Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britka chtěla dát dětem jména Kyanid a Kazatel, skončily u pěstounů

Britský soud v odvolacím řízení zakázal ženě z Walesu, aby své dceři dala jméno Cyanide (Kyanid), které považovala za mimořádně pěkné. Matka, které přivedla loni na svět dvojčata, zároveň marně usilovala o to, aby se syn jmenoval Preacher (Kazatel), uvedla agentura AP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53e83t61r 83B91á61č70a 8105106375505

V poradku, ta to evidentne v hlave nema uplne ok R^

0/0
16.4.2016 8:32

M43i64c94h94a52l 21S66e30d19m15í44k 3479345406281

Připomnělo mi to kameňák o jménech končící otázkou matky "Proč se ptáš, Prasklá Gu**o?"

A jak dopadla naše Půlnoční Bouře?

0/0
15.4.2016 22:54

J65a60k33u80b 52N88o58v64o96t64n83ý 1714208720255

Arsene Wenger by mel byt konecne odebran svym rodicum.

0/0
15.4.2016 22:32

M19a72r94c48e21l 70H29r88o19c95h 9789249882

Za to když herečka Paltrow dala dceři jméno Jablko, tak to bylo v pořádku. :-P

+1/0
15.4.2016 17:51

H50a18n46a 36U52l73r95y19c76h29o84v61á 9830103968408

Úřady pochybují o příčetnosti ženy? A není to náhodou otázka pro lékaře? To, že se někdo dříve s něčím léčit nic neříká o tom, jestli je příčetný v současné době. A jména, jak je vidět, tak může stát zakázat. U nás taky nepovolí kdejakou blbost, kterou si někdo vymyslí, napadá mě Půlnoční Bouře (nebo bouře?).

+3/0
15.4.2016 14:40

A67n48n56a 56Z92a94d71r52a85ž29i56l46o71v23á 5841736738697

Z takhle krátkého článku se toho bohužel nedá moc poznat, ale přijde mi nesmyslá záminka odebírat děti protože si někdo myslí, že by jim jejich jméno mohlo do budoucna vadit...

+6/0
15.4.2016 12:44

Z23u88z28a57n28a 45T76i16c42h52á 4198856360693

Pokud se jim na matce něco nezdá, mohou ji nechat pozorovat sociálkou, díky čemuž se prokáže, zdali je nebo není způsobilá starat se o děti. Ale odebrat jí děti na základě toho, že je chtěla podivně pojmenovat, je nehorázné. Ta jména jí samozřejmě mohou zakázat, ale odebrat děti a dát je pěstounům??8-o

+4/0
15.4.2016 12:22

D31r57a51h56o31m66í95r 54S46t92r50o32u26h58a46l 4625438212864

Takže jestli to dobře chápu, tak pokud úředník a potažmo soudce rozhodnou, že vaše dítě nesmí mít jméno, jaké mu vyberete, má právo vám jej odebrat? Mnozí si to neuvědomují, ale anglické právo pracuje na principu precedensu. To znamená, že odteď, pokud vám někdo bude chtít v Angliii odebrat dítě, tak stačí jen říct, že jste mu dali nevhodné jméno.

Doporučuji necestovat do Anglie se svými dětmi. Zvlášť, pokud jste jim dali nějaké málo používané jméno...

Ale vážně - tohle nemůže být důvod k odebrání dítěte. Matrika samozřejmě může zapsání jména odmítnout a zadat jiné. Člověka můžete soudit za špatnou péči o dítě, nebo za napadení matrikáře, ale ne za úmysl.

+6/0
15.4.2016 11:34

J24a86n 18Z22e19m30a21n 6796867621281

V ukrajinské vládě měli ještě nedávno nejméně dva Arzény a nikomu to nevadilo

+5/0
15.4.2016 11:13

A42n98t92o86n25í23n 71Z37e51l17e73n67ý 2514343171956

Dosud platil Godwinův zákon jen v diskusích. Idnes ho dokázala aplikovat rovnou do článku.

+1/0
15.4.2016 10:15

D28a27v68i78d 19C97e98c22h 6823227450414

Kyanid sodny, alebo draselny ?

Asi bol chalanisko otravny okamzite po prichode na svet.

Zase je lepsie, jako keby sa mamicka odviazala uplne a dala by synovi nieco jako :

Dichlordifenyltrichloretan, to by mala potom este problém s Greenpeacom.

Na margo : relativne frekventovane je "Ester" a nikomu to nejako nevadi...

+2/0
15.4.2016 10:14

A36n20t85o18n91í27n 59Z50e39l39e43n32ý 2904153681796

Co teprve takový Arsen.

http://www.thenamemeaning.com/arsen/

0/0
15.4.2016 10:28

T50o28m65á86š 12Z34e91m62á27n83e19k 5440108796146

Lupin?

