Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pusť mě, tati, křičí holčička. Slovensko pobouřilo necitlivé odebírání dětí

Dvě necitlivě odebrané děti, zásah ministerstva a propuštěný úředník. Slovenskem hýbe kauza, kterou zveřejnila blogerka Monika Kozelová a která ukazuje, jakým způsobem sociální pracovníci přistupují k odebírání dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A42l59e40š 45H62o38d22i43n64a 9650409118754

Někdy je problém, že povinný rodič odmítá dítě předat, zmanipuloval ho proti druhému rodiči, a pak je potřeba zasáhnout rázně a rychle, i přes momentální pláč, aby se situace dále nezhoršovala. Mnoho tatínků to bohužel zná a bohužel se často nemohou domoci rychlého řešení.

+1/0
30.5.2016 9:54

J70o63s18e24f 25S40l31a29v85í55k 5304640638673

Na Slovensku se dějí zvláštní věči. Tady je aktuální příběh mojí kamarádky.

https://www.youtube.com/watch?v=Qab5yr_sKAU

0/0
21.5.2016 22:11

J83a21n 53R35y86s76k68a 2306484408907

Děkujeme za velice povzbuzující video, zdá se, že na Slovensku práva dětí se přestávají potlačovat.

Jde o jednostrannou propagandu verze matky a kdybych byl nezúčastněnou osobou, zmanipulovali by mne také. Pozor na takové odbornice, všechno jen tak vypadá. Ta soudkyně rozhodně není pomatená, jde jen proti proudu a opřela to o něco, co se panu advokátovi nehodí a nebo nemůže ventilovat.

Zveřejním pouze informace A, informaci B záměrně zamlčím a tím informace A dává opačný smysl. A bez té informace B vypadám jak vrah malých dětí. Pro omezené, co jim cit k dítěti a pro silný hněv z domnělé nespravedlnosti snižuje objektivní náhled.

0/0
21.5.2016 23:20

R17i54c29h67a53r37d 50N61o82v16a39k 8138566831482

to byste museli nejprve kompletne a bez nahrady zrusit socialku, aby se takove pripady nedely.

0/−3
21.5.2016 14:37

R55i20c56h13a20r79d 97N70o37v32a20k 8398536341162

pane x, nebo jiny - muzete ale vysvetlit, cim je vubec socialka detem uzitecna...tim, ze detem bere maminku a tatinka, je v budoucim zivote nejak positivne povznese...

+1/0
21.5.2016 15:14

J49a25n 76S32t17i85f12t60e41r 5287789138803

Tak na tu "ubohou" matku se můžete podívat tady:

http://pressbook.com/Elena-Zolovcikova/Photomodel-Model/PB=33196

A to už ty nejnahatější fotky odstranila.

+1/−1
21.5.2016 11:19

H60a54n18k96a 51C47h31a57l73u45p30s21k19á 2828900455426

Mela by se stydet, mura jedna! Nechat se fotit nahata, no to je hnus, at se oblece a stoupne si okamzite k plotne! Kdo ma deti, tak tohle prece nesmi! V dnesni dobe tech internetu aby clovek slusnou matku pohledal...

+3/−1
21.5.2016 11:57

V97e96n36d75u66l24a 35S33z76l62a52u59e24r84o40v75á 7272196827248

:-D Záhlédla jsem přes tričko i bradavku, nechápu, že ji rovnou nezavřeli..

+2/0
21.5.2016 12:09

B23l87a15n13k57a 75T78i56m21o97f12e20j25e98v30o80v75á 3145939395829

Některý lidi by neměli provozovat pohlavní styk vůbec. A když už, tak s ochranou. A to nejlépe tuplovanou. A to po celý život.

0/0
21.5.2016 11:17

E72v73a 84K77a97p59l60a88n44o90v73a 4183311295198

K odebrání chlapce jsem slyšela v TV zprávách, že "matka " se ho zřekla už v porodnici. Do teď ho vychovala jeho babička. A najednou se v "matce" hnulo svědomí. To není jen tak, vidí za tím určitě finanční výhody ve Švýcarsku. Možná tam samoživitelky živí stát a synek tak bude živitelem matky.

