Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Egyptské letadlo se zřítilo do Středozemního moře, na palubě bylo 66 lidí

Letoun egyptské společnosti EgyptAir na trase z Paříže do Káhiry se zřítil do Středozemního moře. Oznámil to francouzský prezident François Hollande. Svému egyptskému protějšku už z Paříže kondoloval ministr zahraničí a slíbil spolupráci při vyšetřování příčiny neštěstí. Na palubě Airbusu A320 bylo 66 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a75t36e12ř41i32n63a 73S11l52a77v68í57k88o35v65á 6363415530673

Takže je několik variant, buď letadlu selhala technika, nebo to byl teroristický čin, nebo letadlo bylo unesené, protože na palubě mohli být důležité osobnosti. Přeci jen letadlo spadlé kousek od pevniny by neměl být problém najít i za cenu okamžitého poslání desítek pátracích vrtulníků.

0/0
26.5.2016 12:32

F29r13a49n89t44i33š35e27k 94C51h85m58e55l15a17ř 6858400

Původně jsem svůj příspěvek i s tabulkou dal na jiný server a protože se mně to nechtělo přepisovat, tak jsem sem dal jenom odkaz. Bylo mně to smazáno s ponaučením, že to je, cituji: "Důvod smazání: Reklama, spam.", konec citátu místního inkvizitora. Takže bez obrázku je text mého příspěvku tento:

Mnozí sluníčkáři a vyznavači hatefree a podobných pochybných hnutí a skupin argumentujete tím, že islám je víra všeobjímající, tolerantní, lidstvu prospěšná a hlavně navýsost mírumilovná.

V případě jakýchkoli teroristických útoků vyznavačů islámu argumentujete tím, že se jedná o okrajový jev vyvolaný akcemi pár vyšinutých vyznavačů islámu nebo poblouzněných jedinců.

No nevím, říká se, že islám vyznává cca 1,57 až 1,65 miliardy osob.

Z toho je cca 17 až 19% radikálních islamistů, kteří jsou ochotni v rámci šíření své víry bezmezně vraždit kohokoli jenom proto, že jejich víru nevyznává. Taková víra už ale není vírou, ale přímo zločineckou ideologií, která nemá v civilizovaném světě co pohledávat.

Nyní trochu počtů (není to žádná matematika, ale obyčejné kupecké počty):

- jedná-li se o 1,57 až 1,65 miliardy osob

- pak počet potenciálních vraždících radikálů se pohybuje od 266900 do 266900 miliónů osob.

Je počet 266900 až 266900 miliónů potenciálních vraždících radikálů pár osob nebo jedinců???

Do souhrnu všech útoků vyznavačů islámu od 11. září 2001 k dnešku, tzn. do 19. května 2016 jsou započítány pouze ověřené počty útoků vyznavačů islámu a mrtví z zranění civilisté. Nejsou zde započítány mrtví a zranění vojáci, kteří proti islamistům bojují. Drobná poznámka na konec: souvislost s havárií letadla EgyptAir nehledejte, doposud nikdo neví, co katastrofu způsobilo. To my tady v diskusi na iDnesu odhalíme těžko. Od toho jsou jiní odborníci. Zahynuvším R.I.P.

+2/−2
19.5.2016 22:19

V72l87a35d14i13m93í59r 67P98r79í45k96a67z72s36k17ý 4183723688358

Tie počty nesedia. Z 1,6 miliardy je povedzme 20% (zaokruhlujem, aby sa to lepšie počítalo) asi 360 milionov. Take vam tam niekde vypadla ciarka. Stejne je to ohromne číslo...

0/0
20.5.2016 0:29

F45r66a17n95t45i78š58e66k 29C23h51m80e48l34a63ř 6528270

Máte pravdu, to druhé číslo má být 313500 miliónů.

