Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

GLOSA: Hašek a vlci - hejtman neprodal zemi, jen naslinil prst

Jihomoravský hejtman si zadělal na problém: nechal se vyfotit s proputinovským motorkářským gangem Nočních vlků – a sklidil za to drtivou kritiku. V celé aférce je ale víc balastu, než by si zasloužila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z92d40e22n15ě90k 95S95a29m20e58k 5421456543

https://www.stream.cz/kanal-marysko/10010365-odtrzeni-moravy

Maryško to zhodnotil a Haška ať si hodnotí jeho voliči. Faktem je, že už prokázal, že věřit se mu nedá ani slovo, lhář zůstane lhářem, i když se tváří jak neviňátko. A moje babička, ta říkala : kdo lže ten krade, a kdo krade, ten dokáže i zabít. Tak nevím. Mám věřit babičce nebo socanským politikům :-P

+1/−1
6.5.2016 9:42

J41a78n 60C63i65h12e55l83n85a 2410831421438

Šéf MF Dnes Plesl se s chutí vysmál České televizi za to, co předvedla s Michalem Haškem.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sef-MF-Dnes-Plesl-se-s-chuti-vysmal-Ceske-televizi-za-to-co-predvedla-s-Michalem-Haskem-434176

+4/−2
5.5.2016 12:25

J62i24r97k49a 17K29o41p92a43c12e33k 4388183596463

Tak že nynější šéf MFDnes (dosazený Babišem po zakoupení tohoto média)

musí vykázat nějakou činnost pro svého chlebodárce (resp. nyní tandemu Babiš-Zeman) a trochu si plivnout na kritiky Zemanova poskoka Haška.. to se očekává!

A že se taková kritika náramně hodí jako hlavní zpráva pro tu proruskou resp. proputinovskou žumpu "Parlamentní listy", to také nikoho nepřekvapí. :-)

+3/−5
5.5.2016 13:51

P63a21v54e39l 65H89r50u52s55k62a 9762539525130

Parlamentní listy nebo Blisty, to nemá cenu otevírat ... Rv

0/0
5.5.2016 21:55

M46a55g35d72a 17K63a62t66z94o59v92á 9376351989848

Blisty určitě ne, ale Parlamentky dávají prostor oběma stranám.

+1/0
7.5.2016 5:52

J26a60n 41C73i46h34e49l77n71a 2860131951338

Michal HašekR^

+6/−6
5.5.2016 12:08

J57a95n 60B65l64a49n90a 3986855814

Michal Hašek - Dnes v poledne se pokloním v Kroměříži památce velitele československé vojenské jednotky v SSSR a československého prezidenta arm.gen.Ludvíka Svobody. ČT navzdory opět nebudu zkoumat, zda přítomní nejsou na sankčním seznamu americké či jiné vlády a nepředstavují bezpečnostní riziko např. pro USA a Kavčí hory

+8/−4
5.5.2016 12:06

J81i85ř39í 10K58o87s 4432165965225

Třeba přijedou i nějací ruští dovolenkáři ...

+6/0
5.5.2016 12:08

K26a56r77e59l 91H20a39n98č 3317851944442

Hašek bude zřejmě celý týden nacvičovat úklony a lámání v pase, aby až bude pozván do Kremlu, měl dostatečnou průpravu na to Putina potěšit.

+5/−3
5.5.2016 13:18

J75i58ř69í 70U11h95e75r68e43k 2458358617548

Hozená kost zabrala!

0/0
5.5.2016 11:23

J90a64r47o19s76l23a98v 68M89o36u45č79k14a 3877157568809

Ten článek je totální hovadina, ani se mi nechce vypisovat v čem všem. Koreckej, Koreckej...

