Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V části linky C dvě hodiny nejezdilo metro, v kolejišti zemřela žena

Kolem 17:30 byl přerušen provoz metra na lince C mezi stanicemi Pražského povstání a Kačerov. Důvodem byl podle informací Dopravního podniku pád ženy pod soupravu metra ve stanici Budějovická. Žena na místě zemřela. Metro se opět rozjelo před půl osmou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S26t88a80n83i46s18l86a85v 16S58r59b65a 4565534838934

mám vlastní zkušenost z Kačerova. Spousta lidí čekalo na autobus ještě půl hodiny poté, co se metro rozjelo, protože paní v okénku, kde se prodávají lístky MHD všem tvrdila, že metro stále nejede. Tepreve když to někdo nevydržel, zjistil, jak se mají věci, tak paní řekla Já tu jen prodávám lístky, to se musíte zepttat dispečera. Který je schovaný za tmavým neprůhledným sklem. Hrůza hrůzoucí tento cirkus DPP.

+3/0
16.6.2016 8:20

K33l18á58r41a 70H37a28m92a18t68o53v76á 8401320533645

Zrovna jsem dorazila narvaným náhradním autobusem na Kačerov, když to začalo jezdit. První tři soupravy na Letňany odjely prázdné - nikdo netušil, že už to jede.

Řidič v autobusu se s námi nemazal - přiskřípl mi kabelku ve dveřích, přejížděl z pruhu do pruhu a dělal myšky, aby předjel své kolegy. Jednu zastávku dokonce vynechal, Všichni jsme se tam sypali jako kuželky. Navíc až na Budějovickou v tom vedru topil. Jinak klasika - lidi si v poslední době nechávají batohy na zádech, takže okolostojící nestačí uhýbat. Sundávání batohů v MHD by mělo být povinné.

0/0
16.6.2016 11:00

A49l89e27n40a 21Š72a92u23e60r62o30v23á 7453536761882

Vždyť to také povinné je, jenomže to nikdo nedodržuje.

0/0
22.7.2016 21:05

Z65d58e25n18ě49k 73D68u88f69e86k 2754764638

Bohužel tragická událost.Včera jsem stál na Pankráci. To co předváděl včera sloužící dispečer, který vidí, že je narvaný nástupiště, lidí, kteří nevědí co a kam mají jít a přemýšlí jak tuto čáru přes plány vyřešit. A když řekne ať opustí nástupiště, tak lidé se snaží uposlechnout, ale to velké množství lidí prostě během 10Ti minut eskalátory neodvezou a on jen dokola mele jako trotl, opusťte urychleně nástupiště každé dvě minuty. Přitom to vidí na kamerách, že všichni čekají u eskalátorů! Jeho neustále řvaní dokola se nelíbilo jenom mě. Myslím si, že pro tyto situace by Tito zaměstnanci měli být školeni lépe. To, že nebyla náhradní doprava mi nevadí, sehnat busy není problém, ale sehnat na rychlo řidiče, to už ano.

+3/0
16.6.2016 8:10

I20v54a 82M15a93l25í66k35o52v82á 9607250451797

Obdobné z I.P.Pavlova - dole hlásili, že metro nejede, ale shora sjížděli lidi po eskalátoru, dole se všichni ukázněně mleli v obrovském chumlu u eskalátorů, ti co sjeli neměli kam odejít, protože dole se všichni tlačili, aby mohli nahoru. Pak schody shora zastavili, ale lidi stejně šli po svých dolů. Když jsem asi po 15 minutách nastupovala do tramvaje, stále v ní hlásili "přestup na metro"

0/0
16.6.2016 10:22

J18a16n 14L57i63b90i64c20h 9812178455253

Stahovací stěny jako řešení nejsou stoprocentně spolehlivé. Vždycky se všechno může porouchat nebo překonat, ale klasickým pádům by to mohlo trochu zabránit, jenže to je moc drahé. Podle mne riziko je všude, je otázka, zda to byla sebevražda nebo nešťastná náhoda.

+4/0
15.6.2016 21:35

M75i30r38e70k 34G96a25j59e50r 5171476189500

Jsou tam kamery, takze policie to vi.

+1/0
16.6.2016 5:38

M37a20r62t23i75n 63K91a14d93l60e81c 5651385213844

Já když vidim lidi stát blízko nástupišť vlaků nebo i u silnice, tak si řikám že opravdu nemaj pud sebezáchovy. Kdykoliv se vám může zatočit hlava, nebo klidně za váma může jít nějakej psychopat a prostě do vás strčit. I to se stalo už tolikrát, dokonce i u nás... Lidi se málo koukaj na bestgore. :-)

0/0
16.6.2016 15:49

M97i98c72h75a68l 78M49i45n96a81ř57í63k 9982856389108

V pražském metru se plánují otevírací stěny aby lidi nepadali do kolejiště.

