Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 na Žďársku se srazil kamion s vozem údržby, doprava je omezená

Dálnici D1 ve směru na Brno ve čtvrtek ráno zablokovala srážka kamionu s vozidlem údržby na 126. kilometru. Krátce po 8. hodině se podařilo zprovoznit levý jízdní pruh. Téměř devítikilometrová kolona se pomalu rozjíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o44m51a23n 74S61t35o74n94e71k 1719853279461

že by nepozornost řidiče kamionu + špatně označene auto udržby silnic

0/0
2.6.2016 12:52

J17a66n 39S51l97o44v42í42k 3279637770758

Tohle se často stává při jízdě ve "vláčku". Kamion před ním uhne a ten za ním si myslí, že jen předjíždí a buch.

0/0
2.6.2016 12:09

J89i34r65k56a 58K91o11c12h 7944134503705

Ja vim, ja vim, budu kamenovan, ale stejne to reknu....:

V uvodu musim zduraznit, ze se tato nehoda stala zrejme z duvodu nepozornosti ridice kamionu, ale myslim si, ze znacnou odpovednost za nehody kamionu nesou paradoxne prave povinne prestavky, protoze jsou nastaveny tak jak jsou. kdyz je ridic tri hlodiny na nakladce, tak ztraci cas "z vykonu", takze pak muze uz jet jen urcitou dobu. I kdyz na te nakladce jen sedi v kabine, otravuje se a nudi se a v podstate si dava "leharo - odpocinek" tak podle predpisu pracuje. Po teto nakladce pak ridic jede jak drak, aby nekam stihl dojet "na vykon". Kdyby si ridici mohli zastavit, kdyz citi unavu, a pak si jet, dokud se citi fit, tak by se urcite chovali odpovedneji a delali si prestavky podle potreby, nez kdyz jim predpis naridi, ted muzes ridit a ted musis stat... Nerikam, ze zmena prestavek je vsespasna, ale myslim, ze by bylo vhodne se nad tim po tech desetiletich zamyslet.

+1/−1
2.6.2016 9:32

J47i94n83d65ř68i26c19h 49Š39k19o26p70e87k 4115721300675

to je problém dispečera, ten plánuje trasu a má myslet

Zamyslet se po desetiletích ? A to jako jak a proč ? Že by dnešní lidi vydrželi pracovat bez přestávky déle než minulé generace ? To snad nemyslíš vážně

0/−1
2.6.2016 9:35

J59i27r87k44a 97K71o10c18h 7484224793845

a) dispecer nemuze naplanovat, jestli zakaznik bude nakladat hodinu nebo ctyri hodiny

b) dispecer nemuze naplanovat dvouhodinove zdrzeni na dalnici

c) kabina dnesnich kamionu je z ergonomickeho a "unavoveho" hlediska upne jina, nez ridit kamion pred 30 lety

0/0
2.6.2016 9:38

J25i51n14d25ř67i14c12h 60Š75k73o10p54e37k 4455801180935

dispečer neví, jak dlouho bude trvat nakládka ? No jestli je to pravda, tak to už chápu, že je řidič vyjetý třeba v místě, kde široko daleko není odpočívadlo

možná je kabina méně únavová, ale zase řidič sleduje o hodně víc věcí než dříve

0/−1
2.6.2016 10:22

J67i57r28k79a 43K45o85c61h 7354484323825

ne - dispecer to opravdu nevi a ani nemuze ovlivnit

0/0
2.6.2016 10:56

J57i29n14d38ř63i24c67h 22Š54k29o96p69e68k 4915841260435

a jak může pak plánovat trasu ?

0/0
2.6.2016 10:59

J17i62r90k91a 23K79o64c61h 7154804163285

muze ji planovat jen ramcove a podle zkusenosti a znalosti. ale kdyz zakaznik nebude mit zbozi nachystane a zdrzi tam sofera misto hodiny pul dne, tak jde vsechno planovani do haje

0/0
2.6.2016 11:01

J63i42n64d78ř77i28c53h 95Š25k72o31p23e94k 4495481590575

to samozřejmě souhlasím, pokud ho neplánovaně zdrží zákazník, počítat s tím nelze, stejně jako např. s kolonou v důsledku nehody.

