Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Altner podal na ČSSD exekuční návrh. Poplatky stranu vyjdou na 4 miliony

Bývalý advokát Zdeněk Altner podal exekuční návrh na ČSSD, která mu má podle rozsudku zaplatit skoro 338 milionů Kč. Potvrdil to v prohlášení zaslaném médiím. ČSSD může za úhradu nákladů tohoto řízení zaplatit nejméně čtyři miliony korun, uvedla Exekutorská komora. O exekuci musí rozhodnout soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34a70d44a34n 34K65u34b37a19n44t 1203500239890

Česká strana sociálně demokratickáOprávněnýČeská strana sociálně demokratickáPovinný

Provedené operace

OperaceDatumZaložení řízeníZahájeno řízení o povolení vkladu práva do katastru nemovitostí.25.04.2016ZaplombováníVyznačena plomba u nemovitostí, která znamená, že práva k nemovitosti jsou dotčena změnou.26.04.2016Informace o vyznačení plombyNásledující den po odeslání informace o zaplombování začíná běžet lhůta 20 dnů, během které nesmí katastrální úřad povolit vklad.26.04.2016

Předměty řízení

Typ předmětu řízeníVěcné břemeno

0/0
26.4.2016 21:09

R37a74d15a20n 52K61u82b69a21n38t 1303960249120

Ve výroční zprávě za rok 2015 ČSSD uvedla, že vlastní stavby a pozemky za 555 milionů korun. Mezi ně patří kromě nemovitostí v regionech i komplex budov kolem jejich sídla na pražském Novém Městě.

Strana si v roce 2012 vzala na volby a provoz u Fio banky úvěr, za který ručí Lannovým palácem v Havlíčkově ulici v Praze do výše 220 milionů korun. Na tutéž nemovitost je navíc zástava ve prospěch společnosti Pensum na 60 milionů korun. Dohromady 280 milionů.

Nyní dalších 338 milionů za LD. Tím jsou obstaveny veškeré nemovitosti.

+3/0
25.4.2016 11:02

R77a55d61a59n 11K26u70b73a92n17t 1933180519760

Tak poslední informace je, že ČSSD zastavila VŠECHNY NEMOVITOSTI po celé republice. Petr Marsa, majitel FIO banky ví co dělá a pravděpodobnost, že získá levně budovy v centu Prahy je vysoká.

Kamarád Sobotky právník Radek Pokorný stojí za žehlením průšvihu v OKD. Asi mu nezbyl čas ohlídat bezproblémový chod vlastní strany.

+1/0
25.4.2016 13:40

R69a40d72a56n 88K77u77b75a71n28t 1153710159640

No a dnes přibyla na katastru nová plomba. Jde o věcné břemeno. Pokud tím chce uniknout ČSSD před exekucí, tak z tohoto pohledu by šlo o odporovatelný právní úkon a tudíž neplatný.

Česká strana sociálně demokratickáOprávněnýČeská strana sociálně demokratickáPovinný

Provedené operace

OperaceDatumZaložení řízeníZahájeno řízení o povolení vkladu práva do katastru nemovitostí.25.04.2016ZaplombováníVyznačena plomba u nemovitostí, která znamená, že práva k nemovitosti jsou dotčena změnou.26.04.2016Informace o vyznačení plombyNásledující den po odeslání informace o zaplombování začíná běžet lhůta 20 dnů, během které nesmí katastrální úřad povolit vklad.26.04.2016

Předměty řízení

Typ předmětu řízeníVěcné břemeno

0/0
26.4.2016 21:06

V59l15a14d37i51m32í58r 63P81r60o48k96e29š 8637806960261

Nemohu si pomoct, ale postoj ČSSD k nerespektu pravomocného rozsudku soudu, který socialistům určuje neodkladně zaplatit advokátu Altnerovi 338 milionů korun, nemůže být jen tak z nějakého plezíru či hlouposti desítek právníků, které má ČSSD k dispozici, ale musí mít už nyní jistotu, že Nejvyšší soud v odvolávacím řízení rozhodne ve prospěch ČSSD. Jinak si nedovedu představit, že by to ČSSD činila a nechala to dojít až k exekučnímu vymáhání.

Budeme si muset nějaký čas počkat, zda jsme opravdu právním státem, kde každý občan i politická strana musí rozsudek nezávislého soudu respektovat, nebo se u nás právo "ohýbá" podle potřeby někoho, kdo zrovna požívá vládní nadřazenost, jako je tomu nyní u ČSSD.