S rychlostí dopravního podniku budou hotové tak v roce 2200.

+1/−12
15.6.2016 21:27

M68i95r17o36s80l12a96v 15P52a52v21l80í69č55e14k 7943840405604

Do tý doby se lidstvo pozabíjí.

0/−1
15.6.2016 23:22

T51o44m71á48š 70Z87e73m65a40n 3275108924275

Jel jsem v prvním vagonu, vlak začal okamžitě na výjezdu z tunelu do stanice prudce brzdit a znatelně to drnclo, první vagon se zastavil asi v polovině nástupiště.

Pak jsme asi 5 minut čekali a nakonec nás pustili prvními dvěřmi za kabinou strojvedoucího. Zajímalo by mne, jak ven dostávali lidí z vagonů stojích ještě v tunelu.

Nebylo nic vidět, ale soudím, že skočila pod vlak hned na začátku nástupiště kde jede metro ještě rychle.

+1/0
15.6.2016 20:45

V64l60a23s68t31i84m14i94l 12S67v32o26b67o68d75a 7503768625774

Hmm, odemkli ty dveře mezi vagony? ;-)

+4/−1
15.6.2016 20:54

V68l34a86s65t96i56m45i48l 17S46v65o86b52o59d92a 7253198425454

Taky jsem tam dnes operoval, poměrně blízko, ale do metra už jsem se dostal, až po incidentu. Na tabuli jen svítil chybný údaj, že další metro jede až za tři čtvrtě hodiny :-).

+1/0
15.6.2016 20:56

M72i10r35o65s49l75a48v 32B13e28d96n24á62ř 6647319334921

V metru je to ještě snad cítit, ten náraz těla. Já jel kdysi v rychlíku, který porazil sebevraha a tam nepoznáte vůbec nic... Jen se divíte, proč ta rychlobrzda v úseku, kde vlaky normálně sviští přes sto..

+1/−2
15.6.2016 21:30

M77i93c26h21a84l 46C95h58a45l79u78p65a 6748520669183

To si nemyslím, jeden vagon má prázdný 30 tun (u vlaku asi podobně), to jedno tělo asi nerozhodí. Spíš bude cítit to brzdění, to je u metra trochu účinnější.

+5/0
15.6.2016 22:27

M41i88r76o42s68l47a88v 57B34e42d29n19á31ř 6127329304361

Hmm, hmotnost celé rychlíkové soupravy bude zřejmě někde jinde než hmotnost soupravy metra.

+2/0
16.6.2016 2:51

M98i47c24h25a33l 87C63h39a16l13u95p69a 6658370749393

To je pravda, ale na tohle stačí pár vagonu, nepotřebuji celou soupravu.

0/0
16.6.2016 9:28

K16a31t74e53ř90i34n40a 15V68a86š52á26k86o37v42á 5571572399745

Ja jsem takhle jednou zustala ve vlaku, ktery srazil cloveka na becku a normalne nas provedli vlakem az do toho vagonu, ktery stal u nastupiste....zadny velky logisticky problem, jen to pousteli po castech

+6/−1
15.6.2016 21:44

P15a52t91r18i11k 23E13g61e43r 2928860679141

Metro C jezdí od 19:18 hod. bez omezení, ale tramvaje 12, 17, 24+14 se zasekly v Holešovicích. Kamion u výstaviště opět strhl troleje. Linky jsou odkloněny. 24 dojede jen na Strossmayerovo náměstí a 14 jen na Vltavskou, 17 jede i přes zst. Nádraží Holešovice, ve vyloučeném úseku jezdí autobusy X12.

+6/0
15.6.2016 20:17

V53ě79r24a 80K56a76b44í74č16k18o56v46á 7444466520777

Ještě že už jsem doma.

+3/0
15.6.2016 20:54

M70a47r21e36k 61N69o85v23o23t72n40ý 5861711966228

Už několik let si říkám, proč pod ten viadukt kamiony pouštěj, když vždycky strhnou dráty. Ono je to na metro sice jen kousek pěšky, ale někdy je člověk utahanej a chtěl by se svézt, nebo třeba prší... tohle mě tam strašně štve. Je to pořád dokola. Není snad jediný měsíc, kdy by se to nestalo.

