- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že rychlost italských soudů si nezadá s těmi českými ...
No já nevím, nebyl jsem u toho, ale ta loď prýnajela na mělčinu až pět hodin po havárii, která se odehrála úplně jinde. Prýpo nárazu na jakýsi útes následoval pětihodinový boj za záchranu lodi, kterýskončil tím, že se loď vyklopila na mělčině o sto kilometrů dál, u ostrovaGiglio. Pak už nešlo dělat skoro nic. Je jasné, že za havárku lodi odpovídákapitán, ale takovou sketu a takového zbabělce z něj novináři dělat nemuseli.
A to jste slyšel kde? Toho zbabělce a babu máte v nahrávce v článku...
Je to tvrdý trest, ale zaslouží si jej. Kaitán má na lodi řadu povinnosti a k tomu i patřičné pravomoce. Ale tenhle se choval spíše jako salóni důstojník. O řízení lodi se příliš nezajímal, nebo doknce některé zdroje uvádí, že k riskantnímu manevru dal pokyn, aby se předvedl. A to co následovalo potom, když došlo k maléru, je zbytečné popisovat. Řadu lidí by asi stejně nešlo zachránit, ale prchnout z lodi mezi prvními a neorganizovat záchranné práce, by si neměl dovolit ani plavčík, natož kapitán lodi. Takže podle mne spravedlivý trest. Nebyl to lodivod nějaké kocábky, u kterého by se bylo možno nad výši trestu pozastavit, ale obrovské turistické fabriky.
Kapitán opouští loď poslední.
A kriminál taky.
Trest rozhodně zasloužil. Ale 16 let natvrdo? To si děláte legraci.
No měl smůlu že svůj čin nespáchal na Silvestra v Kolíně nad Rýnem. Tam jsou jiná kritéria.
hrusky a jablka ti nic nerikaji?
Tenhle chlap svou nedbalosti a frajerstvim zapricinil smrt 32 lidi a mega-milionovou(v Eurech) skodu.
Osahavani zenskych, jakkoliv ohavne, a kapsarstvi nejakych primitivu se s tim proste srovnavat nemuze
Schettina jsem také tenkrát ještě automaticky odsuzoval. Dnes se na to dívám úplně jinak. Od té doby uběhlo mnoho času a proběhla médii řada případů, na kterých si senzacechtivá média chtěla akorát přihřát polívčičku za každou cenu. Na úkor souzeného . Dnes vlastně můžu jen tvrdit, že o případu Schettino vlastně nevím skoro nic a tak ani nemůžu mít žádný názor. Přesvědčený o jeho vině vlastně mohu být jen z toho, že byl kapitán a že loď ztroskotala, když jí velel.
To rozhodně není o žádné senzacechtivosti, ale o tom, že tenhle "kapitán" zbaběle opustil loď jako první, zatímco ostatní členové posádky příkladně plnili své povinnosti! Kapitán lodi je za své plavidlo zodpovědný, on najel na útes bez žádného pádného důvodu!
Nevím, co chcete víc, nehledě na tom, že byl odsouzen? Modré z nebe?
V článku to je dvakrát. Když si to dám třikrát, budou nějaké dukáty?
Luxusní výletní parník Costa Concordia s více než 4200 lidmi na palubě ztroskotal u italských břehů v noci 13. ledna 2012, když najel na mělčinu a částečně se převrátil. Vrak 290 metrů dlouhé lodi byl z blízkosti ostrova Giglio po technicky náročné operaci odtažen na konci roku 2014.
Luxusní výletní parník Costa Concordia s více než 4200 lidmi na palubě ztroskotal u italských břehů v noci 13. ledna 2012, když najel na mělčinu a částečně se převrátil. Vrak 290 metrů dlouhé lodi byl z blízkosti ostrova Giglio po technicky náročné operaci odtažen na konci roku 2014.
Luxusní výletní parník Costa Concordia s více než 4200 lidmi na palubě ztroskotal u italských břehů v noci 13. ledna 2012, když najel na mělčinu a částečně se převrátil. Vrak 290 metrů dlouhé lodi byl z blízkosti ostrova Giglio po technicky náročné operaci odtažen na konci roku 2014.
Zbytečně přísný trest. Profesně je vyřízen a zostuzen, takže by stačilo odsoudit ho k veřejně prospěšným pracim. Tu loď na tu němčinu schválně nenavedl, a to že se následně strachy podělal, je sice smutné, ale na basu to není.
Predpokladam, ze za smrt 32 lidi odpovedny take neni.
Za predpokladu, že si odsedí vspetko, sa dostane von ako 71 ročný. Potom ešte 5 rokov nebude môcť podnikať v lodnom priemyslw. Takže na rybačku makriel z člnu pôjde ako 76 ročný.