Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zřícenému norskému vrtulníku upadl rotor za letu, sdělili vyšetřovatelé

Příčinou tragické páteční nehody vrtulníku v Norsku byl technický defekt. Podle agentury DPA to v úterý oznámil šéf norské vyšetřovací komise. Pád helikoptéry nepřežil nikdo ze 13 lidí na palubě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O97n94d37r31a 50P77á71t76e64k 8263829574125

Tak s tímhle ani sebelepší pilot neudělá nic... :-( Chudáci.

0/0
4.5.2016 7:09

F61r76a34n84t21i54š53e20k 21C40h70m78e30l91a34ř 6158550

Je to jenom technika, k defektům materiálů a dalším okolnostem prostě dochází, tyto vlivy sice lze eliminovat, ale nikdy to nejde úplně.

Pokud ošetříte 1000 možností, vyskytne se 1001.

V každém případě zahynuvším R.I.P.

0/0
3.5.2016 19:22

J95a67n 27B50l88a85n82a 3426695684

byl to Eurocopter EC 725 Caracal středně těžký dvoumotorový transportní vrtulník se pětilistým nosným a čtyřlistým vyrovnávacím rotorem. Byl vyvinut společností Eurocopter na základě civilního modelu Eurocopter EC 225 Super Puma a pokračuje tak ve vývojové linii započaté typem Eurocopter Puma v 60. letech. Oproti svým předchůdcům má větší užitečné zatížení, rychlost i dolet. První prototyp vzlétl v roce 2000. Nyní je typ Caracal provozován v 10 státech

+6/0
3.5.2016 16:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.