- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nadhera ten stroj. Uzasne co dokazame. Chtel bych se na tu masinu podivat zblizka.
Tem co se na tom podileli
A doufám, že se pak nezjistí, že se objednané vlaky do tunelu nevejdou, jako se jednou nevešly v Praze nové tramvaje.
No, když to srovnám s tím výletem na Kokořín..
1 minuta za 450 miliónů. A pak to bude jako na koridorech, které 20 let umožňují jezdit 160, ale jezdí se jen 140
Čumíme tady na to už od rána , jsem se stačil okoupat ,oholit ale dočkal jsem se a nepropásl proražení
Kolik jich tam uvnitř je? tam mají asi hnízdo
Jak ještě dlouho to bude trvat? Mě už to nebaví.
Teda já tomu nerozumím, ale ten konec je divadýlko pro čumily? Bagr by to vyhrabal snad dřív...
Hádám, že bagr za sebou nevyzdí rouru. A proto tato metoda bude ve výsledku asi rychlejší (na videu co jsem našel z 9. je to vidět https://www.youtube.com/watch?v=mzbp_CJiBO0 )
"soupravy tu budou moci jezdit rychlostí 120 až 160 kilometrů v hodině"
Tato věta zazdila celou práci na tunelu.
Jako sorry, ale taková rychlost je poplatná době před 50 lety. Dnešní koridory se mají stavět minimálně na 250km/h.
Tento tunel je postaven rychlost 200 km/h. Pro vyšší rychlost by musel být více rovný, tím pádem nejspíš delší a dražší.
Větší rychlost nemá smysl, protože tunel vede do centra Plzně, kde bude i v budoucnu každý vysokorychlostní vlak zastavovat a vyšší rychlost by tak nevyužil.
A soupravy nebudou moci jezdit více než 160 km/h ze dvou důvodů.
1) rychlost nad 160 km/h v ČR není legální
2) nemá to smysl. Trať z východu (zatím) není v parametrech VRT a zrychlovat kvůli 4 km tunelu se nevyplatí.
Mimochodem, ten nedávno dokončený tunel ve Švýcarsku je postaven na rychlost 250 km/h, nicméně této rychlosti se bude používat pouze pro dohánění zpoždění, jinak by se osobní vlaky přiliš pletly s nákladními, jejichž rychlost je 100-120 km/h. Grafikon tam tak bude osobním vlakům zkonstruován na 200 km/h.
Další tunel od Metrostavu! Co ten už toho natropil