+2/0
21.5.2016 10:36

M91i33r28o89s44l77a22v77a 60D42u44d25k63o58v10á 2234259535408

po shlédnutí odebírání holčičky Liel, je mi špatně, to dítě si ponese tento zážitek až do konce svého života, deset lidí okolo kouká jako by se táhlo tele na porážku.... Je to příšerné jak se s dětmi zachází !!!! Kde je nějaká EMPATIE ????????!!!!!!!!;-(

+7/0
21.5.2016 8:27

J50a23n 30S35t59i25f28t66e75r 5167379118923

No velmi se mýlíte. Malá Liel se za pár minut naprosto přivinula k tátovi. Už je u něj asi 4 týdny - čeká se na soud - a o matce vůbec nemluví. Ten táta se totiž o děti stará, chodí s nimi ven, sportuje, hraje si s nimi, kdežto matka měla zájem akorát o chlapy a o nakupování.

Na její fotky se podívejte tady:

http://pressbook.com/Elena-Zolovcikova/Photomodel-Model/PB=33196

+3/−1
21.5.2016 11:23

J20i88t51k85a 13P93a14v59l95í34č44k63o44v95á 6406446776587

Takže je v pořádku, když dítě neuvidí svoji matku? :-/

+1/−1
21.5.2016 12:21

J64a89n 77S95t70i97f68t73e26r 5207469708323

To přece nikdo neříká. Soud rozhodne, u koho mají děti být a jaká práva má ten druhý. Na tom se musí oba držet a ne jako tato paní děti nejdříve nechat několik měsíců bez vysvětlení tátovi a pak je prostě unést.

+2/0
21.5.2016 12:41

J40i50t45k53a 69P57a37v21l58í36č90k27o95v89á 6946806326367

Vy jste psal, že o matce s ní nikdo nemluví. Má to snad znamenat, že chtějí, aby na matku zapomněla, když o ní nesmí mluvit?

+3/−1
21.5.2016 12:48

V41e38n78d46u13l11a 24S27z53l27a38u77e93r23o34v11á 7142236977528

To ale není žádné vymývání mozku, ze kterého tu byla obviňována matka. Nenene..

+2/0
21.5.2016 12:57

J70i86t50k46a 15P63a86v77l74í18č72k92o92v82á 6156426526927

Přesně. Když je dítě u matky, má povinnost (podle zdejších pánů) s dítětem o otci mluvit a připravit ho na předání, ... , ale u otců tomu tak není? Ti se klidně mohou snažit, aby dítě na matku zapomnělo, protože tak je to v pořádku.

+1/−1
21.5.2016 13:00

K46r44y39š51t14o20f 81H80l42a77v92á93č 9852819828792

tak jste si něco vymyslely a vzájemně si to potvrdily, to je hezké, ale nemění to nic na tom, že je to jen výmysl

+2/−1
21.5.2016 13:25

J65i54t87k41a 41P49a23v45l51í44č53k45o83v20á 6186906576207

Co jsme si vymyslely? Přečtěte si celou diskusi a uvidíte, že to tam někteří pánové píší.

+1/−1
21.5.2016 13:33

J75a63n 22S28t82i39f63t33e31r 5197849808323

Vážená paní, nevím, zda to děláte schválně nebo zda jste můj příspěvek nečetla. Psal jsem, že holčička o matce vůbec nemluví a to je, zdá se mi, veliký rozdíl.

+1/−2
21.5.2016 14:27

M90i20r23o26s59l53a21v61a 96D30u92d98k68o65v46á 2964319695118

Jsem moc ráda, jestli se už holčička uklidnila a jestli se má u tatínka dobře, ale svůj názor v tom, že by u toho nemělo být až tolik lidí, nezměním, je to frustrující... Holčičce i jejímu tatínkovi přeji hodně štěstí a vzájemné lásky....:-)V

0/0
21.5.2016 12:23

M46a74r15e28k 66D47o71l57e76ž17a27l 5143596703222

Někde v diskuzi mi někdo odpovídal, že matka měla připravit dceru na předání. Matka se svého dítěte NIKDY dobrovolně nevzdá. To je zákon přírody!

