Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Střelec na americkém venkově vyvraždil osmičlennou rodinu, stále uniká

Neznámý střelec zabil na hranicích dvou venkovských okresů v americkém Ohiu osm lidí. Všichni byli členy jedné rodiny. Podle amerických médií policie útočníka dosud nedopadla. Motiv vražd je nejasný, útok přežily tři malé děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L25a89d48i15s62l49a63v 69F87r27y41d12r86y53š72e70k 9783899158504

I tři dny stará tragedie zůstává tragedií, když nebyla zveřejněna z důvodů různých.

0/0
23.4.2016 11:55
Foto

J87i46ř52í 81K98l42u56š86á88k 6428755853815

Proč se zde zjevují články, které jsou tři dni staré?

0/0
23.4.2016 11:44
Foto

M20i41c20h31a42l 66B59ě83l24k19a31, 19i85D40N91E73S25.63c70z 3962852224369

Hezký den, zpráva je ze včerejška a stále se vyvíjí.

+1/0
23.4.2016 12:02
Foto

J52i95ř33í 63K16l17u82š97á83k 6648265153425

Sem si myslel, že jsem tu sám. Hezký den i vám.

0/0
23.4.2016 12:18

P40a60v56e56l 47M90a14l32e43č59e89k 1564255937245

Pripomina mi to roman Chladnokrevne od T. Capote. Tam byl pachatel vicemene nahodny, motiv loupezny.

0/0
23.4.2016 11:24

O26l22g24a 84P33o28u82l78í45č43k95o76v17á 4361323345316

Tipuji, ze vrah je muzsky clen rodiny (nebo byvaly muzsky clen rodiny).

0/0
23.4.2016 6:53
Foto

J23i86ř41í 84K12l23u49š48á31k 6328295623725

Vrah je zahradník.

0/0
23.4.2016 11:44

M73i59r90a 87L83o67v51e 3114290188214

7 dospelych a jeden 16 lety kluk.

0/0
23.4.2016 4:41

P76a76v21l14a 93S36m24o16t37l64a34c11h17o82v41á 7193118444844

Cincinnati neni hlavni mesto Ohia, Columbus je hlavnim mestem

0/0
22.4.2016 23:36

P95a60v58e81l 70Ž32e27r25n47í48č66e78k 9222662326722

A proč to píšete? Nikde není zmínka v textu, že je Cincinnati hlavní městem Ohia...

0/−1
22.4.2016 23:39

P35a45v38e44l 36Ž94e14r55n44í18č34e89k 9802102356412

jo, už jsem to uviděl pod mapkou. Omlouvám se.

+2/0
22.4.2016 23:40

D10a83n 32S25v25o28b38o43d71a 9190980685886

no ve zpravach v USA rikali ze to byli 2 dospeli a 5 deti a to je jeste horsi :(

0/0
22.4.2016 23:10

F96i55l88i49p 59V67á83v64r16a 8508680642531

Ohio. To mi připomíná starý časy v 18. století, kdy Indiáni masakrovali osadníky

0/0
22.4.2016 23:01

R36a35d23e91k 35V66i47n41š 2460213811

Divoký západ, nic nového.

+1/−1
22.4.2016 22:22

P98a57v19e27l 98N11o64v85o15t86n55ý 6215786118406

jistě, a taky divoký východ, v Rusku je stále dvojnásobně víc vražd , než v USA, na počet obyvatel :-P

+4/0
22.4.2016 22:36

K50a66t57e45ř77i81n55a 60V73ý12b17o58r27n72á 6110519659

A také tam bijou černochy... Vy to Rusko máte i doma pod postelí co? Nechcete vyhledat odbornou pomoc? Tohle už není legrace.

+2/−2
23.4.2016 11:13

P18a76v66e59l 20B73l46a16ž48e14k 8775481487787

Škoda, že u sebe neměli zbraň. Mohli by se bránit a mrtvých mohlo být mnohem méně.

+7/−3
22.4.2016 22:21

P12a22v34e35l 95N73o88v75o14t27n12ý 6585536968926

R^

+2/0
22.4.2016 22:36

Z16d68e41n84e14k 54H70l33a72d89i56k 5835976700

Ve vetsine pripadu muzerte mit klidne armadni sklad a bude vam to proti utocnikovi k nicemu, jelikož ten ma vyhodu překvapivého utoku, zvlaste pokud jde rovnou s umyslem vrazdit.

+11/−1
22.4.2016 23:17

P43a50v81e35l 62B38l56a14ž48e74k 8545911297107

Tak samozřejmě máte pravdu. Ale se zbraní v ruce jsou i tak šance násobně vyšší. Možná by po prvním výstřelu o vrahovi věděli a ten by o moment překvapení přišel. Ale, to je jen kdyby.

+2/−1
22.4.2016 23:21

J62i42ř17í 24B92á19r55t97ů 7192164639733

Takže je lepší mít prázdné ruce a být za hrdinu?

