- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Furt někdo řeší, jak jsou děti dnes pitomí, ale vždy to má dvě strany mince, bez kvalitního školství nebudou kvalitní studenti, proč je mládež na tom hůř než za nás asi není chyba jen v nich. Jarní, podzimní, pololetní, letní prázdniny, divadla, projektové dny, ředitelská volna, zimní, letní soustředění, zotavovací pobyty, věčně věků suplování někým jiným atd.
Pokud si někdo myslí že 30% z 30 je deset tak nemá na průmyslovce co dělat.
Máte pravdu, ale kde je chyba? Ředitelé správně brečí, že chtějí kvalitní studenty ze ZŠ a pak třetina neudělá maturitu? Zvláštní
Dnešní žáci, co vycházejí , si bez kalkulačky nespočítají ani nákup, vím to, protože jednoho mám v rodině, je to otřesné, co polistopadové školství produkuje, viz dějepisář v pořadu Kde domov můj nevěděl ,v kterém městě se odehrávala Filozovská historie a to by chtěli přidat
Tím se netrapte. Hlavně, když se blížíme úrovni vzdělání průměrného občana našich "nových přátel" tj. Jůesej.
Hlavně, že se jednou dokáží zorientovat v číslech dveří na úřadě práce.
to nevadi .... jako politologove, geopolitici, filozofove, politici, eskamoteri reci tela a mluvy, postaci, kdyz budete vedet, ze cim je cislo vetsi, tim vetsi je vase vyplata (nebo vypalne)
Tak to je ještě větší pitomost, než jednotné maturity ! Kterýpak geniální ouřada přišel na to, že na elektroprůmyslovce jsou stejné požadavky na studenta, jako třeba na konzervatoři, nebo umprum ?
Můj názor je takový, že by si škola sama měla určit, z jakých předmětů chce dělat přijímačky.
Zlatá slova! Když budu mít gymnázium zaměřené na studium jazyků, budu u uchazečů cílit především na hodnocení jazykových schopností (a příslušná zkouška vůbec nemusí být z cizího jazyka, protože jazykově nadaného člověka poznáte i podle toho, jak se projevuje ve své rodné řeči). Budu-li ředitelkou průmyslovky, budu zkoumat zase něco jiného (třeba matematické uvažování, schopnost převádět teoreticko-technické úvahy do praxe). A když budu šéfovat umělecké škole, budou mne zajímat zase zcela jiné věci.
Jestli mi jde něco na nervy, pak je to unifikace.
A nejlepší výsledky měli žáci, kteří prošli inkluzní školou.
Jak je tomožný. Furt čučej do počítačů a počítat nedokáží?
Zase zhoršení v matematice? To je ještě možné? Nebo se už zavedla 6ti stupňová klasifikační stupnice, aby se mohlo zhoršovat? Nebo jak vyplývá z textu, se hodnotilo jinak a metodika se prostě bude nadále upravovat tak, aby "statisticky" vše vyšlo, jak je žádáno?!
Prijimacky jsou hodně obtížné. Na pátou třídu určitě.