Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rusko testuje obranu NATO, řekl Stropnický na bezpečnostní konferenci

Rusko testuje obranné kapacity Severoatlantické aliance a řada aliančních spojenců se stala terčem ruské propagandy, řekl v pátek na mezinárodní bezpečnostní konferenci Globsec v Bratislavě ministr obrany Martin Stropnický. Podle něj by ovšem Rusko nemělo být izolováno a mělo by se stát součástí řešení bezpečnostních otázek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D67a61v13i56d 23V93a50c32h43t90a76r90č89í47k 8399242265488

Kdo tady je agresor je zcela zřejmé. Nikoliv Rusko ale USA zde přehled za 200 let

http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx

0/−1
17.4.2016 13:40

D26a94v97i34d 53V41a88c83h50t18a73r72č74í74k 8219722845548

Pane KOHOUT to jsou jen fakta. Nebuďte zarputilý amík

0/−1
17.4.2016 18:10

V49á35c10l20a44v 21K35o32h93o60u24t 8817754562294

To je v pořádku že testuje. Proboha největším světovým agresorem a špehem je USA to ví dnes každé malé dítě. USA zapříčinila většinu konfliktů a válek v Evropě i ve světě. To už máte někteří pěkně vypraný mozeček dnešními medii a tiskem. Rusko osvobodilo celou Evropu před fašistickým Německem. No rychle se na to zapomíná, ani se nedivím tak jak to vede EU. a navíc řídí veškeré politické komentáře v médií se není čemu divit. Nevěřte všemu co se povídá v rozhlase a jinde. Jsou to bludy které ochranují zájmy USA v Evropě i jinde, jejich aktivity najdeme po celém světě.

+4/−1
16.4.2016 18:40
Foto

M13i61r79o46s30l32a88v 40K73e77b54r34d19l46e 1445115158961

Rusové si s amerikánců dělají srandu.

To je celý.

Stropnický viděl v TV kapitána Ameriku a je z toho celý vedle sebe.

;-D

+2/−1
16.4.2016 15:10

P31a49v52e72l 51K82ř34í48ž 8977901630829

Rusko testuje obranu NATO 70 km od Ruské základny...

+5/0
16.4.2016 13:10

O40n72d62ř46e52j 79P60u57n12d78a 8912168964579

No a?

0/−1
16.4.2016 13:37

I63v74a15n 10D15ř29í50m14a30l 9327196652267

Mezinárodní vody jsou i mnohem blíže základen USA než je těch 70 km.

0/0
16.4.2016 13:42

M78a40r33t10i48n 86B11u36s71i98d69e47a 4523470

Samozřejmě, že Rusko testuje kapacity a schopnosti reakce NATO.

Stejně tak, jak to vždy testovalo NATO na Rusku.

Jestli jim tam tím řekl Stropnický nějakou novinku, tak to já se podivuji nad tím, jací experti se to účastní bezpečnostních konferencí...

+1/0
16.4.2016 11:48

R32a65i58n86e16r 29E70l32l76e46d29e98r 2563853829186

Nadpis by spravne mel znit - Rusko testuje svoji obranu, protoze je ze vsech stran obkliceno vojsky NATO, pod vedenim Pentagonu.

+9/0
16.4.2016 11:11

K86a41r52e74l 40P17e97c57i69n95a 4403403844441

Dobře to Rusko dělá,jen ať je prověří.

+1/0
16.4.2016 11:54

I81v98a65n 42D48ř77í58m33a49l 9287726402177

A pokud zjistí slabiny, tak jste všemi 10ti pro to, aby nás okamžitě napadli? Pokud někdo něco "testuje" tak jedině k tomu, aby výsledky k něčemu použil. K agresi na další suverénní státy? Pecino, Pecino !!Rv A pokud by k tomu došlo, bude Pecina první přeběhlík na Ruskou stranu, nebo hrdina na České straně? :-P

+1/−2
16.4.2016 13:40

I66v51a60n 80D80ř65í48m31a32l 9287536892457

On je chce někdo napadnout? Ukažte min toho hňupa, kdo o tom uvažuje? Rusko má okolo sebe samé nepřátele nikoliv působením USA, ale vlastní agresívní politikou a stejně agresivní vojenskou doktrínou. Je to jejich vina nikoliv USA a NATO.