Ale žil jsem v představě, že dispečer plánuje trasu v duchu, v 6:00 do Prahy, naložíš tam a tam, jedeš do místa C v hodinu X máš vykládku a jedeš prázdný tam a tam.

0/0
2.6.2016 11:44

J20i51r59k68a 27K27o85c41h 7894434483495

ano, ale je to slozitejsi, kdyz dispecer zarizuje nakladku porad u stejneho zakaznika tak uz to dokaze naplanovat, protoze vi, jak to tam chodi. kdyz jede k zakaznikovi poprve, tak nikdy nevi. necha si nejakou rezervu, ale nemuze na vsechny zakazniky (treba tri nakladky za den) nechavat rezervu 3 hodiny, protoze pak by vpodstate nic nenaplanoval. tri hodiny na nakladku u tri zakazniku a v podstate ma ridic po vykonu. jak rikam - neni to jednoduche a nelze to videt cernobile

0/0
2.6.2016 12:07

O75l58d42ř61i93c90h 85Š41t90ě90p72á41n30e27k 7432406776954

Evidentně toho o logistice více mnoho. Proto bych vám poradil , zdržte se komentářů.

0/0
2.6.2016 15:48

J73i41r14k13a 93K39o55c58h 7454244783475

ja nerikam, ze ma byt uplne na libovuli ridice - pak by to byla spis libovule zamestnavatelůe - jak dlouho muze pracovat, ale tek tvrde nastavenna povinnost zastavit je naopak nebezpecna. ridicic konci za pul hodiny jizda nebo vykon, trci v zacpe na dalnici a je nervozni, protoze vi, ze tam bude jeste hodinu trcet a pak ma hodinu do prijezdu domu. neni proo toho ridice lepsi, kdyby vedel, ze teda az si vystoji tu kolonu, skoci se na parkovisti vycurat a da si dvacet minut pauzu a pak si dojede hodinku domu, kde se v klidu vyspis a dopocine, nez kdyz bude riskovat a pohrne to, aby ten predpis "porusil co nejmin" a bude se snazit dojet domu ne od ted za dve hodiny ale za hodinu a pul?

0/0
2.6.2016 9:48

J86i84n14d55ř48i23c88h 60Š11k57o62p28e66k 4285771280485

nemůže to být libovůle zaměstnavatele, když při řízení je zodpovědný řidič

0/0
2.6.2016 10:23

P10e83t54r 63Z92a68j17i45c 5719630124159

Co davali? Nebo kavicka a ranni tisk?

+5/−1
2.6.2016 8:53

J44i55n71d62ř53i13c87h 36Š73k77o29p50e26k 4945251770855

ranní TV, prostě pohoda, žádný stres

+2/−1
2.6.2016 9:10

M46i75c61h37a19l 45M40i33n82a93ř25í95k 9202766599858

D1 = nejdelší schodiště v české republice.

0/0
2.6.2016 8:42

M55i65c12h90a64l 23M25i89n90a74ř31í63k 9142476979528

Kamiony patří na železnici. řidičí jsou unavení a způsobují nejvíc nehod.

Konečně by jsme na silnicích nemuseli jet 70 km/h.

+6/0
2.6.2016 8:39

P38a59v35e87l 50B76ö35h19m 4403386699193

nejvíc nehod?to nemužeš ani myslet vážně....asi tě chybí mozek

0/0
2.6.2016 11:32

J71a39n 62S11l69o63v69í38k 3239867300338

A žrádlo a všechno ostatní se bude kupovat na nádraží ? ;-D Nebo se zavede vlečka ke každé prodejně potravin, hypermarketu, stavebnin, nábytku ... ? A do obcí kam železnice nevede se postaví trať ? Není to tak jednoduché, jak to vypadá.

0/0
2.6.2016 11:57

O59l70d46ř44i24c75h 29Š44t94ě71p67á60n50e70k 7452776406914

A je to tady , vláčkaři.

Kolik by jste chtěl jezdit?

Silně pochybuji, že někde jezdíte 70km/h a možná ani 90km/h ne.;-)

0/0
2.6.2016 15:51

J59a35n 52B15u27r60i21a29n 2933499764680

Tomu říkám rychlost - jen tříhodinové zpoždění.

Co bude následovat? Předpověď počasí pro včerejšek?

+4/−1
2.6.2016 7:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.