+2/−6
5.5.2016 10:19

O69l86g60a 95P90a94v33l98í27k71o14v10á 6454568227412

Hašek? snadný rým

+4/0
5.5.2016 9:53

J34o40s64e47f 44K83o75z27e30l 1766896795435

No málo platné, do americké ďupy se leze snáz

+4/−4
5.5.2016 9:37

J65a26r71o80s38l87a54v 91M67o40u68č55k24a 3537247808959

no minimálně kolem nestoj tolik uvřískaných nýmandů a nespílají vám do dupolezců

+1/−2
5.5.2016 10:20

E85v36a 10P32e90t55ř80í26k25o31v51á 9768292721735

Opět nevím, proč se ČT ve včerejších Událostech, komentářích prostřednictvím ubohé nicneříkající srandapostavičky redaktora, snažila tak vehementně dotlačit Haška minimálně k přiznání těžké vlastizrady. Mávat papírem a urgovat americkou sankcí pro některé osoby z řad motorkářů bylo z hlavy redaktora ubohou ostudou jak jeho tak celé ČT. Zaměstnávat takové nýmandy je zcela mimo realitu, ono je ale faktem to, že ČT jako celek je v posledních letech s nástupem Dvořáka na místo ředitele něčím úplně jiným, než by český divák očekával. Odchody výborných redaktorů a od nich občas utrousené poznámky dokládají, že se v ČT něco děje, či ji někdo ovládá apod. Ale zpátky k Haškově vyjádření, nelze než souhlasit s jeho vyjádřením, že kdyby osoby byly na americkém seznamu sankcí, tak by se do států schengenu nedostaly, měly řádná víza, navíc byli tam motorkáři ze Slovenska, Polska apod. A všichni se účastnili pietního aktu. ČT a řadě politiků vadí fakt, že se s nimi vyfotil. Dáme-li paralelu třeba s jakýmkoli americkým prezidentem, který rozhodl o amerických invazích na Blízký východ, ve kterých umíraly a umírají desítky tisíc lidí a které odstartovaly migrační vlny, je jakákoli fotka s nimi doslova hrdelním zločinem.

+14/−9
5.5.2016 9:23

J56i19r47k37a 47K82o72p75a83c53e78k 4478963166753

Pěknej blábol. ;-D

+6/−5
5.5.2016 9:57

J37a60n 73B15l95a92n92a 3176655934

fakt ? Vždy ́t jen popisuje realitu.

+4/−6
5.5.2016 10:00

J79i34r57k71a 38K69o25p63a48c81e50k 4968153436673

Paní Petříková tvrdí, že pak prý jakákoliv fotka s americkým prezidentem (Bushem) je doslova hrdelní zločin .. a to je podle mě opravdu nesmyslné srovnávání.. prostě blábolení.. :-). A ty prý podle ní "odchody výborných redaktorů" z ČT .. to slýchávám už dvacet let.. Přitom ČT je na stejné úrovni jako před těmi dvaceti lety.. tj. ani výborná, ani vyloženě špatná.

+4/−6
5.5.2016 10:13

J47a52r36o55s17l12a11v 77M28o25u75č48k67a 3987687598259

problém s porozuměním textu?

+4/−1
5.5.2016 10:22

J53i30r81k88a 91K50o35p81a49c77e80k 4528363546203

Tak si to přečti ještě jednou!

+1/0
5.5.2016 10:25

E75v10a 61P34e55t63ř39í47k72o32v56á 9928202541495

Já vám, pane Kopacku, neberu váš nesouhlas s mým příspěvkem, ale jen pro vaši informaci, je to můj názor na věc a já vám ho nevnucuji. V životě to tak prostě bývá, že někdo s někým souhlasí a jiný ne. Jestli jste ovšem napsané nepochopil, tak s tím vám já nepomohu.

+6/−3
5.5.2016 10:46

J25i80r82k81a 46K88o89p47a65c63e43k 4148813306603

Váš názor jsem pochopil a také Vám na to jasně odpověděl.

Váš názor Vám přitom rozhodně neberu.. pro Vaši informaci, ta odpověď je zase můj názor, ale nebojte, nevnucuji Vám ho.

Ano, v životě to tak bývá, že někdo s Vámi souhlasí a někdo ne. A jestli jste náhodou moji odpověď nepochopila, tak s tím vám také nepomohu.

+2/0
5.5.2016 13:56

B10ě46t71a 48N92e57u32m67a97n89o97v66á 9525501294280

Já souhloasím!! Výstižné

0/0
5.5.2016 17:40

B78ě87t39a 32N40e37u55m71a38n39o20v71á 9865881984940

Já souhlasím!! Výstižné

0/0
5.5.2016 17:40

K42a90r11e94l 91H73a81n11č 3317331594232

Úkolem ČT je hájit zájmy České republiky co by člena EU a NATO A úkolem páté kolony sloužící ruským zájmům je útočit na ČT a všemožně podvracet soudržnost EU. Rukopis ruské propagandistické diverze je zde zcela evidentní.

