vagon se zastavil asi v polovině nástupiště.

Pak jsme asi 5 minut čekali a nakonec nás pustili prvními dvěřmi za kabinou strojvedoucího. Zajímalo by mne, jak ven dostávali lidí z vagonů stojích ještě v tunelu.

Nebylo nic vidět, ale soudím, že skočila pod vlak hned na začátku nástupiště kde jede metro ještě rychle.

+1/0
15.6.2016 20:45

V97l37a77s50t86i32m26i98l 77S92v29o63b80o66d28a 7633298485374

Hmm, odemkli ty dveře mezi vagony? ;-)

+4/−1
15.6.2016 20:54

V16l59a64s20t34i41m11i49l 32S83v51o53b23o40d46a 7453818355454

Taky jsem tam dnes operoval, poměrně blízko, ale do metra už jsem se dostal, až po incidentu. Na tabuli jen svítil chybný údaj, že další metro jede až za tři čtvrtě hodiny :-).

+1/0
15.6.2016 20:56

M27i48r89o32s85l77a58v 39B71e74d39n24á96ř 6777819204431

V metru je to ještě snad cítit, ten náraz těla. Já jel kdysi v rychlíku, který porazil sebevraha a tam nepoznáte vůbec nic... Jen se divíte, proč ta rychlobrzda v úseku, kde vlaky normálně sviští přes sto..

+1/−2
15.6.2016 21:30

M42i26c53h19a84l 82C92h24a36l49u16p33a 6438310459383

To si nemyslím, jeden vagon má prázdný 30 tun (u vlaku asi podobně), to jedno tělo asi nerozhodí. Spíš bude cítit to brzdění, to je u metra trochu účinnější.

+5/0
15.6.2016 22:27

M83i30r88o26s37l77a42v 75B11e38d73n91á69ř 6547759404291

Hmm, hmotnost celé rychlíkové soupravy bude zřejmě někde jinde než hmotnost soupravy metra.

+2/0
16.6.2016 2:51

M12i13c64h80a35l 42C64h95a17l59u37p51a 6158380539933

To je pravda, ale na tohle stačí pár vagonu, nepotřebuji celou soupravu.

0/0
16.6.2016 9:28

K85a22t56e92ř93i16n63a 83V77a17š56á18k11o54v80á 5721752139405

Ja jsem takhle jednou zustala ve vlaku, ktery srazil cloveka na becku a normalne nas provedli vlakem az do toho vagonu, ktery stal u nastupiste....zadny velky logisticky problem, jen to pousteli po castech

+6/−1
15.6.2016 21:44

P27a80t56r58i87k 33E30g30e28r 2148330949981

Metro C jezdí od 19:18 hod. bez omezení, ale tramvaje 12, 17, 24+14 se zasekly v Holešovicích. Kamion u výstaviště opět strhl troleje. Linky jsou odkloněny. 24 dojede jen na Strossmayerovo náměstí a 14 jen na Vltavskou, 17 jede i přes zst. Nádraží Holešovice, ve vyloučeném úseku jezdí autobusy X12.

+6/0
15.6.2016 20:17

V97ě82r41a 29K46a35b95í48č80k13o28v85á 7554936610777

Ještě že už jsem doma.

+3/0
15.6.2016 20:54

M64a75r12e97k 35N22o38v63o68t69n72ý 5851451786538

Už několik let si říkám, proč pod ten viadukt kamiony pouštěj, když vždycky strhnou dráty. Ono je to na metro sice jen kousek pěšky, ale někdy je člověk utahanej a chtěl by se svézt, nebo třeba prší... tohle mě tam strašně štve. Je to pořád dokola. Není snad jediný měsíc, kdy by se to nestalo.

+3/0
15.6.2016 22:45

J21i56ř87í 13K70r49e53j38č77í43k 2787108534406

Pod ten viadukt samozřejmě kamiony nepouštěj...

+3/0
15.6.2016 23:00

P11a76t35r67i49k 49E57g92e11r 2928840539761

Promiňte, otázka je to spíše pro DP "kolik lidí ještě musí zařvat, aby mezi peronem a soupravou metra byla bezpečnostní stěna?!"

