Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Státy EU podpořily přísnější směrnice na držení zbraní. Česko je proti

Členské státy EU podle očekávání nalezly většinovou politickou shodu nad kompromisním návrhem přísnější směrnice o zbraních pro následující vyjednávání s europarlamentem. Český ministr vnitra Milan Chovanec už při příchodu na schůzku v Lucembursku zopakoval, že ČR se návrh nelíbí a nepodporuje jej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F31r80a91n33t30i77s48e72k 58K85u61b83i25k 9711425980654

cela hysterie proti eu je umyslne vytvarena aby se odvadela pozornost od pruseru jako je reorganisace policie, tunelovani a zakryvani podvodu vladnoucich vrstev. , rozhazovani penez danovych poplatniku (majitele okd vytahli pres sto miliard a ted budeme platit z dani organisovany upadek, capi hnizdo.......) proboha lidi probudte se, jsme manipulovani tou bandou podvodniku. kde jsou blanicti rytiri?

0/0
14.7.2016 9:23

F84r65a32n28t97i73s38e44k 84K87u88b18i40k 9331735540504

nez zacnete zbrojit proti EU prectete si o co vubec jde:

Nyní jsou lépe definovány technické parametry, které umožňují zákaz nejnebezpečnějších zbraní,“ vypočetl Van Der Steur. V návrhu před jednáním s europarlamentem tak mezi zakázanépatřínapříklad krátké palné zbraně se zásobníkem nad 20 nábojů, dlouhé palné zbraně se zásobníkem nad deset nábojů či poloautomatické zbraně, které mohou být zkráceny pod 60 centimetrů bez toho, že by byla ohrožena jejich funkčnost.

ptrebuje lovec samopal, ci kalasnikov?

0/0
14.7.2016 9:10

V43l19a10d52i57m80í85r 44F24i58a44l32a 3126352103349

CZEXIT!

Co nejedřív!!!

0/0
15.6.2016 19:05

P21e38t95r 43H43á56l52a 6574476425876

Vzhledem ke skutečnosti, že se teroristé z Pařížských útoků radikalizovali ve vládních převýchovných ústavech (vězení, ze kterého je po čase zločinec propuštěn, že prý už se napravil), mám obavu, že ta logika je celá úplně opačně. Jen velmi těžko se mi věří, že by ve Francii opravdu nechápali, že svým chováním vytváří podhoubí pro vznik terorismu.

Nejen tedy, že smyslem zákazu zbraní není boj proti terorismu.

Obávám se, že naopak smyslem terorismu je zákaz zbraní (a upevnění státní moci všeobecně).

0/0
14.6.2016 21:28

M40a41r35t21i16n 42K81u62č41e55r18a 8139789869132

Nechme sem jít do EU s uprchlíky teroristy a pak se odzbrojme. Dokonalé řešení bezmozků z Bruselu

+1/0
13.6.2016 21:38

M48a38r15t41i59n 86K63u95č12e36r39a 8219929899602

Dokud nedokážou zlikvidovat nelegální trh , tak to je nesmysl. Už vidím teroristy jak si pořizují legální zbraně.

Nedokážeme vyřešit imigrační krizi s teď se ještě odzbrojíme.

teroristi se už třesou , ale smíchy. nechápu proč ta banda impotentů z Bruselu přenáší své problémy na ostatní.

0/0
13.6.2016 21:36
Foto

J61a20n 68C50i53b19u13l52k12a 9502488920539

Je to proti lidem. Evidentně to horší má teprve přijít. Tentokrát již beze strachu z obyvatelstva. Zcela bezbranného obyvatelstva.

+2/0
12.6.2016 23:55

P26a17v58e19l 39T93i27c46h25ý 9870551340434

Jo, jo. Už přímo živě vidím, jak si jdou teroristé nejdříve vyřídit zbrojní průkaz, jdou si koupit do kamenného oficiálního a regulérního obchodu zbraně a pak jdou na věc.

+1/0
12.6.2016 17:00

P38a97v80e94l 48J90o11n79á45š 5491625349775

Výborně. Teroristi se třesou .... v záchvatech smíchu.Rv

+4/0
11.6.2016 18:38
Foto

P10a95v36e64l 91B65o42r47u87s52í27k 7109274740537

jsem držitelem zbrojního průkazu. Pokud je pravdou to, jakých zbraní se omezení týká, pak nechápu tu hysterii okolo toho všeho a je to jen bouře ve sklenici vody. Ale opakuji, pokud je pravdou, co se zde píše. Na jednání jsem nebyl a návrh této směrnice neznám :)

+6/0
11.6.2016 8:41

V45á73c64l43a16v 25K20o31v56á62ř 3588468234181

Je to jen začátek. Teď řeknou "krátká zbraň se zásobníkem nad 20" za rok, či dva to bude 10. Pak se pustí do něčeho dalšího, třeba do ráže, nebo délky, dosadit sem lze cokoli. A jako reakce na teroristické útoky? To snad nemyslí vážně, nebo si teroristi udělali zbrojní průkazy a nakoupili zbraně třebas u Brymové, nebo jiném obchodě?