+3/−3
5.5.2016 18:47

Z48d97e90n80ě23k 23Č23e85r12v41e31n77k15a 2449910317289

Nedivil bych se, kdyby ti motorkáři byli Ruští vojáci na průzkumu.

+3/−1
5.5.2016 8:55

O92l57g35a 13P18a66v56l17í38k26o82v95á 6644508397152

To jsou všechny kordony, které jakoukoliv zemí projíždějí, americké nevyjímaje

+2/0
5.5.2016 9:52

J32i21ř25í 90K21o79s 4162745845815

K tomu osvobození Rudou armádou. Pokud někoho osvobodím (od něčeho) a výsledkem není moje svoboda, pak se nejedná o žádné osvobození, ale o zotročení "nového typu". To jen tak pro pořádek.

+8/−5
5.5.2016 8:46

P56e87t69r 73K24r67á46l18í10č14e66k 9647237943829

Rusové nás osvobodili a z Československa odešli. Do podzimu 1945 už na našem území žádní Rusové nebyli. Puč v únoru 1948 udělali Češi, čeští komunisté.

+5/−6
5.5.2016 8:51

L23a66d16i83s68l28a45v 65P36ř75i38k69r19y13l 5111464540964

ruská (bolševická) přítomnost v naší republice pokračovala i po roce 1945 byť to nebyla armáda, ale politická diktatůra, která za sebou zanechala morální a ekonomickou devastaci a mnoho zavražděných spoluobčanů FUJ TAJBL !!Rv!!Rv

+9/−2
5.5.2016 9:03

J42i80ř74í 59K50o56s 4192815965135

Měl byste si v pramenech (ovšem nikoli ruských ale objektivních) zjistit jak probíhalo osvobozování východní Evropy. První vlnu tvořila přirozeně armáda, která vytlačovala nacistickou vojenskou moc. Hned v závěsu nastupovala druhá vlna, tvořená tajnou policií, která byla vybavena podrobnými seznamy lidí, určených k likvidaci nebo k odvlečení do gulagů. Tam byla široká škála lidí od ruské protibolševické emigrace po místní politické a intelektuální elity. A konečně ve třetí vlně postupovala mohutná vlna ruských kriminálních živlů, drancujících systematicky "osvobozená" území. Tato vlna sice nebyla formálně organizována, ale oficiálními místy tolerována. Tato spodina ruské společnosti ovšem směřovala přes Bělorusko, Pobaltí a Polsko hlavně do Německa do Československa zasáhla spíše okrajově. Ovšem ona druhá "kágebácká" vlna nás zasáhla citelně a v letech 1945 - 48 pracovala na přípravě únorového puče.

+4/0
5.5.2016 9:37

J31i15r27k54a 59K76o25p96a91c18e77k 4968873686333

Asi jste příspěvek pana Kose nečetl pozorně. Píše, že (cituji) ".. Pokud někoho osvobodím (od něčeho) a výsledkem není moje svoboda, pak se nejedná o žádné osvobození, ale o zotročení "nového typu"." (konec citace).

A to je pravda.. a ani to, že armáda z našeho území odešla to nezměnilo. Sovětská armáda sice odešla, ale její vliv bohužel přetrval... Ostatně, jakmile jsme se jen částečně pokusili (koncem šedesátých let) o vlastní politiku, tak se jejich armáda okamžitě vrátila!

+5/−1
5.5.2016 9:55

K18a86r91e17l 47S89e10i64d28l 8670978497417

Když on jiný, co by nás zbavil Němců, nebyl k dispozici. Musí se to vzít tak, že nepřijít Rusové, nepřišel by nikdo. Spojenci ti nastoupili až když bylo hotovo. Ale musím uznat že část zásluh mají, alespoň blokovali část vojsk Hitlera.

+1/−3
5.5.2016 13:08

J91i56r43k21a 19K63o67p32a54c33e51k 4648523336303

Ale kdepak, nevíte základní fakta, takže se je doučte.

V době, kdy spojenci nastoupili proti Německu, tak Rusáci ještě byli spojenci Německa a s Německem rozdrtili a vymazali Polsko z mapy světa (na základě předešlé písemné dohody, zkuste si to dohledat)!