+1/−3
16.4.2016 13:45

J82a49r10o73s76l94a90v 68V48e70i39g59e54n51t 5338526598536

Ano, souhlasím!

0/−2
16.4.2016 13:57

J19a97r67o30s97l45a56v 22V66e53i36g24e57n14t 5608676218196

Současné Rusko je problém, který nikdy nemůže být součástí řešení. Rusko vnímá NATO, tedy i nás, jako svého úhlavního nepřítele. To je prostý fakt.

Ruská propaganda a zvýšená aktivita ruských tajných služeb na našem území je jednoznačným aktem agrese a proto je úplná izolace Ruska více než nutná. Stejně tak by měla být ruská propaganda postavena mimo zákon.

+2/−8
16.4.2016 9:23

O11n26d98ř29e50j 71P82u12n60d16a 8142698574619

Rusaci lzou nejvic sami sobe. http://tapolitika.cz/ze-sveta/ruska-mozaika/prijede-sef-pripravy-na-prijezd-medvedeva-aneb-stavime-potemkinovu-vesnici/

0/−6
16.4.2016 9:28

M83a56r24e40k 89P40l26a57c24h33ý 7846925117273

Předlož důkazy, nebo nelži;-)

+2/0
16.4.2016 11:39

M71a92r13t42i84n 78B25u44s94i14d46e10a 4183880

Samozřejmě, že Rusko vnímá NATO jako nepřítele.

Protože NATO nikdy nepřestalo vnímat Rusko jako nepřítele...a navíc se čímdál více ocitá v sevření NATO.

Takže nic překvapivého.

A postavení ruské propagandy mimo zákon? No, to by byl návrat do starých časů. Navíc v dnešní době přenosu informací prakticky neproveditelné.

+3/0
16.4.2016 11:39

J44a39r22o47s13l64a40v 54V52e54i62g50e61n48t 5428526148206

To si nemyslím. Vztahy mezi Ruskem a NATO byl ještě v nedávné době vcelku normální, dokonce pořádali společná cvičení. Změna přišla až s novou militantní politikou Kremlu - tedy okupací Krymu a faktickým vyvoláním války na Ukrajině.

Divíte se státům, které s Ruskem sousedí, že se utíkají schovat pod křídla NATO? Já ani v nejmenším. Za to "sevření" (pokud o nějakém sevření vůbec můžeme mluvit), si může výhradně Rusko samo. A že je pro státy sousedící s Ruskem členství v NATO vysloveně nutné, vidíme dnes na Ukrajině v přímém přenosu.

Ani v poslední části s Vámi nesouhlasím. Rusko je z vlastní vůle náš nepřítel a úplně otevřeně to přiznává. Bránit se proti jeho propagandě není návratem do starých časů, ale jednání v souladu se zdravým rozumem.

+1/−2
16.4.2016 12:13

T80o52m84á13š 90C80h84r63a60s65t83n31ý 2361574551473

A? Ukrajina je na hranici Ruska. Není členem NATO, donedávna byla součástí kdejakého politického, ekonomického a vojenského spolku Ruska. Tak nějak je to ruská věc, jak si řeší svojí příhraniční politiku.

+1/0
16.4.2016 12:59

O41n79d37ř80e55j 10P19u82n57d73a 8292468744609

Prave proto, ze se chtela z vlastni vule na Zapad,vznikla na Ukrajine valka s Ruskem.

0/0
16.4.2016 13:11

M13a49r61t91i46n 66B36u94s96i69d42e92a 4823870

Omyl, nikoli z vlastní vůle. Část elit a snad i obyvatelstva byla různými ekonomickými přísliby lákána k Západu. Jenže ta historická a kulturní vazba na Rusko byla příliš silná. Ukrajina byla vnitřně silně rozpolcená.

A když se ukázalo, že ten ruský vliv tam sílí, Západ do toho vstoupil příliš zbrkle a nedočkavě...podněcováním a podporou otevřeného převratu...čímž tuto rozpolcenou zemi uvedl do stavu, v jakém se dnes nachází.