+3/−3
21.5.2016 8:19

M61a35r69t92i57n 46P46l57o77c42e29k 8291234722276

Dle různých nalezených dětí v popelnici, záměrně léky nadopovaných aby nezlobily atd to pravidlo bohužel moc nefunguje.

+2/−2
21.5.2016 8:29
Foto

T36o98m49á82š 43J56a84d90l56o78v87s95k43ý 5547783265428

I babyboxy by mohly vyprávět.

+2/−1
21.5.2016 9:17

J37i55t14k20a 36P37a21v63l98í26č37k84o47v28á 6576836596797

Kolik těch v popelnici nalezených dětí je? Kolik je to %?

+3/0
21.5.2016 12:22

R28i63c75h36a65r75d 44N23o24v68a50k 8128136971252

mozna, ale proc pak matky sve detí zabijeji potraty, zabit je , pane tezsi, nez odlozit.

0/−1
21.5.2016 14:56

M85i90r67o68s16l10a70v37a 29D44u39d57k15o18v60á 2404219835738

hovořím o způsobu přetahování se s dítětem , o způsobu zacházení s dítětem ....

0/0
21.5.2016 8:16

M60i62r65o10s89l37a75v22a 23D52u23d95k23o38v68á 2604369885248

Chudák dítě, bude mít psychické trauma na celý život a už to s ním půjde až do smrti ....;-(

0/0
21.5.2016 8:13

M52a79r56e36k 56D91o35l28e38ž14a62l 5383386283382

Někteří chlapi mají zvrácenou představu o rovnoprávnosti mezi muži a ženami. Ja myslim, že až chlapi budou rodit a kojit, tak se dá o nějaké rovnoprávnosti uvažovat. Dítě patří k matce, pokud je schopná se o dítě starat. Zejména ty nejmenší děti z důvodu mateřského pouta k matce. A jsem rád, že většina rozsudků v ČR a SR takto vychází matkám a malým dětem vstříc.

+5/−2
21.5.2016 5:44

A46n62t29o90n77í41n 40S86á57d84l15í47k 7268289453563

Ano máte pravdu,ale tento způsob odebrání dítěte byl velmi nešťastně řešen!

Připomíná to "gestapácké" metody! To,že má úředník v ruce rozhodnutí soudu,neznamená,že může takto necitlivě postupovat!

+2/0
21.5.2016 8:13

P34a50v95e41l 93O14b36d19r18ž63á18l47e18k 6596244838772

Navrhněte jiný způsob, jak odebrat dítě matce, která ho odevzdat nechce?

0/0
21.5.2016 12:03

R83i90c16h41a45r21d 82N22o92v98a50k 8508546181982

a co taklhle neplest se do rodiny a neodejimat deti rodicum, to by neslo...

0/0
21.5.2016 14:58

J92a56n 38R86y41s86k44a 2426364208827

Paní Doležalová, vy máte díky své dominanci v nerovnoprávném vztahu se svým manželem panem Doležalem jeho přístupové heslo k přihlášení do diskuse?

+2/−2
21.5.2016 10:41

M23a32r91e77k 96D70o31l69e42ž37a39l 5253876393232

Hmmm, špatný pokus o vtip. Koukám, že na mateřské nemáš co dělat, Rysko. Kdybys měl lepší práci než tvoje žena, která živí vaši rodinu, nemusel bys tu teď zevlovat na diskusi.

+2/−2
21.5.2016 10:48

J29a10n 15R84y67s62k55a 2196534608317

Pro příchozí by jste mohl vyvolat dojem, že jsme spolu schůzovali a to jsme tedy spolu neschůzovali.

A s prací je to opět přepolarizovaně, jak vaše názory, ne každý musí nízkou hodnotu své práce dohánět časem v práci.

