Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špatně odbočující řidič smetl manžele na motorce, jsou vážně zranění

Těžká zranění mají mladí manželé, které dopoledne na Kutnohorsku smetl z motocyklu řidič automobilu. Podle zjištění policistů šofér zřejmě nedovoleně odbočoval na benzinku. Motocyklistu přepravil do pražských Střešovic vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K60a92r48e62l 35K75ř24i22v30a38n 6380923435364

"nedovoleně ze zákazu k čerpací stanici odbočoval"

Jak je to možné, že musel "nedovoleně odbočovat" ? Jak to, že tam není pruh na odbočování ? Benzinka MUSÍ obsloužit všechny motoristy, nejen ty, kteří jedou ze "správného" směru ! Co dělají byrokrati na úřadě ?

0/0
23.5.2016 10:37

J14a37n 27V56e20r18n22e47r 2255647390

Není pravda.

U nás je také benzínka na kterou se z jednoho směru nedá zajet. Když jedu, mám ji po levé ruce. Doleva je zákaz odbočení. Lidé to řeší dvěma způsoby... buď zariskují a střihnou to tam nebo po 40 metrech odbočí doleva a za křižovatkou se otočí a zajedou natankovat. Blbé je, že když vyjíždí, je přikázaný směr doprava a tak maj zase dvě možnosti... risknout to a střihnout to přes plnou do směru ze kterého původně přijeli a nebo poslechnout značku a vrátit se asi půl kilometru, kde se v malé křižovatce otočí směrem k benzínce, kterou už natankovaní minou.

https://mapy.cz/zakladni?x=13.4714104&y=50.4227583&z=17

0/0
23.5.2016 10:46
Foto

M64a88r16t18i82n 12K14o56k34e87š 3728254351480

Musí leda tak ... Jde o silnici I. třídy s velkým provozem https://goo.gl/maps/ay4H2iUkBoS2

0/0
23.5.2016 12:06

J34a48r82o27s98l54a11v 47M19a54j27s10t51r 6486351291344

pokud jste vlastníkem řidičského, průkazu, vraťte jej, prosím, ve vlastním i v zájmu ostatních na nejbližším úřadu policie...MUSÍTE si všímat takových těch barevných tabulek kolem silnic, rozumět jejich významu a dodržovat jejich nařízení, tedy i to, o zákazu odbočení k některým benzínkám z protisměru. Toto nařízení nená nic společného s byrokracií, ale jen a pouze s bezpečností provozui. Z takových jako vy mám strach, protože nejste ochotni vnímat nic jiného, než sebe, a to je při vašem přístupu dost průšvih.

0/0
23.5.2016 14:26

K87a20r44e78l 64K16ř10i82v22a73n 6630773465964

Problém předpisů a paragrafů je, že "několik vět" musí platit pro všechny situace, i tam, kde jsou jen zbytečnou buzerací. Nelze se divit, že lidi je moc často ignorují. Bohužel i v těch pár vzácných případech, kdy paragrafy mají smysl.

0/0
23.5.2016 10:33

K29a44r54e16l 60V87a59c52h48u13t 9253632679353

"Nedovoleně odbočoval" - to zřejmě v tomto případě znamená Z PROTISMĚRU! ... a v nepřehledném místě!! = tam, kde pro toto odbočení není odbočovací pruh! :-(

0/0
23.5.2016 9:24

K65a12r58e55l 86V78a27c96h34u96t 9853232639913

Dost možná je ta benzinka i blbě umístěná - třeba za horizontem, nebo (případně ještě navíc i) za zatáčkou... ;-€

0/0
23.5.2016 9:25
Foto

M21a44r65t67i53n 47K27o27k38e74š 3718504871890

https://goo.gl/maps/ay4H2iUkBoS2

0/0
23.5.2016 12:04

P89e98t34r 58K55n21ě32b69o34r59t 3611810

Motorkář prostě nepřizpůsobil.

+1/0
23.5.2016 6:42

P39a93v78e51l 56J15e10ř80á34b50e78k 7281772544717

Když to tu tak čtu, tak upřímně:

Jak bychom jezdili sami, kdybychom měli nějakou silnější motorku?

Způsobně podle zákona a nebo podle síly pravé ruky?

Myslím si, že většina z nás co tu na motorkáře nadáváme, tak bychom taky předjížděli, jen by bylo místo, rychlost - dle momentální nálady apod.

Souhlasím se níže, že má pocit, že motorkáři se hodně zlepšili.

Na motorkáře jsem si už skoro zvykl - jen mi musí dát šanci abych je za sebou viděl, a respektovali to, že nejezdím s okem přilepeným na zpětné zrcátko. A že při výjezdu z vedlejší na hlavní mi to nějakou chvilku trvá, než se s tou krabicí na čtyřech či více kolech dostanu přes jejich jízdní pruh.