0/0
15.4.2016 11:53

B12o77h39u11s41l30a64v 75K33r73á65l65í88k 2821460879136

Holka je po slovensky chalanisko?

0/0
15.4.2016 10:39

D38a28v71i63d 55C57e39c12h 6283337900184

Jasne, ze nie, pardon, při citani clanku som bol maximalne zaneprazdneny chemiou...

0/0
15.4.2016 10:51

J18a25n50a 59W35y40r53w60o14l37o59v84á 9521410235453

Slyšela jsem, že u nás dali holčičce jméno Análie. Nechápu, jak to mohlo projít a že se nikdo nepozastavil, jestli jsou rodiče psychicky zdraví.

+4/0
15.4.2016 9:59

B67o12h78u80s94l15a15v 80K18r49á55l30í10k 2981230959736

Jak mohlo projít, že jste to slyšela? No asi máte dobré uši, když slyšíte každý vymyšlený vtip.

0/0
15.4.2016 10:37

T66o25m58á25š 16Z63e51m91á37n98e11k 5680858216236

Chtěla, ale nedala. Budeme soudit lidi na základě toho co chtějí?

+3/0
15.4.2016 9:11

G44a92b43r25i53e19l 22H12o20r68t50e84n 9831339593144

Když si přečtete článek, zjistíte, že jim ta jména nedala jen pro zásadní odpor úřadů. A jistě víte, že před zákonem je úmysl často důležitější, než jeho výsledek - tj. že třeba za pokus o vraždu půjde pachatel do vězení i v případě, že se jeho oběti nakonec nic zlého nestalo.

+2/0
15.4.2016 9:17

T24o62m21á84š 26Z63e30m61á48n36e88k 5670168136226

Já jsem si to přečetl. Takže ta jména jim nedala. Zákon nijak neporušila. Možná je trhlá, ale kdo dnes není? Nicolas Topolánek?

+3/0
15.4.2016 10:52

G31a38b42r85i17e65l 96H51o64r54t22e47n 9551649773664

Aha, takže jen nechápete základní principy práva. Co se dá dělat.:-/

0/0
15.4.2016 11:13

T68o76m93á86š 15Z74e35m96á79n71e81k 5750278296536

Co je to právo? Jen a pouze to, že někdo má vůli a nástroje prosadit svůj postoj.

0/0
15.4.2016 11:58

V94l16a55d29i56m51í46r 51N48o26v20á56k 3402134256731

To,že ta Britka těm dětem chtěla dát taková jména není až tak odstrašující.

Důležité by bylo,nehledě na její minulost,jak by se k těm dětem chovala,tzn,zda-li by na ně kašlala,mlátila,střídala amanty(což výchovu dítěte určitě ovlivní),přenechávala někomu jinému,aby si "užívala",apod.

Pak teprve by mohla ta děcka přejít třeba do pěstounské péče.Ta jména by se jí samozřejmě po troše taktiky dala vymluvit.

+4/0
15.4.2016 9:08

P95a70v68e30l 89N22o26v17o56t12n44ý 6165446828306

ty matky už nevědí co by, měla mu dát jméno Mohamed s tím by problém nebyl....

+8/0
15.4.2016 8:49

M34i44r10a 27L41o10v45e 3304250318354

;-D;-D

0/0
15.4.2016 22:16
Foto

S55o69ň93a 27S94v92o63b97o85d15o57v98á 6639824897486

Bude idnes informovat o odebrani dvojcatek po porodu rodicum v Norsku? Pripad hybe norskou verejnosti, Barnevern se ukazal jako nelidsky, diletantsky a silne poskodil rodinu. Bude idnes informovat i o reportazi BBC ukazujici obrovske bezpravi, ktere norsky system produkuje na rodinach a detech? Reportaz sla vcera v BBC 4,v sobotu a nedeli pujde na BBC News opakovane. A o tech dvojcatkach jsem kdyz tak napsala clanky na idnes na svem blogu.

+14/−1
15.4.2016 8:26

S71i54m16o40n16a 64S94e85d22l40á85č83k73o60v49á 3534975647657

Nechcete uz dat s Norskem pokoj ? Tahle obsese je uz strasna, myslim, ze byste mela vyhledat psychiatra, toto co delate opravdu neni normalni.

Chapete na jaky clanek reagujete ? V nem o Norsku nic nestoj. Neni o Norsku. Necpete ho vsude, je to uz hloupe.

+5/−14
15.4.2016 8:35

J55á22n 38B17a51d51i46o96v25s76k44ý 2469434516606

Mne se líbí ze se snaží něco změnit. A reaguje na clanek který řeší vztahy rodič dítě takze k věci.