Podle vyhlášení Altnera, on má obavu, že bude znovu kriminalizován na objednávku, jako se to už prý několikrát, za 16 let trvajícího sporu, stalo.

Vyhlášení mluvčího skupiny advokátů Chvojky, kteří ve sporu hájí ČSSD, je většinou takové, že Altner je ten špatný, který prý dluží kdekomu, že chce vyvést peníze do zahraničí atp., jako kdyby byl první, kdo má ve švýcarské bance peníze.

Zkrátka, socialisté vědí, jak na své příznivce a voliče zapůsobit, že oni klidně zaplatí, ale ne tomu, kdo by prý chtěl s penězi zmizet do daňových rájů, takže se už objevují reakce, že Altner se chce obohatit. že je asociál atp.

+1/0
25.4.2016 10:12

R43a20d16a10n 79K64u72b18a45n34t 1123820439530

NS nemůže vynést verdikt ve prospěch ČSSD. Jen ve prospěch Altnera potvrdit rozsudek.

Případně zrušit rozsudek pro právní vady a vrátit k novému projednání. To ale neznamená, že se verdikt změní, jen to, že se mají některé skutečnosti posoudit podle návodu NS.

Případ Nečesaný je jiný. Tam je šance propustit vraha pro nedostatek důkazů. Tady máme jen možnost zaplatit a kolik. Vzhledem k tomu, že rozsudek se opírá o poměrně aktuální judikáty, budou mít socialisti velký problém aby NS popřel sám sebe a zrušil rozsudek.

+1/0
25.4.2016 10:44

D39a20v15i24d 86G13a66j66d29a 5270169572211

Asi by bylo dobré si přečíst i podobné články.

http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-clenam-bankovni-rady-cnb-jirim-rusnokem-f84-/ekonomika.aspx?c=A160421_2240701_ekonomika_nio

0/0
24.4.2016 20:00

R17i90c58h23a93r73d 12N71o61v98a64k 8788506401282

drzim altnerovi palce, necht cssd ochutna vlastni medicinu, co tady za premiera spidly pro nas vsechny zavedla.

+3/0
24.4.2016 17:55

J16o97s56e79f 48V17l19t86a24v49s93k93y 3595755891873

Jinac prispecham jen se starym prislovim, zname v mnoha zemich, mozna po celem svete:

Ryba zacina smrdet od hlavy.

+1/0
24.4.2016 12:27

J92o32s53e65f 27V85l20t17a18v40s80k76y 3205505441463

.....je to hodne legracni, kdyz jeden 16 let stary spor o honorar v dolni dvojciferni milionove hodnote ted privadi stat na pokraj ustavni krise. A reseni v nedohlednu. Vsichni ucinkujici by zarili v ochotnickem divadle. Kdyby je tam mezi sebe vzali. Jen na okraj; precte si REPORTERA

+2/0
24.4.2016 12:24

J71a47r60o31s70l35a19v 14R97e14i44t73m10e78i51e94r 5701210705565

Domnívám se ,že ČSSD ví moc dobře co dělá klidně nechá rozhodnout všechny soudní instance ve svůj neprospěch a pak celou záležitost předá ústavnímu soudu,který je jí přímo podřízen a ten vše smete ze stolu. Mimo již zmíněného ÚS řídí obě komory parlamentu,NKÚ,odbory a spolu s komunisty i většinu krajů,a odbory.Zkrátka nezbývá už nic jiného než zakotvit její vedoucí úlohu v ústavě.

+2/0
24.4.2016 9:40

E96v74a 11P29e86t48ř71í17k35o41v75á 9728142561325

Buď si děláte srandu nebo je Forrest Gump chytřejší?

0/−1
24.4.2016 9:49

R21a25d68a26n 67K23u48b66a22n51t 1453170389880

"Pro hloupého každý hloupý"

"krevety se hodí ke každému jídlu, ráno, v poledne i večer......."

+1/0
24.4.2016 9:51

E85v16a 98P78e87t49ř96í46k40o43v32á 9638112771655

Když se to pánovi nelíbí, může se ve volbách zasadit o změnu, a třeba pak bude zase nadávat na ty druhé. To značí, že někdo neví co chce a pouští se do neuvěřitelných a nesmyslných dedukcí.

+1/−1
24.4.2016 11:33

R38a70d69a52n 56K40u79b11a93n12t 1433570179870

Dobrý.

