Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za vykolejení vlaku v Praze u hlavního nádraží může technická závada

Za páteční vykolejení vlaku mezi hlavním a vršovickým nádražím v Praze může technická závada. Vyloučen byl naopak lidský faktor. Provoz vlaků bude omezen až do úterního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80e49t67e84r 56F36r70a56n36e63k 4386784114395

Doufám že technická závada ponese plnou odpovědnost.

0/0
28.5.2016 22:37

B74o41h16u56s49l20a49v 70K85r90á24l33í75k 2641580749376

Takže vykolejil při výjezdu ze stanici hlavní nádraží, ale cestující měl teprve nabrat? Mám podezření, že anonymní autor "IDNES.cz, ČTK" to zase pořádně zmatlal.

+1/−4
28.5.2016 13:10

M42a73r96t98i65n 29B42ř28e60z25i51n90a 8978655110552

A co když se prováděl pouze posun se soupravou. Tomu by nasvědčoval i způsob, jakým jsou rozsvícena návěstní světla na lokomotivě. obr. č.3.

+2/−2
28.5.2016 14:27

J78i46ř85í 56P67r84ů41š64a 7205622755699

Souprava opravdu odjížděla prázdná směrem na odstavné nádraží na provedení čištění.

+2/0
28.5.2016 15:44

V32l60a16d97i60m36í95r 15F13i40b19i21g73e37r 5884941961784

A technická závada je nejčastějí důsledkem zanedbané údržby, nebo prodlužování servisního intervalu. Je obrovské štěstí, že ten vagon opravdu neťuknul do tunelu, ono už stačilo že se z toho tunelu musel tahat.

+4/0
28.5.2016 13:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.