+9/−48
15.6.2016 19:09

J59a76n 61S19v13o12b58o16d39a 3667904899383

Nevim no, já jsem tedy celkem proti budování nějakých neustálých bariér proti blbosti. Vždyť kolik lidí spadlo pod to metro omylem?

To je pořád něco. Dítě spadne do výběhu ke gorile, už by se stavěla nepřekonatelná bariéra a tím omezili ostatní lidi, teď někdo skočil pod metro, už by se stavěla bariéra atd. Prostě nehody a sebevraždy se stávají a stávat budou.

+45/−3
15.6.2016 19:17

Ř20e46h33o63ř 56V22l84a33s66á91k 2464274941386

Vzhledem k tomu, kolika lidem každý výpadek způsobí nepříjemnosti, by to za úvahu stálo. Takhle ve špičce to jde do tisíc velmi rychle a pro některé to samozřejmě znamená, že nestihnou něco důležitého, ujede jim navazující autobus, vlak, letadlo....

+7/−11
15.6.2016 19:40

J95a28n 54S93v27o27b71o92d61a 3257334759963

Ano, sám jsem kvůli tomu dnes jel domů o 30 minut déle, ale stejně bych v metru ta skla nechtěl.

+16/−3
15.6.2016 19:45
Foto

P93a33v71e19l 44F77r21u39m20e68r47t 5467714687538

Vzhledem k neukázněnosti (nebo spíš demenci) mnohých cestujících a chronickému dobíhání, blokování a rozrážení dveří mám dojem, že by to akorát způsobovalo ještě větší problémy, protože by to samozřejmě mělo ochranu proti sevření možná ještě benevolentnější, než je u souprav metra.

+11/0
15.6.2016 19:47

A92n83t24o91n17í72n 61N87o83v72á72k 7721657260837

Jo, zlatý starý ruský vagony, tam rozrážení dveří hned tak někdo nedovolil a často ani fyzicky nezvlád.

+2/0
16.6.2016 9:23

R17o39b79e24r90t 98H93o82m12o49l82k97a 2850582172571

Když tam někdo bude chtít skočit, tak ho ani skleněná přepážka nezastaví...

+14/−1
15.6.2016 20:12

K54a58t28e10ř77i11n41a 67V34a42š45á87k46o71v14á 5551232359615

Dneska si kazdej mysli, ze se bez nej zastavi svet....a pritom jde maximalne o neprijemnost, ktera se da resit...a co je jeste divnejsi, ono se vlastne vetsinou zas tak moc nestane....

Uz jsem nekolikrat zustala bez navazujici dopravy, a proste se to vyresi, tecka. Jednou nas pruvodci nechal spat v odstavenem vlaku, jindy jsem se seznamila s lidma, jeste jindy to proste preckala na nadru...a nikdy se nic nezborilo

+6/−2
15.6.2016 21:48

Ř17e65h57o77ř 53V98l11a22s52á34k 2734754391756

Tak že bych nedokázal nouzově přespat, toho se nebojím. Spíš třeba kdo vyzvedne dítě z družiny. Prostě dost lidí má povinnosti, na které se nelze vykašlat.

+3/−1
15.6.2016 22:26

K24a27t24e47ř25i16n16a 96V21a89š57á63k16o45v39á 5441372849595

co takhle zavolat druzinarce, vysvetlit problem a najit reseni? Ja jednou sla takhle z druziny sama, bydlela jsem blizko, mobily tenkrat nebyly, tak se to nedalo resit ani takhle.

Vedouci me treba vzali s sebou domu, v dospelosti jsem takovehle situace resila obdone, proste jsem pockala, nebo si dite vzala s sebou, atp.

+1/−1
16.6.2016 7:18

L95e98n90k96a 79K73u10r76i87c88o43v59á 7654167216317

vyborně tak hlavně to letadlo ja zapoměla,že na letiště se přijiždí s 15min předstihem...bezcitnost a lhostejnost je opravdu všude ,ale takovým se to vrátí...

+1/0
15.6.2016 21:49

K54a89r17e96l 29W54a19t54z66k29o 9896927647816

To vůbec nic není proti nahlášené bombě, pokud někdo nahlásí bombu v metru a neupřesní umístění, bude stát celá Praha. Rv

+2/0
15.6.2016 22:32

H17o95n88z25a 42F75á33t29o43r 2729255394270

U železničních a případně i autobusových zastávek byste stěny nechtěl? A taky nejlépe okolo celé tratě nebo silnice.