Ta kauza je právě proto velmi zajímavá. Sám si myslím, za Rychetský by je potopil. To smluvní právo má po staletí stejná pravidla. Tohle neukecaji

0/0
24.4.2016 9:50

E76v51a 40P42e28t49ř35í75k93o25v17á 9348742831355

Je zajímavé, jak zdejší většina má hned od počátku jasno. Altner se spravedlivě a po právu domáhá svého a ČSSD musí, a to hned, zaplatit, ať se děje co se děje. A protože nezaplatili jak měli, tak je musíme všelidově odsoudit a pohrdat jimi. Přitom se zachovali naprosto stejně jako třeba řada z vás. Také jste někomu něco nezaplatili, dostali jste rozsudek a přesto jste nezaplatili, a co následovalo - exekuce. A takových případů jsou tisíce. Ale v tom našem případě to je jiné, případ se řeší víc jak deset let, z jakého důvodu? ČSSD nechtěla zaplatit, či Altner ze zištných důvodů případ protahoval atd.? Nikdo z nás asi nemáme přesné informace, ale rozsudek je tu, ČSSD nezaplatila, jasně uvedla co je k tomu vedlo, jaké obavy mají, jak budou postupovat a nakonec i jak začali platit Altnerovy pohledávky, ale i do jakého dalšího rizika jdou. Ano, stejně budou muset zaplatit, ale jim jde o to, o kolik to bude méně. Na druhou stranu si myslím,že kdyby Lidový dům prodali, tak by jim i něco zbylo na to, aby si mimo Prahu pořídili novou centrálu. Ale dámy a pánové, proč se nad tím tak rozčilovat a nadávat, to je naprosto zbytečné, nás to nic nestojí. Vy, co pracujete pro stát, máte každoročně vyšší platy, důchodci si také v průměru polepšili, doktorům se také přidává a zásluhu na tom má především ČSSD. U ODS či TOP 09 to bylo naopak.

+1/−4
24.4.2016 9:20

R92a14d21a70n 11K83u80b74a63n80t 1573160149140

Ale pan předseda říkal, že Altner chce zaplatit za něco co neudělal. Tedy že mu nic, opakuji nic platit nemají.

+5/0
24.4.2016 11:18

E75v54a 90P88e57t63ř90í90k30o81v38á 9408612761535

Je rozdíl něco říkat a něco konat. Lidé už toho napovídali, ale vy se pravděpodobně řídíte jen dle toho, co povídala stará paní Blažková. Máme zde rozsudek a jestli ho NS potvrdí, pak ČSSD nezbývá než zaplatit, a tomu já věřím.

0/−2
24.4.2016 11:38

Z45d31e64n94a 74S11v97o31b86o16d14o94v75á 2764606703426

- jenže to zapoměli nějak říct před soudem.. viz rozsudek..

- Altner se odvolával proti CÍL, ne ČSSD.. to je taky zajímavý.. to je normální, že si strana v problémech nechá převíst aktiva do jiný společnosti?

+2/0
24.4.2016 12:03

Z30d71e27n70a 25S45v27o30b44o12d82o39v41á 2694326143316

- tvl.. upllácení voličů v přímým přenosu.. Jenže z daní tý menšiny, co tuhle show platí a zbytek na dluh.. se kterým právě ČSSD předvádí, jak seumí vypořádat..

+2/−1
24.4.2016 12:01

E28v58a 91P20e38t13ř77í32k14o82v52á 9678252241685

Rozveďte svůj příspěvek, jinak nevidím souvislost s uplácením voličů z daní nějaké menšiny s tímto případem - tvl.

0/−2
24.4.2016 12:10

Z21d94e20n88a 59S82v29o85b47o74d40o98v24á 2914546453816

- byla to reakce na Vaše:

"Vy, co pracujete pro stát, máte každoročně vyšší platy, důchodci si také v průměru polepšili, doktorům se také přidává a zásluhu na tom má především ČSSD."

+2/−1
24.4.2016 12:15

E90v54a 58P12e77t32ř90í68k48o47v20á 9618732611285

Ten dluh narůstá, to sice máte pravdu, ale podstatně méně než dřív, navíc s cílem, že za pár let bude vyrovnaný rozpočet. Jinak z daní i té většiny, a ta show se konají už od roku 90. Jinak co se týká toho "uplácení", prsty v tom má i ANO a lidovci.

0/−1
24.4.2016 13:05

R86a23d27a46n 59K42u54b47a97n71t 1543450979140

Němci mají přebytkový rozpočet. 2 roky. Jde to.