Jinými slovy - nemám periskop s kterým bych je viděl za kopcem, zatáčkou apod.

+7/0
22.5.2016 20:43

T72o89m24á88š 28N34o78v79o17t67n21ý 6505227149309

Taky si občas řeknu, jak bych jezdil na silnější motorce.

A asi bych neměl žaludek na tu obrovskou míru rizika. Paralela: před pár lety jsem občas jezdil po polských předchůdkyních dálnic - dva pruhy v jednom směru, protisměrném pruhy oddělené pásem trávy a svodidlem a v tom normální křižovatky. Valí se 110, před křižovatkou nějaké omezení rychlosti, ale moc se na to nehraje a na křižovatkách třeba i traktory. Před každou křižovatkou mi nebylo tak úplně dobře při představě, že si to traktor namíří přes čtyři pruhy a začne se hromadně reagovat.

Striktně podle předpisů bych určitě nejezdil, to nejezdím ani autem. Ale vzorová situace - široká, rychlá cesta s táhlými zatáčkami, horizonty nebo okolo nějaké valy, které snižují přehled, před křižovatkou snížení rychlosti na 70. Všichni tam stejně najiždějí tak 95-100, na sedmdesátce to většina stahuje na 90. Nebylo by nic pro mě najíždět tam 160 na něčem, na čem při havárii tutově končím a s představou, že na křižovatce manévruje nějaký "klobouk". A i klobouci jsou právoplatnými a plnohodnotnými účastníky provozu.

+2/−1
22.5.2016 21:45

J53o65s42e93f 91K15o93m68á49r22e88k 5154602954309

Mám pětistovku a jezdím podle předpisů. Že jsem obvykle na silnici s nejpomalejší motorkou mi nevadí, to spíš že mě předjíždějí na devadesátce ustavičně spěchající řidiči dvoustopých vozidel...

+3/0
23.5.2016 8:03
Foto

M81a11r49t21i51n 44K83o80k43e14š 3848324161600

Už jsem tam dva experty takhle protroubil. A to tam jezdím poměrně zřídka.

+1/0
22.5.2016 17:12

T42o25m80á55š 54V70a70l59d66e13r 7583680699

tam řidiči do shellu odbočují celkem běžně i když tam je zákaz odbočení. Ono totiž od Malína sjedou na hlavní a následně zakázaně odbočí.Nejde jak tam zajet z tohoto směru a člověk musí buď přes Kaňk, nebo přes Hlízov a to jsou zajížďky na pár kilometrů. Tak radši ohrožují provoz. Pokud udělal řidič OA tuto prasárnu, ať jej pořádně sejmou a dají za uši. Totéž se stává i o pár kilometrů na benzínce ONO u Církvic. Řidiči tam odbočují na Církvice přes plnou i když tam je zákaz. Ano je tam omezena rychlost na 70, ale i tak jsou krizovky.

+11/0
22.5.2016 15:13

P69e33t85r 39S85c73h22ö98n 7703386322973

Nedobrovolně odbočoval? To jako že ho k tomu někdo nutil?

0/−7
22.5.2016 13:31

M69i57l45o60š 91K52o93l52m33a65n 6416553117742

Já tam čtu nedovoleně 8-o

+8/0
22.5.2016 13:52

P73e24t30r 68J34e39l94í89n22e19k 8821460808729

Jezdíme na motorce s manželkou na kochačku, cestovní rychlost 90 bohatě stačí, na minulém výletě na Oravu nám cestou celkem 7 krát nedalo auto přednost. Mám dvě malé děti a nejsem sebevrah, ale řidiči nás motorkáře hází všechny do jednoho pytle k vůli 20% dárců orgánů.

+24/0
22.5.2016 12:55

R46o90s71t91i94s26l67a95v 57C60a94h74a 8365691980222

Sam uznavate, ze jich je tolik - 20%

0/0
22.5.2016 13:04

F86i35l46i43p 78M69u74c15a96l76a 8960943839

a z tech 20% je realnych darcu tak 1%, zbytek jsou proste sebevrazi :-D

+3/0
22.5.2016 13:15

J31i39ř33í 27P64e57l43n52á31ř 6725633926109

20%? Můj služebák má 320 koní, víkenďák 510. Speedy Gonzales je proti mě obyčejný Gonzales a stejně se skoro každý motorkář pokusí zabít, jen aby nemusel jet za mnou. Viděl bych to spíš tak na 80%. Nic proti, já jim to nevyčítám, jen mi vadí to plácání o tom, jací jsou motorkáři slušňáci...

+1/−2
22.5.2016 14:10

P76a39v96e41l 43J78e31ř25á60b31e50k 7161462764917

Zlatej Trabant.