No a já trouba jsem napsal to nižší číslo 2x :-/

0/0
20.5.2016 11:31

H62a25k18i88m 32A45m53d88o30u37n77i 6581505464426

Přehnaný je počet "radikálních islamistů, kteří jsou ochotni v rámci šíření své víry bezmezně vraždit".

Ve skutečnosti je to "jen" podíl pasivních sympatizantů, něco ve stylu řvounů z diskuzí na novinky.cz

A i těch 15-20 % se týká jen frustrovaných obyvatel evropských ghett. Ve světě jim jsou jinověrci zcela ukradeni.

Takže kdo opravdu chce "přestat žvanit a přiložit ruku k dílu", ten je nejspíš v ISIS anebo na seznamech tajných služeb.

0/0
20.5.2016 11:56

R48a59d94e15k 79J39o68n34á44š 4927485853378

Kdyby byli všichni na seznamech tak nemůžou dělat to co dělají. Resp samozřejmě pokud by nevěděli kde jsou tak OK, ale uz par atentátu bylo způsobeno lidmi kteří na žádném seznamu nebyli... A hlavně, s jídlem roste chuť, muzou se hromadit a vzájemně se podporovat... Zkratka riziko, ze se třeba vy tak změnite a něco takovo provedete je témeř nulová. Ale šance, ze něco takovo udělá člověk, který doposud jen sympatizoval, je frustrovany a byl to jen křikloun, je obrovská...stačí jen aby byl tady v Evropě a setkal se s někým, kdo křikloun neni a ten ho nahlodal... A uz vůbec nemluvím o tom, ze at člověk sympatizuje s čímkoliv, tak pokud je proti němu provedeno něco co se mu nelíbí, ma o to větší motivaci to zase vrátit...v praxi Evropani někoho pozaviraj, sedmou nějakýho jejich smejda, vybombardujou něco tam u nich, odmítnou uprchlíky apod, a i ti co byli jen placalove najednou budou mít větší chuť spáchat například atentát... A ty pocty ohromné jsou, nechci bláznit ale vázne to neni sranda, a myslim ze si spousta lidi to nebezpečí stále nepříznivá...jako já na zacatku...

0/0
20.5.2016 14:29
Foto

J64i57ř43í 19D82v89o55ř56á60k 5455239310638

A nějaká spojitost s článkem ?

0/0
5.7.2016 19:41

V16á25c51l79a17v 77J76o18n42á88š 8392573722873

Pokud změnil kurz o 360 stupňů, tak kurz nezměnil.. .

0/0
19.5.2016 22:16

J93a89r72a 95R82a58n25k 1341716929681

Kazdych par minut se hlasi nove nalezy.....

http://www.usatoday.com/story/news/world/2016/05/19/reports-egyptair-flight-may-have-crashed-over-mediterranean-sea/84579066/

0/0
19.5.2016 20:14

M75i60c89h85a87e23l 80J83a25n32e52č82e64k 9846702186290

Tohle mi nejde do hlavy... proč v roce 2016 nemohou mít komerční lety stabilní datové spojení, kterým by se odesílala data o průběhu letu s GPS souřadnicemi a zvuk z kokpitu? Nebo jinak - všude je kupa radarů, co podle všeho přesně zaměří raketu, ale logovat místo, kde se z oblohy "ztratí" letadlo plné lidí - hledej, šmudlo? Kde je co špatně?

+1/−1
19.5.2016 14:16

T32o68m14á61š 19Š11t61r65i86g49n40e71r 9481817520571

no ved na radare bolo. Vedia aj jeho poslednu GPS poziciu ked bol este vo FL330. Trasovat lietadlo radarom pod 10 tisic stop je problem kvoli zakriveniu zeme a v stredozemnom mori ziadne radary na pontone neplavaju, takze vie sa zhruba kde hladat. Ak sa rozpadlo vo vzduchu, tazko mozno ocakavat ze svoju polohu vysielalo az ku hladine mora. Odtoho je v lietadle EPIRB (Emergency position-indicating radiobeacon), ktory zacne vysielat pri kontakte s vodou. Co sa tyka rozhovoru v kokpite - na to nie su datove kapacity a pravdu povediac neviem ako by to pomohlo pri hladani lietadla.

