Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 na Žďársku se srazil kamion s vozem údržby, doprava je omezená

Dálnici D1 ve směru na Brno ve čtvrtek ráno zablokovala srážka kamionu s vozidlem údržby na 126. kilometru. Krátce po 8. hodině se podařilo zprovoznit levý jízdní pruh. Téměř devítikilometrová kolona se pomalu rozjíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R31o58m46a72n 93S24t68o27n22e23k 1309143689851

že by nepozornost řidiče kamionu + špatně označene auto udržby silnic

0/0
2.6.2016 12:52

J86a77n 64S18l35o57v34í40k 3179387550828

Tohle se často stává při jízdě ve "vláčku". Kamion před ním uhne a ten za ním si myslí, že jen předjíždí a buch.

0/0
2.6.2016 12:09

J34i83r53k57a 31K60o96c59h 7254794703755

Ja vim, ja vim, budu kamenovan, ale stejne to reknu....:

V uvodu musim zduraznit, ze se tato nehoda stala zrejme z duvodu nepozornosti ridice kamionu, ale myslim si, ze znacnou odpovednost za nehody kamionu nesou paradoxne prave povinne prestavky, protoze jsou nastaveny tak jak jsou. kdyz je ridic tri hlodiny na nakladce, tak ztraci cas "z vykonu", takze pak muze uz jet jen urcitou dobu. I kdyz na te nakladce jen sedi v kabine, otravuje se a nudi se a v podstate si dava "leharo - odpocinek" tak podle predpisu pracuje. Po teto nakladce pak ridic jede jak drak, aby nekam stihl dojet "na vykon". Kdyby si ridici mohli zastavit, kdyz citi unavu, a pak si jet, dokud se citi fit, tak by se urcite chovali odpovedneji a delali si prestavky podle potreby, nez kdyz jim predpis naridi, ted muzes ridit a ted musis stat... Nerikam, ze zmena prestavek je vsespasna, ale myslim, ze by bylo vhodne se nad tim po tech desetiletich zamyslet.

+1/−1
2.6.2016 9:32

J77i32n20d64ř70i57c79h 42Š95k57o36p30e94k 4135861580625

to je problém dispečera, ten plánuje trasu a má myslet

Zamyslet se po desetiletích ? A to jako jak a proč ? Že by dnešní lidi vydrželi pracovat bez přestávky déle než minulé generace ? To snad nemyslíš vážně

0/−1
2.6.2016 9:35

J89i50r17k27a 20K88o83c73h 7634904693165

a) dispecer nemuze naplanovat, jestli zakaznik bude nakladat hodinu nebo ctyri hodiny

b) dispecer nemuze naplanovat dvouhodinove zdrzeni na dalnici

c) kabina dnesnich kamionu je z ergonomickeho a "unavoveho" hlediska upne jina, nez ridit kamion pred 30 lety

0/0
2.6.2016 9:38

J19i69n16d16ř87i39c13h 46Š69k69o59p58e22k 4865761570325

dispečer neví, jak dlouho bude trvat nakládka ? No jestli je to pravda, tak to už chápu, že je řidič vyjetý třeba v místě, kde široko daleko není odpočívadlo

možná je kabina méně únavová, ale zase řidič sleduje o hodně víc věcí než dříve

0/−1
2.6.2016 10:22

J61i28r73k48a 95K34o39c63h 7584674423355

ne - dispecer to opravdu nevi a ani nemuze ovlivnit

0/0
2.6.2016 10:56

J89i16n65d20ř35i85c86h 29Š23k17o72p83e21k 4925301900585

a jak může pak plánovat trasu ?

0/0
2.6.2016 10:59

J14i32r21k36a 50K11o71c94h 7664224453765

muze ji planovat jen ramcove a podle zkusenosti a znalosti. ale kdyz zakaznik nebude mit zbozi nachystane a zdrzi tam sofera misto hodiny pul dne, tak jde vsechno planovani do haje

0/0
2.6.2016 11:01

J52i39n71d69ř21i78c62h 92Š48k85o10p89e38k 4185541550885

to samozřejmě souhlasím, pokud ho neplánovaně zdrží zákazník, počítat s tím nelze, stejně jako např. s kolonou v důsledku nehody.