Měl nějakou 1/4 stovky koní a dovezl i budoucího prezidenta na chatu.

0/0
22.5.2016 20:34

J59a14n 69K78r33p27e87c 5846893774582

je uplne jedno kolik ma auto koni. spise jde o to jak a jak rychle jede. jestli je lepsi nechat ujet anebo predjet. pres auto neni videt, vite? a motorkar proste potrebuje daleko vetsi rozhled nez auto. ale to by vam mohlo dojit, aniz by vam to musel nekdo psat, zejo?

0/0
22.5.2016 20:44

L72u14b38o65š 94M23a26r24u21š41k62e74v14i42č 1115828542

A k čemu máte těch 510 HP, když se může max. 130 a vy jste podle podtónu vašeho příspěvku ten správný řidič...???8-o

0/0
23.5.2016 11:58

F98r36a84n30t78i21s36e69k 50M22i86k63e10s 8473467360722

Snazim se byt ohleduplny ke vsem motoristum a zvlaste k tem na motorce. Dost mi ale vadi jejich predjizdeni z leva z prava, neni stale mozne je dozadu hlidat. Dozadu patri jenom 30 procent pohledu a jednou mne dokonce blbec na motorce vybrzdoval ze jsem se mu dost rychle neuhnul!!!!!!!!

+4/0
22.5.2016 14:50

P98e96t97r 71B46á60č37a 8865136865315

Za vetisnu podobnych nehod muzou nemehla za volantem, dyt to vubec neumi odhadovat vzdalenost, premyslet a pouzivat levy zrcatko, to vidim na silnich dnes a denne.

Dokud tady bude z vydavani ridicaku akorat jeden velky byznys, tak se nikdy nic nezmeni.

+6/−7
22.5.2016 12:37

T48o73m64á17š 12N76o53v37o12t54n39ý 6125547209959

Bohužel jsou i nehody motorkářů s jinými účastníky silničního provozu, kdy je odhad vzdálenosti k ničemu, poněvadž se motorka blíží nepravděpodobnou rychlostí. :-(

To je něco, čeho se já osobně strašně bojím. Že ohrozím někoho, kdo si vůbec neuvědomuje, že ohrožuje ostatní tím, že se pohybuje rychlostí, která je třeba 3x větší, než je v daném místě povoleno.

+14/−3
22.5.2016 12:44

T24o29m53á61š 88N58o56v78o24t37n96ý 6135617589759

Vůbec mi nevadí, že se mnou někdo v něčem nesouhlasí.

Ale má-li být diskuze k něčemu, opravdu by mě zajímalo, s čím přesně v tomto příspěvku nesouhlasíte.

+1/0
22.5.2016 13:43

T91o33m34á42š 73Z83e75m37á77n77e76k 5180438336116

Ale vy jim přece musíte dát přednost i kdyby jeli 250, co kdyby byli přece v krajní nouzi nééé?;-D To jsou právě ti, o kterých jsem psal v příspěvku níže.

+1/0
22.5.2016 14:01

J97a90n 19F87r34o65l43í97k 6816460625154

Nedávám Vám mínus, ale musím se smát s tou Vaší nepravděpodobnou rychlostí. Když vjíždím z vedlejší na hlavní nebo odbočuji vlevo a nemám dobrý výhled tak proboha nedělám ten manévr půl hodiny jak občas vidím. Co kdyby tam jela sanitka nepravděpodobnou rychlostí.

+1/0
22.5.2016 16:52

T97o16m59á67š 64N52o57v12o73t70n57ý 6445347409119

a) nikdy v životě jsem neviděl jet sanitku takovou rychlostí, jakou jsem několikrát viděl u motorky

b) když se sanitka blíží k předpokládaně problematickému místu, vždy má zapnutou i zvukovou signalizaci

c) příliš nerozumím té vaší půlhodině na manévr

+3/0
22.5.2016 18:58

T20o38m33á43š 31N74o48v59o30t66n22ý 6875617689319

Klidně se té nepravděpodobné rychlosti motorek smějte. Já se jí nesměju, já se jí bojím.

+1/0
22.5.2016 19:01

T36o50m64á94š 51Z71e44m78á94n70e80k 5270128906406

Nejhorší je, že ani to Vás nemusí ochránit před jedincem, který se pohybuje dost nezvyklou rychlostí a způsobem, že mu vlastně ani přednost dát nelze. Oni ti motorkáři jsou totiž skoro všichni v krajní nouzi.

+7/−1
22.5.2016 12:47

T50o33m80á18š 40N33o21v88o27t80n66ý 6145487389409

Já bych tak razantní nebyl. Mám pocit, že potkávám čím dál tím víc normálně jedoucích motorkářů.

