- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dosavadní mediální výstupy odpovědných egyptských činitelů nejsou buď vůbec žádné, nebo si vzájemně protiřečí - alespoň dle médií. Připomíná mi to chaos a neprofesionalitu při šetření záhadného umrtí manželky a dcery pana Kramného egyptskými úřady. Zřejmě to bude takový milý tamní kolorit.
...ještě něco.ať se jedná o Londýn,Curych, Amstrdam...veškerý pomocný personál jsou na těchto letištích buď Arabové z větší části a menší procento jsou Indové no a jejich přístup k této práci je znám ale to už záleží jak se poučili z poslední katastrofy z Egypta a bordelu na letišti...a mimo to se divím,že se toto ještě nenakouslo u Kramného...jak se jedná o nějaké motlitby je pro vše ostatní konečná..
No a ted si predstavte ty nadavky a padajici politicke hlavy, kdyz by jste na letistich za nekolikanasobny plat zamestnal mistni a naklady se promitly do cen letenek....
Ono velka cast nasi zapadni vyspelosti a zivotni urovne by bez levne pracovni sily byla fuc....
...já vím,že se blíží dovolené ale toto už zavání státním bordelem...nebo je i toto organizovaným bordelem...
Jeden, pod podmínkou anonymity uvedl, že bylo vytaženo na 80 částí těla, aĺe ani jedna "celá"(paže, hlava..), tak jestli je to pravda, tak to musel být"masakr".
Asi myslel celé tělo. To snad není možné, aby ani jedna hlava nezůstala pohromadě... :-/
Podle sledu hlášení z ACARS mi to spíš připomíná situaci (také už se to stalo), kdy díky např. špatné izolaci nebo překrytí kabelů dojde k zahoření nekvalitní izolace a oheň poškodí ovládací prvky - ale zase jednak materiály v dopravních letadlech, tedy v těch novějších, splňují velmi přísné normy a i kdyby vypukl klasický požár, piloti by měli dost času minimálně vyslat nouzovku, pokud by tedy nedošlo k požáru přímo v některém z hlavních el. uzlů. Nebo že by zápalná bomba? Nic, jen tu spekulujeme a důvěryhodných zveřejněných informací je pomálu.
Veškeré kabely jsou jištěné automaty, takže přetížení zkratem včas vypnou. Všechny důležité systémy jsou pojištěny zdvojením, takže výpadek se přemostí přepnutím na rezervní vedení. Pokud však izolace odhoří ohněm zvenčí, dojde k dalekosáhlým zkratům nejrůznějších systémů, aniž by to pojistky nějak omezily. Kolem toalety probíhají zřejmě důležité kabely, takže jako místo, odkud zahájit útok, je toaleta velmi vhodná. Agenti na letišti tam mohli umístit časovanou bombu, nebo tam mohl jít sebevrah. Hořlavinu nebo výbušninu mu tam mohli připravit třeba už v Tunisu. Snad pomůže dále, hledat motiv v složení pasažérů. Křesťané, Židé, Alawité nebo šíité jsou v Egyptě ohrožený druh.
Strach dostanu, kdyz ctu prispevky v teto diskuzi.
No vidíte. Nejlepší je sledovat za letu reakce pasažérů na otevřené křídlo (klapky) jak tam občas steče voda a jejich obličeje, pro někoho normálka a někdo je z toho mimo. Poznáte tak kdo létá a ví, že se to stává běžně.
Tohle je daň za lepší multikulturní společnost. V žádném případě se nesmíme nechat odradit drobnými neúspěchy a musíme pokračovat ve vytyčeném směru. Politika Angely náš vzor
Pokud by byl potvrzen výbuch způsobený trhavinou, tak bych to viděl na dost velký průšvih. Letadlo odlétalo z Paříže a tam bych předpokládal dost prověřený letištní personál. V Egyptě to bude s personálem horší. A že by si letadlo přivezlo bombu již z Egypta, aby pak následně bouchlo na zpáteční cestě je také dost nepravděpodobné.
Ještě nikdy mi někdo fundovaný neodpověděl na otázku, proč se na taková letadla nemontuje nějaká speciální bójka-vysílač, která by při pádu letadla do vody zůstala na hladině a začala vysílat nouzový signál, který by eventuálně mohl rovnou obsahovat i souřadnice z GPS, případně i další informace. Nalezení bójky by bylo téměř okamžité nebo maximálně v řádu hodin (podle dosahu a míry sofistikace vysílače). Zařízení, s kterým by si poradil i zkušenější amatér, cena při sériové výrobě max. pár desítek tisíc korun!