- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chyba ve videu jako prase. Tatra 87 NEBYLA první sériové aerodynamické auto, tou byl její předchůdce Tatra 77. Ale tuhle chybu vidím a slyším hodně často, asi stejně často jako když někdo vidí aerodynamickou tatrovku a okamžitě je to pro něj Tatraplan..další chyba, karoserie samozřejmě není samostatná, ale samonosná. :))
Měl jsem možnost setkat s panem Elstnerem, který s manželkou a synem projeli Afriku ve voze Minor. Vzpomínám, jak říkal, že dojížděli se sdrátovaným a klacíky různě vyspraveným autem a po dojezdu muselo projít "generálkou".
První republika měla pokračovat.
Na tehdejší úroveň se nedohrabeme ani za 100 let...
Ale to je jen a pouze v lidech Ani v EU ani politicích. Od dob Havla jsme se k konkurenčnímu podnikání Československa nikdy nevrátili. Spoléháme se na VW, Procter and Gamble, TPCA, Iveco, na Rusáky, Američany, Italy, Čínany, Korejce! Jen ne na Čechy a Moravany! Co by jste chtěli od předlistopadových prognostiků KGB si to po devadesátých letech uměla ohlídat.
Možná se o nich píše méně proto, že na rozdíl od H+Z šlo jen o rekord.
Stanislave, jaký jiný význam to mělo ? H+Z točili filmy, psali knihy, dojednávali kontrakty a dělali reklamu ČSR.