Ale ten občasný šok, kdy mám pocit, že mám všechno pod kontrolou a najednou motorka, u které v prvním okamžiku vůbec nechápu, odkud se zjevila ...

+8/0
22.5.2016 12:53

T19o35m36á34š 21Z36e77m21á52n49e51k 5160968916666

Souhlasím, že jich dost jezdí i normálně, ale kdyby jel normálně tento, tak se mu to s největší pravděpodobností nestane.

0/−1
22.5.2016 12:58

L78u96k86á85š 86K27e26l79l50e29r 6449193233715

V članku se někde píše, jak nenormálně motorkář jel? ;-€

0/0
22.5.2016 14:29

T69o62m13á55š 83Z81e62m46á45n85e91k 5220918716816

To je zjevné právě z těch následků.

0/−3
22.5.2016 14:49

L13u98k10á61š 49K68e24l63l95e32r 6439263683575

Vy jste spadl na hlavu nebo to máte geneticky dané?

+1/−1
22.5.2016 15:14

T37o33m50á90š 93Z36e69m11á86n61e82k 5530168366346

Spadl jsem na hlavu a mám to i geneticky dané. Přesto jsem na tom o dost lépe, než Vy, jelikož nemám potřebu psát podobně ubohé příspěvky.

0/−1
22.5.2016 15:22

T81o41m42á44š 27B13u82r58a 1279116

Patrně máte na mysli mentální nouzi, že?

0/0
22.5.2016 14:52

T79o96m80á98š 55Z83e30m23á76n31e31k 5940898586556

Mentální nouzi mívá někdy většina řidičů. A právě kvůli tomu by se měli všichni chovat ohleduplně, protože nikdy nevíte. Jednou vyřešíte problém za druhého, jindy zas on, když uděláte chybu Vy.

+1/0
22.5.2016 14:58

P23e55t70r 75B20u58r73d86a 3930945449817

Přednost v jízdě by měla být, podle mne, podmíněna tím, že ten s předností jede maximálně o cca 25 % rychleji, než je v místě povoleno.

Jak mám dát, při obecně uznávané reakční době, přednost někomu, kdo je v době mého vjezdu na hlavní ještě na parkovišti u dvě ulice dál?

+2/−1
22.5.2016 12:55

R42o25s50t10i97s68l59a60v 90C52a96h13a 8135641520362

Proc o 25%? Jednoznacne by poruseni pravidla o rychlosti melo mit stejnou vahu jako nedani prednosti

+1/−2
22.5.2016 13:17

T39o53m81á84š 58Z23e14m35á61n36e31k 5200318506676

Odbočoval na zákazu, ale je tam také plná čára, takže příčinou je chybné předjíždění (jak jinak). Může si za to sám.

+1/−2
22.5.2016 12:15

P53e84t17r 20M63a13c43h37á10l54e76k 7225966156706

A neexistuje možnost, že ho (jako překážku) objížděl, když najednou před odbočením zpomalil?

+1/−2
22.5.2016 12:23

T77o50m97á22š 95Z51e96m40á77n77e72k 5230698546856

Já tomu říkám předjíždění, celkem vzato, pokud ten motorkář nepřekročí plnou čáru, předjíždět může, detaily neznám, ale pravděpodobnost, že ten motorkář jel jako h.vado je značná.

+2/−15
22.5.2016 12:32

L73u12b77o48m70i50r 75O43n41d15e87r84k38a 4106515138492

Přečtěte si ten článek prosím. MOTORKÁŘE smetl ŠPATNĚ odbočující řidič osobního auta a to v místě kde je to zakázáno.

+4/0
22.5.2016 12:54

T32o28m98á31š 65Z53e38m69á47n23e39k 5680648896476

Četl jsem to detailně, dokonce jsem se podíval na street view. Ano v článku chybí informace, zda důvodem nebylo nedání přednosti protijedoucímu.

+1/−1
22.5.2016 13:03

S84t12e24f97a44n 34S90u10r32o64v34j20a27k 8136362884122

Jelikoz je naprosto normalni ukaz, re ridici stavi kdekoli a kdykoli, absolutne je nezajima, zda je to pred prechodem, pred stoupanim, tam kde je plna, mohu predpokladat, ze se jedna o prekazku, jelikoz by se mi take mohlo stat, ze pockam az se dotycny ridic vrati treba z nakupu nebo z navstevy u milenky. Takze potom pri objezdeni takove prekazky musim prejet treba plnou caru

+1/0
22.5.2016 13:09

T43o40m18á81š 68Z57e73m60á73n98e47k 5320758226756

Nevypadá, že by v těchto místech někdo chodil na návštěvu.

0/0
22.5.2016 13:15

S60t59e25f89a85n 22S44u83r42o80v23j28a50k 8556922444562

Nevypada to, ze byste to pochopil

0/0
22.5.2016 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.