+2/−1
19.5.2016 14:24

M21i41c26h85a32e53l 74J57a72n57e64č50e17k 9186212216500

No pokud se snažili o nějaký neobvyklý manévr jak se píše, dost možná by v jeho průběhu něco řekli... Ohledně kapacit datového spojení - nedávno sem letěl Dreamlinerem Qatar Airlines, kde je k dispozici WiFi hotspot; přesnou rychlost mě změřit nenapadlo, ale internet běžel vcelku svižně - tedy z toho mi vychází, že kdyby stramovali ven, bylo by v podobných případech možná víc informací. Ohledně radaru - moc tomu nerozumím, ale OTH radary by měly mít data poměrně přesná i přes horizont ne? A když na to přijde, AWACSy co korzují nad Evropou by v takovém případě taky nic neviděly?

+1/0
19.5.2016 14:36

M95i12r13o88s17l66a59v 38D29v10o73ř49á22k 9755500107355

Neobvyklý manévr letadlo provede i samo,když ho,po výbuchu na palubě,kus upadne.

+1/−2
19.5.2016 14:42

P52e52t53r 32T95y77č93k55a 6875602469202

Ty chceš odesílat data o letu, které jdou normálně přes odpovídač jiným způsobem. Ale trochu ti nedochází, že když má latedlo poruchu tak nemusí být k dispozici žádný způsob k odeslání dat. Samotná GPS síť odesílat informace o poloze klientského zařízení prostě neumí. GPS není radar. Awacsy sice umí pokrýt velkou plochu, ale mají úplně jiné úkoly než sledovat dopravní letadla.

+6/0
19.5.2016 14:46

M58i78c37h28a31e52l 78J48a67n14e74č66e57k 9126532106180

No minimálně by to vyloučilo, nebo potvrdilo teorii o roztržce v kokpitu.

0/0
19.5.2016 23:53

P60e80t23r 49T81y64č67k67a 6285982349192

Na to staci cerne skrinky.

0/0
20.5.2016 0:06

M43i28c15h22a27e70l 31J45a31n90e33č71e60k 9666482776860

jistě, až se najdou a otevřou, dají odpovědi, které mohly být k dispozici ihned.

0/0
20.5.2016 7:37

P73e93t34r 92T47y37č79k32a 6695762239692

Pokud se najdou, a to se většinou podaří, tak není potřeba mít odpovědi ihned. Podívej se někdy na letový provoz nad Evropou ať máš představu co chceš řešit online. V zásadě je u nás porblém pokrýt internetem trasy vlaků a ty to chceš řešit v letedlech.

0/0
20.5.2016 11:12

F60r12a52n54t39i34š84e69k 53C39h41m31e64l86a69ř 6578510

Zahorizontální radiolokátory (OTH radary) k tomu nejsou určeny, ani to pořádně neumí a taky nekorzují nad Evropou.

Podívejte se na principy zahorizontální radiolokace a pak zjistíte, že Vámi napsané je trošku blbost.

0/0
19.5.2016 22:27

M88i24c25h89a79e53l 15J98a26n95e90č34e88k 9566932176750

To je možné - byla to otázka, ne tvrzení ... proto tam byl ten otazník :)

0/0
19.5.2016 23:50
Foto

P69e87t79r 26W31a42t63z18k42e 7434625129376

Pokud to byl teroristický útok, tak se obávám, že budou narůstat.......pro teroristy je to úplně ideální cíl=minimální šance na přežití.........snad se ale mýlím

0/0
19.5.2016 14:15

J60i66n31d80ř80i61c97h 79K79u58c47h54a22ř 4376923448

Podrobnější informace lze najít zde: http://avherald.com/h?article=4987fb09&opt=0