+1/0
24.4.2016 15:47

D62a40v58i46d 70G75a69j64d66a 5430729282301

Asi by to chtělo srovnávat s jinými zeměmi,než nejvýkonnější ekonomikou Evropy.Mimochodem je to poměrně hodně sociální stát. Namítnete, že si to mohou dovolit.Ano,ale kromě produktivity práce je to také fungování státu.Způsob jak brání daňovým únikům.Ale bohužel.U nás třeba narazíme už u toho,že prokazování původu majetku je prý omezování osobních svobod.

0/0
24.4.2016 19:13

D20a44v18i34d 73G22a21j21d11a 5730189842481

Dovolím se zeptat...kdo tedy je tou skupinou,která projídá ty peníze,resp.kdo je uplácení ? Nemyslím to ironicky,jen bych rád, kdyby jste to definovala.

0/0
24.4.2016 19:15

Z46d16e60n39a 33S85v92o63b85o16d60o24v12á 2844586323566

- každý kdo je placen ze státního.. A ta "nějaká" menšina(viz p. Petříková)je cca 3,5 mil. lidí v komerční sféře..

- "projídání peněz" je poměrně ostré a nepoužila jsem to.. Ale pokud rostou ceny za "státní" služby (platy státních zaměstnanců a zvyšování jejich počtu) rychleji než platy v komerční sféře, tak je snad jasné, že máme porblém..

+1/0
25.4.2016 8:05

D83a72v41i22d 44G12a88j47d79a 5320859922611

Paní Petříková v některých věcech s Vámi souhlasím a s některými ne.Ale hlavně si myslím,že ty lidi přesvědčujete úplně zbytečně. Ikdyby byl náš rozpočet v přebytku,ikdyby prokazatelně všem stoupla životní úroveň,tak prostě nepřesvědčíte. Řekli by,že mohlo být ještě lépe. Prostě tohle je ideologická věc.Osobně si nemyslím,že by za vlády ČSSD naše ekonomika strádala.Vidíte, máme jeden z největších rustů HDP v Evropě, lednový schodek rozpočtu byl nejmenší od vzniku ČR a stejně u mého příspěvku bude spousta mínusů.Je to pohled z jiné strany.My vidíme,že se pravicová vláda chovala levicově, když zvedala daně a navíc v době ekonomické recese.První,kdo by to kritizoval ,kdyby to udelala ČSSD by byli právě pravice a jejich voliči.Je to prostě střet ideí.Děláte to zbytečně.

0/−1
24.4.2016 19:07

J66a50n61a 32Ř39e62h14á37k19o85v35á 2655336373567

Kdyby zaplatili hned těch 18mio, tak nemuseli řešit nějaké likvidační penále... tam to přeci vše začíná. A když se soudím a soud rozhodne, tak já osobně soudní rozhodnutí respektuji, toto je pohrdání soudem.

+2/0
25.4.2016 14:18

M19i70l36o62s 87V53a88l44y 8536362127132

XXXPane Altner

VSICHNI slusni lide, teto navzdory pocasi rozvracene republiky stoji za Vami

R^

Advokaty, ani soudce nemusim, ale uz by se mela V R C H N O S T naucit plnit sliby a prikazy, ktere davaji "obycejnym lidem."

Byt na Vasem miste, zadal bych vyplaceni do halare. !!

AT JDE SOBOTKA A JEHO D R U Z I N A do kytek.... !!Rv ;-D ze-jo?

+7/0
24.4.2016 6:17

E70v90a 52P62e17t70ř34í49k20o62v79á 9558942271285

A jakou máte jistotu, že Altner je slušný člověk? Nakonec ho tehdy doporučil Ivo Svoboda, a ten se věru neukázal jako slušňák a o Altnerovi také nekolují kdovíjak kladné informace. Jinak na kahánku mají jiné politické strany, třeba i vámi volené, navíc má ČSSD širokou volební základnu a svou politikou si ji udrží, zatímco ostatní pravicové jsou jak na horské dráze a oprávněně jsou nyní v dolním ohybu.

0/−3
24.4.2016 11:46

J73o86s16e55f 20V73l41t38a19v94s32k14y 3175765151173

Jaka je jistota, ze je v Cechch vubec nejaky slusny clovek ?

+1/0
24.4.2016 12:29

D95a37v59i42d 45G66a32j27d94a 5980879462551

Politika lidi křiví.Kdyby se dala dělat zadarmo, bylo by lépe.

