Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 na Žďársku se srazil kamion s vozem údržby, doprava je omezená

Dálnici D1 ve směru na Brno ve čtvrtek ráno zablokovala srážka kamionu s vozidlem údržby na 126. kilometru. Krátce po 8. hodině se podařilo zprovoznit levý jízdní pruh. Téměř devítikilometrová kolona se pomalu rozjíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R96o71m21a50n 49S91t36o66n67e37k 1229743529241

že by nepozornost řidiče kamionu + špatně označene auto udržby silnic

0/0
2.6.2016 12:52

J68a61n 87S26l95o59v91í38k 3419357100558

Tohle se často stává při jízdě ve "vláčku". Kamion před ním uhne a ten za ním si myslí, že jen předjíždí a buch.

0/0
2.6.2016 12:09

J43i14r16k39a 47K32o87c57h 7904964783925

Ja vim, ja vim, budu kamenovan, ale stejne to reknu....:

V uvodu musim zduraznit, ze se tato nehoda stala zrejme z duvodu nepozornosti ridice kamionu, ale myslim si, ze znacnou odpovednost za nehody kamionu nesou paradoxne prave povinne prestavky, protoze jsou nastaveny tak jak jsou. kdyz je ridic tri hlodiny na nakladce, tak ztraci cas "z vykonu", takze pak muze uz jet jen urcitou dobu. I kdyz na te nakladce jen sedi v kabine, otravuje se a nudi se a v podstate si dava "leharo - odpocinek" tak podle predpisu pracuje. Po teto nakladce pak ridic jede jak drak, aby nekam stihl dojet "na vykon". Kdyby si ridici mohli zastavit, kdyz citi unavu, a pak si jet, dokud se citi fit, tak by se urcite chovali odpovedneji a delali si prestavky podle potreby, nez kdyz jim predpis naridi, ted muzes ridit a ted musis stat... Nerikam, ze zmena prestavek je vsespasna, ale myslim, ze by bylo vhodne se nad tim po tech desetiletich zamyslet.

+1/−1
2.6.2016 9:32

J51i14n17d13ř49i39c13h 28Š90k26o12p46e82k 4515651200225

to je problém dispečera, ten plánuje trasu a má myslet

Zamyslet se po desetiletích ? A to jako jak a proč ? Že by dnešní lidi vydrželi pracovat bez přestávky déle než minulé generace ? To snad nemyslíš vážně

0/−1
2.6.2016 9:35

J15i42r78k24a 49K46o92c61h 7604974743515

a) dispecer nemuze naplanovat, jestli zakaznik bude nakladat hodinu nebo ctyri hodiny

b) dispecer nemuze naplanovat dvouhodinove zdrzeni na dalnici

c) kabina dnesnich kamionu je z ergonomickeho a "unavoveho" hlediska upne jina, nez ridit kamion pred 30 lety

0/0
2.6.2016 9:38

J64i66n76d63ř19i33c54h 55Š83k35o91p94e96k 4365521860145

dispečer neví, jak dlouho bude trvat nakládka ? No jestli je to pravda, tak to už chápu, že je řidič vyjetý třeba v místě, kde široko daleko není odpočívadlo

možná je kabina méně únavová, ale zase řidič sleduje o hodně víc věcí než dříve

0/−1
2.6.2016 10:22

J91i63r80k31a 46K78o91c45h 7234364633705

ne - dispecer to opravdu nevi a ani nemuze ovlivnit

0/0
2.6.2016 10:56

J20i86n77d14ř53i49c61h 44Š68k28o41p42e64k 4655301170865

a jak může pak plánovat trasu ?

0/0
2.6.2016 10:59

J29i52r20k49a 73K56o16c20h 7704424293975

muze ji planovat jen ramcove a podle zkusenosti a znalosti. ale kdyz zakaznik nebude mit zbozi nachystane a zdrzi tam sofera misto hodiny pul dne, tak jde vsechno planovani do haje

0/0
2.6.2016 11:01

J71i73n19d28ř91i22c24h 14Š26k91o81p13e35k 4685321440485

to samozřejmě souhlasím, pokud ho neplánovaně zdrží zákazník, počítat s tím nelze, stejně jako např. s kolonou v důsledku nehody.

