- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Což takhle zvýšit prestiž učitelů! Například přiznat, že to jsou vysokoškolsky vzdělaní, svéprávní lidé, kteří si zaslouží vysokoškolský plat - neřkuli evropský!
Kde ty evropský fondy berou tolik peněz?
Ještě by bylo potřeba přijmout asistenty asistentů, asistenty školníků, asistenty kuchařek, ochranku pedagogů, odborníka na mimoškolní aktivitu + asistenta, odborníka na dobrý postup výuky + asistenta a tohle celé bude zajišťovat speciální "nezisková" organizace a její asistenti.
Jinak ředitel školy, kterého znám, tak asistenty odmítá už roky. Prý nejvíc dětem s vadami pomůže, když jsou často po škole a vše si dodělají.
Žena je učitelka. Ve škole se shodnou, že tohleto v čele školství ještě nebylo. Ženská, co tomu ani nerozumí. Neví, že inkluzí jen bude zvyšovat šikanu a trápení těch dětí, které jsou dnes v kvalitních speciálních školách. Valachová, která umožnila propad příjmů učitelů oproti jiným lidem. /Nárůst platů byl 1+3% oproti 5+3% v ostatních oborech.
Pro žáky asistenty a psychologa a pro učitele psychiatra .
K tématu inkluze na TK nebylo nic?
Neschopnost státu a jejich představitelů zajistit pro školy finance a stále prohlubovat závislost na EU a být jeho poskokem. Myslím, že se není čím chlubit.
Ono to ve výsledku není tak horké - když do EU přestanete peníze posílat, tak je můžete přerozdělit rovnou a ne až přes Brusel. Pokud je ale do Bruselu musíte posílat, tak je asi docela rozumné se pokusit vytřískat zpátky co možná nejvíc... Samozřejmě čistá pozice je kladná (takže to vypadá, že mnohem víc dostáváme, než dáváme), ale ten ukazatel je dost zkreslený, protože jde pouze o peníze poslané do Bruselu a ne i o ty, které jsou vydány přímo v ČR na to, aby mohl celý tenhle moloch jakž takž fungovat...