+13/−1
15.4.2016 8:41

G72a75b18r90i28e89l 74H18o15r64t16e78n 9331349653134

Širším tématem je odebírání dětí rodičům úřady a z tohoto pohledu je avízo paní Svobodové v pořádku, Norsko je skutečně odstrašující případ systému, kde jsou fungující rodiny likvidovány v zájmu státu a úřednic s téměř absolutním rozhodovacím právem. A diskuze u článku k tomuto tématu, ať se vám to líbí či nikoliv, je pro sdělení tohoto typu vhodné místo.

+15/−1
15.4.2016 8:46

M10a97r26t43i35n43a 47Š64i87r68i67l79l19o76v92á 7525423227

Akoze, nevadi, ze problem existuje, ale uz vas nudi o tom pocuvat?

+5/0
15.4.2016 8:47

S86i73m45o17n45a 75S79e14d32l51á44č72k23o71v58á 3724435477267

Jakoze vam prijde ok tema Norska vlozit do uprchlicke problematiky, stavby domu ci nevhodnych jmen ? A to neustale ? Tak to potom jo, pak v clanku z Britanie diskutujte o Norsku, no proc ne.

Az vam politici v rozpravach na tema korupce budou hovorit o pocasi, nedivte se. Je to prece normalni. Kdo uz dneska debatuje a drzi se tematu.

+3/−5
15.4.2016 8:54
Foto

S17o34ň39a 37S52v13o58b31o94d97o38v70á 6639464207476

Toto je o odebirani deti. Norsko inspiruje vetsinu zapadnich zemi v peci o deti. Proto je treba vedet, jak to tam funguje. A navic, Vam nevadi bezpravi, ktere v tomto pachaji urednici a system hlavne na detech?

+5/−1
15.4.2016 9:03

S90i67m92o61n50a 62S31e20d94l29á25č55k94o30v45á 3424545357347

Tento clanek je o silene matce, co chtela pojmenovat sve deti nevhodnymi jmeny, a byly ji tedy odebrany. V Britanii.

No a vida, diskutovat se bude o odebranych dvojcatech v Norsku. No tak bezva, proc ne.

+1/0
15.4.2016 9:08

K87a57r45e91l 14V86l53k 7849150938

Nevhodná jména jsou tedy podle vás důvodem pro odebrání dětí? 8-o

.

To fakt myslíte vážně? 8-o Thoughtcrime...?

0/0
15.4.2016 9:20

G80a80b35r12i34e66l 15H50o85r75t54e13n 9281419333874

Nevhodná jména byla podle popisu jen spouštěčem podezření, které se podle soudu prokázalo.

+3/0
15.4.2016 9:32

K12a36r73e62l 94V25l37k 7229320888

Reagoval jsem na paní Sedláčkovou, která říkala: "Tento clanek je o silene matce, co chtela pojmenovat sve deti nevhodnymi jmeny, a byly ji tedy odebrany. "

0/0
15.4.2016 9:34

G55a74b87r74i95e77l 25H25o24r48t88e53n 9691629403914

Ok.

0/0
15.4.2016 9:36

S68i59m79o83n38a 14S68e26d83l27á20č52k98o64v52á 3234785457217

Z te citovane vety zcela jasne plyne to, co predjimate.

Uz chapu, proc je Ceska republika naprosto neuspesna v testech Pisa, kde se ukazuje, ze ceske deti naprosto netusi, co ctou.

0/0
15.4.2016 9:39

K40a61r21e78l 75V87l13k 7279830978

8-o To je opravdu reakce na to, co jsem napsal já? Nevidím tam nejmenší spojitost...

0/0
15.4.2016 9:48

S58i65m21o31n13a 56S77e41d47l59á51č15k71o89v78á 3664715257597

A to prosim pisu kde ?

0/0
15.4.2016 9:35

K94a75r73e34l 50V10l39k 7579790138

Zde: "Tento clanek je o silene matce, co chtela pojmenovat sve deti nevhodnymi jmeny, a byly ji tedy odebrany."

.

To jste fakt zapomněla?

0/−1
15.4.2016 9:49

S95i35m85o84n27a 35S60e98d31l95á18č74k80o40v84á 3694345897307

No vyborne.

A jak z te vety vyplyva, ze s tim odebranim souhlasim ?

+1/0
15.4.2016 9:55

K10a19r25e86l 66V88l32k 7839400698

Takže nesouhlasíte?

0/0
15.4.2016 11:08

S30i72m97o97n38a 51S34e64d30l53á64č27k67o50v29á 3504305937427

Pokud k odebrani vedlo pouze navrh techto jmen, tak s tim nesouhlasim.

0/0
15.4.2016 12:35

K49a80r74e49l 37V78l93k 7809470298

Z původního Vašeho příspěvku jsem nabyl jiného dojmu, v tom případě se omlouvám. Ale po pravdě těžko se z toho dalo vyvodit něco jiného...:-)

0/0
15.4.2016 12:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.