Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 na Žďársku se srazil kamion s vozem údržby, doprava je omezená

Dálnici D1 ve směru na Brno ve čtvrtek ráno zablokovala srážka kamionu s vozidlem údržby na 126. kilometru. Krátce po 8. hodině se podařilo zprovoznit levý jízdní pruh. Téměř devítikilometrová kolona se pomalu rozjíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R13o88m36a55n 35S86t87o12n37e58k 1789873729731

že by nepozornost řidiče kamionu + špatně označene auto udržby silnic

0/0
2.6.2016 12:52

J19a12n 42S31l48o45v40í69k 3859347200458

Tohle se často stává při jízdě ve "vláčku". Kamion před ním uhne a ten za ním si myslí, že jen předjíždí a buch.

0/0
2.6.2016 12:09

J35i18r94k37a 97K16o17c32h 7194564403355

Ja vim, ja vim, budu kamenovan, ale stejne to reknu....:

V uvodu musim zduraznit, ze se tato nehoda stala zrejme z duvodu nepozornosti ridice kamionu, ale myslim si, ze znacnou odpovednost za nehody kamionu nesou paradoxne prave povinne prestavky, protoze jsou nastaveny tak jak jsou. kdyz je ridic tri hlodiny na nakladce, tak ztraci cas "z vykonu", takze pak muze uz jet jen urcitou dobu. I kdyz na te nakladce jen sedi v kabine, otravuje se a nudi se a v podstate si dava "leharo - odpocinek" tak podle predpisu pracuje. Po teto nakladce pak ridic jede jak drak, aby nekam stihl dojet "na vykon". Kdyby si ridici mohli zastavit, kdyz citi unavu, a pak si jet, dokud se citi fit, tak by se urcite chovali odpovedneji a delali si prestavky podle potreby, nez kdyz jim predpis naridi, ted muzes ridit a ted musis stat... Nerikam, ze zmena prestavek je vsespasna, ale myslim, ze by bylo vhodne se nad tim po tech desetiletich zamyslet.

+1/−1
2.6.2016 9:32

J87i29n86d29ř14i67c57h 85Š74k42o14p44e63k 4925261740875

to je problém dispečera, ten plánuje trasu a má myslet

Zamyslet se po desetiletích ? A to jako jak a proč ? Že by dnešní lidi vydrželi pracovat bez přestávky déle než minulé generace ? To snad nemyslíš vážně

0/−1
2.6.2016 9:35

J15i82r29k32a 26K39o56c76h 7484394903675

a) dispecer nemuze naplanovat, jestli zakaznik bude nakladat hodinu nebo ctyri hodiny

b) dispecer nemuze naplanovat dvouhodinove zdrzeni na dalnici

c) kabina dnesnich kamionu je z ergonomickeho a "unavoveho" hlediska upne jina, nez ridit kamion pred 30 lety

0/0
2.6.2016 9:38

J67i15n61d26ř67i88c43h 10Š75k75o69p58e31k 4405521870725

dispečer neví, jak dlouho bude trvat nakládka ? No jestli je to pravda, tak to už chápu, že je řidič vyjetý třeba v místě, kde široko daleko není odpočívadlo

možná je kabina méně únavová, ale zase řidič sleduje o hodně víc věcí než dříve

0/−1
2.6.2016 10:22

J21i67r58k39a 83K79o64c71h 7664814673705

ne - dispecer to opravdu nevi a ani nemuze ovlivnit

0/0
2.6.2016 10:56

J61i25n34d56ř19i97c72h 54Š22k33o50p37e12k 4765461340895

a jak může pak plánovat trasu ?

0/0
2.6.2016 10:59

J48i46r74k84a 19K65o70c30h 7164524803145

muze ji planovat jen ramcove a podle zkusenosti a znalosti. ale kdyz zakaznik nebude mit zbozi nachystane a zdrzi tam sofera misto hodiny pul dne, tak jde vsechno planovani do haje

0/0
2.6.2016 11:01

J16i69n25d87ř87i51c35h 41Š56k54o92p27e97k 4335731920725

to samozřejmě souhlasím, pokud ho neplánovaně zdrží zákazník, počítat s tím nelze, stejně jako např. s kolonou v důsledku nehody.