+18/−4
15.6.2016 19:30

Ř18e77h39o90ř 56V93l23a84s53á29k 2864404511886

Trochu jiná situace. Na nástupišti metra je ta hustota lidí znatelně vyšší, takže se to spíš vyplatí.

+6/−10
15.6.2016 19:42

H46o39n60z83a 17F21á16t80o47r 2699505734440

Odjížděl jste někdy v pátek odpoledne rychlíkem z velkého města?

+10/−1
15.6.2016 19:48

Ř97e34h56o44ř 81V89l37a11s75á37k 2374424971506

To je otázka na politiky. Bohužel například u Zelených, kteří by vylepšování MHD měli mít jako naprostou prioritu, zvítězila starost o anarchisty, menšiny a připrchlíky. V komunálních volbách jsem jim kdysi dávno nějaké hlasy dal, když se prezentovali jako středoví a než se Bursík pomátl (asi kvůli Jauvajsové). Dnes žádná strana MHD jako prioritu nemá. Nanejvýš jako prioritu ve stylu chalupoidy.

+6/0
15.6.2016 19:35
Foto

P96a62v75e11l 84F89r85u86m88e81r88t 5177274217368

A vy byste tu skopičinu zaplatil ve všech stanicích, aby to mělo účinek? Nehledě na to, že dodatečné dobudování této srandy by bylo technicky nesmírně komplikované než kdyby takto bylo postavena úplně nová linka (třeba D).

Krom toho si zajeďte k sousedům (Varšava, Budapešť, Berlín, Vídeň), kde nikde nic takového neuvidíte a to ani u nedávno otevřených nových linek metra.

+11/−2
15.6.2016 19:41

J39a68n 50N82o58v25á59k 7965844158507

používá se to u samořídících linek metra, třeba v Lausanne ve Švýcarsku.

+8/0
15.6.2016 20:04

R24o87m69a12n 33B50a18r70t19o28š70e68k 3646820575

No, pokud máte peníze na nové soupravy pro celé metro a nový zabezpečovač, můžeme zavolat zedníka a říct mu postav stěnu

+4/0
15.6.2016 19:58

J21a45n 73N55o73v71á25k 7745464678867

To je hloupost, ale mnohem jednodušší by bylo postavit optický detektor toho jestli je někdo v kolejišti. Ale to by nezabránilo tomu že by skočila těsně před vlak.

+3/0
15.6.2016 20:02

M59i48c35h46a64l 90C95h44a75l97u26p86a 6588470979563

No právě, pokud tam někdo skočí brzo, tak ten vlak prostě zastaví. Jednou jsem viděl, jak tam vběhl pes a metro normálně zastavilo už v tunelu. Akorát trvalo asi dvě stanice, než psa odchytili...

+1/0
15.6.2016 22:31

R11o17b68e10r84t 98H11o14m24o33l39k40a 2770972222331

Proboha, proč pořád někoho napadají takové nesmysly?

+6/0
15.6.2016 20:12

D44a46n89i68e44l 71T62s78c71h30e16r59n93a57y 2245172749252

byl by to pro nekoho dobrej kseft a i provizicka by z toho byla, proto se vymysleji blbosti

+2/0
15.6.2016 21:15

R24a66d76i66m 11N60e47b31e32l 5416615649669

Ono by to nebyla žádná novinka. Viděl jsem to cca před 40 léty v Rusku (tehdy SSSR) v tehdejším Leningradu. Stanice vypadala jako dlouhá chodba s řadou výtahů. Zahučelo to, dveře se otevřely a za nimi byly otevřené dveře metra.

+2/−2
15.6.2016 21:02

R77a84d92e51k 22K56o39p21a39r 4548881372649

Sovetsky Svaz - nas vzor... :-)

+5/0
15.6.2016 21:14

T91o50m19á65š 18T31ř64í61s83k55a 7555766444395

To je ale geniální nápad! Co třeba jít dál a nezakázat lidem i nástup? :D

+5/0
15.6.2016 21:23

O30n23d49ř31e27j 17H63o38r73á11k 8159124601

A kolik lidí bude ještě muset zařvat, než zakážeme auta?

+8/−1
15.6.2016 21:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.