+3/0
16.4.2016 13:26

O69n48d62ř81e65j 96P86u75n67d82a 8822328954479

Omyl. Vetsina Ukrajincu souhlasila s orientaci zeme na Zapad. I prezident Janukovic. Ale Rusum se to nelibilo a Janukovic otocil zbrkle zemi k Rusum, z cehoz vznikl Majdan. Rusove toho vyuzili, vyuzili vychodoukrajinskych proruskych nacionalistu a chteli vychodni Ukrajinu ukrast. S Krymem se jim to povedlo,z vychodni Ukrajiny se stalo druhy Podnestri.

0/−1
16.4.2016 13:36

M71a20r52t14i18n 59B56u10s72i62d37e19a 4713800

Co si myslí většina Ukrajinců je jen vaše (naše) představa, podle toho, jak to prezentují média. Já měl možnost bavit se se západními Ukrajinci pracujícími u nás.. Překvapilo mě, že při MS v hokeji fandili Rusku (Proč? "Když tu sami nemáme národní tým, tak komu?" Ani je nenapadlo fandit třeba Česku)...takže jsem se ptal na vztahy k Rusku...a celé to považují za blbost a kladou to za vinu nové politické reprezentaci vzešlé z převratu.

Celý ten převrat nestál na "prozápadním smýšlení"...ale jednak na pocitu nespokojenosti s korupcí a hlavně na nacionalismu (ne sice dominantní ale zato velice aktivní části obyvatel).

Janukovyč jen licitoval mezi Východem a Západem se snahou vyjednat pro Ukrajinu nejlepší podmínky. Podcenil však trpělivost Západu.

Veškerý zájem Západu o Ukrajinu není nezištný (EU, NATO-USA není pochopitelně žádná charita) ale šlo jednak o trhy (pro EU) ale především o strategický posun až na samé hranice Ruska v výhledem na základny NATO na Krymu. Ať si můžu myslet o Rusech co chci, považoval bych je za šílence, kdyby na tohle už nereagovali.

+1/0
16.4.2016 14:47

O76n86d28ř63e63j 52P56u61n75d58a 8132818764249

Byl jsem ve Lvove na dovolene a mluvil s lidmi a ti bezne rikali,ze jsou ve valce s Ruskem. V Kyjeve na mnoho mistech probihali sbirky at uz na vybaveni dobrovolnych nebo profesionalnich vojaku. Dobre vime,ktere strany ve volbach zvitezili a jakou meli politickou orientaci. Rusi povazuji za silence prave proto jak reagovali.

0/0
16.4.2016 14:56

M79a22r38t63i10n 39B18u30s12i59d20e60a 4913310

No, jestli se vám zdály vztahy mezi Ruskem a NATO vcelku normální, tak to bylo víceméně tím, že Rusko hrálo nějakou dobu mrtvého brouka..řešilo jiné problémy.

Ale ani na chvíli přece nepřestalo být tím potencionálním protivníkem, který dával NATO smysl existence. NATO této situace využívalo k preventivnímu oklešťování Ruska. To, že se sousedé (kteří byli bez větších problémů propuštěni ze SSSR v představě, že půjde o vojensky neutrální země) "utíkají pod křídla NATO" je ve skutečnosti důsledek cíleného diplomatického, ekonomického i jinak realizovaného působení západu (hecování Gruzie, organizování barevných revolucí atd).

Bohužel svět je takový, že i když obě strany "to myslí dobře", jejich zájmy jsou opačné.

A propaganda? Tu nelze zákazy eliminovat. Pouze rozumným přístupem a argumenty.

Ruské propagandě dnes nahrává nejvíce samotná přehnaná a tupá antiruská propaganda.

+3/0
16.4.2016 13:09

O76n52d38ř61e88j 37P29u66n20d30a 8942868754909

Rusko tem zemim nemelo co nabidnout, s tim se smirte.

0/−1
16.4.2016 13:38

J43a65r84o53s95l13a53v 20V85e78i15g89e14n61t 5168166358986

Je mi líto, na tom se nikdy nemůžeme shodnout. Vy považujete za devastující počínání západu, já považuji za devastující počínání Ruska - z mnoha důvodu. V důsledku jeho přímé agrese nyní na Ukrajině umírají lidé. Žádné diplomatické či ekonomické působení kohokoliv (pokud k němu skutečně došlo) nemůže být omluvou pro sprostou agresi, která se v ruské režii přímo před našima očima odehrává na východě Ukrajiny.