+3/−3
11.6.2016 10:45

P75e53t33r 41D38v96o90ř80á32k 5314225859546

Tak pokud jsou pravdivé informace z článku tak do definice:

"poloautomatické zbraně, které mohou být zkráceny pod 60 centimetrů"

můžou při vágním výkladu spadat i samonabíjecí pistole. Pokud tedy nejste nimrod, moc v klidu bych nebyl.

0/0
11.6.2016 14:47

P84a80v80e77l 73J47o65n16á80š 5151565199665

Přesnější by bylo "...zatím jsem držitelem...".

0/0
11.6.2016 18:41
Foto

J78a48n 73C16i54b52u34l70k43a 9292858700299

Jedině že by se kapacitnější zásobníky označily za "zakázaný doplněk"; jinak to ale znamená zákaz všech poloautomatických zbraní, DO KTERÝCH SE DÁ DÁT VĚTŠÍ ZÁSOBNÍK.

A to jsou skoro všechny, snad vyjma brokovnic...

0/0
13.6.2016 10:20

O83t71o 22P51a51l57d60u39s 1393498780884

Jedním hlasováním se jim povedlo znásilnit Svobodu a zabít Demokracii.;-€;-€;-€RvRvRvEU

+5/−3
11.6.2016 7:59

J20o80s17e36f 70Š96v24e73c 6585586264733

Co takhle zakázat zbraně policajtům a vojákům na celém světě?

0/0
11.6.2016 2:40

M76a77x 86B25r21a65u94n 1203573887741

No, alespoň budou mít islamisté ulehčenou cestu k převzetí Evropy a budou nám moci ukázat jasnější zítřky. V kyselině jsem se ještě nekoupal.:-/

+9/0
10.6.2016 23:13

H52a63n38a 57K94r78i37v39a69n84e94k 2731455972103

Jako vzdy pod clankem o EU, cesti rozumbradove rvou "pryc z EU".

Ale reseni, jak dal bez EU nemaji.

Uvidime, az jak dopadne Brexit.

+4/−13
10.6.2016 22:06

J46i14ř21í 21K70o67b97l44í72ž64e41k 9498728434390

nedivte se, zkušenosti s Bruselem jsou zatím dost tristní.......

+9/−1
10.6.2016 22:28

H30a98n45a 37K52r97i23v12a44n46e29k 2871405782133

Problem Cechu je, ze vidi jen to negativni, nesnazi se videt pozitivni. To je predevsim chyba ceskych politiku, kteri neumi vysvetlit narodu to dobre.

A kdyz vidim, koho lidi voli do bruselskeho parlamentu, tedy predevsim komunisty, je mi na zvraceni.

Ceska mentalita je: mektat, mektat, mektat..... ;-D

+7/−9
10.6.2016 22:33

P42e88t25r 73N61o82v97o86t30n76y 1181890721

Především komunisty tam mají skoro vsechny země, v tom se zas tak nelišíme.

+2/0
10.6.2016 22:37

H25a54n16a 92K98r48i84v59a46n91e10k 2851435682743

Jo, protoze ucast voleb do evropskeho parlamentu je ca 30% ve vsech zemich. Vetsina lidi se nezajima, a pak to takto dopada.

Komunisti chodi pilne k volbam, proto jich sedi tolik v Bruselu.

+2/0
10.6.2016 22:40

J90o81s36e28f 41H40a75l26o 1745219598407

Česká mentalita je také držet hubu a krok. Tak to bylo za valky nebo za komančů. Věřím, že už se národ konečně poučil a hubu držet nebude.

+4/0
10.6.2016 22:58

H42a78n67a 29K62r34i96v56a38n52e29k 2491555282653

Mektani ale nepomuze a nic nevyresi, ciny jsou na miste.

A ceska politicka "smetanka"? Ministr financi si nahrava do sve kapsy, CSSD by nejradsi obirala vsechny pracujici o penize a rozdala nemakacenkum, prezident stale nekolik promile, atd.... Hruza.

+2/0
10.6.2016 23:13

F49r88a38n40t91i18š17e15k 92D57r75b58o96h97l78a93v 6421684156

Nezlobte se na mě, ale Brusel je horší, než bylo RVHP.