Američani přitom neměli kouzelný proutek, aby během těch pár let dokázali z nicotné armády a výzbroje (vlivem předválečného pacifismu a izolacionismu) přejít okamžitě do stavu, kdy jsou schopny porazit Japonce v Pacifiku, pomoct Britům vyčistit Atlantik, pomoct dobýt sever Afriky, vylodit se v Itálii a pak v Normandii a vyčistit celou západní Evropu od nacistů.

Prostě to pár let trvalo.. ale na to, co dokázali je těch pár let opravdu úžasně krátká doba.. A mohli by samozřejmě víc.. pokud by se nedohodli rok předtím se Sovětama na demarkační línii, která vedla skrze Českou republiku a kterou jim Sověti pak už nedovolili překročit.

Takže není pravdou, že nebyl nikdo krom Rusáků k dispozici pro naše osvobození.

Ani není pravdou, že spojenci nastoupili až když bylo hotovo.

+4/0
5.5.2016 14:13

L56u14b34o12š 76D71o80l32e11ž93a15l 4955824253264

A ten lhář už někdy zemi prospíval?????...a když už vzpomínáte Dluhoše Neplatiče, tak je lépe lhát podle sebe, než se po něm opičit a lhít podle něj...oba - ;-€;-€Rv

0/0
5.5.2016 8:35

P88e41t19r 27K56r60á26l31í63č75e59k 9697497633469

Naše doba není dobrá. Naše doba je špatná. Žijeme ve lži, žijeme v demagodické a lživé propagandě. Na nejvyšším pedestálu celkové zkaženosti a hnusu stojí Česká televize, kterou já osobně už více jak dva roky hluboce, ale hluboce opovrhuji.

Jsme národ husitů, jsme národ Komenského, jsme národ Havlíčka, jsme národ českých obrozenců, jsme národ Masaryka a legionářů a ve znaku máme slavný slogan "Pravda vítězí". A přitom lžeme, lžeme, lžeme.

Pravda je pravda, lež je lež, a ani ubožáci z ČT na tom nic nezmění.

Pane Hašku, děkuji.

+5/−6
5.5.2016 8:12

V83á94c35l57a40v 96R20o93u25d38e24n84s61k87ý 9172680621365

Tak zrovna s těmi husity bych se příliš neoháněl! Zkuste se podívat do historie a zjistíte, že poměry,které u nás byly za vlády komunistů lze v porovnání s dobou husitů nazvat naprostou selankou. Tu dobu husitskou zidealizoval Jirásek a po něm najmě jistý Zdeněk Nejedlý a komunistické školství to vtloukalo dětičkám do hlav. Mnozí, jak je vidno na vás, tomu věří dodnes.

V době husitské se lhalo mnohem více, než se lže dnes! Např. husitští kněží lhali prostým lidem, že se blíží konec světa a spaseni budou pouze ti, kdo je budou následovat. Vůči těm, kteří s nimi nesouhlasili, se husité chovali podobně, jako se dnes chovají bojovníci IS!

+4/−1
5.5.2016 9:32

P70e18t35r 74K21r24á12l10í52č18e80k 9237947303629

15. století bylo 15. století, ne 21. století. Jakékoliv srovnávání tehdejších mravů s dnešními je scestné. Tehdy to byl tvrdý a krutý středověk.

Dále - adamité byli jen okrajovým a počátečním hnutím. Husitství se pak přetvořilo v jednotný směr, a bylo u nás hlavním náboženstvím na cca 150 let, kdy vyšumělo příchodem reformace z Německa. Jan Rokycana - to je hlavní ideolog už vybroušeného husitství.

0/−1
5.5.2016 9:44

J60i39r67k21a 86K88o68p57a44c97e33k 4418313116463

To ale nemění nic na tom, že pokud se oháníte "pravdou", je celkem nešťastné mávat "husitskou vlajkou". Husité skutečně s pravdou (či svobodou) zacházeli dost svérázným způsobem.

+3/−1
5.5.2016 10:03

L11u87b51o11š 86R37y74c75h69n59a 1459268931201

Celkem přesně napsáno o tom větru.

O obětech bohužel používáte Ruské tabulky. Včera jsem psal o tom, jak to opravdu bylo. Nejdříve Stalin nahnal pod německý kulomety Ukrajince, pak tam nahnal všechny ostatní porobené národy, kterým před 2 světovou vyvraždil celý elity(vzdělaný lidi a židy). Ty co přežili německý masakr tak postříleli sami. Samotných Rusů padlo ˇve 2.světové válce míň než kolik Stalin vyvraždil lidí v porobených zemích před Válkou??