článek je průběžně aktualizován

0/0
19.5.2016 14:07

M63a82r46t23i88n 26Š80í76p34e66k 1806613805478

se vší úctou, aby z toho moře mezi Egyptem a Řeckem nevytáhli tak 300 přeživších, které ovšem nikdo nepohřešuje

+7/−1
19.5.2016 14:07

M19a51r95t87i45n 33H13a18l74á41š19e95k 2880382428714

Kolik z vás, letělo letadlem dál, než do Chorvatska? Můj typ je tak 5 % . Já létám mezi Prahou a Kanadou 8 krát do roka a nenapadly by mne takové příspěvky ani na záchodě., V Kanadě je , zaplat Bůh lepší mentalita mezi lidmi, taky na internetu.RvRv

+2/−12
19.5.2016 14:06

P18e14t70r 73T77y60č25k88a 6485432859542

Tak to jsi borec. Pro tvou informaci do Chorvatska se z Česka většinou nelétá.

+10/−2
19.5.2016 14:07

M56á24š80a 46M97i42c48h94a57l34k91o68v41a 1550176151132

ano do chorvatska jezdí chudý rodiny s dětma a důchodci, autem, autobusem, do kempů. Když už se létá tak opravdu jinam. Koukám, ste tu dlouho chyběl, opravdu.

+1/0
19.5.2016 14:23

P92e37t51r 44T62y57č75k89a 6175682589362

Nic takového jsem nepsal. Já vím o lidech co jsou těžce za vodou a do Chorvatska jezdí autem. Mají tam i vlastní baráky. Prostě Chorvatsko je v dojezdové vzdálenosti a většina lidí tam prostě nelétá.

+2/0
19.5.2016 14:26

M17á49š11a 47M57i61c60h60a72l96k55o89v46a 1230836211112

ale já jsem přece taky nepsala, že do chorvatska žádný čech nelítá letadlem, pokud tam máte barák, a já znám taky člověka co má v chorvatsku barák, je to jiná. snad ne. Jde o to, že to jsou vyjímky.

0/0
19.5.2016 14:28

D42a31n52i20e84l 55T16s43c19h92e65r14n55a89y 2725892689502

Tak vetsina lidi v Chorvatsku ma barak, kde by bydleli?

+1/0
19.5.2016 16:08

J83i90ř30í 82F93r55a54n39k94l 9803611970490

R^;-D

+1/0
19.5.2016 19:04

J73a64r88a 74R46a15n25k 1311926939141

Ale v podstate ma pravdu, ty prispevky znalcu zde jsou spis tragikomicke.

0/0
19.5.2016 20:17

J48a67k94u55b 27K17u81č10e76r71a 6988302791583

A kolik máte zkušeností s pády letadel?:-)

+1/0
19.5.2016 14:08

J37i96n64d54ř60i35c80h 21K53u91c49h65a24ř 4356833528

Můžete prosím osvětlit kam míříte s informací že létáte 8x ročně do Kanady?

+6/−1
19.5.2016 14:10

P29e90t95r 26T43y35č59k97a 6225862979612

Chtěl se jenom pochlubit.

+6/−3
19.5.2016 14:12

J31o76z73e43f 18K25o19s18t60e75l42a68n32s36k24ý 8135162609916

Vracajú sa emigranti pod úsmevmi napätí

Nové zuby, staré srandy, hostia z inej planéty

Oni mladí a my starí, čas nás ináč vyriešil

Priniesli nám vzácne dary, mydlá, tričká, kávu, gin

Vysvetlia nám, čo je kiwi, ako chutí sloboda

Je im ľúto jak sme žili a že sa sem nehodia

Vezmeme ich do pivárne na Budvar a halušky

Budeme tam riešiť márne prečo, prečo sme my blbci neušli

Elán

+4/0
19.5.2016 14:11

L55u25m33í52r 18V34i63t25h11a 2467657426722

s tím vyhráli Sokolovský festival? Podobné by jim to bylo :-)