+3/−2
10.6.2016 23:13

V16l90a26d39i74m88í85r 40F32i70a42l80a 3106742903869

Souhlas - zcela jednoznačně... bohužel..

0/0
15.6.2016 19:11

M87a44x 29B51r33a37u84n 1203533147361

Můžete v současné době upřesnit to pozitivní? Rád si to přečtu.

+2/0
10.6.2016 23:14

P98e76t43r 19M60a43r48e37č49e20k 1233481539608

Co pozitivního konkrétně vidíte na pokusu omezit držení zbraní? V souvislosti s teroristickými útoky. každému je přece jasné že teroristé si zbraně vždy nějak opatří. Viz. muslimské útoky v Izraeli. Co pozitivního vidíte na importu islámu do Evropy ? Co na posílání peněz Hammasu ? A tak bych mohl pokračovat ..

+2/0
11.6.2016 0:37

F84r45a72n21t57i10s67e20k 19K44u74b90i44k 9771305800724

Dej mi priklad kdy se normalni civilisti pri teroristickem utoku branili vlastnimi zbranemi. Naopak je hodne prikladu kdy zbrane byli zneuzity.

0/−1
11.6.2016 18:04

P34a48v89e18l 96P23e20c97k42a 1723354797726

"Policie oba útočníky zpacifikovala, jeden z nich je zraněný v nemocnici a druhý ve vazbě. Podle původních informací policisté jednoho z mužů zastřelili. Záběry z místa ukázaly ozbrojené civilisty, kteří stříleli po jednom z pachatelů."

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/izrael-tel-aviv-strelba-ctyri-mrtvi-db4-/zahranicni.aspx?c=A160608_213823_zahranicni_ale

0/0
13.6.2016 18:38

J48i89ř67í 66S87t64a73u61d52i45n26g88e42r 5684283255656

Já myslím, že i člověk jako Vy, měl možnost si ON-LINE ověřit, že EU svým vstřícným postojem k pozývání násilnických imigrantů z muslimských dálav A SNAHOU ODZBROJIT MÍSTNÍ OBYVATELSTVO zcela jasně a programově rozbíjí Evropu. Tu už nejde o nějaké mektání- jak píšete , ale o bytí či nebytí nás a našich budoucích generací. Já osobně nechci být vyhnán ze svého domova proto, že mi za dvorkem udělá nějaký "fousala" NO-GO anebo ŠARÍJA zonu, anebo bude lovit po ulicích mého města naše ženy jako zvěř (Taharrush -gamyia). Škoda, že mezi námi jsou lidé, kteří ignorují dennodenní prožívané stereotypy s muslimy jako v Německu, Švédsku, Francii, Itálii apod. Pokud budou u nás čouhat lidé jako Vy, tak je náš osud zpečetěn.

0/−2
11.6.2016 8:47

V28á55c75l84a73v 58K44o63v71á34ř 3738788844731

Tohle paušální "nálepkování" mne trochu dráždí. Kde berete potřebná data k "onálepkování" české populace?

0/0
11.6.2016 10:47

P86e46t69r 53Z16a33s56k22o56č28i29l 2885322108759

"krátké palné zbraně se zásobníkem nad 20 nábojů" - co běžný Glock, kde zásobník na 30 nábojů je jen volitelný doplněk?

+2/0
10.6.2016 22:05

J37i94ř93í 42S23t26r59á93n97s89k55ý 4141937629904

Už ten eurosocialistickej bordel rozpusťte. RVHP hadr toto...

+5/−1
10.6.2016 21:48

J93a76n 78D57o78s28t87a61l 4938675

Stále častěji si všímám toho, že někam přijedeme a už ani V4-ka nemá s námi shodný postoj. A my křičíme a nesouhlasíme. Mluvíme pak stále častěji o diktátu z Bruselu. Jenže čím dál, tím víc je zřetelnější, spíše neumíme pracovat v kolektivu, hledat spojence v jednání, obchodovat kompromisy - prostě čím více křičíme, jak nám Brusel diktuje vidím, že my jsme ti neschopní vytěžit z jednání maximum, evidentně kvůli neschopným vyjednavačům, kteří nás tam zastupují.

+2/−12
10.6.2016 20:54

O52n71d37ř55e95j 51Š57i68n35d76l40e40r 2657688246915

O základních lidských právech se nediskutuje. Ta se neústupně hají. Cokoli jiného by byla totalitní prasárna.

+6/0
10.6.2016 20:55

J47a79n 97D12o38s93t31a61l 4518505

Takže jsme jediní, kteří neústupně hájí, místo, aby stejně jako úplně všichni ostatní hledali společný koncensus.

