Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vykolejení vlaku v Praze u hlavního nádraží může technická závada

Za páteční vykolejení vlaku mezi hlavním a vršovickým nádražím v Praze může technická závada. Vyloučen byl naopak lidský faktor. Provoz vlaků bude omezen až do úterního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e54t48e97r 44F68r64a72n66e40k 4416554624185

Doufám že technická závada ponese plnou odpovědnost.

0/0
28.5.2016 22:37

B83o24h30u84s93l44a84v 71K69r91á66l15í49k 2521620509936

Takže vykolejil při výjezdu ze stanici hlavní nádraží, ale cestující měl teprve nabrat? Mám podezření, že anonymní autor "IDNES.cz, ČTK" to zase pořádně zmatlal.

+1/−4
28.5.2016 13:10

M21a89r86t56i81n 82B69ř18e51z96i75n32a 8338165440582

A co když se prováděl pouze posun se soupravou. Tomu by nasvědčoval i způsob, jakým jsou rozsvícena návěstní světla na lokomotivě. obr. č.3.

+2/−2
28.5.2016 14:27

J30i61ř42í 59P84r61ů25š49a 7555822775159

Souprava opravdu odjížděla prázdná směrem na odstavné nádraží na provedení čištění.

+2/0
28.5.2016 15:44

V76l62a24d30i13m89í47r 43F71i31b36i41g47e25r 5854911861954

A technická závada je nejčastějí důsledkem zanedbané údržby, nebo prodlužování servisního intervalu. Je obrovské štěstí, že ten vagon opravdu neťuknul do tunelu, ono už stačilo že se z toho tunelu musel tahat.

+4/0
28.5.2016 13:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.