- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to pořád to samý, furt se všude přidávají pro jistotu stopky, 3 značky upozorňující na přejezd, mnohdy ještě snížení rychlosti značkou nad rámec vyplývající z vyhlášky a stejně vjedou pod vlak, 57 let, ten co tu byl nedávno, jak objel stojící kolonu a projel přejezd na červenou, taky přes 50 let, takže se asi nedá hovořit o nezkušeném řidiči, spíše se jedná o řidiče, kteří takhle jezdí dlouhodobě, až jim to prostě jednou nevýjde
To bude vyřešeno. Dostane 75 tis. pokuty od Ťoka a zákaz řízení na doživotí.
Auto vjelo......to je zase informace... A jak hasic rict, ze prejezd byl nechraneny. A pane autore...nemame Spravu zeleznicnich cest, ale Spravu zeleznicni dopravni cesty ( pro laiky - spravce koleji a rizeni zeleznicniho provozu).
Teda....jak hasic muze rict....pardon.
Ve dvě hodiny po půlnoci po čarodějnicích ? Hmmm... A pro pana Jiřího Hovorku: Nevím, který ze dvou přejezdů u Honsoba to byl, ale jeden má výstražný kříž a značku stop a druhý je vybaven světelnou signalizací.
Autem vlak nepřetlačíš.
Nepřetlačíš
Prostě ne
Ale co kdyby náhodou? Je lepší to pro jistotu čas od času prověřit.
Proč, proč, proč? Nekonečný příběh.
Zlý auto, takhle zabít řidiče. Miluji titulky na idnes.
Ne, auto samo nevjelo, vjel tam právě ten řidič, který tam potom skončil, pane titulkáři.
Pozitivní je, že nenaštval půl republiky a vybral si nákladní vlak v nočních hodinách.
Zajímalo by mě, kolik přejezdů není vybaveno výstražnými kříži a jsou tedy nezabezpečené.
i přjezdy bez závor jsou zabezpečené
Mě by zajímalo, jestli na ten přejezd lidé vjíždí i z nepozornosti nebo to prostě jen riskují
Jednoduché kašlou na všechno a na všechny