- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako řidič onoho autobusu bych raději přerazil řidičku osobního auta než horkovod.
Tak kde jsou chytráci diskutéři ze včerejška , kteří tady bez důkazů odsuzovali řidiče autobusu ???? Já bych příště doporučoval počkat a nedělat " účet bez hostinského "
zajímalo by mne jaký limit má na pojištění. Tato nehoda bude opravdu drahá.
Řidička byla minoritní, takže i když asi povinné nemá, tak si na ní nikdo nic nevezme.
Mě ani tak nevadí řidička, které jede trochu "svižněji" jako mi spíše vadí, na 90 jede 60, na 50 jede 30. Po rovině 100 a v zatáčce 35. Tak to je potom doopravdy o nervy.,
Hulalá - a je tu obvyklá bitka o to kdo je horší za volantem (jestli muži a nebo ženy). Já bych se s dovolením také připojil s pár postřehy. Všeobecně vzato je to dle mého názoru tak, že zatímco průměrných řidičů (průměr = není to vyloženě průšvih ale ani nic extra) je mezi muži většina, u žen je to tak, že jsou buď velmi dobré řidičky a nebo je to naprostá tragédie. Pokud vidím v něčem ženskou slabinu, je to kontrola technického stavu vozidla a identifikace, resp. oprava drobnějších poruch (kontrola náplní, tlak v pneumatikách, výměna žárovky a nebo pojistky atp.). Dlouho jsem za přednost žen považoval lpění na dodržování pravidel a bezpečnosti na silnicích, nicméně poslední dobou se stále častěji přesvědčuji, že to není až tak úplně pravda - takže už mne tak nepřekvapí, když mne v naprosto nepřehledném úseku se zákazem předjíždění a omezenou rychlostí předjede dáma s mobilem u ucha.
Já už bych od těch technických dovedností moc nechtěl, protože všechny náplně atd, kontroluje auto samo a řekne si, když potřebuje něco dolít atd, žárovky si nevyměním vepředu ani já, protože jí ani nemám, xenon nevozím a i kdyby tak ma cestě neudělám, vzadu jsou LED, takže taky nic
Ještě že nejsou ženský pilotky letadel. To by proměnily statistiky nejbezpečnější dopravy naruby.
ale jsou A kupodivu je jich dost, bohudík pilotovat letadlo a točit kolem na tyčce je dost velkej rozdíl jak pro rozumové tak pro koordinační schopnosti a tudíž pilotovat nemůže každá na rozdíl od točení volantem.
Srovnávání řízení žen a mužů - to je asi česká specialita. V USA či západní Evropě se počet řidiček a řidičů začíná vyrovnávat, nikdo neřeší pohlaví za volantem. Asi to holt není bráno jako prestižní činnost jako to berou někteří ješitní chlapi u nás. Je to trochu k smíchu, tak 50 let dozadu.
ˇJinak nejnebezpečnější (a nejhorší ) typ řidiče na našich silnicích: věčně spěchající muž, suverén, který si myslí, že on právě řídí nejlépe, nepoužívá mozek, ale jen nějakou pravěkou intuici "vládnout nad vším". Tak ti páchají největší zlo na silnicích
V USA jsem nějaký čas žila. Řídí tam úplně všichni bez rozdílu pohlaví a věku, protože jinak než autem se prostě člověk nikam nedostane. Pokud jde o řidičské kvality, tak o něčem asi svědčí fakt, že ženy, zvláště pak ženy ve věku 30+, mají v USA suverénně nejnižší pojistné ručení.
Nechci hodnotit řidičké umění mužů či žen, ale je faktem (a na to mne upozornila moje žena), že na přechodě od řidičky ženy jsem snad nikdy nedostal přednost a to u přechodu stojím naprosto jasně s tím, že chci přejít. Ne, že by mi to nějak vadilo, klidně chvíli počkám, ale ženy možná situaci vnímají na silnici jinak.
Vidíte, já mám opačnou zkušenost, a to že na přechodu většinou nezastaví chlap.
Jsou tu denně tragické nehody, které většinou způsobují chlapi svou bezohlednou jízdou. Jak tu jednou způsobí havárii řidička, už je tu plno laciných příspěvků na adresu žen-řidiček od mužů. Nemají ti muži nějaký komplex, že se pravidelně u takovéto zprávy nahrnou jak sršně a trapně bzučí a bzučí...
Mě úplně stačí vidět co máme u nás v rodině za řidičky . Infarktová situace pokaždé kdy se potkáme s jiným autem v úzké zatáčce. I na 90 jedou 70 protože i sami cítí že srážka může přijít každou chvíli.
a to ještě nemluvíte o tom, kolik nebezpečných infarktových situací dokáží na té devadesátce svou bezdůvodnou pomalou jízdou o rychlosti sedmdesát kilometrů za hodinu vytvořit. Ostatně většina nehod, které se stanou z důvodu předjíždění, je právě z tohoto důvodu. Ve předu před prvním autem prázdná silnici a za prvním autem kolona x desítek a více vozidel, přinucených se za takovým řidičem táhnout desítky kilometrů. Pak se diví proč vznikají nehody, jenom té frustrace, naštvanosti a vzteku je za takovým řidičem hromada. Někteří tomu ještě nasazují korunu tím, že místo jízdy při pravém okraji vozovky jedou nalepeni levým kolem na dělící čáře.