- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
HM opět státem zaplacené podpora zlodějským obchodníkům.
Neni se cemu divit - diky EU mame motory, ktere nic nevydrzi, a ktere stejne realne zadne palivo neusetri. Udrzovat starsi spolehlivy "preddownsizingovy" motor je dneska projevem zdraveho rozumu, a ne nejake socialni nedostatecnosti
souhlasim, takovych 454cuin je ten spravny projev zdraveho rozumu
Až se podaří rehabilitovat zdravý selský rozum, budou majitelé "ojetin", které si udržují v dobrém technickém stavu, výrazně odměňováni. .-)
To jsem opravdu zvědavej jak to bude s ojetinami. Nastoupila doba FAP filtrů a dalších chytrých diesel elektronických hračiček. V ojetinách 90% nabídky diesel aut. A ojeté se spíše kupují benzínové motory, protože ojetý model si může dovolit člověk, co najede sotva 20tkm ročně. Diesel auta se budou vyhazovat, SUV tím pádem ještě rychleji a benzínových je jak šafránu. Takže tu máme dokonalý koloběh aut pro výrobce, protože ojetina bude drahá asi tak stejně jako nové auto, v dnešní době jen hlupák kupuje ojeté vozy!
Nevím, ale mám maminku, které je osumdesát let. Automobil používá jen nákupy v obci a pro jízdu k doktorovi. Bohuže jí nesloužejí nohy. Ročně najezdí 600 km. Jsem automechanik, auto má ve vzorném pořádku, o auto se starám já. Jenom pořád nechápu jak muže starý škopek s nájezdem 600 km ( cca 12 km za týden ) poškozovat ekologii víc, než nové auto s ročním nájezdem 30000 km. Je to jenom buzerace starých a obyčejných lidi.
Ale obchodníci by jí chtěli prodat nové auto.
Vůbec tu nejde o stará auta. Důvodem je zvýšit pravomoce policistů, možnost buzerace a úplatků. Lidi se prostě musí bát, aby nezlobili.
Policajti to maj na háku. Ti budou raději jezdit na benzínu na kafe, než buzerovat řidiče.
Docela by mě zajímalo, jak je to s tou "ekologičností" Je lepší mít třicet let staré auto, které má míň ekologický provoz, než nové. Ale pokud budu měnit auto po třeba sedmi letech, tak ekologické dopady výroby nového auta asi budou nezanedbatelné
"Ekologicnost" v souvislosti s osobni dopravou je vubec nesmysl - na celkovych zplodinach se podili cca 0,5%. Takze i kdybychom prestali vsichni ted hned jezdit auty, zmena by byla pod urovni statisticke chyby.
Udělal bych jednoduše zákaz dovozu ze zahraničí aut straších 10-ti let...ono je dost vidět, že na západě jsou 15-ti letá auta velice levná a tak toho místní bazaristé využívají a tahají je sem, kde si na ně přihodí velkou marži, aby vydělali. Tím ale navyšují cenu aut. Vím, že trh určuje cenu ojetého auta, ale když zákazník nemá na výběr a do zahraničí nechce protože tomu nerozumí, tak mu nezbývá než vybírat z těch předražených ojetin co tu máme...takže ono to není o tom, že by to trh chtěl, ale bazaristi to tak určují...zákazník nemá na výběr. Spíš by bylo dobré, kdyby auta původem z ČR se prodávala za ceny jako jsou v Německu a dovozy by se prodávali dráž...to by hned dovozy skončily. Ale to by se bazaristi vztekali, protože by jim šlo o zlodějský kšeft. Ne nadarmo jsme vrakoviště evropy.
To se vám řekne, zákaz dovozu aut starších 10 let, jenže pokud to auto starší 10ti let koupíte od němce doma u chalupy a ne od nějakýho turka 15km za hranicema, tak to desetiletý auto z německa je v lepším stavu než šestiletý auto z česka, byť má třeba i jednou tolik najeto
Vážení přátelé, nedá se nic dělat, budete nahrazeni. Ono to šlo v socíku, chodit o půl třetí z práce, vyvalit si pupek u TV, dát si pivo a říct si, že mně ta stará Š100 stačí až do důchodu. Kapitalismus potřebuje, aby se peníze točily, zboží se kupovalo, ovečky se zadlužovaly a makaly tak od nevidím. Jinak systém krachne, což ti i vesla dopustit nemohou.
Buď se tedy zadlužíte, budete makat jak šrouby a každých 5 let si koupíte nové auto, nebo jak jsem psal, budete nahrazeni. V Africe i Asii čekají miliony ovcí natěšených na ty možnosti, co máte vy.
Tak tak. Kdo má hypotéku ten nezlobí.
Vzhledem k tomu, jak se v celé nahotě ukazuje rádoby ekologičnost nových aut, tak se vůbec nestydím jezdit ve 13 let "starém" krámu, který jak po technické tak hlavně ekologické stránce se minimálně vyrovná současným modelům !