Na rozdíl od ruských nacionalistů a stoupenců Stalina jsou vojska NATO naši spojenci.

Včera označili (NATO) nebezpečí v Europě. Najděte si to. Zase jen novinářský blafy na omluvu rudosti našich politiků.

Mám obavy ,že Jihomoravský voliči ani autor článku si to neuvědomují.RvRv

+9/−6
5.5.2016 6:57

V50l17a57d11i88m41í35r 56M39o93r24a83v28e65c 3278760263783

Hrstka motorkářů uctívající památku svých předků je pro Evropu obrovským bezpečnostním rizikem, dav nepřizpůsobivých imigrantů, s nemocemi, bez pracovních návyků a s minimálním vzděláním, vyzbrojený náboženstvím neslučitelným s demokracií je bezproblémový a zvaný.

EU dosáhla toho, jak Číňané říkají "Převaha velkého" tedy že společnost zhroutí sama sebe zevnitř, neboť "trám už je tak tlustý, že se prolomí vlastní vahou", neboť již není schopen sám sebe unést.

+9/−3
5.5.2016 6:46

P67e30t17r 43Č22e17r77n61ý 8732122912457

Až budou projíždět Hells Angels , tak si páni novináři ani nevšimnou.A až budou projíždět amíci v bojové technice, tak budou psát oslavné články. Jsou to jen děvčata prodejný.

+7/−6
5.5.2016 6:02

J26a39r32a 41R49a86n81k 1341736989571

Kdepak, to tady pan Vyvadil psal denne, dokonce si chtel pred dragouny lehnout.

0/0
7.5.2016 2:37

F68r61a94n70t91i22š90e57k 14L42u68p98í24n52e30k 8101236886812

Za kamaráda má rypouše Jeronýma Tejce.

+1/−1
5.5.2016 1:09

M62i73l81a37n 11P78r66i88k42r85y36l 1395967431550

Hasek je ubohej a doufam, ze mu to na Jizni Morave ve volbach spocitame, ale ne kvuli vlkum, ale kvuli letisti, automotodromu, uzemnimu planu atd. Proste selhal, resp. zklamal, nebo mozna ne, splnil si sve vlastni cile, nevim. Na vlky bych se vykaslal, at si jezdi, kam chteji. Oni zatim kladou vence k pamatnikum vojaku, co bychom proti tomu meli mit? Ze tehdy jejich vojaci privezli dalsi totalitu? Ano, ale nevsimnul jsem si, ze by toto ti motorkari oslavovali. A ti vojaci asi neprijeli s knizkou KSSS v kapse.

Kdyby tady mavali s rudymi prapory, tak bych je zavrel, jestli davaji kvetiny na hroby vojaku, tak je podporuji.

A jsem taky motorkar.

Milan

+13/−4
5.5.2016 0:22

J17a85n 52P54o82s89p81í88š11i87l 4211954637417

je třeba to chápat v souvislostech

+3/−1
5.5.2016 0:38

V34l43a61d34i60m20í74r 16M87o23r43a89v42e34c 3678710553423

Ano. Je třeba to chápat v souvislostech. Ti vojáci, co zde padli nepřivezli totalitu, ale osvobození od fašizmu. To, že u nás bylo vytvořeno podhoubí ke vzniku totality nemá na svědomí osvobozenecká atrmáda jako taková, ale dohoda velmocí o nás bez nás, která rozhodla o rozdělení poválečného vlivu.

+8/−6
5.5.2016 6:54

J69i27ř19í 73S91t37r46a36s79s83e10r 4474103908547

Hm....Na Jaltě nepadlo o Československu ani slovo tak jaká dohoda..

+2/−2
5.5.2016 7:52

M91i78l53o11š 94Ř44e18h94á96k 8206458667685

V té době (12.2.1945) existoval Protektorát, zbytek československého území byl na území Slovenského štátu a Německa a Karpatské Ukrajiny.

0/0
5.5.2016 23:34

V55l90a55d75i29m49í49r 30M71o17r34a87v41e32c 3728480363133

To je Váš názor. https://cs.wikipedia.org/wiki/Fultonsk%C3%BD_projev

http://cz.sputniknews.com/czech.ruvr.ru/2010/02/03/4107061/

0/0
6.5.2016 5:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.