Ale žil jsem v představě, že dispečer plánuje trasu v duchu, v 6:00 do Prahy, naložíš tam a tam, jedeš do místa C v hodinu X máš vykládku a jedeš prázdný tam a tam.

0/0
2.6.2016 11:44

J37i13r13k47a 14K53o44c31h 7984484143935

ano, ale je to slozitejsi, kdyz dispecer zarizuje nakladku porad u stejneho zakaznika tak uz to dokaze naplanovat, protoze vi, jak to tam chodi. kdyz jede k zakaznikovi poprve, tak nikdy nevi. necha si nejakou rezervu, ale nemuze na vsechny zakazniky (treba tri nakladky za den) nechavat rezervu 3 hodiny, protoze pak by vpodstate nic nenaplanoval. tri hodiny na nakladku u tri zakazniku a v podstate ma ridic po vykonu. jak rikam - neni to jednoduche a nelze to videt cernobile

0/0
2.6.2016 12:07

O24l68d73ř50i51c70h 76Š10t24ě10p24á67n97e19k 7272316306964

Evidentně toho o logistice více mnoho. Proto bych vám poradil , zdržte se komentářů.

0/0
2.6.2016 15:48

J41i56r26k16a 39K19o41c38h 7484844363485

ja nerikam, ze ma byt uplne na libovuli ridice - pak by to byla spis libovule zamestnavatelůe - jak dlouho muze pracovat, ale tek tvrde nastavenna povinnost zastavit je naopak nebezpecna. ridicic konci za pul hodiny jizda nebo vykon, trci v zacpe na dalnici a je nervozni, protoze vi, ze tam bude jeste hodinu trcet a pak ma hodinu do prijezdu domu. neni proo toho ridice lepsi, kdyby vedel, ze teda az si vystoji tu kolonu, skoci se na parkovisti vycurat a da si dvacet minut pauzu a pak si dojede hodinku domu, kde se v klidu vyspis a dopocine, nez kdyz bude riskovat a pohrne to, aby ten predpis "porusil co nejmin" a bude se snazit dojet domu ne od ted za dve hodiny ale za hodinu a pul?

0/0
2.6.2016 9:48

J21i39n57d98ř34i27c36h 48Š85k47o76p54e74k 4375881450495

nemůže to být libovůle zaměstnavatele, když při řízení je zodpovědný řidič

0/0
2.6.2016 10:23

P93e35t22r 10Z11a17j57i76c 5179380644199

Co davali? Nebo kavicka a ranni tisk?

+5/−1
2.6.2016 8:53

J23i32n91d72ř75i87c83h 19Š97k84o98p94e80k 4215921790705

ranní TV, prostě pohoda, žádný stres

+2/−1
2.6.2016 9:10

M40i12c30h95a87l 53M58i24n47a19ř32í10k 9312266889708

D1 = nejdelší schodiště v české republice.

0/0
2.6.2016 8:42

M39i71c25h84a80l 98M48i14n35a50ř19í35k 9262286899238

Kamiony patří na železnici. řidičí jsou unavení a způsobují nejvíc nehod.

Konečně by jsme na silnicích nemuseli jet 70 km/h.

+6/0
2.6.2016 8:39

P77a16v76e36l 44B22ö35h77m 4423586379783

nejvíc nehod?to nemužeš ani myslet vážně....asi tě chybí mozek

0/0
2.6.2016 11:32

J60a19n 76S68l20o33v51í48k 3779947880418

A žrádlo a všechno ostatní se bude kupovat na nádraží ? ;-D Nebo se zavede vlečka ke každé prodejně potravin, hypermarketu, stavebnin, nábytku ... ? A do obcí kam železnice nevede se postaví trať ? Není to tak jednoduché, jak to vypadá.

0/0
2.6.2016 11:57

O63l25d69ř46i44c33h 96Š29t29ě19p31á24n49e62k 7362266466464

A je to tady , vláčkaři.

Kolik by jste chtěl jezdit?

Silně pochybuji, že někde jezdíte 70km/h a možná ani 90km/h ne.;-)

0/0
2.6.2016 15:51

J51a32n 71B68u53r25i73a49n 2253929764500

Tomu říkám rychlost - jen tříhodinové zpoždění.

Co bude následovat? Předpověď počasí pro včerejšek?

+4/−1
2.6.2016 7:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.