0/0
19.5.2016 21:26

M37a29r89i75e 27J15a57h97n26o75v91á 5522583364925

Ještěže jim to statisticky vylepšujete ;-D

0/0
19.5.2016 18:00

J17a21r56o90s60l94a51v 45H96o34l64e18č53e10k 7172709936431

dva dny zpatky byl zrovna v leteckych katastrofach dil, kdy letadlu najednou prestaly fungovat oba motory. jenze to bylo v extremnich podminkach, bource, kroupach neobvykle male velikosti a jeste pri klesani, tedy pri malem vykonu motoru, kdy krupky pronikly do motoru a ty si s nimi v nizkem vykonu neporadily. byla to pry do tedoby prvni situace, kdy se toto stalo a od te doby taky. letadlo doklouzalo bez motoru a bez zraneni jedineho pasazera pristalo na louce. po teto nehode se nedostatek odstranil. to, ze by v dobrem pocasi letadlo spadlo jen tak z nebe je bez prispeni cloveka prakticky nemozne

0/0
19.5.2016 14:03

P68e41t13r 46T48y84č10k13a 6925392499402

Proč by to nebylo nemožné? Ony snad neexistují závady na letadle které způsobí rychlou dekompresi? Nikdy se nestala nehoda kdy se letadlu urvalo kus křídla nebo třeba výškovka a následně spadlo jak kámen k zemi?

0/0
19.5.2016 14:06

P10e58t96r 70T18y89č88k74a 6805772849832

Oprava: Proč by to bylo nemožné?

0/0
19.5.2016 14:06

J91a51r61o95s14l97a18v 14H97o19l88e94č88e69k 7722719906571

vyskovka se urvala jednou po vzletu, kdy letadlo ztratilo vztlak diky letadlu, startujici u kratce pred nim. ale mate pravdu, kridlo nebo vyskovka se urvat muze, myslim ale, ze to vzdycky bude nasledek nejakych eextremnich vlivu pocasi, nebo chyb pri vzletu nebo pristavani. tady bylo letadlo v dobrem pocasi na bezne letove vysce.

+1/0
19.5.2016 14:12

P11e21t94r 66T34y16č21k81a 6915272819292

Ale stává se to kvůli špatné údržbě.

+1/0
19.5.2016 14:13

K61a90t55e29ř53i95n32a 13V97a94š31á45k42o89v69á 5121812479275

doporucuju zkouknout i dalsi dily leteckych katastrof, jsou tam i pripady nezavinene pocasim :-)

0/0
19.5.2016 19:26

M27i82r33o75s73l87a35v 26V55i84n31c15o89u31r 3773572965490

:-/Tady je zase leteckých vyšetřovatelů

+5/0
19.5.2016 14:01

J69a26k75u48b 86K58u15č89e59r33a 6438452191983

S jakou pointou jste k nám do diskuze k tématu o pádu letadla přišel?:-)

+1/−1
19.5.2016 14:03

F54r10a63n45t38i25š81k41a 28Č79a75n28í75k89o40v23á 5636429719622

Pilot byl muslim?

0/−4
19.5.2016 13:59

Z22d31e51n77ě95k 73S70l82a37n11ý 3823200759318

s největší pravděpodobností ano, když se jednalo o egyptský letoun

+1/0
19.5.2016 14:00

V59l89a67s42t28a 81P66i37t96t95n71e68r82o24v59á 7467693114723

Těch patnácti francouzů, belgičana,brita, kanaďana a portugalce je mi líto..

0/−8
19.5.2016 13:58

J56a86k33u57b 84S48ú64k53e97n13í27k 3952656514537

Co provedli ti ostatní? Nebyli z "Herrenrasse"?

+3/0
19.5.2016 14:00

Z39d49e55n31ě23k 89W94o83l33f 9551160377895

Dneska si ani u Belgičana či Brita nemůžete být jistý, natož u Franzouzů ;-D

+9/0
19.5.2016 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.