Ukrajina i pobaltské státy jsou suverénní země, které jsou způsobilé zcela samostatně určovat svůj osud. Pokud se Ukrajina rozhodla, že bude směřovat na západ, je to jen její věc a Rusko do toho nemá co mluvit. V momentě, kdy hranice Ukrajiny překročil první neoznačený voják, tahá Rusko za kratší konec provazu. Všichni ti mrtví lidé jdou výhradně na ruské triko.

Otázkou také je, co vlastně považujete za "tupou antiruskou propagandu" a co je ve skutečnosti pravda.

0/−3
16.4.2016 13:46

M51a27r53t55i56n 53B71u26s32i58d44e84a 4353470

Ačkoli se nepovažuji za rusofila, na tomhle se opravdu neshodneme.

Za přímou agresi považuji okamžitý nástup všech těch vojenských a polovojenských batalionů, které vyrazily na východ Ukrajiny "zpacifikovat" odbojné regiony, jejichž poslanci byli předtím tak rázně vyhnáni z parlamentu.

Za přímou agresi považuji zásahy NATO ("obranného paktu") při porcování Jugoslávie, kdy se podporovaly separatistické tendence.

Kdyby se Západ hned v počátku snažil nové kyjevské vedení odvrátit od nedemokratických kroků, nemuselo to dospět k dnešnímu stavu. Jenže Západu šlo především právě o ty východní regiony a hlavně o Krym.

0/0
16.4.2016 15:07

J49a80r11o44s49l88a64v 15V54e85i18g72e76n45t 5408256228986

Víte, podle mého názoru má Ukrajina plné právo bránit se proti Ruské agresi jakýmkoliv způsobem. Pokud by Rusko zaútočilo třeba na Českou republiku podobně jako na Ukrajinu, věřím, že by se zde našla spousta dobrovolníků, kteří by šli proti nim bojovat a nemuseli by to být nutně příslušníci pravidelné armády.

V mém vnímání světa bude vždy vinen ten, kdo konflikt vyvolal, v tomto případě tedy jednoznačně Rusko. Zkuste si vzpomenout na vyjádření Girkina pár měsíců po vypuknutí konfliktu. Vždyť on se přímo přiznal, že bez jeho přičinění by tam válka vůbec nevznikla. To Vám nevadí? Nevěřím, že to nebylo na přímý pokyn Kremlu. V opačném případě by totiž byl, v souladu s dávnými ruskými tradicemi, dávno bradou vzhůru.

Nechápu proč v diskusi o Rusku hovoříte o Jugoslávii. Mimochodem, Ruské počínání na východě Ukrajiny tedy za agresi nepovažujete?

0/−1
16.4.2016 15:42

M43a26r80t85i86n 81B58u77s27i96d61e36a 4653400

Jugoslávii jsem uváděl jako příklad přímé agrese.

O vměšování Rusů není pochyb. Do každého konfliktu se vměšují různé další strany. I Západ se do ukrajinského konfliktu (jako do mnoha dalších) přece vměšuje.

Ano, ruské vměšování je silné...ale stále ještě nejde o "přímou agresi". Ta přímá by vypadala jinak.

A jestli je Západ tentokrát alespoň vojensky zdrženlivější, tak proto, že narazil (otestoval si) na hranici hranici odporu a uvědomuje si, že v blízkosti svých hranic Rusko mrtvého brouka dál již hrát nehodlá. Ale také proto, že v Západ podstatě již docílil strategického úspěchu. Podařilo se mu, z pohledu obranyschopnosti Ruska, přeměnit část bezpečné hranice na hranici nepřátelskou...a vybudovat další ohnisko konfliktu, které bude Rusko zaměstnávat ...a vůbec přeměnit nemalý přátelský sousední stát na nepřítele. Tak hloupí Rusové zase nejsou aby si tuto situaci neuvědomovali a záměrně ji vyprovokovali. Prostě byli postaveni do situace, kdy museli volit priority. A ztráta mezinárodního respektu tím, že si netroufnou postavit se za své vlastní krajany (že je nechají převálcovat nacionalistickým bataliony) a to, že na Krymu by mohly výhledově stát další základny NATO .. byla z jejich pohledu vcelku logická (nutná) volba.