+3/0
15.6.2016 22:45

J80i28ř47í 72K16r22e61j10č80í93k 2107978444456

Pod ten viadukt samozřejmě kamiony nepouštěj...

+3/0
15.6.2016 23:00

P71a65t75r60i83k 72E54g75e41r 2528830929111

Promiňte, otázka je to spíše pro DP "kolik lidí ještě musí zařvat, aby mezi peronem a soupravou metra byla bezpečnostní stěna?!"

+9/−48
15.6.2016 19:09

J67a82n 45S57v12o19b95o74d27a 3967734459643

Nevim no, já jsem tedy celkem proti budování nějakých neustálých bariér proti blbosti. Vždyť kolik lidí spadlo pod to metro omylem?

To je pořád něco. Dítě spadne do výběhu ke gorile, už by se stavěla nepřekonatelná bariéra a tím omezili ostatní lidi, teď někdo skočil pod metro, už by se stavěla bariéra atd. Prostě nehody a sebevraždy se stávají a stávat budou.

+45/−3
15.6.2016 19:17

Ř18e46h40o41ř 61V70l51a76s50á17k 2644364871346

Vzhledem k tomu, kolika lidem každý výpadek způsobí nepříjemnosti, by to za úvahu stálo. Takhle ve špičce to jde do tisíc velmi rychle a pro některé to samozřejmě znamená, že nestihnou něco důležitého, ujede jim navazující autobus, vlak, letadlo....

+7/−11
15.6.2016 19:40

J66a14n 86S94v87o23b21o93d26a 3447464979873

Ano, sám jsem kvůli tomu dnes jel domů o 30 minut déle, ale stejně bych v metru ta skla nechtěl.

+16/−3
15.6.2016 19:45
Foto

P47a69v53e68l 11F25r28u63m17e45r98t 5897224507338

Vzhledem k neukázněnosti (nebo spíš demenci) mnohých cestujících a chronickému dobíhání, blokování a rozrážení dveří mám dojem, že by to akorát způsobovalo ještě větší problémy, protože by to samozřejmě mělo ochranu proti sevření možná ještě benevolentnější, než je u souprav metra.

+11/0
15.6.2016 19:47

A26n75t80o31n24í84n 38N70o40v12á84k 7311537240297

Jo, zlatý starý ruský vagony, tam rozrážení dveří hned tak někdo nedovolil a často ani fyzicky nezvlád.

+2/0
16.6.2016 9:23

R94o94b62e81r14t 16H96o47m62o20l68k69a 2590682862141

Když tam někdo bude chtít skočit, tak ho ani skleněná přepážka nezastaví...

+14/−1
15.6.2016 20:12

K75a72t86e77ř50i63n24a 82V13a19š98á23k66o26v92á 5741492869495

Dneska si kazdej mysli, ze se bez nej zastavi svet....a pritom jde maximalne o neprijemnost, ktera se da resit...a co je jeste divnejsi, ono se vlastne vetsinou zas tak moc nestane....

Uz jsem nekolikrat zustala bez navazujici dopravy, a proste se to vyresi, tecka. Jednou nas pruvodci nechal spat v odstavenem vlaku, jindy jsem se seznamila s lidma, jeste jindy to proste preckala na nadru...a nikdy se nic nezborilo

+6/−2
15.6.2016 21:48

Ř13e37h39o46ř 26V29l38a28s20á55k 2254784111526

Tak že bych nedokázal nouzově přespat, toho se nebojím. Spíš třeba kdo vyzvedne dítě z družiny. Prostě dost lidí má povinnosti, na které se nelze vykašlat.

+3/−1
15.6.2016 22:26

K96a19t58e65ř46i78n41a 79V78a78š93á17k82o80v45á 5271922309715

co takhle zavolat druzinarce, vysvetlit problem a najit reseni? Ja jednou sla takhle z druziny sama, bydlela jsem blizko, mobily tenkrat nebyly, tak se to nedalo resit ani takhle.

Vedouci me treba vzali s sebou domu, v dospelosti jsem takovehle situace resila obdone, proste jsem pockala, nebo si dite vzala s sebou, atp.

+1/−1
16.6.2016 7:18

L28e83n76k45a 36K70u57r22i44c14o37v86á 7394977696687

vyborně tak hlavně to letadlo ja zapoměla,že na letiště se přijiždí s 15min předstihem...bezcitnost a lhostejnost je opravdu všude ,ale takovým se to vrátí...

