Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sériovou škodovkou pouští i pralesem. Dva Češi objeli před 80 lety svět

K cestám do tajemných dálek inspirovali Hanzelku se Zikmundem i další dobrodruhy, ale na ně samotné se pozapomnělo. V pondělí uplyne osmdesát let od okamžiku, kdy se Břetislav Jan Procházka a Jindřich Kubias vydali v sériové Škodě Rapid na velkolepou výpravu. Zeměkouli objeli za 97 dní, domů se vrátili v třídenním předstihu, než plánovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R85a59d72e97k 30R82a52i71d30a 5227562919

Chyba ve videu jako prase. Tatra 87 NEBYLA první sériové aerodynamické auto, tou byl její předchůdce Tatra 77. Ale tuhle chybu vidím a slyším hodně často, asi stejně často jako když někdo vidí aerodynamickou tatrovku a okamžitě je to pro něj Tatraplan..další chyba, karoserie samozřejmě není samostatná, ale samonosná. :))

0/0
1.5.2016 7:04

M96i58l22o66š 49K49o13l40m49a24n 6156933297422

Měl jsem možnost setkat s panem Elstnerem, který s manželkou a synem projeli Afriku ve voze Minor. Vzpomínám, jak říkal, že dojížděli se sdrátovaným a klacíky různě vyspraveným autem a po dojezdu muselo projít "generálkou".

0/0
23.4.2016 9:13

D18a62v79i94d 31D75u95š88e73k 5671267210117

První republika měla pokračovat.

Na tehdejší úroveň se nedohrabeme ani za 100 let...

0/0
22.4.2016 17:44

S26t33a66n38i93s84l87a30v 80K66r38e75j32c14a67r 6717526503204

Ale to je jen a pouze v lidech!! Ani v EU ani politicích. Od dob Havla jsme se k konkurenčnímu podnikání Československa nikdy nevrátili. Spoléháme se na VW, Procter and Gamble, TPCA, Iveco, na Rusáky, Američany, Italy, Čínany, Korejce! Jen ne na Čechy a Moravany! Co by jste chtěli od předlistopadových prognostiků!! KGB si to po devadesátých letech uměla ohlídat.

+4/0
22.4.2016 18:49

K28a34r60e76l 74N41e47d88o74p85i56l 7958436819204

Bohuzel jsme prosvihli obdobi kdy vznikaly velke korporace diky sociku. To uz nelze dohnat. Proti sile kapitalu na globalni urovni... Predstavte si samostatnou Opavii vs. Mondelez...

0/0
23.4.2016 22:30

R18a54d61e92k 33R37a90i65d85a 5587212339

Založit dnes továrnu na auta je nemožné.

0/0
1.5.2016 6:59

J77a34r84o70m48í16r 48K45r69á77l 4430919524469

Možná se o nich píše méně proto, že na rozdíl od H+Z šlo jen o rekord.

0/−1
22.4.2016 17:24

J88a53r48o70m57í82r 24K38r79á40l 4790869644609

Stanislave, jaký jiný význam to mělo ? H+Z točili filmy, psali knihy, dojednávali kontrakty a dělali reklamu ČSR.

0/0
22.4.2016 22:11

P16a11v82e52l 88P69r98o81c36h49a86z28k98a 3897662704653

Kam se hrabou trabanti ..

+1/0
22.4.2016 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.