0/0
21.5.2016 11:45

P37e51t90r 49T58ů78m30a 9626968599290

Bohužel v ČR i na Slovensku zamrzla opatrovnická péče myšlením v dobách komunismu a v hlavách většiny obyvatel (záměrně nepíšu občanů) rezonuje věta, že "dítě patří matce". Z toho pak vychází všechna následná špatná rozhodnutí, hodnocení a případné akce. Ta věc je totiž zcela jednoduchá. Součástí rozsudku je i věta, že matka je povinna dítě psychicky a fyzicky připravit na předání. Pokud tomu tak není, tak potom nedodržuje rozsudek a zjevně nemá (většinou nechce mít, protože ví, že tohle je tam napsáno jen formálně) dostatečné výchovné schopnosti. Soudům by pak stačilo předat dvě, tři děti do péče otce a tyto scénky by během velmi krátké doby zmizely z obrazovek. Nepočítám, že to většina diskutujících pochopí a upřímně je mi to i jedno, jen těch dětí je mi líto. Dokud bude v reálné praxi platit, že sebehorší matka je lepší, než sebelepší otec a dítě, že se svěřením do péče matky stává současně jejím majetkem a zbraní s možností škodit otci, dokud nebudou respektována lidská práva bez rozdílu pohlaví a ne formálně (systém je nebude důsledně hájit padni komu padni), doté doby bude ČR a Slovensko stále na "Východě" a děti budou trpět (vykořeněním, nemožností být s nejbližší osobou a tou je otec, stejně jako matka). A ten maník, co tam tak pokřikuje není hrdina, ale ubožák. Ale jak říkám, nečekám, že by to byla většina schopná pochopit. Hezký večer

+6/−5
20.5.2016 23:51
Foto

L24u11d79ě29k 83F75u71x62a 9416490564287

Pokud někdo užívá svého potomka jako zbraň proti spolusploditeli, je to zmetek, nesejde na toim, zda se jedná o matku nebo otce.

+5/0
21.5.2016 0:41

A67n43n37a 51B52e29n66d23o48v27á 7753437781781

líbí se mi, jak mluvíte přezíravě o "na východě", je to fakt úsměvné....

západ je mnohonásobně horší, ale opravdu mnohonásobně, ať už co se týče odebírání, tak dalších nesmyslů...

přála bych vám (jen obrazně), aby vám odebrali synka např. za to, že jste mu vytrhl sám zub (bude vyhodnoceno jako týrání) a šoupli ho třeba do gay rodiny, to byste zpíval jinou o skvělém západě... ach jo, pořád vzhlížíme k západu, kde je oproti nám cenzura, a politická korektnost dohnaná ad absurdum....

+8/0
21.5.2016 1:01
Foto

T91o77m60á93š 35J41a62d98l85o13v14s47k78ý 5787463905298

Petr Tůma: Moje osobní a profesní zkušenost je jiná, než to co uvádíte. I když jsem většinu života prožil v ČR, včetně komunistické éry, tak nyní mám to štěstí a privilegium, že mohu již několik let pracovat a žít v UK a mohu Vás ubezpečit, že ochrana dětí (a znovu opakuji, profesně se mě to částečně týká) a ochrana lidských práv je nesrovnatelně lepší na "západě" podle mé osobní zkušenosti, i když Vám musím dát za pravdu s tou politickou .

+1/−2
21.5.2016 9:16

M80a79r33e32k 16D31o36l77e43ž39a46l 5803966353462

Já mám ten názor, že dítě patří matce, pokud je schopná se o dítě starat. Tu vaši rovnoprávnost si strčte někam. Až budou chlapi rodit a kojit, tak se o nějaké rovnoprávnosti můžeme bavit.

+1/−1
21.5.2016 5:39
Foto

T50o15m82á92š 12J46a24d24l64o67v56s33k46ý 5157503875758

Petr Tůma: Rovnoprávnost muže a ženy ve výchově není dána fyzickým aktem porodu, ale schopností dítě vychovat a dovést ho do dospělosti tak, aby v životě obstálo. Dítě není věc, je to svobodná bytost. Ta věta správně zní - rodiče patří dítěti (oba) a od toho se odvíjí zbytek, ale vím, že v české společnosti bude zvrácené "dítě patří matce" ještě dlouho ke škodě dětí rezonovat.