Ale žil jsem v představě, že dispečer plánuje trasu v duchu, v 6:00 do Prahy, naložíš tam a tam, jedeš do místa C v hodinu X máš vykládku a jedeš prázdný tam a tam.

0/0
2.6.2016 11:44

J87i81r22k70a 37K35o17c21h 7604694233315

ano, ale je to slozitejsi, kdyz dispecer zarizuje nakladku porad u stejneho zakaznika tak uz to dokaze naplanovat, protoze vi, jak to tam chodi. kdyz jede k zakaznikovi poprve, tak nikdy nevi. necha si nejakou rezervu, ale nemuze na vsechny zakazniky (treba tri nakladky za den) nechavat rezervu 3 hodiny, protoze pak by vpodstate nic nenaplanoval. tri hodiny na nakladku u tri zakazniku a v podstate ma ridic po vykonu. jak rikam - neni to jednoduche a nelze to videt cernobile

0/0
2.6.2016 12:07

O96l42d77ř28i25c69h 56Š67t32ě46p73á18n91e82k 7122596376464

Evidentně toho o logistice více mnoho. Proto bych vám poradil , zdržte se komentářů.

0/0
2.6.2016 15:48

J47i86r82k75a 31K54o47c84h 7114464833215

ja nerikam, ze ma byt uplne na libovuli ridice - pak by to byla spis libovule zamestnavatelůe - jak dlouho muze pracovat, ale tek tvrde nastavenna povinnost zastavit je naopak nebezpecna. ridicic konci za pul hodiny jizda nebo vykon, trci v zacpe na dalnici a je nervozni, protoze vi, ze tam bude jeste hodinu trcet a pak ma hodinu do prijezdu domu. neni proo toho ridice lepsi, kdyby vedel, ze teda az si vystoji tu kolonu, skoci se na parkovisti vycurat a da si dvacet minut pauzu a pak si dojede hodinku domu, kde se v klidu vyspis a dopocine, nez kdyz bude riskovat a pohrne to, aby ten predpis "porusil co nejmin" a bude se snazit dojet domu ne od ted za dve hodiny ale za hodinu a pul?

0/0
2.6.2016 9:48

J79i61n54d90ř94i93c49h 34Š17k53o61p87e80k 4655441480625

nemůže to být libovůle zaměstnavatele, když při řízení je zodpovědný řidič

0/0
2.6.2016 10:23

P44e52t14r 60Z33a33j74i43c 5249660554739

Co davali? Nebo kavicka a ranni tisk?

+5/−1
2.6.2016 8:53

J76i84n54d31ř48i35c92h 56Š47k91o17p64e87k 4225401430305

ranní TV, prostě pohoda, žádný stres

+2/−1
2.6.2016 9:10

M87i50c87h12a46l 48M11i41n16a28ř37í31k 9252606799818

D1 = nejdelší schodiště v české republice.

0/0
2.6.2016 8:42

M77i43c75h76a42l 58M26i19n54a15ř96í59k 9962956459208

Kamiony patří na železnici. řidičí jsou unavení a způsobují nejvíc nehod.

Konečně by jsme na silnicích nemuseli jet 70 km/h.

+6/0
2.6.2016 8:39

P43a10v92e78l 14B84ö73h47m 4163296179283

nejvíc nehod?to nemužeš ani myslet vážně....asi tě chybí mozek

0/0
2.6.2016 11:32

J74a28n 25S75l55o84v15í43k 3959667530548

A žrádlo a všechno ostatní se bude kupovat na nádraží ? ;-D Nebo se zavede vlečka ke každé prodejně potravin, hypermarketu, stavebnin, nábytku ... ? A do obcí kam železnice nevede se postaví trať ? Není to tak jednoduché, jak to vypadá.

0/0
2.6.2016 11:57

O90l70d92ř90i42c13h 80Š19t32ě91p20á81n60e86k 7132726586114

A je to tady , vláčkaři.

Kolik by jste chtěl jezdit?

Silně pochybuji, že někde jezdíte 70km/h a možná ani 90km/h ne.;-)

0/0
2.6.2016 15:51

J39a35n 39B19u90r79i86a80n 2833509214390

Tomu říkám rychlost - jen tříhodinové zpoždění.

Co bude následovat? Předpověď počasí pro včerejšek?

+4/−1
2.6.2016 7:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.