Ale žil jsem v představě, že dispečer plánuje trasu v duchu, v 6:00 do Prahy, naložíš tam a tam, jedeš do místa C v hodinu X máš vykládku a jedeš prázdný tam a tam.

0/0
2.6.2016 11:44

J29i27r18k44a 64K24o11c63h 7634904983455

ano, ale je to slozitejsi, kdyz dispecer zarizuje nakladku porad u stejneho zakaznika tak uz to dokaze naplanovat, protoze vi, jak to tam chodi. kdyz jede k zakaznikovi poprve, tak nikdy nevi. necha si nejakou rezervu, ale nemuze na vsechny zakazniky (treba tri nakladky za den) nechavat rezervu 3 hodiny, protoze pak by vpodstate nic nenaplanoval. tri hodiny na nakladku u tri zakazniku a v podstate ma ridic po vykonu. jak rikam - neni to jednoduche a nelze to videt cernobile

0/0
2.6.2016 12:07

O68l66d71ř40i97c66h 40Š32t38ě77p12á53n61e69k 7302376406294

Evidentně toho o logistice více mnoho. Proto bych vám poradil , zdržte se komentářů.

0/0
2.6.2016 15:48

J94i64r16k66a 24K52o45c44h 7484964843895

ja nerikam, ze ma byt uplne na libovuli ridice - pak by to byla spis libovule zamestnavatelůe - jak dlouho muze pracovat, ale tek tvrde nastavenna povinnost zastavit je naopak nebezpecna. ridicic konci za pul hodiny jizda nebo vykon, trci v zacpe na dalnici a je nervozni, protoze vi, ze tam bude jeste hodinu trcet a pak ma hodinu do prijezdu domu. neni proo toho ridice lepsi, kdyby vedel, ze teda az si vystoji tu kolonu, skoci se na parkovisti vycurat a da si dvacet minut pauzu a pak si dojede hodinku domu, kde se v klidu vyspis a dopocine, nez kdyz bude riskovat a pohrne to, aby ten predpis "porusil co nejmin" a bude se snazit dojet domu ne od ted za dve hodiny ale za hodinu a pul?

0/0
2.6.2016 9:48

J30i21n13d13ř77i51c49h 65Š38k13o46p62e52k 4345621110775

nemůže to být libovůle zaměstnavatele, když při řízení je zodpovědný řidič

0/0
2.6.2016 10:23

P50e71t64r 28Z24a93j24i54c 5479550684379

Co davali? Nebo kavicka a ranni tisk?

+5/−1
2.6.2016 8:53

J30i25n90d66ř10i74c65h 89Š18k45o67p35e62k 4785331980875

ranní TV, prostě pohoda, žádný stres

+2/−1
2.6.2016 9:10

M51i30c37h89a96l 92M38i57n68a15ř30í45k 9132126859588

D1 = nejdelší schodiště v české republice.

0/0
2.6.2016 8:42

M57i92c45h20a10l 73M11i62n23a35ř29í43k 9732316319648

Kamiony patří na železnici. řidičí jsou unavení a způsobují nejvíc nehod.

Konečně by jsme na silnicích nemuseli jet 70 km/h.

+6/0
2.6.2016 8:39

P66a85v42e35l 32B33ö28h38m 4423196169393

nejvíc nehod?to nemužeš ani myslet vážně....asi tě chybí mozek

0/0
2.6.2016 11:32

J54a89n 44S44l14o21v36í58k 3889347650298

A žrádlo a všechno ostatní se bude kupovat na nádraží ? ;-D Nebo se zavede vlečka ke každé prodejně potravin, hypermarketu, stavebnin, nábytku ... ? A do obcí kam železnice nevede se postaví trať ? Není to tak jednoduché, jak to vypadá.

0/0
2.6.2016 11:57

O64l70d14ř64i66c15h 33Š50t76ě86p36á95n72e41k 7672226586404

A je to tady , vláčkaři.

Kolik by jste chtěl jezdit?

Silně pochybuji, že někde jezdíte 70km/h a možná ani 90km/h ne.;-)

0/0
2.6.2016 15:51

J97a72n 24B21u37r57i16a64n 2723699664630

Tomu říkám rychlost - jen tříhodinové zpoždění.

Co bude následovat? Předpověď počasí pro včerejšek?

+4/−1
2.6.2016 7:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.