+3/−3
23.4.2016 8:19

J56a51k10u62b 16M26a14t77o43u82š 3605762282443

Tak šance že se dostane k zbrani, kterou máte bezpečně uloženou doma v při překvapivého útoku je velmi nízká. Takže je lepší se dostat třeba k noži a využít malých prostorů domu, který odstraní hlavní výhodu střelné zbraně.

+2/0
23.4.2016 11:30

M63a59r64t92i19n 59N62o51v33á20k 8577492682142

Proč řešit příčinu, když se můžeme soustředit na důsledky, že ano.

0/0
22.4.2016 23:56

J22a48k75u24b 31M28a58t55o46u74š 3745902482543

A jak víte že doma zbraň neměli, mít zbraň a mít možnost jí použít nejde ruku v ruce.

+2/0
23.4.2016 11:35

M72a81r94t18i14n 98N44o10v59á12k 8537962212862

Snadná dostupnost střelných zbraní... Rv

+5/−17
22.4.2016 21:50

J37i11r90i 97H92l32a39v85a95t14y 8272144541493

Zbraně nezabíjí, lidé zabíjejí.

+8/−2
22.4.2016 21:56

M16a62r71t70i89n 97N78o58v46á62k 8477412742392

Ano, a se zbraněmi mnohem, mnohem snadněji.

+4/−7
22.4.2016 21:57

M89i87c52h68a56l 13N16i72c74a59k 6596823224425

Problem je ten, ze napadeni adekvatni zbrane nemeli.

Pokud je nekdo psychopat, tak je uplne jedno, jestli vbehne s pistoli do kina nebo s nozem do autobusu. Vysledek bude stejny.

Nemluve o tom, ze takovi lide si zbrane obvykle nekupuji v obchodech na zaklade povolenek ale shani bokem

+6/−7
22.4.2016 22:08

M94a98r14t86i94n 88N60o52v48á81k 8357302872572

1) Ne, příčinou byl ozbrojený střelec. Řešit se mají především příčiny, ne důsledky.

2) Ne, s pistolí se vraždí snadněji -> větší počet mrtvých / zraněných. Útočníka s nožem není až takový problém zpacifikovat, útočníka s pistolí dost velký.

3) V USA jsou střelné zbraně bohužel téměř spotřebním zbožím.

+1/−3
22.4.2016 23:33

O52n53d44ř55e89j 64Č56a15p25k74a 6451971453104

S pistolí se HROMADNĚ vraždí snadněji (překvapivá kudla do žeber nebo rána trubkou po hlavě na jednoho člověka funguje stejně rychle). Zároveň je ale mnohem snazší s pistolí takovou hromadnou střelbu zastavit, stejně jako útok jakoukoliv jinou zbraní. Ve spoustě případů stačí pistoli jen ukázat.

0/0
23.4.2016 11:30

M89a96r20t39i25n 65N25o51v63á43k 8547782492392

I jednotlivce, samozřejmě. Jde právě o to, že proti pistoli se dá účinně bránit v podstatě opět jen pistolí. Začarovaný kruh, který nekončívá dobře, viz USA.

Je třeba řešit příčiny - aby se k pistoli mohl dostat pouze člověk v perfektní psychické kondici, inteligentní, zodpovědný a morálně bezúhonný. Je problém, že ke zbraním obecně tíhnou spíš ti ostatní.

0/0
23.4.2016 12:38

J45i13r85i 30H81l27a24v31a16t25y 8372324771473

Třeba s autem, jako u nás, to je nejdostupnější zbraň a mimochodem auta zabijí nesrovnatelně víc lidí než střelné z braně.

Podívejte se na Švýcarsko a třeba Anglii vidíte, že dostupnost střelných zbraní není úměrná ztrátám na životě.

+9/−1
22.4.2016 22:09

M92a87r22t58i90n 24N52o58v84á25k 8897722912372

Směšný argument - pistole je zbraň - konstruována na střílení - ohrožování zdraví / zastrašování (či opak, samozřejmě). Nemá jiné využití. Auto slouží k přepravě, "zabíjení" je pouze nechtěný vedlejší efekt, se kterým se toho bohužel nedá moc dělat. Bez aut se už neobejdeme, bez snadno dostupných střelných zbraní naopak velmi dobře.

Dostupnost střelných zbraní je každopádně úměrná hromadným masakrům páchaným obyčejnými lidmi, kterým prostě jednou zničehonic ruplo v bedně... a jen a pouze díky těmto zbraním byli schopni pozabíjet až desítky obětí. USA vede, ale třeba i to slavné Švýcarsko... https://www.google.cz/search?q=%C5%A1v%C3%BDcarsko+masakr

+1/−3
22.4.2016 23:54

J12i79ř21í 45B84á17r75t79ů 7712584779623

Řešit se mají příčiny, ne nástroje.