+2/0
16.4.2016 16:45

J31a61r27o86s38l57a70v 49V73e13i76g72e53n22t 5138816608276

Ufff, velice odvážné tvrzení. Rusové si sami přeměnili Ukrajinu na nepřátelský stát, v tom jim západ nijak nepomohl. Do současné doby zemřelo na Ukrajině více než 9 000 lidí. Kolik lidí ještě musí zemřít, aby šlo podle Vás o akt přímé agrese? Ukrajina dále přišla o svou územní celistvost, když jí Rusko, v rozporu s mezinárodním právem, uloupilo Krym. To, alespoň podle mého názoru, JE naprosto jednoznačným aktem přímé agrese.

Znovu opakuji, Rusko nemá na Ukrajině co pohledávat, přesto jejich vojáci (je jedno jestli byli formálně propuštěni z armády) i s technikou zabíjejí Ukrajince a ničí infrastrukturu ve východní části země. Je to válečný konflikt se vším všudy. Ví to každý s rozumem v hlavě, pouze Rusko to popírá. Opravdu si myslíte, že se to neděje s plným vědomím a se souhlasem Kremlu?

Nebýt Ruského násilného vměšování do záležitostí suverénního státu, žádný konflikt by nikdy nevznikl, proto je jediným viníkem pouze Rusko. Démonizace západu na tom nic nezmění.

Ne, pro počínání současného Ruska nikdy nebudu mít pochopení a vždy budu stát proti němu.

0/−2
16.4.2016 17:35

M13a58r76t62i70n 14B49u84s31i49d55e48a 4333680

Nechci se s vámi stále přít...máte svůj neměnný názor a máte na něj právo.

Já jen, že z mého pohledu to celé vnímáte chybně, jako že Ukrajina čelí "přímé Ruské agresi". Podle mě Ukrajina čelí vnitřní krizi, občanské válce, separatistickým tendencím...prostě problémům politicky, kulturně, národnostně atd rozpolcené země, kterou chtěl Západ jakousi zkratkou (poněkud zbrkle a nezodpovědně) naráz a celou získat pod svoji kontrolu (bez toho by žádný konflikt nevznikl). Toto takto rozpolcená Ukrajina prostě nemohla ustát. A že jsou do toho konfliktu zapleteni (mimo jiné) Rusové? Bodejť by ne, když je to přímo na jejich hranici a týká se to početné ruské menšiny.

A pokud jde o územní celistvost... Neprosazoval snad Západ jako nejvyšší právo "právo na sebeurčení"? Pochybuje snad někdo, že obyvatelé Krymu si v drtivé většině nepřáli připojení k Rusku?

Jak moc vám vadil rozpad Jugoslávie? Uznání Kosova atd?

Jak moc vám vadí přímé vojenské intervence v Afghanistanu, Iráku, Libyi atd.? Prostě leckdy (asi spíše vždycky) se na podobný problém hledí z různých úhlů ...podle toho, jak se to komu hodí. ;-)

+2/0
16.4.2016 18:14

R98a36i23n97e27r 42E63l84l43e13d93e29r 2673983529116

Vazeny pane Veigente, Vy ignorujete realitu, Ukrajina mela smlouvu o zakladne Sevastopol s RF, kterou prodlouzila 2012 do r.2042. Na initiativu USA chtela UA zagladnu predat US-NAVY, Jak pi. Nuland, ktera m.j. instalovala vladu UA, vicekrat prohlasila, dostala Ukrajina 5 miliard USD na "zavedeni" demokracie.

Putin k tomu prohlasil diplomaticky, nastala situace, kde bylo nutno reagovat, tot vse a to byl pocatek krize.

+1/0
16.4.2016 18:48

K16a76r33e57l 59J91i85r18o57u45š36e21k 5535226722217

Největším agresorem ve světe jsou spojenci NATO a USA - nonstop provokují Rusko a přibližují se k ruským hranicím (říká se tomu cvičení) Co by se asi odehrávalo , kdy to bylo naopak.(zdejší média by se zbláznili)

+12/−1
16.4.2016 8:37

O42n71d33ř68e89j 62P35u21n92d43a 8592508484719

Viz vychodni Ukrajina.