+1/0
15.6.2016 21:49

K16a44r19e13l 17W18a32t57z60k51o 9196457567816

To vůbec nic není proti nahlášené bombě, pokud někdo nahlásí bombu v metru a neupřesní umístění, bude stát celá Praha. Rv

+2/0
15.6.2016 22:32

H92o61n93z17a 81F68á30t72o31r 2949875664950

U železničních a případně i autobusových zastávek byste stěny nechtěl? A taky nejlépe okolo celé tratě nebo silnice.

+18/−4
15.6.2016 19:30

Ř75e51h90o64ř 18V22l21a38s81á82k 2274634201606

Trochu jiná situace. Na nástupišti metra je ta hustota lidí znatelně vyšší, takže se to spíš vyplatí.

+6/−10
15.6.2016 19:42

H28o84n84z60a 22F64á61t21o74r 2929325264110

Odjížděl jste někdy v pátek odpoledne rychlíkem z velkého města?

+10/−1
15.6.2016 19:48

Ř48e43h22o24ř 25V49l21a56s16á68k 2864104321456

To je otázka na politiky. Bohužel například u Zelených, kteří by vylepšování MHD měli mít jako naprostou prioritu, zvítězila starost o anarchisty, menšiny a připrchlíky. V komunálních volbách jsem jim kdysi dávno nějaké hlasy dal, když se prezentovali jako středoví a než se Bursík pomátl (asi kvůli Jauvajsové). Dnes žádná strana MHD jako prioritu nemá. Nanejvýš jako prioritu ve stylu chalupoidy.

+6/0
15.6.2016 19:35
Foto

P52a20v78e76l 52F70r17u11m87e46r43t 5747124437638

A vy byste tu skopičinu zaplatil ve všech stanicích, aby to mělo účinek? Nehledě na to, že dodatečné dobudování této srandy by bylo technicky nesmírně komplikované než kdyby takto bylo postavena úplně nová linka (třeba D).

Krom toho si zajeďte k sousedům (Varšava, Budapešť, Berlín, Vídeň), kde nikde nic takového neuvidíte a to ani u nedávno otevřených nových linek metra.

+11/−2
15.6.2016 19:41

J75a97n 41N91o21v72á94k 7695684128237

používá se to u samořídících linek metra, třeba v Lausanne ve Švýcarsku.

+8/0
15.6.2016 20:04

R97o13m22a26n 96B59a88r29t19o11š95e25k 3796540925

No, pokud máte peníze na nové soupravy pro celé metro a nový zabezpečovač, můžeme zavolat zedníka a říct mu postav stěnu

+4/0
15.6.2016 19:58

J46a54n 74N80o49v47á77k 7925394698547

To je hloupost, ale mnohem jednodušší by bylo postavit optický detektor toho jestli je někdo v kolejišti. Ale to by nezabránilo tomu že by skočila těsně před vlak.

+3/0
15.6.2016 20:02

M18i21c71h56a49l 19C74h39a72l14u88p71a 6488820859823

No právě, pokud tam někdo skočí brzo, tak ten vlak prostě zastaví. Jednou jsem viděl, jak tam vběhl pes a metro normálně zastavilo už v tunelu. Akorát trvalo asi dvě stanice, než psa odchytili...

+1/0
15.6.2016 22:31

R34o62b79e82r61t 47H27o36m50o93l87k61a 2750302202821

Proboha, proč pořád někoho napadají takové nesmysly?

+6/0
15.6.2016 20:12

D55a52n51i76e56l 61T60s85c50h49e81r88n57a82y 2355962639642

byl by to pro nekoho dobrej kseft a i provizicka by z toho byla, proto se vymysleji blbosti

+2/0
15.6.2016 21:15

R52a39d59i86m 92N70e93b45e16l 5556315229629

Ono by to nebyla žádná novinka. Viděl jsem to cca před 40 léty v Rusku (tehdy SSSR) v tehdejším Leningradu. Stanice vypadala jako dlouhá chodba s řadou výtahů. Zahučelo to, dveře se otevřely a za nimi byly otevřené dveře metra.

+2/−2
15.6.2016 21:02

R51a93d15e25k 95K41o18p35a72r 4118921412219

Sovetsky Svaz - nas vzor... :-)

+5/0
15.6.2016 21:14

T64o38m77á66š 68T90ř97í21s76k79a 7325686594795

To je ale geniální nápad! Co třeba jít dál a nezakázat lidem i nástup? :D

+5/0
15.6.2016 21:23

O82n21d54ř15e63j 38H85o39r94á51k 8679384641

A kolik lidí bude ještě muset zařvat, než zakážeme auta?

+8/−1
15.6.2016 21:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.