- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je asi pravdou,že za většinu nehod mohou řidiči,kteří nedodržují předpisy!
Ale málo na plat,když byly u každého přejezdu mechanické hradlařem ovládané závory,nikdy jsem o neštěstí na přejezdu neslyšel! Ta úsporná opatření jdou na vrub ztrátě lidských životů! Oč lepší byla řešení mimoúrovňová! Jenže asi příliš drahá!
Existují nadjezdy a podjezdy,proč tedy některé již vytipované přejezdy,kde pravidelně dochází k tragediím,nejsou již takto řešeny? Ono totiž lidí je dost,ale peněz málo!
Musí se udělat nějaká prevence, třeba měřit rychlost...
Čemu se divíte kolik ročně přibývá aut a řidičůtak je logické že se mezi nima najde dost magorů co nerespektují světla nebo padající závory.Jezdím od 63roku převážně jako profi,v 70letech bylo daleko víc přejezdů bez zabezpečení a tolik nehod na přejezdech nebylo a to díky provozu na silnicích.V té době když jsem jel na Prahu z Brna v noci tak jsem protijedoucí auta napočítal na prstech a to ještě dálnice nebyla,dnes ani nezapnete dálková po celou trasu aby jste někoho neoslňoval.Čím víc aut na silnici tím víc magorů za volantem.
Mě by zajímalo, jestli je vždy na vině řidič auta, jestli vždy funguje signalizace nebo závory.
Signalizace fungovat někdy nemusí, ale v drtivé většině nehod, které jsou zdokumentovány kamerou je na vině vždy řidič nerespektující výstrahu nebo STOPku. Jak sešrotoval ten ožralý strojvůdce 2 lidi, to byla řekl bych vina na obou stranách, nebo vina správce, protože pokud je někde výluka s nefunkčním zabezpečovacím zařízením, měla by být na přejezdu STOPka aby se řidič rozhlídl. Strojvůdce jel rychleji než směl to je taky chyba.
Za BLBOST se platí, to je stará věc.