0/−1
16.4.2016 9:17

Z86d16e31n46e16k 52Z54a14j10í98c82e21k 1911496192157

Zajímalo by mně , jak by se Spojené Státy zachovali , kdyby u Kuby cvičili Rusové a pořádali tam cvičení . Letadla která nalétávala nad křižníkem , nebyly vyzbrojeny, jak komentovali specialisté z Nato. Zato Křižník ten byl .

V roce 1962 vypukla málem třetí světová válka kvůli rozmisťování taktických jaderných raket na Kubě. Jenže to byla reakce Rusů na rozmístění raket v Turecku kousek od Ruských hranic.

Ať jsou Rusové jaký jsou , mnozí jim vděčí za mír v Evropě , jak Poláci , tak většina evropských států.

+13/−1
16.4.2016 8:12

O35n50d27ř84e70j 32P71u41n56d93a 8142228254869

Mir v Evrope? Kolik zemi uz prepadli? Finsko, Pobalti, Polsko, Madarsko,Ceskoslovensko, Ukrajinu...

0/−4
16.4.2016 9:25

K68a26r28e94l 19L25a27n19g61r 2312717690848

Dovolím si vás trošku opravit v roce 1968 nás přepadli i ti vaši ukrajinci, poláci a maďaři. A ti dva posledně jmenovaní to v minulém století udělali dokonce vícekrát.

+4/−1
16.4.2016 9:43

J26i46ř53í 56K82o66s 4882435595665

Dovolím si vás trošku opravit: v roce 1968 nás nepřepadli Ukrajinci, Poláci a Maďaři, ale komunistické vlády těchto zemí, složené čistě z proruských kolaborantů.

+2/−3
16.4.2016 9:48

O36n79d46ř96e25j 20P64u34n68d43a 8772378514649

Aby prepadovka ziskala na legitimite tak do ni bylo nahnano co nejvic narodu a statu. Rusaci zas nas chteli nahnat ve studeny valce do utoku na Bavorsko-taky by bojovali do posledniho Cecha.

+1/−1
16.4.2016 9:56

K96a45r96e89l 48L81a10n66g75r 2222567230468

V tehdejší době to byl SSSR ;-) žádný Rusko.

+3/0
16.4.2016 10:07

J41i81ř49í 54K11o51s 4792745475355

Jasně. Rusko v tom bylo nevinně. Vy jste tedy komik ...

+1/−3
16.4.2016 10:13

K57a38r75e12l 64L44a89n48g29r 2312427900578

V letech 1922 až 1991 to byl Sovětský Svaz. A s tím nic neuděláte ;-D

+1/0
16.4.2016 12:32

O96n55d64ř32e25j 71P81u11n98d35a 8712828344129

Ja jsem nikde pojem Rusko nepouzil. ;)

0/−1
16.4.2016 10:24

K66a65r79e38l 27L64a62n56g44r 2462407300918

Použil ;-). "Rusaci zas nas chteli nahnat ve studeny" --- tohle je co? Alespoň si po sobě přečtěte co napíšete ;-)

+1/0
16.4.2016 12:29

O37n85d98ř84e69j 39P27u15n63d61a 8322578414569

Rusaku bylo v SSSR samozrejme nejvic.

0/−1
16.4.2016 13:09

P76a59v81e21l 79K49a71r18a47s 1299942709

Výborně ! Každý ví, že proto padla Nečasova vláda a teď se to dostalo až ke Stropnickému. Bravo ! Pokrok a zázrak poznání se šíří českým krajem !

0/0
16.4.2016 8:07

A18n33t94o87n97í52n 85N54á26d47v51o89r35n52í14k 1197392792804

dokud budou okupovat ukrajinu není se o čem bavit

+2/−6
16.4.2016 7:46

V35á45c51l80a83v 17M71á59c79h18a 6489129582584

;-D dalsi mezmozek

+5/−1
16.4.2016 7:52

M42i55l24o12š 62M70a48c53k63ů 5930229372627

Nechci hodnotit kdo koho provokuje, ale zdá se mi, že to kde se to stalo je to blíž Ruska než Ameriky. Je to o úhlu pohledu, ale zdá se mi, že agresorem je Amerika pod vlajkou NATO.

+10/−4
16.4.2016 6:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.