Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sezona uzavírek. V létě bude na silnicích nejvíc komplikací v historii

Léto bude pro řidiče zkouškou nervů. Opravovaných úseků a s tím spojených dopravních komplikací bude nejvíce v historii. Dlouholetá modernizace dálnice D1 se letos odehrává na pěti úsecích najednou. Pro srovnání, za oba roky 2014 a 2015 se opravily a zprovoznily „jen“ čtyři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V79i80l91é79m 44B27a22r12á28k 4296537139706

Denně jezdím po D2 z Hustopeč do Brna. V níže uvedeném úseku probíhaly výměny svodidel. Napřed v 8-11,4 km a teď se posunuly na hned na následující úsek.

Je to tristní. Buď někdo demontuje svodidla nebo vytrhává keře nebo zatlouká nové stojny nebo montuje nová svodidla.

Nikdy se nedělají tyto práce naráz (na úseku 3-4 km) ani to nedělá více part.

A to nemluvím o tom, že se mohlo dělat v noci (když pominu výškové usazování svodidel). Proč se nedělalo v noci?

+1/0
6.6.2016 13:36

M42i24r90o10s51l21a62v 92U44r51b28a72n 1296317521649

nejsem si jisty, ale mam takovy dojem, ze jsem pred casem zaregistroval, ze se nesmi delat vicero nesouvisejicich praci v jeden okamzik na stejnem miste. ale mozna se pletu

0/0
9.6.2016 19:37

J42a11n 21P66a67v68e12l78k78a 3337421474151

Jestli by nebylo lepší snížit rozpracovanost na polovinu a tím i počet uzavírek. Ty "technologické přestávky" jsou v Čechách moc dlouhé.

0/0
6.6.2016 12:49

J56a46n 75P21a95v62e53l92k21a 3357781704241

Stejně tak pod cedulí "Musíme to opravit" by často měla být dodatková tabulka"protože minule jsme to zfušovali".

0/0
6.6.2016 12:57

V37a62š29e60k 22Ř74í56h68a 2263173868452

Nojo říditel skansky na Ministerstvu dopravy už se projevuje.

+1/0
6.6.2016 11:53

D11a39v44i21d 75R19y73c56h45e97t75s16k75ý 9666761590520

Ťok ma na starosti jenom to aby nekdo kdo se 6 hodin varil na D1 ve 40 stupnich a deti uz mu omdlevaji potom nejel 90 na osmdesatce.

+1/0
6.6.2016 11:38

R16o31b50e51r39t 16B82a28l66a58b84á77n 9882493592

Stavba nového mostu. 1. týden (tedy 5 dnů) stržení,komplexní likvidace a odvoz toho starého. Následovalo více než dvouměsíční období klidu, kdy jediný pohyb na staveništi obstarávali hlídači, střídající se nejprve v přistaveném osobáku, později v přivezené stavební buňce. Stížnosti a připomínky investor odbýval tlachy o technologických lhůtách a hlavně "nebojte se, všechno stihnem v termínu". A opravdu. Najela technika s lidmi a po necelých šesti týdnech bylo všechno hotovo. Přestřihla se páska, poplácalo se po ramenou a tři dny před termínem šestnáctikilometrová objížďka skončila.

+1/0
6.6.2016 11:30

J40a19k65u27b 42K26r12o61u32p34a 5264617558523

Nezapomeňte si nakoupit kamery, abyste mohli měřit na co nejvíce opravovaných úsecích...

0/0
6.6.2016 11:12
Foto

B92r44o25n14i62s93l65a44v 16G93a56b25r54y27š 2342949671

Zlaté vlaky... ;-D

0/0
6.6.2016 11:10

M94a47r45t95i20n 48H44a42l50á54š98e26k 2340762608404

V Torontu se opravuje 401, jedna z největších dálnic na světě v noci, pruh po pruhu.:-P

+2/0
6.6.2016 11:06

T34o31m43á80š 25K94u83c24h34a25ř 3197111878981

Problém je v zadavateli a povolování neoprávněně dlouho trvajících uzavírek. Dávají (prodávají) zakázky firmám kamarádů, kteří na takový objem prací nemají kapacity. Nutně jim pak musí současně povolit uzavřít komunikaci na nesmyslně dlouhou dobu. Po většinu doby pak na stavbě nikdo není, přestože se nejedná o nutnou technologickou přestávku. Jezdit v koloně kolem takových "oprav", kde většinou není nikdo, nebo nudící se jeden chlap s koštětem a druhý s lopatou je k pláči.

+1/0
6.6.2016 10:46

L77u65k63á39š 78Š26l58e42h54o10f81e62r 1173939495209

Dokud bude hlavním kritériem pro výběr vítěze výběrového řízení cena, termíny se nijak nezkrátí...

0/0
6.6.2016 10:53

T38o43m26á90š 32K83u53c79h72a21ř 3337211808111

Ano, tak to je. Normální člověk, který chce provést práci kvalitně a rychle by si zpravidla z opatrnosti nejlevnější firmu nevybral. A když, tak jen jedou a poučil by se.

0/0
6.6.2016 11:00

T46o55m43á72š 87M45a85r55t60í11n96e79k 2305608275179

Povím Vám takový příběh.

Jde o stavební firmu. Ta firma dělá na stavbě přibližně 12 hodin denně, od pondělí do soboty. Nestane se, že byste mimo polední pauzu viděli jediného dělníka, jak někde kouří, zevluje nebo chrápe. Všichni makají jako šrouby, dokud jim dvanáctka neskončí.

Pohádka? Kdepak, zateplení fasády na našem paneláku. Platí se za odvedenou práci, nikoliv za čas. To pak dělníci makají, když jim zevlování nic nepřinese. A teď mi řekněte, proč BY to nemohlo fungovat i na dálnici? Rv

Natáčejte prosím na dálnicích v létě videa (ne)opravovaných úseků a posílejte je na ŘSD. Třeba se něco změní. Lepší než neudělat nic. ;-)

0/0
6.6.2016 10:40

L10u43k14á94š 80Š91l20e64h24o34f85e89r 1273549155779

Na každou stavbu je harmonogram. A ten firmy ve většině případů dodržují. Takže ŘSD s tím asi problém mít nebude.

0/0
6.6.2016 10:42

A40n17t53o48n89í28n 57S62v63o77b42o28d20a 3114333359712

Jen nesmí nastat vícepráce :-(, což je běžný stav

0/0
6.6.2016 10:53

T71o76m28á25š 98M18a36r89t28í48n12e54k 2675108545339

Neměl byste někdo přehlednou mapu plánovaných uzavírek, když už ji nezveřejní idnes? Už se těším na letní cestování po republice...



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.