- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pozerám na fotku - duté hliníkové profily, mám pocit, že chyba je v preklade textu. Ony to zrejme boli výstuhy pod plachtou, a nie prevážaný náklad.
Náklaďák a autobus o seba "štrajchli" a autobus, tým ako má vysoko spätné zrkadlá, zrejme vytrhol vodorovné výstuhy plachtovej korby. Proste tie laty - na starých autách bývali drevené, teraz hliníkové.
takže, pozeral som fotky a video - som na 80% presvedčený, že ten, kto prešiel za stredovú čiaru, bol autobus. Žiadne brzdné stopy a zvláštne postavenie po nehode.
Ak to bol náklaďák, tak jedine pri nejakom náraze vetra, alebo zveri na ceste.
Zvláštne, že ani jediná fotka neukazuje poškodenie náklaďáku.
Jestli to naložil v Rakousku tak se místní odesilatel půjde zastřelit. Tam oproti našemu tataristánu za toto odpovídá odesilatel.
To je dobrý, ti novináři už ani neumí přidat správnou fotku z dané nehody
česká řidič velmi špatná řidič a nebezpečná řidič.
To nějak souvisí? Pan Bača šel s kůží na trh, takže teď bude muset snášet nesmyslné narážky?
ten ridic autobusu mel tak z pekla stesti viz Foto -
Udělat tohle Polák u nás, tak budeme pomalu vyhlašovat Polsku válku.Nenamlouvejme si, že jsme nějak vyjímeční oproti svým sousedům.
Jen pro zamyšlení: Je zvlastni, jak i v tomto pripade funguje narodnostni otazka. Taky bych pomalu hledala pro ridice omluvu.Pak si řeknu obdobny titulek : "Polsky ridic neohlidal tyce na korbe, kantorce z Jicina probodly hrudnik. ...nekolik deti je zraneno." A hned nemam omluvy za mak.Jak rikam, zvlastni.Myslela jsem si o sobe, ze mam vetsi nadhled...
A taky je "zvláštní", že v titulcích v rakouských článků o této nehodě se nic o národnosti řidiče neuvádí, jenom v popisu účastníků nehody je o tom zmínka.
Nevíte tyhle krámy po silnici, ale vlakem.
Rozumím Vám, a od vlaku třeba na stavbu si to už natahují v rukách ? Snad 90% zboží převážených kamiony jde přímo uživateli nebo prodejci. Vlaky dokáží vyřešit převoz asi už jen zpracovatelům, jinak jsou překonané v rychlosti a flexibilitě. Bohužel. Tohle vyřeší jedině hustá síť autovlaků celou Evropou, aby nemusel jet kamion ze Španělska do Švédska po vlastních, ale zboží z Rakouska do Česka Vám na vlak nikdo nenaloží. Když si můj zákazník objedná německý materiál na domek, objednám a do týdne je na stavbě. Proč to 2x překládat - z auta na vlak a z vlaku na auto, složitě sjednávat několik dopravců, zkoordinovat překládky a čekat několik týdnů ? A to nejhorší, je to přitom několikrát dražší.