Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sériovou škodovkou pouští i pralesem. Dva Češi objeli před 80 lety svět

K cestám do tajemných dálek inspirovali Hanzelku se Zikmundem i další dobrodruhy, ale na ně samotné se pozapomnělo. V pondělí uplyne osmdesát let od okamžiku, kdy se Břetislav Jan Procházka a Jindřich Kubias vydali v sériové Škodě Rapid na velkolepou výpravu. Zeměkouli objeli za 97 dní, domů se vrátili v třídenním předstihu, než plánovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R68a95d52e92k 98R53a74i49d48a 5457432449

Chyba ve videu jako prase. Tatra 87 NEBYLA první sériové aerodynamické auto, tou byl její předchůdce Tatra 77. Ale tuhle chybu vidím a slyším hodně často, asi stejně často jako když někdo vidí aerodynamickou tatrovku a okamžitě je to pro něj Tatraplan..další chyba, karoserie samozřejmě není samostatná, ale samonosná. :))

0/0
1.5.2016 7:04

M82i15l90o65š 19K85o20l44m61a40n 6376613377382

Měl jsem možnost setkat s panem Elstnerem, který s manželkou a synem projeli Afriku ve voze Minor. Vzpomínám, jak říkal, že dojížděli se sdrátovaným a klacíky různě vyspraveným autem a po dojezdu muselo projít "generálkou".

0/0
23.4.2016 9:13

D59a89v96i20d 91D30u20š77e90k 5481117350977

První republika měla pokračovat.

Na tehdejší úroveň se nedohrabeme ani za 100 let...

0/0
22.4.2016 17:44

S54t24a23n55i56s64l18a76v 24K91r45e89j20c76a85r 6497386683894

Ale to je jen a pouze v lidech!! Ani v EU ani politicích. Od dob Havla jsme se k konkurenčnímu podnikání Československa nikdy nevrátili. Spoléháme se na VW, Procter and Gamble, TPCA, Iveco, na Rusáky, Američany, Italy, Čínany, Korejce! Jen ne na Čechy a Moravany! Co by jste chtěli od předlistopadových prognostiků!! KGB si to po devadesátých letech uměla ohlídat.

+4/0
22.4.2016 18:49

K65a70r93e83l 52N38e53d22o34p14i24l 7528636829874

Bohuzel jsme prosvihli obdobi kdy vznikaly velke korporace diky sociku. To uz nelze dohnat. Proti sile kapitalu na globalni urovni... Predstavte si samostatnou Opavii vs. Mondelez...

0/0
23.4.2016 22:30

R65a30d47e83k 79R95a28i61d44a 5977602299

Založit dnes továrnu na auta je nemožné.

0/0
1.5.2016 6:59

J80a52r33o38m61í79r 20K69r37á59l 4390709274139

Možná se o nich píše méně proto, že na rozdíl od H+Z šlo jen o rekord.

0/−1
22.4.2016 17:24

J51a83r71o98m49í80r 17K31r21á65l 4110539874939

Stanislave, jaký jiný význam to mělo ? H+Z točili filmy, psali knihy, dojednávali kontrakty a dělali reklamu ČSR.

0/0
22.4.2016 22:11

P46a18v58e85l 90P18r71o69c11h75a61z71k53a 3227592154893

Kam se hrabou trabanti ..

+1/0
22.4.2016 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.