0/−5
10.6.2016 20:58

R40o52l81a86n74d10o 35A89r50i88a13s 7978569417850

Milý HONZO, snad abyste se seznámil namísto kaváranského diskutování s tím, jak jsou přijímány v posledních letech legislativní normy z pera EU. Evidentně se v problematice neorientujete, protože jinak byste věděl, že doba konsensu je z principu pryč, třebaže fungovala v EU déle než dessetiletí, (Vezmemeli jako vznik Eu v pravém slova smyslu v roce 1992) Nyní EK vytvoří nějakou ultralevicovou legislativní bizarní zrůdičku a Europarlament nesouhlasící převálcuje. Věděl jste to? Dříve tomu tak nebylo, viz příspěvek níže.

+9/0
10.6.2016 21:01

O77n27d31ř59e38j 18Š63i64n41d48l89e59r 2647738306205

To je ale vyjímečně ostuda zbytku evropy a ne naše. Rv

+3/0
10.6.2016 21:06

R84o15l64a98n75d80o 59A75r14i50a24s 7788219937900

Co to je za politicky koretní nesmysly? Jaký kompromis u věcí zásadního charakteru? To je stejné, jako kdybyste se chtěl dohodnout na rozsudku smrti.. Třebaže ho přijmete, pokud na Vás bude proveden humánně a odborníkem?

+4/0
10.6.2016 20:58

A48n21t33o20n71í71n 32B43a85b75á21č43e95k 3252448615681

jestli to čtu dobře, tak klasického revolveru či pistole se zákaz týkat nebude. Ani zbraní myslivců. Aspon podle článku.

0/0
10.6.2016 20:52

R40o13b96e43r56t 64S15k27á51l27a 7188246384525

Ban se týká všeho s odnímatelným zásobníkem, UK prasata na to šla oklikou. Zbraň do které lze vložit zásobník s větší než povolenou kapacitou je zakázaná, což jsou všechny s odnímatelným zásobníkem.

+6/0
10.6.2016 21:03

R70o50l10a78n36d53o 11A58r86i51a28s 7888879427830

Bizzzar, myslím, že to nevyřešíme diskusí, ale racionálním organizováním podmínek pro referendum o vystoupení z EU...

+7/0
10.6.2016 21:12

R44o40b52e80r82t 75S23k60á43l82a 7168156684545

R^Tak EURv

+1/0
10.6.2016 21:16

R62o18b14e43r14t 69S43k27á88l90a 7598206534615

Pardon,EU prasata.

+2/0
10.6.2016 21:52

T78o53m68á32š 30Z82e20m74á36n40e62k 5380208166266

V Německu nemůžete nosit ani pořádnou kudlu. Dle mého názoru nejde ani tak o tuto konkrétní normu, ale o to, že podaří-li se ji prosadit, je pak otevřená cesta k dalšímu zpřísnění.

+2/0
10.6.2016 21:06

R30o83l56a94n77d47o 83A83r27i98a66s 7558499917700

Bude se to týkat každé samonabíjecí pistole, protože do ní z principu můžete dát větší zásobník... Je úplně ukradené, že máte zásobník, který normu splňuje...

+3/0
10.6.2016 21:09

R39o24l44a16n73d60o 85A32r58i78a35s 7778519157930

Zábavné je, že spirála šikany, nesvobody, cenzury, zákazů a "regulací" se roztočila ve slavné EU po té, co německo a Francie před pár lety prosadily, že klíčová legislativa nebude přijímaná konsensem - tj. budeme se tak dlouho o normě bavit, dokud se nedohodneme na formě přijatelné pro všechny , ale došlo ke změně na hlasování většiny.

Od toho okamžiku neomarxistická Západní Evropa, EK prolezlá a zamořená levicovými fanatiky (viz . ministryně zahraničí EU, která s eobjímala s Arafatem a je členkou italské KS...) válcuje Evropu jednou protidemokratickou normou za druhou. A na hulváta silou...

+12/0
10.6.2016 20:51

R63o26l55a68n16d12o 25A74r23i93a68s 7518329627360

Totalitní stát může dělat velké věci, ale jednu věc udělat nemůže: nemůže dát dělníkovi v továrně pušku a říct mu, aby si ji vzal domů a měl ji v ložnici. Puška visící na zdi dělníkova příbytku nebo farmářovy chýše je symbolem demokracie. A je naším úkolem dohlédnout, aby tam zůstala.

George Orwell

+16/0
10.6.2016 20:47

M69i81r65o11s48l92a14v 41B65e85d96n35á76ř 6687989954781

Ještě že jsem v referendu v roce 2003 hlasoval proti vstupu ČR do EU. Svědomí mám nyní čisté..:-)

+7/0
10.6.2016 20:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.