+3/0
21.5.2016 9:10

J56a97n 94R62y54s55k85a 2566334268917

Pane Jadlovský, nechal jste na začátku věty zavádějící odkaz na pana Tůmu, odpověď byla soudruhu Kudlankovi.

0/0
21.5.2016 10:30
Foto

T11o26m28á88š 77J67a95d72l95o52v87s81k65ý 5647673645588

Hned to vysvětlím. Všechny příspěvky pod mým jménem, které začínají jako Petr Tůma a dvojtečka, jsou komentáři pana Tůmy, který ještě nemá dost bodů, aby mohl neomezeně diskutovat. Reaguje svými slovy, na koho chce, jsem jen hlásná trouba.

0/0
21.5.2016 10:37
Foto

T96o89m72á92š 51J69a33d97l39o82v94s59k96ý 5467783305318

Petr Tůma: Pokud někomu vyhovuje zvrácená submisivní role, ať ji nevnucuje jiným.

+1/0
21.5.2016 9:12

T22e48r48e67z54a 78S18u76d91í32k68o25v38á 7968851904375

Dítě rozhodně nepatří matce!!

+4/0
21.5.2016 10:16

M59a43r52e98k 59D55o94l89e47ž83a10l 5223976163192

Jo? A komu asi? Santu Klausovi?

0/0
21.5.2016 10:24
Foto

T60o44m51á29š 25J89a51d20l64o25v59s46k63ý 5827113855198

Pane Doležale, cituji Váš komentář z 10:21 - O to se ale snažit nebudu, protože bavit se s člověkem, který považuje dítě za majetek, je pod moji úroveň. Konec citátu. Vy považujete dítě za majetek matky a zároveň se nechcete bavit s někým, kdo podle Vás považuje dítě za majetek, protože je pod Vaši úroveň? Mně z toho vychází podivný výsledek, že jste sám pod svoji úroveň.

+3/−1
21.5.2016 10:44

M68a68r85e45k 77D32o62l91e53ž77a17l 5943176633922

Tak naposled, ale pak už si vážně vezmete prášek, OK? Je rozdíl v českém jazyce, pokud řeknete, že někdo někomu patří, což se používá ve vztahu rodičů a dětí a v tom, když někdo řekne, že NĚCO někomu patří. Pokud se někdo chová k NĚKOMU jako k VĚCI, pak se chová k někomu jako k majetku. Takže si to přeberte v té své hlavě ;-) Koukám, že máte nějaký rodičovský komplex ;)

+1/−1
21.5.2016 10:55
Foto

T25o59m63á93š 55J65a74d46l17o32v87s83k98ý 5197403165468

Bohužel nemám s prášky zkušenosti, poradíte mi nějaké? A když na to chcete jít lingvisticky - rozdíl mezi NĚCO a NĚKDO chápu. Ve Vašich srovnáních stojí obě jako větný podmět a PATŘÍ je přísudek neboli vlastnost, která se podmětu přisuzuje. Přisoudil jste i NĚKOMU, že někomu dalšímu patří. Je na širší diskusi, zdali dát rovnítko mezi výroky "něco někomu patří" a "něco je něčí majetek". Podle mne jsou to synonyma, ale nikdo nemá patent na češtinu, je to živý organismus. Já bych o poměru dvou lidí použil slovo PATŘIT jen s předložkou K, například "tento pán patří k této paní" ve smyslu je to dvojice, patří k sobě, bez jakéhokoliv vlastnického či majetkového odstínu.

0/0
21.5.2016 11:26

M97a90r53e38k 30D73o82l21e87ž37a71l 5223446253562

Jo, tak v tom se shodneme, lepší je používat "někdo patří k někomu".

0/0
21.5.2016 13:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.