0/−1
23.4.2016 8:23

M81a74r74t14i24n 86N43o46v13á70k 8547422302572

Nástroj je součástí příčiny. Bez pistole by se útočník k něčemu podobnému nejspíš ani neodhodlal, a pokud ano (útočil třeba nožem), škody by byly mnohem menší.

+2/0
23.4.2016 10:46

P25a91v53e11l 14N90o54v32o92t13n44ý 6255866918396

dobrý blábol, tato argumentace je pouze Tvůj výplod bujné fantazie, důležitá jsou fakta, statistická data, která dokážou odpovědět na to, čím to je, rozhodně za to nemůže zbraň jako taková, je to v lidech, Anglie je jasný příklad, Rusko taky, v obou zemích je horší dostupnost střelných zbraní, než USA a rozhodně to na úbytku vražd není znát

+1/−1
23.4.2016 8:27

P27a18v50e10l 22N60o69v83o19t21n75ý 6855576898976

škoda, že u nás při posledním masakru v Českém Brodě neměl někdo u sebe střelnou zbraň, nemuselo být tolik obětí, takto tam chudáci byli jako zvěř na jatkách, čekali až na ně přijde řada....

+1/−1
23.4.2016 8:31

M19a66r12t64i58n 60N86o27v57á72k 8707372522812

Kdyby byly tvrdší podmínky držení zbraně, tak by ji tomuto psychicky narušenému jedinci sebrali včas... a nic takového se vůbec nemuselo stát. Řešit příčiny, ne důsledky!

0/0
23.4.2016 10:30

P10a79v70e56l 54N72o52v46o91t29n45ý 6635326698906

tak, tak , nožem, sekerou, autem, vše je zbraň

0/0
22.4.2016 22:37

M92a25r67t73i12n 14N34o58v83á36k 8807662302322

Jenže něco je... JENOM zbraň, a navíc mnohem efektivnější (nebezpečnější).

0/0
23.4.2016 10:48

V88l41a40d37i21m95i24r 11J45a34n66k30i20n 3440956644577

Ked niekto zabija nozom, tak je to psychopat. Ked zabija strelnou zbranou tak je to sposobene zbranou? WTF?

Mas aj nejaky comment k 60 vrazdam(v priemere) denne v EU?

Presne to presuvanie zodpovednosti zo zlocincov na zbrane brani rieseniu kriminality a zaroven sposobuje buzeraciu mna, ako drzitela zbrani zo strany statu(resp. EU).

Az zacneme riesit preco sa ten vrah rozhodol zabijat, tak mame sancu nieco zmenit.

0/0
22.4.2016 23:58

P66e79t55r 69H78o78f94m54a21n71n 6279914855260

Jste mimo. Napr. Chigaco ma prevelice striktni zakony tykajici se zbrani a presto je tam, pokud se nepletu, vubec nejvyssi zlocinnost se zbrani v ruce.

Naopak v Plano, Texas, kde maji povoleno conceal carry i open carry, tak je zlocinnost temer nejnizsi. Proc asi?

+2/−1
23.4.2016 0:26

P68e77t94r 73S89i38m63e80k 6291523719664

protože Amerika a jejich mentalita

+1/0
23.4.2016 4:27

P79e67t38r 72H91o66f69m64a74n84n 6689434715610

tak to je argument jako noha.

0/0
23.4.2016 5:32

J57i25ř51í 12B39á27r41t79ů 7132504669273

Na černém trhu.

0/0
23.4.2016 8:20

M32a73r28t12i97n 36N26o16v21á25k 8857822972352

Čím snadnější legální dostupnost, tím snadnější dostupnost i na černém trhu.

+1/0
23.4.2016 11:13

V34o25j60t93ě91c35h 40R28ů76ž15e65k 1777492424492

http://11886-presscdn-0-22.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/01/gunproblem.jpg

Menší vysvětlení toho "problému se zbraněmi"

+5/−2
22.4.2016 20:33

L47u87c34i32e 34F48o47r89m55á81n70k16o55v54á 8465108647290

"Nemohu potvrdit sedm mrtvých, pouze několik zesnulých"

vím, že je to oficiální ptydepe a v té angličtině je to vlastně stejně ("I cannot confirm seven dead, I can only confirm multiple deceased"), ale stejně to zní zvláštně - nemáme mrtvé, jen zesnulé.

+3/0
22.4.2016 19:51

K40a90r17e64l 52J56e74d90l90i55č51k96a 9426587758735

Takže se vlastně skoro nic nestalo... hlavně že prokurátorka nemůže potvrdit sedm mrtvých a policie hledá souvislost s osmou mrtvolou :-/

0/0
22.4.2016 22:38

J71i76ř97i 58Č75a10d84a 8761693479195

Česká republika se má co učit od západu , zatím jsme zaostalí .

+2/−9
22.4.2016 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.