- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty pneu z foto jsou jasně na sucho, proč to tak dramatizují. Na mokro se pak přezouvá - jako v F1.
Tak to tady v USA se zřejmě s potěšením vybíjíme, protože třeba zde na Floridě (pokud ne v celé Americe) techničáky neexistují. Taktéž ne "povinné" prohlídky aut. taktéž ne zdravotní prohlídky protože řidičák musí hravě udělat třeba i 85 letí stařenka a nebo já 70ti letý mladík. Max vám zkontrolují zrak a pokud někdo na jedno oko nevidí jako já, lékař mu vystaví povolení na řízení vozidla s jedním okem.
20 otázek na řidičák s obtížností kolem nuly, 2 snadné křižovatky a jedna 30 minutová jízda s třeba i vlastním autem, s automatkou která v kopci prostě nezačne couvat, a řazení necháte na vozidlu. Na křižovatce kde jsou na všech příjezdech STOPky, jede první kdo přijel první a když se jede s rozumem, nesrazí se to.
To by se v Evropě nemohlo praktikovat, pravda? Policajt si tu v našem policejním státě vaší jízdy i když je hodně nad max povolenou rychlostí ani nevšimne. Taky proč? Jedete-li jinak rozumně, co se bude za vámi hnát....a dostat pokutu od kamery? Tak to snad, ne. Policajt který mě změřil mě musí OSOBNĚ chytit za ruku, jinak nemá na pokutu šanci. A pivko nebo dvě po obědě? Proč ne? On si je dá taky. Je to dokonce legální. 30 let jezdím v Americe a najezdil dost přes milion mil. Až na dvě výjimky jsem kupoval jen nová auta. A měnil je kažsých 5 let a poslední léta před důchodem a v něm každé 3 roky.
Nikdy z nich ovšem nic nevytékalo, gumy jsem měl excellentní, auto v technickém stavu 1a. Ježíš vždyť na 150,000 km je auto pořád jak nové....
Neni to ostuda vladnoucich cinitelu,ze lide si nevydelaji na nova auta?Cenove jsme prekonali Nemecko,ktere nas zase prekonava ve vydelcich lidi.Kdy budete mit nahrabano dost??Nechte zit normalni obcany , jedine,co umite je plest bic na chudaky.
za všechno může stát, co? A nemůže za to i jejich neschopnost že si na něj nevydělají?
Zastaví městský policista nákladní vozidlo: "Pane řidiči, už jsem Vás na to dvakrát upozorňoval, že vám z auta vytékají provozní kapaliny!" "A já vám už dvakrát říkal, že tohle je kropící vůz!" obhajuje řidič své nebezpečné počínání v blízkosti školy.
Zastaví policista motorkáře na Harykovi. "Vám chybí celý výfuk! Zato vám seberu techničák! Obtěžujete okolí hlukem, to by tak nešlo." "A vy jste pane polisto něco slyšel?" drze se ptá drzý motorkář. "Mě nedoběhnete, nejsem včerejší, jak jste nás uviděl, tak jste vypnul motor, to znám". "Dobře", drze odvětí drzý motorkář. Otočí plynovou rukojetí a H-D Live Wire se potichu rozjede.
Na fotce pneu perfektní na suché silnice.... Za děšťě průšvih....
Když vidím, co za vraky kolikrát jezdí po silnicích, tak se ani nedivím.
Nevím tedy kudy jezdíte, ale abych potkal opravdu nějaký šrot, to už se několik let nestalo. Pokud ovšem nepovažujete za vrak vyšumělý lak, povrchovou korozi atp.
A pak se narodí takovej blbec jako já kterej provede kompletní úpravy vozu od šroubku na kole po motor. A dopadnu tak že nerezový výfuk od turba je nevyhovující, větší brzdy nejsou v souladu se zákonem čili se jedná o zásah do konstrukce vozidla. Nápravy v komaxitu a olakovaný celý spodek auta si snad ještě uhájím. Ale jak budu vysvětlovat 280 koní v TDičku už nevim....
Dej tam místo koní kozy, ty jsou více multikulti.
Co třeba rovnou, že policie bude rovnou dělat i zdravotní prohlídky, jestli náhodou někdo nemá cukrovku a vůbec odebrat řidičáky všem řidičům, co kdyby někdo způsobil nehodu? Aneb dej blbci funkci a udělá ti ze života peklo.
Fízlové jsou teď pracovníky STK, školenými automechaniky nebo tak něco, že budou hodnotit stav vozidla??? V zemích kde ještě jsou zbytky svobody se podobné věci neřeší, klidně tam na značkách mají doma vyrobené stoje a jezdí z nimi, u off mají místo dveří jen trubkový rám, vepředu mají rám do terénu co trčí klidně přes půl metru před auto a neřeší se to. Ač nejsem příznivcem tuningu tak proč STK řeší, že si někdo dá na podvozek nebo do kol osvětlení apod. Prostě zbytečná buzerace lidí nic jiného :-(
Vždyť jsou to všechno dost závažné závady. Bych z toho nedělal vědu.
koukám, že absence DPF zřejmě zapříčinila mnoho smrtelných nehod. Neměly by se pak ale zakázat všechny starší auta, která ho nemají?
Absence DPF zapřičiňuje rakovinu, ono bez toho filtru jsou saze mnohem menší než u starých dieselů takže se dostanou do plicních sklípků, což větší saze ze starých motorů nemohou :-( A kdo kupuje ojetý křáp tak by měl mít i pár desítek tisíc na DPF nebo myslet a koupit benzín který díky servisním nákladům vyjde úspornějí než nafta.