+1/0
24.4.2016 15:28

R90a80d67a70n 34K24u57b47a80n90t 1383390629430

Babiš to dělá "zadarmo".

+2/0
24.4.2016 15:48

D66a83v66i26d 71G14a55j83d28a 5450839822171

Babiš není politik. Je to byznysmen. On to zadarmo určitě nedělá. Jen verbálně.

0/0
24.4.2016 19:43

J63a87n59a 21Ř85e93h81á27k24o64v42á 2815626573697

Věřím, že je Altner slušný člověk...ale to se tady asi řešit nemá... ČSSD si Altnera najala na nějakou práci, kterou odvedl a dobře...oni nezaplatili... proč na Altnera hledat, jaký je. Taky nechodíte do práce zadarmo...nebo ano?

+1/0
25.4.2016 14:23

V24í45t 30K12o81u33b64a 6436380814258

Mne jen zaráží, že tady vše probíhá systémem, žaloba, za 3 dny soud, za 3 dny rozsudek, který nabyl právní moci. Proč když já podám žalobu na neplatiče, tak se 18 měsíců nic neděje, potom vyhlásí stání asi tak za půl roku, sepsání rozsudku pak trvá obvykle 6 měsíců a ověření exekučního návrhu pak cca 3 měsíce.

Takže shrnuto a podtrženo. U mne trvá uvalení exekuce na dlužníka v průměru 3 roky a tady jde vše jako v americkém filmu. Asi jsem jen druhořadým občanem.

0/−1
23.4.2016 23:27

R41a10d17a62n 31K85u51b17a92n59t 1303790529440

Uvážení exekuce v zájmu dítěte trvá týden a jinak 14 dní i s realizací. To co pasuje je čas na dosažení exekuce. Altner má v ruce exekucni titul. Ten jen aktivuje supy.

0/0
24.4.2016 0:11

R80a25d52a29n 33K44u19b56a85n68t 1813250819100

*uvaleni

0/0
24.4.2016 0:12

J83o97s54e31f 38V69l62t80a20v60s42k56y 3395555631193

V tomto cirkusu chybi jen to, ze CSSD navrhne dat ty penize radeji na skolstvi a zdravotnictvi, nez aby to "poslali do Svycar" :))))))

+2/0
23.4.2016 21:27

R93a64d76a67n 11K17u22b24a15n47t 1163840249470

Navrhovat už nic nemůže. Musí co nejdřív zaplatit a pak začít od píky. Dnes byl první blok předvolebních debat. Je vidět, že se ty strany uzavřely a nemají chuť si do toho mluvit zvenku. Už mají svoje hříchy a vazby které jim v tom brání.

+1/0
23.4.2016 21:31

J79o16s14e51f 33V94l15t98a50v81s81k98y 3155905851753

....ja se divim Altnerovi, vzdyd on musi mit mezi soudruhy plno znamych, vzdyd spolu vsichni studovali socialisticke pravo stastneho delnika. Asi je boj o korunky silnejsi nez pokrytecke "pane kolego" :))

0/0
23.4.2016 21:14

R14a62d91a75n 74K27u47b23a98n75t 1853390269900

Rozhodnutí soudu, že ČSSD má zaplatit 337 milionů by mělo zaujmout všechny, kdo se v naší zemi zabývají korupcí. Verdikt totiž může znamenat výrazné zvýšení korupčního potenciálu strany českého premiéra.

+5/0
23.4.2016 21:19

J62o76s66e71f 80V35l52t87a32v68s14k94y 3245935841113

Ceska justice a jeji napojene instituce si toto oznaceni nezaslouzi. Jen lokajove.

+1/−1
23.4.2016 21:22

R12a30d37a38n 43K53u91b47a72n62t 1683890519560

Prodávám myšlenku ne plátek

0/0
23.4.2016 21:23

R18a74d81a59n 29K14u42b42a20n59t 1333250409330

Špatně jsem četl. Četl jsem Česká pozice. Proto komentář na ten plátek.

Zdeněk Jičínský (obnovitel Čssd) řekl jako nejsilnější argument, že Altner je prevít. Dále uvedl, že pokuta je nemravná. Je to kombinace zoufalého argumentu a právnické terminologie. Ano nemravná je pojem se kterým se musí NS vypořádat.

Judikatura již před 10ti lety dospěla k tomu, že vše co je pod 0,5% denně je přiměřená sankce a vše co je nad 1% denně je nemravná sankce. Nemravná znamená, že ani smlouva za takových podmínek nemusí platit od samého začátku.

