- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže je několik variant, buď letadlu selhala technika, nebo to byl teroristický čin, nebo letadlo bylo unesené, protože na palubě mohli být důležité osobnosti. Přeci jen letadlo spadlé kousek od pevniny by neměl být problém najít i za cenu okamžitého poslání desítek pátracích vrtulníků.
Původně jsem svůj příspěvek i s tabulkou dal na jiný server a protože se mně to nechtělo přepisovat, tak jsem sem dal jenom odkaz. Bylo mně to smazáno s ponaučením, že to je, cituji: "Důvod smazání: Reklama, spam.", konec citátu místního inkvizitora. Takže bez obrázku je text mého příspěvku tento:
Mnozí sluníčkáři a vyznavači hatefree a podobných pochybných hnutí a skupin argumentujete tím, že islám je víra všeobjímající, tolerantní, lidstvu prospěšná a hlavně navýsost mírumilovná.
V případě jakýchkoli teroristických útoků vyznavačů islámu argumentujete tím, že se jedná o okrajový jev vyvolaný akcemi pár vyšinutých vyznavačů islámu nebo poblouzněných jedinců.
No nevím, říká se, že islám vyznává cca 1,57 až 1,65 miliardy osob.
Z toho je cca 17 až 19% radikálních islamistů, kteří jsou ochotni v rámci šíření své víry bezmezně vraždit kohokoli jenom proto, že jejich víru nevyznává. Taková víra už ale není vírou, ale přímo zločineckou ideologií, která nemá v civilizovaném světě co pohledávat.
Nyní trochu počtů (není to žádná matematika, ale obyčejné kupecké počty):
- jedná-li se o 1,57 až 1,65 miliardy osob
- pak počet potenciálních vraždících radikálů se pohybuje od 266900 do 266900 miliónů osob.
Je počet 266900 až 266900 miliónů potenciálních vraždících radikálů pár osob nebo jedinců???
Do souhrnu všech útoků vyznavačů islámu od 11. září 2001 k dnešku, tzn. do 19. května 2016 jsou započítány pouze ověřené počty útoků vyznavačů islámu a mrtví z zranění civilisté. Nejsou zde započítány mrtví a zranění vojáci, kteří proti islamistům bojují. Drobná poznámka na konec: souvislost s havárií letadla EgyptAir nehledejte, doposud nikdo neví, co katastrofu způsobilo. To my tady v diskusi na iDnesu odhalíme těžko. Od toho jsou jiní odborníci. Zahynuvším R.I.P.
Tie počty nesedia. Z 1,6 miliardy je povedzme 20% (zaokruhlujem, aby sa to lepšie počítalo) asi 360 milionov. Take vam tam niekde vypadla ciarka. Stejne je to ohromne číslo...
Pokud změnil kurz o 360 stupňů, tak kurz nezměnil.. .
Tohle mi nejde do hlavy... proč v roce 2016 nemohou mít komerční lety stabilní datové spojení, kterým by se odesílala data o průběhu letu s GPS souřadnicemi a zvuk z kokpitu? Nebo jinak - všude je kupa radarů, co podle všeho přesně zaměří raketu, ale logovat místo, kde se z oblohy "ztratí" letadlo plné lidí - hledej, šmudlo? Kde je co špatně?
no ved na radare bolo. Vedia aj jeho poslednu GPS poziciu ked bol este vo FL330. Trasovat lietadlo radarom pod 10 tisic stop je problem kvoli zakriveniu zeme a v stredozemnom mori ziadne radary na pontone neplavaju, takze vie sa zhruba kde hladat. Ak sa rozpadlo vo vzduchu, tazko mozno ocakavat ze svoju polohu vysielalo az ku hladine mora. Odtoho je v lietadle EPIRB (Emergency position-indicating radiobeacon), ktory zacne vysielat pri kontakte s vodou. Co sa tyka rozhovoru v kokpite - na to nie su datove kapacity a pravdu povediac neviem ako by to pomohlo pri hladani lietadla.
Pokud to byl teroristický útok, tak se obávám, že budou narůstat.......pro teroristy je to úplně ideální cíl=minimální šance na přežití.........snad se ale mýlím
Podrobnější informace lze najít zde: http://avherald.com/h?article=4987fb09&opt=0
článek je průběžně aktualizován
se vší úctou, aby z toho moře mezi Egyptem a Řeckem nevytáhli tak 300 přeživších, které ovšem nikdo nepohřešuje
Kolik z vás, letělo letadlem dál, než do Chorvatska? Můj typ je tak 5 % . Já létám mezi Prahou a Kanadou 8 krát do roka a nenapadly by mne takové příspěvky ani na záchodě., V Kanadě je , zaplat Bůh lepší mentalita mezi lidmi, taky na internetu.
Tak to jsi borec. Pro tvou informaci do Chorvatska se z Česka většinou nelétá.
dva dny zpatky byl zrovna v leteckych katastrofach dil, kdy letadlu najednou prestaly fungovat oba motory. jenze to bylo v extremnich podminkach, bource, kroupach neobvykle male velikosti a jeste pri klesani, tedy pri malem vykonu motoru, kdy krupky pronikly do motoru a ty si s nimi v nizkem vykonu neporadily. byla to pry do tedoby prvni situace, kdy se toto stalo a od te doby taky. letadlo doklouzalo bez motoru a bez zraneni jedineho pasazera pristalo na louce. po teto nehode se nedostatek odstranil. to, ze by v dobrem pocasi letadlo spadlo jen tak z nebe je bez prispeni cloveka prakticky nemozne
Proč by to nebylo nemožné? Ony snad neexistují závady na letadle které způsobí rychlou dekompresi? Nikdy se nestala nehoda kdy se letadlu urvalo kus křídla nebo třeba výškovka a následně spadlo jak kámen k zemi?