Co teď můžeme očekávat? Dle mého musí cssd hrát o čas aby mohla čerpat 338 milionů korun. Fio banka je má v hrsti a může úvěr stopnout když zjistí, že návratnost je ohrožena. Proto cssd kupi chyby, probíhají zákulisní jednání. Fio banka potřebuje růst, potřebuje politické zázemí, bankovní dohled se šedým zákalem.

Cssd pravděpodobně potřebuje navýšit úvěr. Dnes to je + 5 milionů. Až začne čerpat, musí platit proti plánu splátku ve výši 2,4 milionu.

Pokud dojde k exekuci vymáháním, navýší se náklady o dalších 5milionu. K tomu má cssd do zaplacení úrok 3 miliony měsíčně.

Je tu prapodivný tlak na soud 1. stupně i na NS. Těžko se to prokazuje. Zamítnutí předběžného opatření 2hodiny před zaplacením může být náhoda. Oznámeno to bylo ex post. Odeslání dovolání k NS bylo provedeno s komentářem, že si to tam ofoti, pak že se to vlastně vrátí, pak taky, že o nic nejde, protože tam není nic důležitého.

A tady je třeba zbystřit.

Začala práce se soudci a lidmi kteří vědí víc než ty a já?

+3/0
23.4.2016 23:55

D70a78v12i52d 38G96a72j65d12a 5860579192841

Víte co se mně líbí na Vašich komentářích ? V minulých volbách jsem ČSSD volil.Nelíbí se mi postoj,který v té věci které zaujali. Ale taky nechci,aby skončil jediný zástupce demokratické levice v ČR,byť na některé věci mám i pravicový názor.Zastávám názor rovnováhy.Jelikož ta v politice jediná ,brání turbulentním změnám politických systémů.Pokud si to svým postojem zaslouží, tak jejich věc a spánembohem.Ať zaniknou a platí.Ale využívají všech možností,který náš právní systém dovoluje i s jejich případnými nasledky.To mi prijde prostě při tak vysoké částce zcela relevantní.Ale jejich vina to samozřejmě je.Ale jako jeden z mála komentujete k věci,pragmaticky a debatu někam ty názory posouvají.Nejsou to hospodské kecy a nadávky, jako u ostatních.Vadí mi,když někdo jen proto,že nenašel vhodnější stranu a tak volil kompromis ,je nazýván soudruhem.Nikdy jsem ve straně nebyl a beru to téměř jako urážku. Evropu čeká těžká doba a myslím,že bude přibývat radikálních názorů a stran.To by si měl uvědomit každý, kdo se raduje nad zánikem stran,které se chovají na politické scéně kultivovaněji,byť s excesy,které se ale nevyhnuly žádné straně.

+1/−3
24.4.2016 4:53

R28a98d28a66n 61K45u74b59a39n22t 1643740799680

Přiznám se, že při pohledu na nabídku politických stran a jejich programy a někdy antiprogramy je mi smutno.

Lidi se mají dobře a tak ani nechodí k volbám. Díky tomu pak rozhodují a dělají zásahy do života lidí politici bez mandátu nebo naprostí diletanti.

Osobně jsem volil top kvůli programu. Cssd nyní ukazuje sama na svém případě bezradnost s jakou ovládá naše životy.

Babišova firma zase není politická strana. Je to VV s poučením z krizového vývoje. Jednou spoustu lidí naštvou.

+3/0
24.4.2016 9:47

E69v20a 76P15e27t22ř67í76k92o59v25á 9618542821525

Je to vaše volba, že jste volil Kalouska, který neumí nic jiného než poučovat, kritizovat ostatní a hrát si na spasitele demokracie, obklopen dalšími pseudopolitiky druhého řádu. Co Kalousek dokázal s Nečasovou vládou nám ukázali a po zásluze skončili. Následky jejich vládnutí budou dlouhodobé. Jinak nevím o tom, že by ČSSD působila bezradně, jako byste nevěděl, že v rámci koalice se těžko prosazuje vlastní program, ale musí se nalézt kompromisy.

0/−3
24.4.2016 12:03

R71a94d11a19n 29K23u42b90a92n70t 1783640729400

Evi zrovna dělám šašlik tak jen kratce. Top 09 má ekonomicky pro mne jako podnikatele nejsrozumitelnejsi program.

+2/0
24.4.2016 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.